کلیک کنید

متشکر از شما لطفا جواب منو ایمیل کنید برام ", "سلام الان من ژیان دارم باید چیکارش کنم؟ چون 2 سیلندره تحویل نمیگیرین؟", "با سلام.میخواستم بدونم بعد از تحویل خودرو فرسوده شرایط تحویل خودرو صفر چگونه است و اینکه آیا حق انتخاب خودرو صفر با ماست؟ شرایط پرداخت اقسات چگونه است؟یعنی باز پرداخت چند ماهه میباشد ...آیا بغیر از تحویل خودرو فرسوده پیش قسط هم دریافت میشود ؟لطفا توضیح بدید", "بنده یک تاکسی فرسوده مدل75 بین شهری دارم.میخام بدونم که آیا میشه تاکسی فرسودهرو بدم اسقاط به جاش وانت صفر بردارم.مزدا2000 یا آآریسان.ممنون09120238965اذربایجانشرقی= شبستر", "بنده یک تاکسی فرسوده مدل75 بین شهری دارم.میخام بدونم که آیا میشه تاکسی فرسودهرو بدم اسقاط به جاش وانت صفر بردارم.مزدا2000 یا آآریسان.ممنون09120238965اذربایجانشرقی= شبستر", "با سلام یک کامیون فرسوده 9تن باکاربری تانکر دارم که جز خودروهای واگذرای شرکت نفت بوده که در سال 81 به این جانب تحویل داده شد ولی به دلیل زمان بر بودن پرداخت اقساط در سال 91 اداره دارایی کل کشور سند به نام پدرم زده وچون کامیون فرسوده مدل 61 میباشد در همان سال برای تعویض پلاک اقدام کرده ایم ولی چون در سال هشتاد و هفت طرح تعویض پلاک قدیم به ملی شرکت نفت پلاک رو به اسم خود و به نمایندگی پدرم صادر کرد با این شرایط هر بار اقدام به تعویض پلاک کردیم خودرو رو دولتی محاسبه کرده وچون سن کامیون فرسوده بالای 25سال میباشد تعویض پلاک انجام نمیشود علی هذا فقط دستور به اسقاط خودرو میفرمایند راهنمایی و رانندگی میخواستم برای انجام اسقاط خودروم با این شرایط که عرض نمودم بنده را راهنمایی کنید با تشکر", "مراحل تحویل کامیون فرسوده فرسوده و قیمت دریافتی را اعلام فرمایید", "سلام، من پراید مدل 81 دارم، میخواستم ببینم بعد اسقاط خودرو، باید چه مبلغی رو نقدی پرزاخت کنم تا بتونم یه پراید صفر تحویل بگیرم", "باسلام من دوو سیلو مدل 79 دارم موتوری و همه چیش سالمه ایا شامل فرسوده و اسقاط میشه ؟", "سلام من از مازندران هستم. میخواستم بدونم اگر بخوام خودرومو تعویض کنم و بجاش 206 یا ال 90 بگیرم. به جز دو میلیون دویست تومان ، چقدر پیش پرداخت داره و اقساطش ماهی چقدره و چند ماه است پیشاپیش از پاسخ شما سپاسگزارم ", "سلام قیمت تحویل خودروی سواری شخصی چقدر است؟ پیکان مدل ۷۹هست با تشکر در شیراز", "سلام قیمت تحویل خودروی سواری شخصی چقدر است؟ پیکان مدل ۷۹هست با تشکر", "سلام مبلغ وام چقدر است برای خرید سواری یعنی ما باید چقدر خودمان پول داشته باشیم و نوع خودروهای سایپا به جز تیبا چیست و ایا در اینده ایران خودرو باز میشود ", "سن فرسودگی خودروهای کامیون فرسوده ولو N10 ده چرخ وکشنده بنز مایلر ده چرخ چند سال میباشد.یعنی باید از سال ساخت آنها چند سال گذشته باشد.ودرخواست ارسال بخشنامه مربوطه", "با سلام بنده در سال 1385 یک تاکسی سمند خریداری کرده ام که متاسفانه دزدیده شد و پس از کشف دیگر نشداز آن استفاده کرد زیرا بیمه هم آن را توتالاس اعلام کزد اقدام برای اسقاط کرده ام و نامه هم از سازمان تاکسی رانی برای ستاد آورده بودم اما تا لاشه را از بیمه باز پس بگیرم طول کشیده یک پزو روا نقره آبی هم داریم که باید اسقاط شود میشود این دو ماشین رااسقاط نمایند و سپس تاکسی جدیدی بدهند", "با سلام وعرض ادب بنظر شما بهترین گزینه برای خودرو فرسوده وباصرفه ترین وبالاترین قیمت برای اینگونه خودرو ها چبست", "ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. پدر بازنشسته ای دارم که پیکان مدل پایینی با مدل 1352 و پلاک شهربانی قدیم دارد که به دلیل عدم توانایی در تعویض خودرو و نیز علاقه به خودرو تاکنون خودرو را اسقاط نکرده و اکنون که بنده به مراکز اسقاط مراجعه میکنم میگویند که خارج از طرح بوده و باید منتظر اعلان دولت جهت طرحهای جدید برای این خودروها باشید.خواستم بپرسم برای این خودروها در سال جدید کی طرح اسقاط شروع میشود . با تشکر فراوان علی رزمجو", "سلام من یه ماشین مدل ۱۳۶۶ دارم ولی پلاک قدیم هست میخوام پلاک ملیش کنم راهنمایی میخوام ممنون ۰۹۳۸۰۰۸۷۵۰۵", "با سلام پدر من یک رنو پى کى داشته که فقط کارت خودرو موجود مى باشد و بعد از فوت با توجه به اینکه فرزندانش به غیر از من ایران نیستند ماشین بلا تکلیف کنار خیابان است و دزد خیلى از قطعات ماشین را برده که امکان جابجایی آن نیست هچنین ورثه نیز مشخص شده اند ما بدون در نظر داشتن هیچ امتیاز و مبلغى مى خواهیم ماشین اسقاط شود حتى هزینه جربثقیل را هم پرداخت مى کنیم لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم", "نمایندگی هاسندروبنام میزنن یانه؟تا اخرقسط باید تورهنشون باشه؟چرا؟