ثبت نام خودروهای فرسوده دولتی

"با سلام حروف پلاک رو اشتباه زدم و تعداد سیلندر امکان ویرایش هست؟", "با سلام بنده در تاریخ 23 ابان ماه ثبت نام انجام دادم برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی متاسفانه در پلاک ماشین حروف به جای ع -الف وارد شده و سیلندر ماشین که 4 سیلندره است یک سیلندر...ایا امکان ویرایش دارم؟ خواهشمندم سریعتر جواب دهید با تشکر", "طرح جایگزین خودرو فرسوده ایرانخودرو چه زمانی شروع میشود", "با سلام من سال گذشته یک پراید مدل 80 به قیمت 7 میلیون تومان خریداری کردم، خواستم بدونم تا چه زمانی برای اسقاط آن فرصت دارم و اینکه با اسقاط ان چغدر پول به من میدهند و شرایط جایگزینی به چه نحوی است. متشکرم", "باسلام،آیاسمندمدل 1381جزءخودروهای فرسوده است وبایدحتمااز رده خارج شود وازتردد آن جلوگیری میشه یانه اختیاری است.میزان تسهیلات چه قدر-چه مدت طول میکشه.از کجا باید شروع کنیم.خلاصه اطلاعات کلی وواضح درمورد تعویض خودروهای فرسوده میخوام.سپاسگزارم", "ماشین باری مثل بنز یا ده چرخ چه سالی جز فرسوده ها حساب میشه؟", "با سلام احتراما اینجانب ساکن شیراز هستم و اشتباها منطقه تهران را انتخاب نمودم با کد رهگیری 1113161733120 و کد ملی 2300697734 و خواهشمندم تا محل تحویل خودرو را به شیراز تغییر دهید با تشکر", "سلام من ثپت نام مینی بوس فرسوده را انجام دادم وکار بانک راانجام دادم ولی کد رهگیر ی را نگرفتم چون سایت ایرانخودرو بسته‌است من از استان آذربایجان غربی شهر سردشت وکی باز می شود استان آذربایجان غربی شهر سردشت ", "با سلام و خدا قوت حدود خیلی پیش برای ثبت نام خودرو های فرسوده ثبت نام کردم ولی تا کنون خبری نشده و زمانی که پیگیری میکنم می گوید ثبت نام شما هنوز نهایی نشده با وجود کد رهگیری باید چکار کنم تا ثبت نام نهایی شود؟", "سلام.پیکان فرسوده داریم.برای اسقاط آن باید تحویل مرکز اسقاط بدهیم یا نمایندگی سایپا؟برای اسقاط اینترنتی باید ثبت نام کنیم؟درهمین سایت؟اگر الان خودرو را تحویل دهیم و بخواهیم از تسهیلات سایپا استفاده کنیم و خودرو جدید بخریم چه زمانی ماشین تحویل داده می شود؟", "با سلام ضمن عرض خسته نباشید بنده در سال 1391 یک سواری پیکان در نمایندگی ورزنده مشهد ثبت نام و اسقاط نموده ام که متاسفانه با تعغیر قیمت از 11ملیون به 19ملیون تا کنون هر زمان به نمایندگی مراجه نموده ام اعلام مینمایند سایت بشته است لطفا راهنمایی بفرمائید من که از سال 91 خودرو اسقاط نموده ام چگونه در اولویت قرار دارم نمایندگی جواب نمی دهد ", " با سلام اینجانب حسین اسدی پارسال ثبت نام کرده ام برای مینی بوس فرسوده ولی هنوز هیچ زنگی به ینده نشده است و هیچ شماره ای در سایت قرار نداده اند که تماس بگیرم لطفا پیگیری فرمایید . باتشکر ", "با سلام و وقت بخیر .برای ثبت نام خودرو های فرسوده چرا نام استان همدان وجود ندارد ما برا ثبت نام از کرمانشاه استفاده کردیم مشکلی نیست؟ باتشکر", "سلام لطفا درمورد چگونگی دادن تسهیلات باب. خودرو تعویضی بدهید", "rlnnkgbstvefi, http://www.omxdyvtfor.com/ evnrdnzemt ", "سلام من یک پژو 405 مدل 78 دارم که الان حدود 7 میلیون میخرند .لطفا بفرمایید اگر این خودرو را اسقاط کنم چه مقدار نقدی و چه مقدار وام با چه درصد سود بانکی به من تعلق میگیرد. متشکرم ", "من ثپت نام مینی بوس فرسوده را انجام دادم وکار بانک راانجام دادم ولی کد رهگیر ی را نگرفتم چون سایت ایرانخودرو بسته‌است من از استان آذربایجان غربی شهر سردشت وکی باز می شود ", "من ثپت نام مینی بوس فرسوده را انجام دادم وکار بانک راانجام دادم ولی کد رهگیر ی را نگرفتم چون سایت ایرانخودرو بسته‌است من از استان آذربایجان غربی شهر سردشت وکی باز می شود ", "سلام سمند مدل 81 دارم از نظر فنی فوق العاده عالی حتی چند ماه پیش واسه معاینه فنی رفتم متصدی باور نمیکرد کارت ماشین واسه این ماشین باشه بس ماشین عالیه. حالا به نظر شما این ماشین فرسوده هست در صورتی که از خیلی ماشین های صفر رده خودش بهتر کار میکنه؟؟؟؟؟؟", "چه شرکت هایی به غیر از سایپا در این طرح وجود دارند و چه ماشین هایی تحویل می دهند ", "با سلام وخسته نباشید لطفا درخصوص طرح جایگزین خودرو فرسوده ایران خودرو توضیحات جامع بفرمائید .", "درودبر شما شورلت مدل66 دارم یک 405 میخام بر دارم شرایطش چیه؟ ", "درودبر شما شورلت مدل66 دارم یک 405 میخام بر دارم شرایطش چیه؟ ", "جناب مشاور محترم، ضمن سلام در مورخ٩٢/٩/٢٢ به شماره پیگیرى ١٢١٣١٣٣٤٣٤٦٨ در سامانه خودروى جایگزین ثبت نام کرده ام ، من با این نیسان وانت خرج خود و خانواده و دانشجوهایم را درمى آورم ولى تاکنون از مرکز اسقاط هیچ تماسى با من بابت وانت نیسان جایگزین تماسى گرفته نشده هیچ ،گویا درصدد هستند کارت هاى سوخت ما را نیز ابطال کنند، گویا ما شهرستانیها فراموش شده ایم استدعا دارم راهنمایى مثبت نمایید، آیا به من وانت نیسان جایگزین خواهند داد یا اجبارا بایستى خودروى خود را به طرح نقدى بدهم و اونوقت چقدر وجه نقدى به من خواهند داد؟ با سپاس", "باسلام،من پراید مدل 78 دارم ومیخوام ازطرح جایگزین خودرو فرسودهی استفاده کنم لطفا توضیح بدید که چقدر باید واریزی داشته باشم وخودرو خودمو چند برمیدارند واقساطش به چه شکل میباشد.ممنون", "در ثبت نام یک رقم از شماره پلاک ماشینم را اشتباه وارد کردم", "kcdgtgbstvefi, http://www.exgbbtbabg.com/ gnbnihwuby ", "من شماره پیکیری ثبتنامم را گم کردم باید چیکار کنم", "با عرض سلام خدمت شما وهمکاران عزیز: بنده از اسفند 92 برای طرح جایگزین خودرو فرسوده در همین سایت ثبت نام نموده ولی تاکنون خبری از طرف ستاد نشده با اینکه بنده پیگیر بوده و به مراکز اسقاطی که خود ستاد فرسوده برای من ایمیل کرده بود تماس گرفتم ولی به نتیجه نرسیده و با توجه به خبری که تازه در سایت مبنی بر طرح جایگزن منتشر شده که 60هزار خودرو جایگزین میشوند بنده از شما درخواست دارم اینجانب را راهنمایی نمایید. با تشکر از شما عزیزان.", "با سلام من در سال 89طرح تعویض شرکت کردم آیا میتونم تاکسی فرسوده رو توی طرح ثبت نام کنم هنوز هم یک سال از اقساط مونده با تشکر ", "کدرهگیری ثبت نام خودروی فرسودمو گم کردم چطورمیتونم روند اسقاط روپیگیری کنم؟", "با سلام سوال من اینست پلاک خودروهای فرسوده پس از اسقاط کجا نگهداری میشود؟", "سلام ماشین من مدل 80 اما خرابه. آیا. جرثقیل. بایگان است با 3pas ", "با سلام و عرض خسته نباشید بنده یک عدد آردی مدل 79 دارم میخواستم بدانم اگر بخواهم تعویضش کنم چ مقدار وام تعلق میگیرد. متشکرم 09128585604", "باسلام.بعداز ثبت نام ودریافت کدفعالیت درقسمت فروش خودرو شرایط فروش چگونه است.قیمت و...-شرایط هدر قسمت های دیگرچگونه است.بازاریابی وجذب خودرو فرسوده.باتشکر", "سلام،میخواستم شرایط اینکه پیکانمو ثبت نام کنم و پراید بگیرم چطوره؟وام هم بدهکارم", "با سلام. میخواسم بدونم اول اینکه خودرو فرسوده به چه مبلغی خریداری میشه و دوم اینکه در طرح جایگزین خودرو فرسوده چقدر تسهیلات تعلق میگیره با چه مشخصات باز پرداختی و همچنین ماتفاوت قیمت برا طرح جایگزین خودرو فرسوده در چه مرحله ای باید پرداخت بشه؟ خودرو من یه رنو مدل81 که میخوام با یه پراید تعویض کنم با تشکر", "سواری پراید تولید مرداد 84 از نظر سازمان خودروهای فرسوده جندسال وقت دارد؟ با تشکر", "باسلام پدرم خودروی بی ام و فرسوده ای داردکه به علت تمام شدن بیمه اش ب پارکینگ راهنمایی رانندگی بردندش برای بیرون اوردن ازپارکینگ گفتن حتما بایددوباره بیمه شودولی ماقصداسقاط انراداریم میخواستم بدانم برای اسقاط ان حتمابایددوباره بیمه شودیاراه دیگری هم وجوددارد؟ ممنون از راهنمایی شما", "با سلام و خسته نباشید خدمت شما من درخواست جایگزینی یک دستگاه نیسان مدل 64 را با یک دستگاه نیسان دارم آیا ممکن است؟ ", "یک کامیون فرسوده کاماز ده چرخ میکسر بتن مدل 1354 دارم میخواستم ببینم برای اسقاط میتونم چه مبلغی رو دریافت کنم در ضمن ماشین رو باید بصورت شاسی تحویل بدم یا همراه دیگ میکسر", "etdthgbstvefi, whzxnuilgj ", "باسلام لطفا زمان و نحوه اسقاط وشرایط جایگزینی ومبلغ رادر مورد خودرو مینی بوس فرسوده محبت فرمایید باتشکر", "خواستم ببینم روشی برای بازیابی کد پیگیری وجود داره یا نه؟ ممنون", "قیمت نقدی خودرو فرسوده پیکان چه مبلق میباشد", "سلام.پیکان مدل 81 تمیزی دارم شش میلیون میخرنش ظلم نیس تعویضش کنم؟راهنماییم کنید چکارکنم؟باتشکر", "پیش پرداخت برای خودروی پراید 131 ماشین خودم وانت پیکان پلاک قرمز است.مبلغ قست هم چقدر در میاد ", "سلام خودرو فرسوده خود راثبت نام کرده ام ولیاطلاعات شماره حساب ثبت نشده چگونه ویرایش کنم،در ضمن شماره پیگیری دریافت کردم ولی ثبت نهایی صورت نگرفته،ممنون میشم اگر راهنمایی کنید باتشکر.", "سلام خسته نباشین ببخشین یه سوال داشتم تو لیست شهرایی که اسقاط خودرو و این طرح کوثر یا همون جایگزینی اجرایی میشه 15 استان و شهر وجود داره و از ساکنان اون شهر ها برای اسقاط خودروشون ثبت نام میشه ما که تو استان کردستانیم چی ؟لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم با تشکر از رحماتتون", "qmmjogbstvefi, wnsysizqkv , [url=http://www.ilemquncds.com/]zhrhyglkir[/url], http://www.lxohgbbeqa.com/ wnsysizqkv", "جدول اقساط", "سلام خراسان جنوبی نمایندگی توسایت نداره برای ثبت نام باید چیکار کنم؟", "لطفا در خصوص چگونگی و مراحل ثبت نام خودرو فرسوده بنز 911 راهنمائی بفرمائید. با تشکر 09121412333", "با سلام اینجانب مالک خودرو فرسوده مدل 1362 در شهر شهرکردمیباشم خودرو در انباری بوده پلاکهای ان مفقود شده مراتب از طریق دادگاه پیگیری شده و دادگاه نامه ای به پلیس راهور نوشته میخواستم بپرسم با این نامه خودرو را تحویل میگیرند و در چه صورتی میتوانم از کمکهای بلاعوض دولت استفاده کنم ", "آیا خودروی سپند دو سال 1382 شامل طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودروی فرسوده و اخذ تسهیلات میگردد؟", "خودروی سپند دو سال 1382 شامل خودروهای فرسوده و تسهیلات میشود؟؟؟", "با سلام میخواستم بدونم در طرح جایگزین خودرو فرسودهی می توانیم خودروی مدل90 یا 91 بخریم و از تسهیلات وام وقتی به بانک معرفی می کنند بهره ببریم ؟ میزان درصد بهره تسهیلات این طرح خودرو های فرسوده چقدر است؟ محصولات ایران خودرو یا شرکت های دیگر را نمی دهند ؟", "اینجانب از استان گلستان می باشم .امادرمشخصات طرح اسم استان گلستان نبود.یعنی این که کلا این استان شامل این طرح نمی شه یااینکه بایداستان مجاورراانتخاب کرد.", "با سلام,من درسایت ثبت نام کردم اما شماره کدرهگیری رافراموش کردم,چگونه میتوانم به آن دسترسی پیداکنم,باتشکرفراوان", "سلام . سال گذشته ماشینمو دادم به یک شرکت(آریانا پارس)ولی تا حالا موفق به گرفتن پول نشده ام..و گفتن2800000بهت میدیم..میخواسم بپرسم امکانش هست الان گرونتر بخواهند خودشان بفروشند؟از کجا باید پیگیری کنم؟شماره تماسم 09364721540", "کدرهگیری ثبت نام رافراموش کرده ام چه باید بکنم؟", "کدرهگیری ثبت نام رافراموش کرده ام چه باید بکنم؟", "کد پیگیری خود رافراموش کرده ام", "با سلامن برای پایان نامه دانشجویی خود نیاز به اطلاعات زیر دارم تعداد خودروهای سنگین فرسوده و تعداد خودروهای سنگین نوسازی شده در سالهای 90 و 91 و 92 و 93 لطفا مرا راهنمایی بفرمایید با تشکر.", "با سلام،من پیکان مدل 77دارم میخواستم از طرح جایگزین خودرو فرسوده استفاده کنم و پژو405بگیرم،میشه لطفا شرایط و مبلغ رو بگید،ممنون", "باسلام من در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی چطور میتونم ثبت نام کنم چون در قسمت ثبت نام استان ما غیرفعاله؟ و اگه از یک استان دیگه ثبت نام کنم ضامن از شهر خودم میتونم معرفی کنم؟", "باسلام من در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی چطور میتونم ثبت نام کنم چون در قسمت ثبت نام استان ما غیرفعاله؟ و اگه از یک استان دیگه ثبت نام کنم ضامن از شهر خودم میتونم معرفی کنم؟", "پیش پرداخت برای خودروی پراید 131 ماشین خودم وانت پیکان پلاک قرمز است.