اگه مشکلی پیش بیادمجبوربه فروش بشیم چی؟", "با سلام و خسته نباشید 1. قیمت خودرو فرسوده سواری پیکان مدل 1375 امسال چه مقدار است 2. از زمان تحویل خودرو تا زمان واریز وجه چند روز طول خواهد کشید 3. زمان ثبت نام تا زمان فراخوان چه مقدار است", "سلام و خسته نباشید یک خودرو سپند ۱۳۸۱ موجود است برای اسقاط و جایگزینی لطفا راهنمایی کنید سپاس از شما", "سلام و خسته نباشید یک خودرو سپند ۱۳۸۱ موجود است برای اسقاط و جایگزینی لطفا راهنمایی کنید سپاس از شما", "سلام و خسته نباشید یک خودرو سپند ۱۳۸۱ موجود است برای اسقاط و جایگزینی لطفا راهنمایی کنید سپاس از شما", "سلام و خسته نباشید یک خودرو سپند ۱۳۸۱ موجود است برای اسقاط و جایگزینی لطفا راهنمایی کنید سپاس از شما", "سلام و خسته نباشید یک خودرو سپند ۱۳۸۱ موجود است برای اسقاط و جایگزینی لطفا راهنمایی کنید سپاس از شما", "", "", "", "", "سلامو ایا کامیون فرسوده های با پلاک قدیم رو هم اسقاط میکنن؟ اگر انجام میشه تو همه شهرهاست؟", "با سلام احتراما سوال بنده این است که چنانچه بخواهم در طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کنم و خودرو جدید تحویل بگیرم آیا ابتدا مبلغ 2.5 میلیون (بابت سواری فرسوده) تسهیلات از قیمت خودرو جدید کم شده و سپس باقی مبلغ بایستی نقدی پرداخت شود یا اقساط؟ اگر اقساط میزان بهره اقساط چند درصد است؟", "با سلام : لطفا بفرمائید چگونه می توانم یک دستگاه رنوی قدیمی مدل 1379 را تحویل دهم و به جایش یک دستگاه پراید به صورت اقساط تحویل بگیرم در کمترین زمان ", "با سلام میخواستم ببینم قیمت خودرو به چه شکلی محاسبه میشه من یک پراید آخر 82 دارم که تو سند خورده 83 ولی قیمت اسقاتش برام مهمه", "سلام،قیمت وانت اسقاطی با پلاک ملی چنده؟ باتشکر", "شرایط ونحوه اسقاط تا تحویل خودرو ", "سلام وقتتون بخیر. معذرت میخوام از بهمن ۹۴ تا الان برای تحویل خودروی خود به سایپا مراجعه کرده ام.اما میگویند که سایت بسته است.آدرس سایتی که نمایندگی های سایپا برای ثبت نام خودرو های متقاضیان اقدام میکنند چیه و کی درست میشه؟ از طریق این سایت اقدام کنم سریع تر کارم راه نمی افتد؟چقدر طول میکشد تا پس از پر کردن فرم در این سایت فراخوان شوم تا ماشینم را تحویل بدهم؟ لازم به ذکر است که حتما میخواهم از طرح جایگزین خودرو فرسوده سایپا استفاده کنم. ممنون خدا نگه دار", "سلام خسته نباشید خاستم بدونم قیمت خوذروتک سوز باخودرو دوگانه چقدره", "با سلام وخسته نباشید مبلغ تهسیلاتى که قرار اعطا بشود چقدر هست و شرایطش چگونه است.", "یک آردی اسفند1382دارم چگونه میشود آنراتحویل داد ویک ماشین نو گرفت ", "سلام خسته نباشید من میتونم خاورم رو تحویل بدم و کامیون فرسوده کشنده صفر کیلومتر تحویل بگیرم", "من در پایان سال 94 تاکسی فرسوده پیکان مدل 80 خریداری کرده ام که به نام مالک قبلی در سامانه ثبت نام شده است. برای اصلاح مشخصات مالک باید چکار کنم. ممنون. 09125619588", "کدام یک از محصولات ایران خودرو جهت جایگزین کردن با خودرو فرسوده موجود می باشد؟", "ماشین ما مدل1384پژو آردی دچار حریق شده و داخل اتاق سوخته ولی فنی سالم .و از نظر عمر ماشین هم به خودروهای فرسوده میخوره چون در آزانس کار میکردم .الان هم مقرون به صرفه نیست که خرجش کنم یعنی توجیه اقتصادی ندارد و آیا امکان تبدیل به اجسن این ماشین وجود دارد . ", "با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم از چه طریقی میشود ثبت نام تاکسی فرسوده های جایگزین را پیگیری کرد؟", "با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم از چه طریقی میشود ثبت نام تاکسی فرسوده های جایگزین را پیگیری کرد؟", "با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم از چه طریقی میشود ثبت نام تاکسی فرسوده های جایگزین را پیگیری کرد؟", "باسلام من ماشینم پیکان مدل 81هستش وتصادفی ایا شما ماشین تصادفی فرسوده راتحویل میگیرید یا نه باتشکر", "با سلام.خسته نباشید..1خودرو من اردی مدل 80 ایا می تونم جایگزین کنم.2خودم هم باید پول نقدی داشته باشم یا نه ", "با سلام یک عدد تاکسی فرسوده پژو 2000 مدل 79 دارم این ماشین بعد از تصادف از سال 88 با مجوز افسر راهنمایی تعویض اتاق شده و مدارک تعویض قانونی اتاق گم شده و اطلاق جدید بدون شماره است و کارت ماشین هم گم شده ماشین 1 سال در خانه پارک است اگر از فروشنده که برگ سبز و پلاک ماشین به نام او است وکالت کامل به نام خورم بگیرم میتونم بدون کارت و شماره اطاق ماشین را تعویض کنم ؟ برگ سبز صند کمپانی و دیگر اصناد موجود است تشکر", "سلام لطفاً در خصوص قیمت خودور طرح جایگزین و مبلغ وام مربوطه و درصد آن و مدت تحویل خودور راهنمایی لازم فرمائید", "", "", "نحوه تعویض ماشینهای کامیون فرسوده ", "با عرض سلام و خسته نباشید مالک خودروی پیکان با مدل 81 هستم نمیدانم آن را به دلال بفروشم یا اسقاطش کنم به گمانم3میلیون بخرنداما نمیدانم اگر اسقاطش کنم چقدر به من میدهندبا توجه به این موضوع که من ماشین صفر نمیخواهم اگر امکانش باشد راهنماییم کنید ممنون میشم", "با سلام تبریک ب مناسبت سال نو میخواستم بدونم خودروی اسقاطی سواری با چه مبلغی محاسبه میشه و ایا برای جایگزین کردن مالک غیر از مبلغ خود خودروایا باید مبلغی اظافه ای بجز تسهیلات هم پرداخت کند یا خیر.....