مبلغ قست هم چقدر در میاد ", "چه شماره حسابی باید اعلان شود برای مدل 1369چه مبلغی پرداخت میشود زمان اسقاط ت اتحویل ودریافت پول دقیقا چندروزهست خودرو من رنو میباشد قبلا از همکاری شما متشکرم", "1.چقدر خودرو فرسوده رو بر می دارید؟ 2.از زمان تحویل خودرو فرسوده تا تحویل خودرو صفر چقدر طول میکشه؟", "سلام میخواستم بدونم من اگه یه خودرو فرسوده بخرم برای لیزینگ کردن ایا بعد لیزینگ کردنش وام و تسهیلاتی میدن که من یه خودروی صفر بردارم بعد ما به و تفاوتش رو بدم بعد شرایط اقساطش چطوره مثلا یا پژو 405 بردارم یا پارس سال میشه راهنمایی کنید ممنون میشم خسته نباشید و خدا قوت؟", "سلام میخواستم بدونم من اگه یه خودرو فرسوده بخرم برای لیزینگ کردن ایا بعد لیزینگ کردنش وام و تسهیلاتی میدن که من یه خودروی صفر بردارم بعد ما به و تفاوتش رو بدم بعد شرایط اقساطش چطوره مثلا یا پژو 405 بردارم یا پارس سال میشه راهنمایی کنید ممنون میشم خسته نباشید و خدا قوت؟", "سلام خسته نباشید من یک بیکان مدل شصت و هفت دارم نحوه جایکزینى این ماشین با ماشینى جدید را براى من لطفا بنویسید و وام با جه درصدى به ماشین من تعلق میکیرد. ممنون از لطف شما", "با سلام و خسته نباشید... در طرح جایگزین خودرو فرسودهی گزینه ایران خودرو وجود نداره در حالیه نوشتید با مشارکت ایرانخودرو... چطور میتونم خودروی از ایران خودرو را انتخاب کنم در ثانی طرح اقساط چگونه می باشد قسطاش ماهی چقدر میشه", "باسلام.پدرم در سال 91 خودروی نیسانشان را تحویل دادند که با خودروی نو جایگزین نمایند در مرکزاسقاط 1422 با کد نمایندگی 892289اصفهان .بعد از کلی معطلی و بیکاری ایشان مشخص شدنمایندگی مذکور مشخصات خودرو پدرم را وارد سایت سایپاننموده حالا بعد 2سال حرص خوردن وبیکاری ایشان لطفا راهنمایی بفرمایید ", "با سلام و خسته نباشید 1- درصورت جایگزین نمودن و دریافت وام 8 الی 8.5 میلیون مقدار مبلغ اعطایی بابت خود خودرو چقدر خواهد بود .(سواری رنو5) 2-آیا امکان ثبت نام خودرو فرسوده توسط مالک و دریافت جایگزین بنام شخص ثالث وجود دارد ؟ 3- بهره وام اعطایی چقدر میباشد ویا بدون بهره است ؟ ممنون", "با سلام بنده در سال 89 خودرو خود را در مرکز اسقاط 1716 اسقاط و در نمایندگی ایران خودرو ثبت نام کردم اما متاسفانه نتوانستم از بانک وام بگیرم آیا میتوانم با مدارک اسقاط خودرو اقدام به ثبت نام در این مرکز بنمایم خواهشمندم مرا راهنمایی نمایید", "باسلام بنده هاش بک مدل ۷۵دارم اگه بخوام تحویل بدم بابت خودروفرسوده بصورت نقدی چقدپولشوبهم میدند", "باسلام و احترام در حال حاظر اگر خودرو خود را جایگزین بکنم چقدر وام میتوانم بگیرم . خودرو سواری رنو است. با تشکر", "با سلام و احترام 1)اینجانب با دارا بودن کارت بازرگانی تصمیم دارم نسبت به اسقاط یک خودرو سواری مدل 1354 که متعلق به خواهرم میباشد اقدام کنم.درحال اقدام برای اخذ پلاک مجازی می باشیم. لطفا راهنمایی فرمایید که مرحله بعدی کار چیست؟ آیا خواهر من باید به اینجانب وکالت فروش بدهد یا وکالت کاری اکتفا میکند؟ 2) در صورتیکه وارد کننده نسبت به اسقاط خودرو اقدام نماید ولی بنا به دلایلی هیچ خودرویی وارد نکند تکلیف خودرو(ها)ی اسقاط شده چه می شود؟آیا مدت زمان مشخصی جهت واردات و استفاده از شاسی اسقاط شده تعیین شده است؟", "من پیکان مدل ۸۷ دارم و قصد اسقاط نقدی دارم و از طرح جابگزین نمیخواهم استفاده کنم آیا میتوانم از تسهیلات وام برای خرید خودرو استفاده کنم? ", "با سلام و خداقوت مبلغ تسهیلات چه مقدا و چند درصد و چند ماهه محاسبه میشود؟ با تشکر", "میزان سود وام و قیمت یک نیسان وانت فرسوده و مدت زمان تحویل خودرو جایگزین؟", "ضمن عرض سلام اینجانب حدودیک ماه ازثبت نامم گذشته وبادفاتراستان تماس گرفته وجوابی مبنی برجایگزینی به من نداده وگفته میشود طرح جایگزین خودرو فرسودهی فقط برای خودروهای تهران است درضمن ازاستان اصفهان هستم زمان جایگزین هم تا7آبان می باشدوازطرف اسقاط هم بامن تماس نگرفته وکارشناسان شماهم برای تکمیل پرونده تماس نگرفته اند لطفا راهنمایی کنید", "من یک خودرو پیکان پژو1800 مدل 1370 نمره تهران دارم خواستم از فردا 1/8/93 نسبت به تحویل و اسقاط آن اقدام کنم لفا راهنمایی بفرمایید 09124281328", "", "باسلام اینجانت بدلیل منافع ملی ومصرف بیش از حد سوخت و در پی ان الودگی هوا. خودروی پدرم که عصای دستش و عامل درامد خانوار بوده را در سال 91 تحویل ناوگان فرسوده طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودروهای فرسوده داده به امید خودروی سالم. نو کم مصرف وپاک اما تا به امروز بین خودرو سازان و بانک ها پاس کاری شدیم عاجزانه از معاونت شما خواستار پیگیری سریع هستیم کد رهگیری 88721798", "سلام نیسان تولید سال 71 دارم تقریبا اسقاطیه شرایط تعویض رو میخوام بندرعباس ساکنم ممنون", "با سلام وخسته نباشید خواستم سوال کنم خودروهای دولتی عمر مفیدشان چند ساله ویا از چه سالی فرسوده به حساب میاد با تشکر", "من ساکن استان گلستان .کردکوى هستم خودرو فرسوده ام را در سایت ثبت نام کردم ولى با گذشت بیش از 20 رور پاسخى دریافت نکردم در ضمن مرکز اسقاط در استان گلستان وجود ندارد؟ ", "با سلام آیا من میتوانم فقط ماشین خود را به شما تحویل بدهم و فقط پول را بگیرم؟؟؟ ماشین ثبت نام نکنم؟!!! با تشکر", "سلام من میخواستم اتومبیل فرسودم رو بوسیله طرح جایگزین خودرو فرسودهی تعویض کنم.سوالم این بود که آیا میتونم به جای خودروی فرسودم پژو 405 دریافت کنم یا نه؟آخه توی سامانه که محصولات ایران خودرو نبودند. منتظر پاسختان هستم با تشکر", "salam man mahe farvardin pish sabtenam jaygozini anjam dadam va hanooz khabari nashode hamishe sire ro check mikonam va didam tarhe kowsar,jaygozini dare bad az moraje be markaz ostan fars goftan ke tarhe jaygozini mojood nist lotfan rahnamai konid", "با سلام کاشکی بیشتر اطلاع رسانی میکردید تا مردم خودشون بتونند خودرو هاشونو خودشون ثبت نام کنند والا ما هر جا رفتیم گفتن قیمت خودروی فرسوده سه میلیون تا سه میلیون و سیصد هزار تومان است ما هم به هزار التماس دادیم همون سه میلیون و سیصد هزار تومان است.درسته باید پولی هم گیر دلال بیایه ولی واسه ما که از اقشار فقیر جامعه هستیم به خدا ظلم هسته که دلال بخواد چهارصد هزار تومان از ما بخوره....", "با سلام بنده قبلا خودروی خود را اسقاط کرده و برگه اسقاط خودرو خود را دارم . از مزایای این طرح استفاده نکرده ام . در حال حاضر باید چه مراحلی را طی کنم؟", "سلام.میخواستم بدونم در این طرح تضمینی هم وجود داره که خودرو را تحویل بدهیم و به خودرو جدید دست پیدا کنیم..و زمانی که در تحویل خودرو ذکر کردید صد در صد میباشد یا طولانی تر میباشد؟؟؟", "سلام.میخواستم بدونم در این طرح تضمینی هم وجود داره که خودرو را تحویل بدهیم و به خودرو جدید دست پیدا کنیم..و زمانی که در تحویل خودرو ذکر کردید صد در صد میباشد یا طولانی تر میباشد؟؟؟", "با سلام تویوتا وانت مدل 78 دارم.توانایی پرداخت تسهیلات ندارم.چگونه میتوانم خودرو خود را با شرایط نقدی وکجا تحویل دهم تا با مبلغی دیگر بتوانم خدرویی تهیه کنم.برای تحویل بصورت نقدی باید خودرو روشن باشد یا لاشه هم میتوان تحویل داد. با تشکر", "با عرض سلام این جانب مالک خودروی فرسوده در آذربایجان شرقی می باشم اما طرح جایگزین خودرو فرسوده در آذربایجان غربی دایر می باشد من برای اسقاط خودرو باید خودروی خود را برای اسقاط به آذربایجان غربی ببرم ؟ قیمت اسقاط خودرو چقدر است؟ سود تسهیلات بانکی چقدر است ؟", "پیکان مدل73دارم قیمت دقیقش چنده", "شرایط جایگزینی به چه صورت است ؟ چقدر باید پرداخت کنیم؟ ", "آیا برای خودرو فرسوده هیچ وامی به صاحب خودرو تعلق میگیرد؟شرایط بازپرداخت و مدت زمان وام به چصورت میباشد و خودروهای جایگزینی چه خودروهایی هستند", "با سلام من فراموش کردم از سایت ثبت نام کد پیگیری بگیرم برای پیگیری ثبت نامم چیکار کنم .ممنون میشم من را راهنمایی کنید ", "سلام خسته نباشید بدرم نیسان وانت مدل 62 داره خونمون استان گلستان شهرستان بندرترکمن هستش خب سوال اینکه اغاز ثبت نام خودروی فرسوده استان گلستان کی شروع میشود . با تشکر .", "سلام.من در تاریخ 6/7/93 خودرو فرسوده ثبت نام کرده ام ولی هیچ تماسی با من گرفته نشده وپیگیری هم کرده امجواب درستی نداده اند تا کی باید منتظر باشیم.", "ایا باید خودرو روشن شودوخودروارهمه نظرمرتب باشد یانه اشکال ندارد روشن نشود ", "من به صورت سند وکالت یک پراید مدل 1372 خریدرای کرده ام ، میخواستم راهنمایی بفرمایید برای ثبت نام خودرو فرسوده در سایت نیازی هست الباقی مدارک مانند سند(برگ سبز) به نام من باشد ؟ ایا من مالک محسوب میشوم ؟ مالک قبلی در سایت ثبت نام کرده است اما ماشین و مدارک را هنوز تحویل نداده است. چه مراحلی را باید طی کنم ؟ با سپاس", "با سلام اینجانب پیش ثبت نام طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو نموده اما در قسمت پیگیری وارد میشوم نوشته ثبت نام شما قطعی نشده است چه اقدامی باید انجام بدم با تشکر", "سلام چند میخرن خودرو فرسوده ؟ بعدش اگه ماشین بخوایم شرایطش چیه؟", "با سلام من جهت دریافت خودرو اقدام کردم و چون قصد فروش دارم و چون بدون ضامن میباشد سند خودرو در رهن بانک خواهد بود و من از جهت تامین ضامن مشکلی ندارم ولی تمامی طرحها بدون ضامن میباشد ", "سلام برای تحویل خودرو فرسوده خود تا چه زمانی فرصت داریم ومبلغ دریافتی ما چقدر است؟", "با سلام می خواستم بدانم خودرو پِژوی 405 اسقاطی چقدر خریداری می شود؟ چه ماشینی تحویل داده می شود؟ چقدر وام و با چه درصدسود و بازپرداخت؟ با تشکر", "باسلام آیاطرح جایگزین خودرو فرسوده وجودداردهنوزیافقط طرح نقدی خودرو فرسوده میباشد93/07/20", "سلام،وقتی من خودرو خودمو تحویل بدم برای دریافت خودرو جدید چقدر بتید هزینه کنم؟ چقدر وام دارم؟", "", "با سلام و خسته نباشید. قیمت خودروهای فرسوده چقدر است.", "سلام و خدا قوت ماشین من پراید مدل 75 هست از اصفهان می خواستم بدونم اگر در طرح جایگزین خودرو فرسوده شرکت کنم، آیا فقط تسهیلات بانکی به من تعلق میگیرد؟ اگر در طرح نقدی خودرو فرسوده شرکت کنم دیگر نمیتوانم خودرو جدید دریافت کنم؟ نمیشود هم پول ماشین رو بهم بدید هم وام خرید خودرو؟ :)", "با سلام بنده چند سال پیش خودرویی را اسقاط کرده و برای طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کرده ام . گواهی اسقاط خودرو دارم. تا کنون از مزایای اسقاط خودرو استفاده نکرده ام . در حال حاضر چطور می توانم از مزایای این طرح استفاده کنم. 09355848600", "با سلام خودروی من یک RD 1600 مدل سال 80 می باشد. می خواستم بپرسم.آیا امکان تحویل خودروی و دریافت تسهیلات جهت تبدیل آن به خودروی صفر از گروه محصولات ایران خودرو (سمند یا پژو) وجود دارد؟ اگر ممکن است مبلغ تسهیلات و شرایط باز پرداخت آن چقدر است. و خوردو RD که فعلا در اختیار دارم را به چه قیمتی تحویل می گیرند.این خودرو در حال حاضر در بازار آزاد حداقل در حدود 6 ملیون خریداری می شود. اما در سایت شما قیمت سواری 3.7 ملیون تعیین شده. باتشکر", "سلام.در طرح جایگزین خودرو فرسوده;خودرو فرسوده چه مبلغی محاسبه میشود؟", "باسلام خودروی پیکان سواری مدل 1362 اینجانب سرقت شده و هنوز به مدت 3 ماهه است که پیدا نشده است آیادر صورتی که اصل سند را داشته باشیم میتوان خودرو را تبدیل کرد", "1- قیمت طرح نقدی خودرو فرسوده پیکان وانت بار فرسوده چقدر است؟ 2- طرح جایگزین خودرو فرسوده پیکان وانت بار فرسوده به چه شکل است؟", "با سلام و عرض خسته نباشید. ببخشیئ من یک دستگاه مینی بوس فرسوده دارم می خوام اسقاط کنم برای طرح نقدی خودرو فرسوده به هرجا زنگ می زنم می گن سایت بسته است لطفا من را راهنمایی کنید. با تشکر", "باسلام سوم شهریور ماه خودر سواری تبت نام کردم منصرف شدم چه جوری از سیستم حذف میشه چند وقت طول میکشه راهنمایی کنید نیاز مبرم دارم ممنونم ", "من 5 روز پیش ثبت نام کردم هنوز با من تماس نگرفتن.", "با سلام خودروی همکارم بعلت تصادف شدید اسیب زیادی دیده است . اگر خارج از طرح دولت بخواهد انرا اسقاط کرده و فک پلاک و .. کند به کجا باید مراجعه کند؟ با تشکر", "اینجانب 2دستگاه خودروی فرسوده سواری مدلهای فوق دارم ولی اصلامتوجه ثبت نام اسقاط ان نشدم.