باتشکر ", "سلام آیا ایرانخورو هم مشمول این جایگزینی میشود؟", "با سلام خودرو اینجانب با مدل 76 وموتور آن سرقت شده میتوانم انرا جهت خودرو فرسوده تحویل دهم یا نه؟", "سلام در سال 95 قیمت خودروی فرسوده چند است؟ آیا میشود زودتر از موعد مقعر خودرو رو فرسوده کرد؟ با تشکر", "من دارای سواری آردی 82 هستم آیا باید خلافی ماشین کاملا پرداخت شود یا خیر چه مبلغی بابت ماشین دریافت میکنم و چه مبلغی وام تعلغ میگیرد و برای خرید تیبا 2 وضعیتم چگونه است ", "شرایط اسقاط چطوره لطفا بامن تماس بگیرید 09172125629", "سلام.اول اینکه از زمان ثبت نام تا پایان کار »تحویل خودروی نو یا دریافت پول«چقدر زمان طول میکشد.دوم اینکه بابت خودروی فرسوده چقدر پول پرداخت میشود.سوم میزان وام برای جایگزینی خودرو چقدر است?سپاس", "باسلام یک دستگاه تویوتاوانت مدل1978میلادی دارم باتصمیم دارم با شرایط ایرانخودرو اسقاط وپژو تبدیل کنم ..استان کرمان..مراحل کارش چجوریه .؟اخه وانت هستش.امکانش هست اصلا؟مچکرم", "باسلام یک دستگاه تویوتاوانت مدل1978میلادی دارم باتصمیم دارم با شرایط ایرانخودرو اسقاط وپژو تبدیل کنم ..استان کرمان..مراحل کارش چجوریه .؟اخه وانت هستش.امکانش هست اصلا؟مچکرم", "باسلام بنده یک خودروی وانت مزدا1000مدل64دارم میخوان تحویلش بدم شرایط ومبلغی که تحویلش میگیریدجیه", "مبلغی که ازفروش خودروی فرسوده پرایدبه حساب فروشنده واریزمیشودچقدراست باتشکر", "با سلام وعرض خسته نباشید 1.با اسقاط کامیون فرسوده 8 تن چه نوع کامیون فرسودهی را جایگزین کرد ؟ (لطفا درمورد کامیون فرسوده های جایگزین مطالبی رو بزارین) 2. ایا جایگزینی کامیون فرسوده نو نیاز به ضامن دارد؟ ", "سلام بنده پیکانی با مدل 55 دارم که جابجایی آن با حرثقیل ممکن است . آیا راهی برای تبدیل یا تحویل آن وجود دارد یاخیر . به نوعی در کوچه حکم سدمعبر دارد . راهنمایی کنید. ممنون", "بعداز ثبت نام کردن کلید ثبت نهایی کلمه کدامنیتی ادامه روند ثبت نام را مسدود میکند لطفا راهنمایی بفرمایید", "بعداز ثبت نام کردن کلید ثبت نهایی کلمه کدامنیتی ادامه روند ثبت نام را مسدود میکند لطفا راهنمایی بفرمایید", "بعداز ثبت نام کردن کلید ثبت نهایی کلمه کدامنیتی ادامه روند ثبت نام را مسدود میکند لطفا راهنمایی بفرمایید", "بعداز ثبت نام کردن کلید ثبت نهایی کلمه کدامنیتی ادامه روند ثبت نام را مسدود میکند لطفا راهنمایی بفرمایید", "بعداز ثبت نام کردن کلید ثبت نهایی کلمه کدامنیتی ادامه روند ثبت نام را مسدود میکند لطفا راهنمایی بفرمایید", "سلام میخواهم بدانم برای جایگزین چه خودروهای کامیون فرسودهی میتوانم با واگذاری خودرو خودم بگیرم چقدر باید پول بدهم وارزش کامیون فرسوده کمپرسی خودم چه میزان میباشد. سپاسگزارم.", "باسلام پدر من خودروی کامیون فرسوده فرسوده 10 نن دارد درصورت ثبتنام درطرح جایگزین خودرو فرسوده یانقدی چه مقدارپول دریافت میکند یا چه کامیون فرسودهی باچه وامی وچنددرصدچندساله میتواند بگیرد باتشکر فراوان", "باسلام پدر من خودروی کامیون فرسوده فرسوده 10 نن دارد درصورت ثبتنام درطرح جایگزین خودرو فرسوده یانقدی چه مقدارپول دریافت میکند یا چه کامیون فرسودهی باچه وامی وچنددرصدچندساله میتواند بگیرد باتشکر فراوان", "باسلام پدر من خودروی کامیون فرسوده فرسوده 10 نن دارد درصورت ثبتنام درطرح جایگزین خودرو فرسوده یانقدی چه مقدارپول دریافت میکند یا چه کامیون فرسودهی باچه وامی وچنددرصدچندساله میتواند بگیرد باتشکر فراوان", "با سلام. بخشنامه ای برای خودروهای مدل پایینتر از 1358 برای سال 94 و 95 نداریم؟ ممنون", "سلام ، ببخشید میخاستم بدونم تاکسی فرسوده مدل ۱۳۸۴ با 600هزار کارکرد هم فرسوده ب حساب میاد.?!", "سلام ، ببخشید میخاستم بدونم تاکسی فرسوده مدل ۱۳۸۴ با 600هزار کارکرد هم فرسوده ب حساب میاد.?!", "سلام وقت بخیر من مالک یک دستگاه خودرو پیکان سواری مدل 1381 می باشم . برای تعویض خودرو من را راهنمایی نمائید با تشکر زمان هم برام خیلی مهمه", "سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان من می خام خودرو 206 مدل 83 بخرم ولی نگران این موضوع ام که اسقاط بشه سوال ام این هست که چه خودرو هایی اسقاطی محسوب می شن و اگر اسقاطی باشن چه اتفاقی می افته ؟؟ حق تردد دارن؟؟ آیا ارزش خرید دارن؟؟ یا نه؟؟", "با سلام و خسته نباشید بعد از اتمام ثبت نام سایت بدون ارسال کد پیگیری بسته شد و پس مراجعه مجدد به سایت و ثبت نام مجدد سایت پیغام می دهد که این شماره قبلاً ثبت نام کرده است و برای پیگیری هم شماره پیگیری موجود نیست . با تشکر ", "با سلام اینجانب محمد جواد شاهسونی از اول خرداد ماه اقدام کرده ام منتها به لیزینگ مربوطه که مراجعه شد با وام تعلق گرفته به دلیل کم بودن مقدار ان موفق به جایگزینی نشده ام اکنون اعلام شده دوباره ثبتنام کنم باید به کدوم سایت مراجعه کنم با تشکر", "با سلام به کارشناسان محترم در مورد جایگزینی خودروها سنگین از چه شرکتهایی خودرو و از چه نوع تیب هایی داده می شود ؟ مبلغ اولیه واریزی چمقدار است؟ درصد وام چمقدار است؟ اگه خود مالک کارمند باشد شرایط ضامن فرق نمی کند؟", "سلام .لطفا راهنمایی بفرمایید چطور بتونم درشرق گیلان نمایندگی خودروی فرسوده بگیرم", "من میخواهم یک 911 رو بدهم و یک کشنده دریافت کنم. نحوه ی تعویض چگونه است؟ قیمت کشنده ها چقدر است؟ چه کشنده هایی میتوانم خریداری کنم؟ با تشکر", "سلام خسته نباشید میخواستم ببینم مایک کامیون فرسوده قدیمی داریم اینوتحویل بدیم چقدر نقد بایدبدیم چقدر وام میدیم بهره چند درصد میدین چه ماشینها یی برا تحویل دارین؟", "", "یم بنز تک مدل 1977 دارم و می خواهم با یک نوتعویض کنم لطفا راهنمایی بفرمایید", "یم بنز تک مدل 1977 دارم و می خواهم با یک نوتعویض کنم لطفا راهنمایی بفرمایید", "با سلام بنده دارای کامیون فرسوده وایت به مدل 1974 با ظرفیت جمعا 38 تن با پلاک قدیمی و دارای پلاک ر و فاقد کارت هوشمند خودرو میباشم خواهشمند هستم به سوالات بنده جواب دهید که آیا 1- در ثبت نام خودروهای فرسوده طرح جایگزین خودرو فرسوده داشتن کارت هوشمند خودرو لازم هست ؟ 2-در صورت ارائه تسهیلات ، میزان تسهیلات چه مقدار و درصد سود چقدر است 3- این که داخل سایت آورده اولویت با شهر تهران میباشد باید مالک ساکن تهران باشد یا پلاک ماشین تهران باشد 4- ارزش هر گواهی اسقاط چفدر است 5- فرق بین طرح نقدی خودرو فرسوده و طرح جایگزین خودرو فرسوده چیست؟ با تشکر و قدر دانی فراوان ", "سلام میخواستم ببینم کی وانت بارهای فرسوده را جمع اوری میکنید؟ممنون", "تاکسی فرسوده این جانب مدت دو سال است پدر مرا در آورده و تا کنون بالغ بر ده میلیون تومان خرج موتوری کرده ام و فایده ای ندارد چگون میتوانم با سرعت بیشتری تاکسی فرسوده خود را تبدیل کنم و با توجه به اینکه کار من فقط تاکسی فرسوده مباشد و امرار معاشم از لین طریق میباشد مرا یاری کنید با سپاس", "آیا موقع تحویل خودرو اسقاطی باید قابمیت تردد داشته باشد یا میتوانیم با جرثقیل بیاوریم؟", "با سلام خدمت شما اینجانب قصد همکاری واخذ نمایندگی جهت جمع اوری و ثبت نام خودرو فرسوده را دارم لطف نسبت به همکاری اینجانب دستورات لازم یا راهنمایی های مربوطه را بفرمایک", "سلام من پراید مدل 82 دارم میخواستم ببینم چقد از من میگیرن؟", "بسم تعالی آیامیتوان با اسقاط سه مینی بوس فرسوده ودریافت12 برگ اسقاط نسبت به ثبت نام کامیون فرسوده کشنده ثبت نام کرد؟؟؟", "وقتی یه خودرو پیکان وانت مدل۸۲ بدیم چقدم باید پول بدیم تا یه پراید بگیریم", "با سلام شماره پلاک را اشتباه نوشتم", "با سلام و احترام یک دستگاه نیسان مدل 65 دارم که به علت سوختن موتور در محوطه کارخانه دپو شده و مدت 6 سال است قابل استفاده نمیباشد لطفا راهنمایی بفرمایید که به چه صورت میتونم برای اسقاط و فک پلاک اقدام کنم ", "خودروی شورلت ایران مدل 1357 را بدلیل فوت همسرم یعنی مالک خودرو با سند دست اول نتوانستم سر موعد بیاورم و برگ سبز بگیرم فقط در طرح تعویض پلاک که برچسپی را روی شیشه جلوی خودرو میچسپاندند با متن تعویض پلاک خود همسرم انجام دادند.هم اکنون انحصار وراثت انجام شده و فرزندانم هم وکالت زده اند بنام من لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم و آیا حضورا امکان آمدن جرثغیل از ستاد شما وجود دارد؟ بنده رانندگی بلد نیستم و خودروی مذکور نیاز به تعمیرات دارد بعد از 10 سال روشن نشده است. شماره تماس:09124226841 آدرس:استان البرز-کرج-مهرشهر", "با سلام من یک پیکان دوگانه مدل 83 دارم. قیمت در بازار حدودا 8 میلیون تومان است.میخواستم بدانم بهتر است بفروشم و یک ماشین بهتر بخرم یا در طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو فرسوده قرار دهم؟ اگر در طرح قرار دهم به غیر از مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان که به ازاء خودرو می دهند تخفیف برای خرید می دهند؟", "", "یکی دو سال قبل ماشین تاکسی فرسوده پیکان ثبت نام کردم کردم واسه اسقاط آیا هنوز نیاز هست ثبت نام جدید انجام بدهم . در ضمن پیکان مدل 82 می باشد", "سلام قیمت به روز خودروی فرسوده رو میخاستم بدونم . اگر هم شرایط جایگزین موجود هست با توضیحات کافی مطلعم کنبید با تشکر", "با سلام بنده یک نیسان پلاک عمومی دارم ک مدل ۱۳۶۶ می باشد میخواستم بدونم با اسقاط این خودرو چقدر پول میدهند و پلاک عمومی با پلاک معمولی تفاوتی دارند؟ میتوانم با چه خودرو هایی جایگزین انجام دهم؟", "با سلام کفی چرثقیل فیات دارم لطفا از جهت قیمت اسقاط و محل های اسقاط راهنمایی کنید ممنون از شما", "با سلام، چه مبلغ وام تعلق می گیره؟ قسطاش چقدره؟ پیش پرداخت هم لازمه؟ ", "سلام من از ماشینم قولنامه دارم و سندها و وکالت نامه های قبلی و کلیه مدارک را دارم چگونه میتوانم ثبت نام کنم مشخصات مالک خودم را بنویسم یا صاحب قبلی را و سایت مطمئن در استان فارس برای ثبت نام جایگزین خودروهای فرسوده وانت را اگر بفرستید ممنون میشوم.", "سلام من از ماشینم قولنامه دارم و سندها و وکالت نامه های قبلی و کلیه مدارک را دارم چگونه میتوانم ثبت نام کنم مشخصات مالک خودم را بنویسم یا صاحب قبلی را و سایت مطمئن در استان فارس برای ثبت نام جایگزین خودروهای فرسوده وانت را اگر بفرستید ممنون میشوم.", "با سلام.شرایط اسقاط یک پیکان مدل 75 و دریافت سمند دوگانه سوز بجای آن بصورت شرایطی و اقساطی چگونه است.", "سلام لطفا بگویید چگونه خودرو فرسوده خود را با محصولات ایران خودرو تعویض کنیم ممنون", "باسلام.اینجانب دارای یک عدد کامیون فرسودهت سرز باظرفیت 1/5 تن(دیزلی)می باشم.به طورکلی خواهشمنداست بفرمایید باتوجه به بخشنامه سال 94که درسایت هست ایاماشین بنده معادل 2 گواهی اسقاط میشود؟چه مبلغ نقدی و چه مبلغ تسهیلات به بنده میدهید؟خواهشمنداست بفرمایید که ایا برای ثبت نام میشودمستقیماازهمین سایت اقدام کرد؟ایاباید ماشین رابه صورت موتور روشن تحویل دهیم یانه؟باتشکر", "با سلام خواهشمندم بفرمائید.ایامیشودبجای اتوبوس فرسوده فرسوده کامیون فرسوده کشنده تحویل گرفت با تشکرمحمدنیا", "سلام وقت بخیر ما دفتر پیشخوان داریم برای ثبت نام تاکسی فرسوده های فرسوده از کدوم سایت باید اقدام کنیم ؟", "1.ایا امکان تبدیل تاکسی فرسوده بین شهری فرسوده به خودروی شخصی وجود دارد؟ 2.ایا امکان تحویل تاکسی فرسوده به اسقاط و دریافت مبلغ خودروی اسقاط شده وجود دارد؟ مبلغ تحویل تاکسی فرسوده بدون تبدیل چقدر می باشد؟ 3.ایا امکان تبدیل مینی بوس فرسوده بین شهری به تاکسی فرسوده برگشتی وجود دارد؟", "برای ویرایش فرم پیش ثبت نام چه اقدامی باید انجام بدهم. بنده میخواهم گزینه طرح جایگزین خودرو فرسوده را تغییر بدهم. لطفا راهنمایی کنید", "سلام یه پراید مدل 83دارم بخواهم ثبت نام کنم اول باید بدونم چقدر ماشینو ورمیدارن چقد وام میدن چقد سود داره چه ماشینی متونم وردارم پول ل چقد باید بدم لطفا کنید راهنمایی کنید متشکرم", "سلام یه پراید مدل 83دارم بخواهم ثبت نام کنم اول باید بدونم چقدر ماشینو ورمیدارن چقد وام میدن چقد سود داره چه ماشینی متونم وردارم پول ل چقد باید بدم لطفا کنید راهنمایی کنید متشکرم", "سلام یه پراید مدل 83دارم بخواهم ثبت نام کنم اول باید بدونم چقدر ماشینو ورمیدارن چقد وام میدن چقد سود داره چه ماشینی متونم وردارم پول ل چقد باید بدم لطفا کنید راهنمایی کنید متشکرم", "سلام یه پراید مدل 83دارم بخواهم ثبت نام کنم اول باید بدونم چقدر ماشینو ورمیدارن چقد وام میدن چقد سود داره چه ماشینی متونم وردارم پول ل چقد باید بدم لطفا کنید راهنمایی کنید متشکرم", "سلام یه پراید مدل 83دارم بخواهم ثبت نام کنم اول باید بدونم چقدر ماشینو ورمیدارن چقد وام میدن چقد سود داره چه ماشینی متونم وردارم پول ل چقد باید بدم لطفا کنید راهنمایی کنید متشکرم", "سلام یه پراید مدل 83دارم بخواهم ثبت نام کنم اول باید بدونم چقدر ماشینو ورمیدارن چقد وام میدن چقد سود داره چه ماشینی میتونم وردارم پول ل چقد باید بدم لطف کنید راهنمایی کنید متشکرم", "باسلام می شه ماشین برلیانس h320 برداشت", "سلام نیسان مدل 1364 داریم قیمت نقدی خرید یا شرایط معاوضه با سواری چگونه است؟", "اخه چجوری خودروی که مثلا تو بازار ۵۰میلیون یا بیشتر قیمتشه دولت بجاش ۲۰میلیون مید باور کنید هر کدوم از این خودروها نون یک یا چند خانواده را میده.چرا دولت بجای اینکه کمک کنه داره شرایطو دشوار تر میکنه.کجای دین وایین وکتاب خدا نوشته که تلاش برای کسب روزی حلال,خلاف یا جرمه که دولت اینجوری با قشر فرسوده سوار معامله میکنه", "اخه چجوری خودروی که مثلا تو بازار ۵۰میلیون یا بیشتر قیمتشه دولت بجاش ۲۰میلیون مید باور کنید هر کدوم از این خودروها نون یک یا چند خانواده را میده.چرا دولت بجای اینکه کمک کنه داره شرایطو دشوار تر میکنه.کجای دین وایین وکتاب خدا نوشته که تلاش برای کسب روزی حلال,خلاف یا جرمه که دولت اینجوری با قشر فرسوده سوار معامله میکنه", "اخه چجوری خودروی که مثلا تو بازار ۵۰میلیون یا بیشتر قیمتشه دولت بجاش ۲۰میلیون مید باور کنید هر کدوم از این خودروها نون یک یا چند خانواده را میده.چرا دولت بجای اینکه کمک کنه داره شرایطو دشوار تر میکنه.