درفسا/فارس زندگی میکنم.ایمیلم فعال نیست/ایااحتمال داردبتوان ثبت نام نمایم؟ویاامکان دارد ماههای ایندهدوباره ثبت نام اغاز شود؟/ضمنا پلاک خودروها قدیمی است/اگرلطف کنیدراهنمایی بفرماییدممنون میشوم/شماره تماسم09179342476/09171345805/09373298577/0917732341109179336982 ", "با سلام و عرض ادب درحال حاضر قیمت نقدی برای تحویل چقد می باشد.باتشکر", "باعرص سلام و وقت بخیر. بند صاحب یک دستگاه خودرو مزدا 1600 به مدل 1363 میباشم. این ماشین فاقد بیمه نامه میباشد که خواهان تعویض این خودرو هستم. لطفا من را راهنمایی بفرمایید. لازم به ذکر میباشد که این اتومبیل به نام بنده هم نمیباشد. باتشکر رحیمی نسب", "ضمن عرض سلام وخسته نباشید احتراما اینجانب ازشهرستان قزوین یک دستگاه پراید مدل 73 دارم که قصد معاوضه قانونی ومطمئن با یک پراید تیبای نو با استفاده ازوام بانکی رادارم لذا خواهشمندم مرا دراین رابطه راهنمایی فرمایید ازاین جهت مورد قانونی ومطمئن را نوشتم چون خیلی دررابطه با کلاهبرداری دراین زمینه شنیدم /با تشکر", "ژیان های فرسوده را چه باید کرد؟ قاچاقی سوار بشویم و بتازیم وهوا را آلوده کنیم؟ و اگر روزی گیر کردیم با رشوه مشکل را رفع کنیم؟ یا اینکه فکری برای آنها دارید؟", "با سلام.پزو پارس سواری مدل83آیا در سال93فرسوده اعلام شده است. خودرو چند ساله باید باشد که فرسوده اعلام گردد. ممنون", "کد پیگیری فراموش کردم بنام مجید جهانی بهنمیری کد ملی 4988590135", "سلام.من 1 رنو سپند 2 مدل81 پلاک ملی دارم: - در قبال اسقاط خودرو دقیقا چقدر پول نقد میدید؟ -چقدر وام می دید؟ -چند درصد؟ - با اقساط چند ماهه؟ - برای خرید خودرو صفر تیبا چقدر باید خودم پول بدم ؟ -خودرو را چند روزه تحویل میدید؟ لطفا روشن و کامل توضیح بدید .مممنون", "سلام من یه پیکان 62 دارم اگه بخوام پراید بخرم چقدر باید نقد بدم و مبلغ اقساطش چقدره", "سلام ابنجانب برای ثبت نام ماشین مراجعه و مدارک اولیه مثل کپی شناسنامه و کارت ملی و برگ سبز تحویل داده تا ثبت نامم کنند .بعد از مدتی بعد از تماس که گرفتند برای تکمیل پرونده قیمت ماشین افزایش یافته ولی به گفته مسول شرکت خدماتی این قیمت شامل حال ما نمی شود و باید قیمت قبلی به شماپرداخت گردد. ایا قیمت جدید به ما تعلق نمی گیرد؟", "باسلام و عرض خسته نباشی می خواستم بپرسم پلاک ما شین ما 8 سال پیش توسط راهنمایی و رانندگی گرفته شد به علت دود دادن که البته پلاک اعزام به تمیر گاه بود که گرفتن و حالا ماشین بعد 8 سال بدون پلاک مانده ایا امکان این هست که بدون پلاک اسقاط بشود؟؟ و اگر نه ما باید به کجا مراجعه کنیم با تشکر ..", "با عرض سلام میخاستم برای وارد کردن یک دستگاه خودرو برای استفاده شخصی اقدام کنم واسه درخواست مجوز اسقاطی چه طور باید عمل بشه ...", "با سلام خواستم بدونم چطوری میشه خودروی نیسان وانت مدل 62 از شهرستان دورود لرستان رو ثبت نام تعویض کرد", "آیا فقط شرکت سایپا برای این طرح خودرو ارائه کرده بعداز اینکه خودوره را تحویل دادیم فقط باید از بین خودرو های ارائه شده انتخاب کنیم و برای هر خودرو چه مبلغی و چه مدت بعد باید بریزیم . ممنون", "", "مبلغی که در ازای خودرو فرسوده (طرح نقدی خودرو فرسوده) پرداخت میشود چقدر است؟", "با سلام و خسته نباشید. من مالک یک پراید صندوق‌دار مدل 81 هستم و می‌خواستم در طرح جایگزین شرکت کنم. 1.آیا هنوز وقت دارم؟ 2. برای جایگزینی با تیبا چگونه باید عمل کنم؟", "با سلام بنده زمانیکه ثبت نام کردم 23000000ریال جهت وانت پرداخت میشد مدتی گذشت خبرم نکردند .هم اکنون که مراجعه کردم متوجه شدم 38500000ریال پرداخت میشه .وقتی خواستم ثبت نام کنم گفتند چون ثبت نام کردید این طرح مشمول حال شما نمیشود .حال این سئوال مطرح است چگونه است که نه بیعانه ای پرداخت شده ونه حتی به من اطلاع داده اند به زور مشمول طرح قدیم هستم .وباید متحمل 15500000ریال خسارت شوم آیا واقعا نمیشود انصراف داد .", "اول اینکه پیکان مدل۷۴ در طرح نقدی خودرو فرسوده چه قیمتی داره دوم چرا این سایت بروز وکامل نیست سوم چرا نمایندگی شما در کرمان دفتر ثریا اینقدر شلخته است. لطفا پاسخ بدین متشکرم.", "با سلام من در مرداد ماه ماشین پیکان سفید را به مر کز اسقاط خودرو د در گیلان .تحویل داده ام و قرار بود بعد از روز مبلغ دو میلیون پانصد هزار تومان برای من واریز نمایند ولی پول واریز نشده است . ماشینم کارت سوخت بیش از لیتر بنزین داشت و من تقریبا یک هفته پیگیر کار اداری پلیس + و .... افتتاح حساب در ملت... غیره شدم ولی با وجود بیش از دو ماه هنوز پول نریخته اند و می گویند باید ستاد بریزد لطفا پاسخگو باشید در غیر اینصورت مجبورم از طریق قانونی پیگیر باشم.", "با سلام وخسته نباشید. سود بازپرداخت تسهیلات خودروی جایگزین شده? طریقه پرداخت مابه‌التفاوت قیمت خودرو صفر و خودروی جایگزین شده بهمراه تسهیلات ?", "آیا خودروهای تصادفی نیز می توانند مشمول این طرح شوند؟", "با سلام اینجانب یکدستگاه پیکان مدل 1360 دارم.وقصد فروش آن به مرکز اسقاط را دارم .میخاستم بدونم قیمت این خودرو چقد است .اینجانب ساکن استان سمنان هستم .تشکر میکنم مشاوره بدید تشکر", "با سلام و عرض خسته نباشی جهت دریافت مابهالتفاوت بیمه نامه خودوریی که اسقاط شده است به چه صورت باید عمل کرد؟ ", "", "سلام ما یک ماشین سواری پیکان داریم مدل 1378 خواستیم بدانیم چه خودروهای دیگری جایگزین وی خواهد شد و شرایط اقساط آنان چطور خواهد بود. باتشکر", "سلام.بنده یک دستگاه خودروی پیکان کرایه بیابانی مدل 75 دارم که متقاضی طرح جایگزین خودرو فرسوده هستم ودرسایت شما که ثبت نام می کنم پیام میدهد که این شماره پلاک قبلا ثبت شده وشماره پیگیری ندارم باید چکار کنم متشکرم", "سلام بنده خوردرو1380 دارم که خواستم انراتحویل دهم متاسفانه درسایت ثبت نام کردم ولی کدرهگیری بهم نداد لطف کنید بنده راراهنمایی نمایید", "سلام نزذیک به 3 ماه است در طرح نقدی خودرو فرسوده ؛خودرو تحویل مرکز قم داده ام 300 هزار تومان به حساب ریخته اند و دیگر هیچ در ضمن مشخص شود در سایت 3700000 سواری می خرید نمایندگی می گوید 2800000 درخواست دارم حقی از من ضایع نگردد. باتشکر", "با سلام اینجانب وانت پیکان مدل 1376 دارم که چند سوال داشتم: 1- مبلغ پرداختی چقدر است؟ 2- با توجه به اینکه اینجانب در استان خراسان رضوی ساکن هستم، محل تحویل خودرو فرسوده کجاست؟ 3- برای تکمیل مراحل ثبت نام آیا حتما باید به دفتر مرکزی تهران مراجعه کرد و آیا در مشهد دفتری وجود ندارد؟ 4- مهلت ثبت نام تا چه تاریخی می باشد؟ با تشکر", "با سلام ایا در شهر زنجان مرکز اسقاط وجود دارد؟اگر نه باید چهکار کرد؟ باتشکر", "با سلام . من در شهرستان رفسنجان هستم به جه طریق می تونم خودروی فرسوده خود رو تعویض کنم ؟ ایا شرایط برا شهرستانها هست یا نه؟ ما تشکر", "خودروی اینجانب ماتیز مدل 80 می باشد که به علت تصادف ستون سمت راست آن شکسته است و هنوز اصلاح نشده است . آیا این خودرو شامل طرح می شود ؟", "سلام.خودروی اینجانب RD مدل 80 میباشد درصفحه ثبت نام خودرو سایپا درج شده آیا من هم می توانم ماشسنم را درطرح نقدی خودرو فرسوده ثبت نام کنم .مبلغ آن چقدر می باشد. ", "سلام فقط خواستم شرکت خودرو ساز را در طرح جایگزینی به ایران خودرو تغییر دهم موبایل 09111250273", "سلام من دراستان کرمانم خودروهای پلاک قدیمی راچطورثبت نام کنیم ایاماخودمان میتوانیم خودروهای فرسوده رادرسایت ثبت نام کنیم ؟بامرکزاسقاط کرمان تماس گرفتم گفتندبایدازطریق شرکتهاثبت نام کنیم اگرخودمان ثبت نام کنیم فراخوان نمیشویم.فرایندثبت نام خودروهای پلاک قدیمی ودریافت وجه چه مقدار زمان میبرد. باتشکر", "سلام خسته نباشید بنده ساکن تبریز هستم در حالی که در قسمت ثبت نام گزینه آذرباجان شرقی نیست. خودرو بنده رنو 5 مدل 1370 هست و برای جایگزینی میخوام اقدام کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر", "سلام ما قصد تحویل دادن یه پیکان رو داریم حالا میخواستم بدونم با این که ما در استان فارس شهرستان فسا هستیم با این وجود ماشین از در خانه تحویل میگیرین یا خودمون باید ماشین رو تحویل بدیم", "آیا بعدازثبت نام برایوتحویل ماشین فرسوده کارت سوخت این خودرو باطل میشود؟ ", "باسلام وخسته نباشید من نزدیک به دو سال که ثبت نام کردم همین که نوبتم شد سایت بسته شده همه ی سرمایه ام همون ماشینی بود که ازم گرفتین ازشماخواهش میکنم اگه ماشین نمیدین و نمیخاین سایت و باز کنین حداقل ماشینمو بدین‌ ازشماخواهش میکنم", "باسلام:پلاک وشناسنامه خودروبه نام منه ولی سند محضری به نام نیست برای ثبت نام در طرح چکار کنم ؟درضمن مالک مجهول المکان میباشد.", "کدرهگیری ام را فراموش کردم چه کار کنم -اگر مقدوراست ثبت نامم را حذف کنید دوباره ثبت نام کنم.کد ملی 5939946569", "شرایط و زمان واقعی دریافت", "سلام و خسته نباشید ببخشید مدل ماشین من پیکان مدل 79 هستش میخواستم ببینم قسط ماشین صفر برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی چقدر هستش .", "بنده یک 206 81 دارم که کاملا سوخته وموتور وگیربکسش ذوب شده لاشه اش را ندارم ولی بلاکها وبلاک سینه هایش موجود است چگونه میتوانم ان را تحویل بدم", "میخواستم در مورد قیمت و نوع بازپرداخت خودرو سوال کنم", "با سلام و خسته نباشید تسهیلاتی که برای طرح جایگزین خودرو فرسوده درنظر گرفتید با چه نرخی اعطا می شود و آیا مبلغ نقدی هم در طرح جایگزین خودرو فرسوده واریز می شود یا نه؟", "با سلام و تشکر، برای تحویل خودرو فرسوده ثبت نام کرده ام، اما شماره پیگیری مفقود شده است. چگونه می توانم ثبت نامم را پیگیری کنم؟", "با سلام برای جایگزینی خودرو سواری مدل70 چه شرایطی وجود دارد؟", "باسلام بنده خودروپراید80 دارم اگه اسقاط کنم سه میلیون وهفتصد ماشین رو برمیداریدوهشت نیم میلیون وام میدید بعد من چی بردارم با این قیمتها ضمن اینکه کسانی که ماشین اسقاط میکنن از قشرکم درآمد هستن این کمک نمیشه الان خودرو سازها 12میلیون میگیرن با ماهی 250هزارتومان ماشین میدن این که بهتره هرچند خیلی گران تمام میشه.", "آیا سند در هنگام تحویل خودروی جایگذین به نام می خورد و قابل انتقال می باشد ؟", "با سلام در صورت عدم تعویض خودرو فرسوده آیا برای صاحب خودرو امکان بیمه ثالث ماشین و استفاده از آن وجود دارد؟", "با سلام چقدر طول میکشه جهت فروش نقدی خودرو فرسوده تا مبلغ رو دریافت کنیم و جدول قیمت انواع خودرو های فرسوده سبک و سنگین چطور میشه تهیه کرد در ضمن ایا نوع پلاک خودرو ((پلاک ملی و یا ...)) در قیمت آن تاثیر دارد ؟؟ آیا بیمه لازم است ؟؟ آیا باید خودرو را بصورت روشن تحویل دهیم؟؟؟ با تشکر. شهبازی ", "آیا برای ثبت نام طرح نقدی خودرو فرسوده لازمست خوردو فرسوده نیز قابل تردد باشد.خواهشمند است در این خصوص توضیح جامع بفرمائید. باتشکر", "رنو مدل 69 داریم. فقط سایپا شامل حال ما میشه یا از ایران خودرو هم میشه ماشین گرفت؟ ", "با سلام اینجانب ار دی مدل 80 دارم میخواستم ببینم شرایط اسقاط در طرح جایگزین شما چگونه است و کلا بابت این ماشین بنده چقدر باید نقدی بدهم و چقدر وام و مبلغ وام و اقساط وام چقدر است و آیا انتخواب در نوع ماشینی که قرار است تحویل بگیرم را دارم یا خیر؟ ممنون", "با سلام اینجانب ار دی مدل 80 دارم میخواستم ببینم شرایط اسقاط در طرح جایگزین شما چگونه است و کلا بابت این ماشین بنده چقدر باید نقدی بدهم و چقدر وام و مبلغ وام و اقساط وام چقدر است و آیا انتخواب در نوع ماشینی که قرار است تحویل بگیرم را دارم یا خیر؟ ممنون", "با سلام بنده صاحب پیکان مدل 70 هستم،خواستم ببینم که برای طرح جایگزین خودرو فرسوده با خودرو پراید یا تیبا مبلغ وام چقدر است و پس از ثبت نام اینترنتی باید به کجا مراجعه کرد؟ با تشکر", "سلام، لطفا از گام اول برای تحویل خودرو فرسوده را برای من شرح بدهید،من الان سردرگم هستم که باید چه کار کنم لطفا هم طرح نقدی خودرو فرسوده و هم طرح جایگزین خودرو فرسوده را توضیح دهید .", "با عرض سلام می خواستم بدونم آیا امکان اسقاط کردن خودرو دولتی توسط شخص دیگر میباشد.