کجای دین وایین وکتاب خدا نوشته که تلاش برای کسب روزی حلال,خلاف یا جرمه که دولت اینجوری با قشر فرسوده سوار معامله میکنه", "اخه چجوری خودروی که مثلا تو بازار ۵۰میلیون یا بیشتر قیمتشه دولت بجاش ۲۰میلیون مید باور کنید هر کدوم از این خودروها نون یک یا چند خانواده را میده.چرا دولت بجای اینکه کمک کنه داره شرایطو دشوار تر میکنه.کجای دین وایین وکتاب خدا نوشته که تلاش برای کسب روزی حلال,خلاف یا جرمه که دولت اینجوری با قشر فرسوده سوار معامله میکنه", "با سلام وخسته نباشید.این که میگیدکمک بلاعوض میکنید یعنی غیر از قیمت کارشناسی خودرو,دولت مبلغیبلاعوضبلاعوض به مالکین خودرو پرداخت میکنه یا این مبلغ بلاعوض همان قیمت خودرو میباشد", "وام برای تعویض مینی بوس فرسوده چه مبلغی می باشد", "وام برای تعویض مینی بوس فرسوده چه مبلغی می باشد", "آیا ون غزال شامل طرح جدید تعویض است ماشین من ساخت 2007 میباشد", "با سلام میخواستم بدونم در طرح جایگزین خودرو فرسوده به غیر از وامی که اهدا میشه چه مقدار وجه باید پرداخت کنیم.با تشکر ", "با سلام من بیش از 5 ماه پیش اقدام به ثبت نام نمودم ولی متاسفانه کد رهگیری رو فراموش کردم", "باعرض سلام من مالک یک دستگاه کامیون فرسودهت بنز خاور608مدل77هستم که الان حدود یکسال و نیم هست که کامیون فرسودهت فوق به سرقت رفته وهیچ خبری تا کنون نشده لطف کنید راه حلی به بنده ارایه دهید باکمال تشکر", "سلام بنده برای جایگزینی خودرو فرسوده ثبت نام کرده بودم متاسفانه شماره پیگیری را فراموش کردم لطفا راهنمایی کنید", "با سلام- اینجانب لاشه خودروی تصادفی خود را دو سال پیش به یک مغازه اوراقی فروختم. آیا تنها با سند آن که در دست دارم می توانم اقدام به ثبت نام در این طرح نمایم؟ با سپاس از شما ", "سلام خسته نباشید ماشین کمپرسی 16 تن دارم می خواستم بدهم فرسوده قیمت چند برمی دارید", "با سلام اینجانب سه سال پیش خودرو فرسوده پیکانم رو به مرکز اسقاط اهواز تحویل دادم و رسید تحویل گرفتم ولی الان نمیدونم بایدوکجا برم برای طرح نقدی خودرو فرسوده", "لطفا بفرمائید خودرو فرسوده به چه قیمتی خرید می شود و اقساط چندی است ؟", "سلام قیمت خرید خودرو فرسوده چند است.", "باسلام وعرض أدب.اینجانب بتاریخ1390/12/08به تبعیت ازقانون ستادنوسازی خودروهای فرسوده. طرح اسقاط 88به منظوردریافت خودروجایگزین. تحویل نمایندگی شماره شهرستان صومعه سرا نمودم.که باگذشت قریب به چهارسال.متأسفانه این هیچ اقدامی نسبت به تحویل خودروی جایگزین معمول نداشته است.آیاواقعأحق یک ایثارگروجانباز شیمیایی8سال دفاع مقدس این أست؟بااحترام:منتظراقدام عاجل.فرهمند", "", "با عرض سلام من یک پراید 76 دارم ایا به سن فرسودگی رسیده است اگر رسیده چه کار باید کرد؟", "با سلام لطفا سن فرسودگی کامیون فرسوده ها میزان تسهیلات برحسب ظرفیت کامیون فرسوده و و اینکه آیا اجباری است یا اختیاری", "باسلام چطور می توانم ثبت نام خودم رادر طرح نوسازی مینی بوس فرسوده درون شهری لغو کنم تاتریخ ثبت نام من در 1393.5.5 بوده است", "باسلام چطور می توانم ثبت نام خودم رادر طرح نوسازی مینی بوس فرسوده درون شهری لغو کنم تاتریخ ثبت نام من در 1393.5.5 بوده است", "من یه خاور 608 دارم مدل 56 میخوام جایگزین کنم نمیدونم چقد میبرنش به جاش چی میدن تحویل لطفا راهنمایی کنید با تشکر", "من یه خاور 608 دارم مدل 56 میخوام جایگزین کنم نمیدونم چقد میبرنش به جاش چی میدن تحویل لطفا راهنمایی کنید با تشکر", "خودروی پیکان با مدل 1354 امکان اسقاط دارد؟در آذربایجان شرقی و تبریز مراکز اسقاط از پذیرش خودروی مدل زیر 1358 خودداری میکنند", "با سلام میخواستم بدونم روش قیمت گذاری روی خودروهای مختلف با مدل های مختلف چطوری هست ؟ مثلا یک سواری پژو 405 جی ال آی مدل 1383 در سلامت کامل موتوری و بدنه، چه مبلغی به آن اختصاص داده می شود ؟ با تشکر فراوان", "باسلام میخواستمم بدونم ماشین منو چند حساب میکنن وامش چه جوریه و چه قدر باید نقد بدم", "", "من یک پراید 77 دارم خواستم ببینم شامل طرح مشود و سند دفترخانه آن گم شده و برگ کمپانی هم به اسم شخص دیگری است که حضورندارد ایا ماشین من را قبول می کنند ", "برای ثبت نام خودروی فرسوده خود در استان سیستان و بلوچستان که در سایت اسم استان برای ثبت نام موجود نمی باشد به کجا مراجعه کنیم", "میخواستم اطلاعات کاملی در مورد تحویل نقدی خودروهای فرسوده در سال94 و95 داشته باشمدر ضمن تا چه مدل ماشینی را می توان تحویل داد با تشکر", "باسلام آخرین مدل ماشین برای اسقاط شدن چه تاریخی است؟؟", "اگر کسی به این میزان پول برای پیش پرداخت داشته باشه که خودرو فرسوده سوار نمیشود ، آیا امکان این هست که بدون پیش پرداخت خودرو جایگزین شود؟", "با سلام نحوه قیمت گذار خودرو فرسوده به چه صورت و مبنایی میباشد من پراید 82 دارم وسالم و در حال تردد است حدودا""چه قیمتی گذاشته میشود برای جایگزینی.با تشکر", "ببخشید سوال من این بود که من یه خودرو پیکان فرسوده دارم با ماشین 206sdقابل تعویض هست یا خیر ؟؟", "قیمت خودرو بنز مدل 1355 که 26 تن است چند حساب میشه.وام بلاعوض هم میدن .واگذاری خودرو جایگزین چجوریه ", "نده چند ماه قبل خودروخودراجهت تعویض درسایت شماثبت نام نمودم اماشرکت خودروسازراایرانخودرو انتخاب نمودم باتوجه به اینکه ایرانخودرو طرح تعویض ندارد میتوانم شرکت خودروساز رابه سایپا تغییردهم خواهشمندم بنده راراهنمایی نماییدباتشکرازشما.سیدرضاکردانی", "در صورتی که سند خودرو به صورت وکالتی باشد آیا قابل شرکت در طرح می باشد", "آیا خودروی سواری فرسوده با وانت جایگزین میشود", "با سلام خودروی ما آردی مدل84 ولی خعلی داغونه خرابه و احتیاج داره ب تعویض داره-می شه راهنماییمون کنیم چیکار کنیم؟؟مشهد هستیم ", "سمند مدل 82برای طرح تحویل گرفتن به چه قیمتی برداشته میشه ", "با سلام یک پیکان مدل 81 دارم - جهت تعویض چه مدارکی مورد نظر است و محلی معتبر برای جایگزینی یا تحویل خودرو در مشهد خواستارم. لطفا ایمل بزنید با تشکر", "باسلام من در طرح ثبت نام خودرو فرسوده ثبت نام کردام ولی تا کنون با من تماس گرفت نشده تکلیف من چیست ؟با تشکر", "میخواهم بدانم وانت بار جهت تبدیل چه شرایطی نیاز دارد؟ و اینکه امکان دریافت سواری ایران خودرو بجای وانت مقدور است", "سلام لطفاً شرایط مالی و مستندات لازم برای تعویض کامیون فرسوده فرسوده را برایم ارسال فرمائید", "با عرض سلام و خسته نباشی میخواستم بدونم مقدار وام طرح جایگزین خودرو فرسودهی و نحوه بازپرداخت وام چقدر میباشد. برای خودروی سواری تاکسی فرسوده مدل 83 نحوه جایگزینی به چه شکل است.", "سلام ما از زیر مجموعه ها و مراکز شما هستیم و در حال طراحی یک سایت برای مرکز خود در این زمینه نیاز به مشاوره ی فوری داریم ممنون میشم که ما رو راهنمایی کنید 09385052291", "بابت طرح نقدی خودرو فرسوده چه قدر نقدا پرداخت میشود؟و چه مدت زمانی برای پرداخت طول میکشد؟ برای طرح جایگزین خودرو فرسوده مبلغ وام پرداختی چه قدر می باشد؟و سود بانکی آن چند درصد است؟", "با سلام و خسته نباشید بیشتر از ده روز می باشد که در این سایت ثبت نام کرده ام ولی کسی تماس نگرفته . خواهشمند است بفرمایید چگونه پیگیری کنم ؟ با تشکر ", "قیمت خودرو جایگزینی،به چه صورت میباشد ،،ومدت زمان تحویل چقدر طول میکشد", "قیمت خودرو جایگزینی،به چه صورت میباشد ،،ومدت زمان تحویل چقدر طول میکشد", "با سلام خدمت عزیزان من ابتدای سال ۱۳۹۳ نسبت به ثبت نام وانت جهت تعویض خودرو اقدام نمودم ولی تا کنون هیچ پیگیری نسبت به تعویض خودروی اینجانب نشده .لطفا اقدام لازم را مبذول فرمایید متشکرم ", "با سلام خدمت عزیزان من ابتدای سال ۱۳۹۳ نسبت به ثبت نام وانت جهت تعویض خودرو اقدام نمودم ولی تا کنون هیچ پیگیری نسبت به تعویض خودروی اینجانب نشده .لطفا اقدام لازم را مبذول فرمایید متشکرم ", "قیمت دو و نیم یا سه میلیون برای سواری درست مشخص نشده", "سلام ایاطرح جایگزین خودرو فرسوده با وام الان اجرایی هست؟ مدت زمان ثبت نام تا اخذوام چقدر است؟ ممنون", "به نام خدا وعرض خسته نباشین ببخشین بنده یه کامیون فرسوده هینودماغدار جرثقیل دار دارم که میخاستم جایگزینش کنم اما تو کارتش تناژشو جمعا 7 تن زده مدل 1355 ولی سایپادیزل گفتن تناژش زیر ده تن هست و نمیشه جایگزینش کرد. راه حل شما چیه؟؟؟ 09124665767", "سلام خسته نباشین .من ی هاشبک 75 دارم اگ تحویلش ندم مشکلی داره؟", "لطفابفرماییدمبلغ پیش پرداخت واقساط ماهیانه چه میزان می باشد ", "سلام . اولا من هرچقدر دنبال شماره نمایندگی استان آذرباجان غربی شهر ارومیه میگردم پیداش نمیکنم اصلا شماره نمایندگی های استان ها کجاست لینک ورود به نمایندگی ها هم خراب هستش. دوما من 4 روز میشه ثبت نام اینترنتی کردم ولی با من تماسی گرفته نشده و شماره نمایندگی استان رو هم ندارم که زنگ بزنم شرایط رو به صورت کامل و روشن بپرسم لطفا راهنمایی کنید. با تشکر از لطفتان . احمد نصیبی فرزند جمشید نصیبی", "سلام...یک دستگاه ماشین رنو اسقاطی مدل ۱۳۷۸ سپند دادم..میخوام جابگزین کنم...میخولستم بدونم مبلقی که قبل باید بدم و مقداره وامی که تعلق میگیره چقدر هست...و اقساط طی چند ماه و چقدر هست", "سلام اغاز طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودروهای فرسوده سنگین چه وقت است.بنده از سال 92 ثبت نام نموده ام.و منتظر این اغاز هستم.لطفا اگر اغازی در کار نیست.تا ما هم فکر دیگری کنیم.", "اینجانب خودروی مدل 1381 پژو206 دارم می خواستم راهنمایی کنید تا از ایران خودرو سمند lxثبت نام کنم از تبریز چگونه ثبت نام کنم ", "یک ٤٠٥ مدل ١٣٧٤ چقدر از ما برمیدارن با چه مآشینى میتوانیم جایگزین کنیم و شرایط اقساط و نقطة ماشین جدید چطورى میباشد ؟", "با سلام و عرض خسته نباشید,میخواستم سوال کنم که, من سال ۹۱یک بار یه خودرو فرسوده جایگزین کردم ,و هنوز دارم اقساط را پرداخت میکنم, ایا امکان داره که دوباره یک خودروی دیگر هم جایگزین کنم ؟منظورم اینه که هر نفر چند بار میتونه از این تسهیلات استفاده کنه, ممنونم اگه پاسخ بدین", "مدل:83 هم شامل طرح میشود یا پائین 83 را شامل میشود.جقدر وام تعلق میگیرد.", "سلام من یک پراید ۷۶ دارم میخوام عوض کنم میزان وام و درصد آن و قسط ماهانه را می خواهم بدانیم لطفا راهنمایی ام بفرمایید متشکرم", " قیمت نقدی اسقاط تویوتا 1600 در صورت دریافت وام و جایگزینی با خودرو جدید ایا امکان فروش خودرو جدید وجود دارد", " قیمت نقدی اسقاط تویوتا 1600 در صورت دریافت وام و جایگزینی با خودرو جدید ایا امکان فروش خودرو جدید وجود دارد", "با عرض سلام لطف کنید نسبت به تحویل نقدی خودرو فرسوده و راه ثبت نام در استان فارس اینجانب را راهنمایی کنید", "با عرض سلام لطف کنید نسبت به تحویل نقدی خودرو فرسوده و راه ثبت نام در استان فارس اینجانب را راهنمایی کنید", "اینجانب در تاریخ چهارم بهمن ماه سال نود و دو، اقدام به ثبت نام نمودم ولی تاکنون هیچ تماسی با بنده از طرف مراکز اسقاط صورت نگرفته است... با توجه به اعلام رسمی از طرف دولت، مجددا اقدام به ثبت نام نمودم اما با خطای ""با این شماره پلاک قبلا ثبت نام شده است"" مواجه شدم... خواستار راهنمایی از سوی شما را دارم", " خودرو تصادفی که تعمیر نشده هم اسقاط می کنن ؟ مدل 78پراید و چقدر بابت اسقاط پرداخت می شود با تشکر ", "با سلام یک رنو مدل 71 دارم که میخوام در سامانه جهت خودرو فرسوده ثبت نام کنم سوال من این است که خودرو من را چه قیمت برمیدارند و اگه من یک پراید بخواهم چه مقدار وام به من تعلق میگیرد و نرخ وام چقدر است با تشکر", "با سلام.خودرو سواری پراید مدل 1383 دارم.میخواستم بدونم ایا خودروی من در طرح تعویض قرار دارد و اگر هست قیمتی که از من برمیدارن چقدر هست و چقدر وام تعلق میگیرد و اقساط ان چند ماهه و مبلغ هر فسط چقدر است.با سپاس فراوان", "قیمت اسقاطی کامیون فرسوده بنز911وشرایط برداشتن وطرح هایی در این رمینه ", "با سلام من پیکان سواری مدل 82 تمیز دارم اگر تحویل بدهم چقدر حسابش میکنند و چه ماشینی به من میدهند وچقدر وام جهت خرید به من خواهند دادممنون میشوم اگر شرایط را به من اطلاع بدهید .", "ba salam man yek dastgah 206 lng 1382 daram mikhastam bedonam gheymat esghatesh cheghad mishe va hamchenin che khodroyi baray jaygozini hast va sharayt kharideshon chiye mamnon", "با سلام واحترام اینجانب جواد امیری با کدملی0934266646 دارای 1 گواهی اسقاط طرح ویژه نقدی به تاریخ3/5/1388 به کد17رقمی 16351659489000094 وسریال77219100 دارم که خودرو خودر ادر مرکز اسقاط خودروپیمان آسیا در مشهد تحویل داده ام وگواهی فوق را در آن زمان دریافت نموده ام. حال پس از گذشت چندسال هنوز نه وجهی به من داده شده ونه در طرحی ثبت نام شده ام. مستدعی است بنده را راهنمایی فرمایید با داشتن این گواهی اسقاط چطور میتونم وجه آنرا دریافت کنم وبه کجا باید مراجعه کنم؟ ممنون 09352229981 جوادامیری", "با سلام خواهشمندم به بنده اعلام کنید که زمان تحویل تاکسی فرسوده های نو به تاکسی فرسودهداران شهرستانها چه زمانی میباشد اینجانب واقعا نیاز به تاکسی فرسوده جدید دارم با کمال تشکر", "سلام میخواستم بدونم تو سال 94 طرح جمع آوری خودرو های فرسوده هست یا نه.ممنون.", "با سلام و عرض ارادت سوال من درمورد جایگزینی خودرو مینی بوس فرسوده است که چرا هیچ مرجع قانونی در این مورد جوابگو نیست و به هر جا مراجعه میکنی با جواب سر بالا وهیچ خبری نیست جواب میشنوی الان حدود یکسال و یک ماه است که تاکسی فرسودهم خوابیده گوشه حیاط وبرای جایگزینی آن به هر جا سر زدم با این شرایط زندگی چقدر باید انتظار بکشم مگر زن و بچه مای من ایرانی نیستن با این وضعیت تا کی باید ادامه داد .لطفا جواب دهید .", "با سلام اینجانب داود علیخانی یکی از اعضای انجمن اسلامی هنرستان فنی شازند هستم طی بازدیدی که از این هنرستان داشتم مشاهد شد دو دستگاه خوردو مربوط به چند سال پیش است هنر جویان در حال یاد گیری روی این خودور ها هستند در صورتی که خودروهای فرسودی در این انبار تحویل گیری خودرو ها فرسود باشد که با نامه نگارهای مربوط بشود یکی یا دو خودرو جهت این هنرستان گرفت شماره تماس 09183490508", "با سلام.بنده در تاریخ 20/3/94 در طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودرو تویوتا وانت یک تن را ثبت نام کرده ام اما هنوز پاسخی دریافت ننموده ام.لطفا راهنمایی کنید. با تشکر", "سلام قیمت کشنده فرسوده ایترناش ۴۰تن چنده بعد ماشین جایگذین داره .شرایتش چیه", "سلام قیمت کشنده فرسوده ایترناش ۴۰تن چنده بعد ماشین جایگذین داره .شرایتش چیه", "با سلام و احترام