آخه چند عدد خودروی دولتی پلاک قدیم سراغ دارم آیا می تونم بخرم بعد خودم اسقاط کنم لطفا راهنمایی کنید. با تشکر ", "", "آیا تسهیلات به خودروهای شخصی تعلق میگیرد.", "آیا تسهیلات به خودروهای شخصی تعلق میگیرد.", "با سلام احتراما به استحضار می رساند که اینجانب دارای خودروی پراید مدل 83 می باشم که به علت تصادف شدید در پارکینگ می باشد.آیامی توانم از شرایط اسقاط خودور استفاداه کنم با تشکر ", "سلام و خسته نباشی . شرایط کامل اسقاط خودرو چیست برای پلاک گذاری خودرو وارداتی چه مراحلی رو باید طی کرد لطفا راهنمایی کنید با تشکر از راهنمایی صمیمانتون", "", "با سلام آخرین مهلت تحویل خودروهای فرسوده تا چه زمانی می باشد", "مدت زمان اسقاط تا تحویل خودرو چقدر طول میکشه قیمت اسقاط چقدر میباشد باتشکر", "مدت زمان اسقاط تا تحویل خودرو چقدر طول میکشه قیمت اسقاط چقدر میباشد باتشکر", "ماشین من مال سال 83 اردی i است قیمتیکه در طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودرو را از ما می گیرن چند است و ماوتفاوت ان را چقدر است", "با سلام خدمت شما من یه ماشین وانت مزد1600ا دارم مدل 1363 ایا امکانش هست اینو با یه ماشین دیگه ای صفدر عوض کرد یا جایگزین کرد. ممنون میشم راهنماییم کنین?", "طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودروهای فرسوده در شهر اصفهان چه زمانی اجرا می شود؟ و برای طرح نقدی خودرو فرسوده حداکثر تا چه زمانی می توانیم اقدام کنیم؟ آیا بعد از مهر دیگر نمی توانیم؟", "مدل ماشین و نوع ماشین را در فرایند ثبت نام اشتباه ثبت کردم حالا برای اصلاح اطلاعات چه اقدامی باید کرد?", "مدل ماشین و نوع ماشین را در فرایند ثبت نام اشتباه ثبت کردم حالا برای اصلاح اطلاعات چه اقدامی باید کرد?", "با سلام و درود . اینجانب وکلات تام در کلیه امور از پدر دارم . ماشین بنام پدر هست . برای مراجعه برای خودروی جایگزین بجای فرسوده . میبایست اول با وکالت تامی که از پدر دارم سند بنام خودم بزنم و بعد اقدام کنم یا با ان وکالت میتوانم جهت تعویض خودرو بنام خودم اقدام نمایم . سپاسگزارم از راهنما ییتان .", "میتونیم شماره حساب بانک ملی یا تجارت بدهیم", "با سلام و خسته نباشید من میخواستم یک پراید مدل 82 بخرم خواستم بدونم مدل 82 جزو خودرو فرسودست و حتما باید اسقاط بشه چون تو سایت سن خودرو فرسوده سواری رو 20 سال اعلام کردن و اینکه سهمیه سوخت بهش تعلق میگیره یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنین.", "سلام خسته نباشید ما یه پیکان 62 داریم برگ سبز به نام پدرم هست و پدرم به رحمت خدا رفته الان برای ثبت نام و تحویل خودرو باید چه مدارکی داشته باشم لطفا کامل راهنمایی کنید", "با سلام فرزند یوسف چورمقی مالک خودرو وانت نیسان که ثبت نام کرده ام پدرم دو ماه است فوت شده مدارک برگ سبز و کارت ماشین به نام پدرم است و سند خودرو که سند اصلی خودرو است به نام پدر است مفقود شده و هر چه گشتیم پیدا نشد و ثبت نام خود به نام بنده که پسر ارشد یوسف چورمقی هستم ثبت نام کرده ام خواهشمند است راهنمایی لازم را مبذول فرمایید ", "آخرین قیمت خودرو سواری در طرح نقدی خودرو فرسوده چند است و آیا به مدل خودرو ارتباطی دارد یا خیر .. با تشکر", "خودرو مینی بوس فرسوده تا چه مدلی اسقاط میشود متشکرم ", "", "سلام بنده یک سواری پیکان مدل 79 دارم ک می خوام با محصولات ایران خودرو یا مدیران خودرو تعویض کنم تسهیلات این شرکت ها چگونه است ؟ سود تسهیلات چند درصد است؟ ا به التفاوت را باید کی پرداخت کنیم؟", "آیا می توانم از طریق شما خودرو فرسوده تهیه کنم؟لطفا در صورت امکان با من تماس بگیرید 0912-617-9015", "باسلام اینجانب خودروی سواری پراید مدل80 دارم لطفا بفرمایید مبلغ کمک بلاعوض و مبلغ وام طرح جایگزین خودرو فرسوده با خودروهای شرکت سایپاچقدر است ", "با سلام . من چگونه میوانم خودرو فرسوده خود را تعویض کنم و از تسهیلات آن استفاده کنم؟ با تشکر- ", "خودرووی فرسودهٔ اینجانب وانت پیکان میباشد٬ در صورت تحویل ٱن به مراکز جمع آوری٬ برای خرید هریک از خودروهای زیر٬چه مبلغی وام و چه مبلغی وجه نقد برای تحویل گرفتن آنها لازم است؟ ۱-وانت پیکان ۲-وانت نیسان آبی رنگ سایپا ۳-پژو ۴۰۵ ۴-mvm باتشکر ", " درحین ثبت نام خودروی فرسوده مشخصات خودرو (مدل خودرو) اشتباه ثبت شد٬چگونه اصلاح کنم", "سلام خودرو من مدل76 هستش و فرسوده اعلام شده. تسهیلات سایپا برای طرح چدید چگونه است؟چرا تسهیلات اعلام نشده؟نمایندگی ها خبری ندارند؟", "باعرض سلام،درصورت پیش ثبت نام حتما بایستی تصمیم قطعی برای اسقاط خودرو داشته باشیم یا امکان انصراف وجود دارد.در ضمن شرایط دریافت و باز پرداخت تسهیلات برای خودروجایگزین(تیبا) را اعلام نمایید متشکرم.", "باسلام و احترام؛ شرایط اخذ دفتر نمایندگی ثبت نام خودروهای فرسوده چیست؟ من یک دستگاه دفتر کار با کلیه تجهیزات اداری دارم و میخوام شغلی در این دفتر راه اندازی نمایم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. با سپاس ", "باعرض سلام وخسته نباشید پدر من یک خودرو پیکان مدل 77دارد اگر خودرو راتحویل بدهیم و3700تحویل بگیریم خواهشمندم بگویید چه جور تسهیلاتی داده میشود ایا وام میدهیدچه مقدار تا یک ماشین صفر تحویل بدین شرایطش را توضیح بدهید باتشکر", "باعرض سلام داخل سایت قیمت خودرو 3700 هزار نرخ گذاری شده طرح بشارت چندین شماره تلفن هم تماس گرفته ام میگویند 3700الی 3800 ولی کرمانشاه 3300 خریداری میکند چرا خواهشمندم پیگیری نمایدد در ضمن تهران وام هم میدهد ولی کرمانشاه نه چندین مرحله پیگیری نموده ولی جواب نداده اید مرگز سالم خودروکرمانشاه یا ایمن خودرو هم جوابگو نیست ", "سلام خسته نباسید من 1دستگاه خودرو فرسوده پیکان مدل 62 دارم در حال حاضر برای طرح جاگزین نقدی آمادگی ندارم خواهشمندم در من را راهنمایی کنید وآیا تسهیلاتی در این مورد وجود دارد ؟ ", "من در سایت خودرو فرسوده جهت جایگزینی ثبت نام کرده ام و تا الان هیچ خبری نشده باید چکار کنم ایا خودرو جایگزین با تسهیلات به خودروهای فرسوده میدن یا نه ؟ با تشکر ", "کد رهگیری رو فراموش کردم برای پیگیری کارم باید چه کار کنم", "سلام ایا ماشین ÷یش ثبت نام شده برای طرح جایکزین می توان از طرح نقدی خودرو فرسوده استفاده کرد 09137082391 ", "سلام. خسته نباشید. من مینی‌بوس بنز دارم که مدلش 1353 است. در شرکت ایران‌خودرو تبریز کار می‌کنم. می‌خواستم بدانم که چه‌جوری می‌توانم از طرح جایگزین خودرو فرسوده استفاده کنم. شرایطش چه‌جوری است و چقدر کمک بلاعوض و چقدر وام می‌دهند. ممنون از راهنمایی‌تون. همیشه سرافراز و سلامت باشید إن‌شاءالله.", "من در تاریخ 1393/05/30 ثبت نام کردم ولی تاریخ ثبت نام سایت 1393/06/01 اعلام گردیده است چرا مجدد ثبت نام قبول نمیکند شماره تماس 09112545481 شماره پیگیری 82116424473 میباشد", "سلام من توی سایت شما ثبت نام کرده ام و کد پیگیری دریافت نموده ام شماره پیگیری این 972228834 هست در قسمت تماس با مه با نمایندگی کرمانشاه زنگ زدم چون 72 ساعت از ثبت نام من گذشته بود و کسی تماس نگرفته بود گفتند اون مبالغی که توی سایت نوشته کلابرداریه و جنبه تبلیغاتی داره و ما ماشین رو 3 میلیون و دویست هزار تومان بیشتر بر نمی داریم ؟ حالا میخوام بدونم داستان چیه و من باید به کجا مراجعه کنم ", "سلام پیکان 76 دارم ولی اطلاعاتی برای اسقاطی کردن ماشین ها در مشهد ندارم لطفا منو راهنمایی کنید متشکرم", "من خودرو سواری مدل 1360 سواری دارم آیا هم اکنون نیز طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو فرسوده با خودرو صفر کیلومترباز میباشد در صورت ممکن راهنمایی نمایید باتشکر", "سلام میخواستم بدونم الان طرح جایگزین خودرو فرسوده اجرا میشه در صورت تحویل خودرو میتونیم خودروی دیگری بگیریم. من تو سایت ثبت نام کردم و نوشته بود 48ساعته دیگه باهاتون تماس گرفته میشه ولی الان یه ماه گذشت کسی تماس نگرفت", "میخواستم بدونم این طرح چایگزین ماشین چه جوریاست؟ ", "با سلام این جانب دارای 6 دستگاه خودرو فرسوده میباشم برای واردات خورو نیاز به گواهی اسقاط دارم در کدام بخش این سایت باید ثبت نام نمایم؟ طرح جایگزین خودرو فرسوده ؟کدام یک از شرکتهای سازنده خورو را انتخاب نمایم همه سازنده ها داخلی هستن", "خودروی سواری لندروری دارم مدل 1368 که دارای سند و بنچاق و پلاک ملی و کارت و معاینه فنی و بیمه میباشد. در کوهستان خودرو چپ کرد و چند بار ملغ زد و از خودرو صرفا لاشه ای از شاسی و موتور مانده است آیا امکان دارد تحت اسقاط خودرو را از ما بگیرند و فرایند اسقاط خودرو صورت بگیرد؟", "با سلام خودرو بنده سواری شخصی آردی مدل 79 هستش .آیا بنده در طرح جایگزین خودرو فرسوده میتونم ثبت نام کنم.", "آیا طرح کوثر برای شهرستان ها هم هست؟ قیمت فعلی پیکان فرسوده چه قدر است؟", "یا سلام، آیا طرح کوثر برای شهرستان ها هم هست؟ مبلف پیکان فرسوده چه قدر است؟", "باسلام لطفا در رابطه با درخواست ایجاد مراکز اسقاط جدید ویا دفتر نمایندگی مراکز اسقاط راهنمایی فرمایید.باتشکر", "سلام درسایت خودروهای فرسوده ثبت نام کرده ام میخواهم انصراف بدهم راهنماییم کنید متشکرم", "سلام خودرومن پیکان مدل80.ایا طرح جایگزین خودرو فرسوده شامل خودرو من میباشد.شرایت را لطف"" برایم ارسال کنید چون درسایت شماهر قسمت یجور توضیح دادممنون میشم اگه راهنمایی کنید.", "لطفا توضیح بدین قیمت ماشین جایگزین طبق قیمت کارخانه است یا بازار و اینکه اقساط ماهانه چقدر میباشد و بهره چقدر است.", "با سلام سند به شکل وکالت فروش به نام خودم است است ولی کارت - شناسنامه و بلاک خودرو به نام موکلم می باشد .خودرو 5 سال بیمه ندارد و روشن نمی شود اکنون نمی دانم به نام خودم یا به نام موکلم ثبت نام کنم موکلم در دسترس نمی باشد ", "پراید 76 دارم که مشمول طرح شده و می خوام با تیبا جایگزین کنم : 1-اطلاعات واضحی از مبلغ دقیق تسهیلات ندارم که بقیه از 3/700 جور کنم ( از سود و بازپرداخت) 2-زمان تحویل خودرو جدید از زمان اسقاط 30 تا 40 روز درج شده آیا واقعی است چراکه دوستانم زمان زیادی پیش بینی می کنند با توجه به این مطلب شما تضمین می کنید در زمان پیش بینی شده تحویل می دهند ", "سلام-مطابق اطلاع رسانی سامانه در مرداد ماه93 اقدام به ثبت نام خودرو مدل 55(ماشین ساخت انگلیس بوده و کاملا سرحال و تر و تمیز بود وهیچگونه نقص فنی نداشت و برخلاف ماشینهای جدید آلودگی تولید نمی کرد البته به گواه تمام شاهدان که از اسقاط آن ابراز تاسف نمودند)نمودیم به محض دریافت مبلغ ذکر شده مبلغ اسقاط افزایش یافت. تکلیف چیست؟ فرقی بین یک ماشین قراضه با ماشین سالم که به زور آنرا اسقاط اعلام می کنید نیست؟. آیامنصفانه نیست حداقل تفاوت این مبلغ نیز پرداخت شود؟", "با سلام داخل سایت قیمت خودروفرسوده طرح نقدی خودرو فرسوده 3700000 تومان درج شده کرمانشاه به مراکز اسقاط مراجعه میکنیم میگن که قیمت 3300000تومان خواستم بدونم قیمت چنده ", "باسلام باعنایت به اینکه مرکزاسقاط خودرو فرسوده اعلام نموده که میبایست به این مرکزوکالت برای اسقاط خودرو خودبدهید درصورتیکه پلاک نیزروی خودرونصب باشد.درصورتیکه درهیچ اطلاعیه ای الزام بدادن وکالت وجودندارد کلیه مدارک راحاضرنموده ام لیکن بدلیل مسئولیت درقبال پلاک فعلا اقدامی ننموده ام لطفاراهنمایی فرمایید.", "باسلام، طرح جایگزین خودرو فرسوده کی فعال میشه؟ من با نمایندگی استان خودم کرمانشاه تماس گرفتم، گفتن هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده! ممنون میشم جواب بدین", "خسته نباشید میخواستم بدونم مبلغ پیکان فرسوده چنده ؟ چقدر بهش وام میدن ؟ چند درصد؟", "با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم طرح کوثر مربوط به کل کشور هست یا فقط در تهران اجرا میشه؟یعنی ما که مشهد هستیم میتونیم از این طرح بهره ببریم و از تسهیلات 12میلیونی استفاده کنیم؟ اگر که فقط مربوط به تهران میشه آیا پلاک خودرو حتما باید مال تهران باشه؟ اقساط و سود این تسهیلات برای محصولات سایپا چطور هست؟مثلا برای وانت پراید اگر اتومبیل ما شامل این طرح نشه،در طرح نقدی خودرو فرسوده خرید خودرو فرسوده برای اتومبیل سواری،چه مبلغی به ما داده میشه؟ آیا برای ثبت نام این طرح حتما باید اینترنتی فرم پر کرد یا میشه به مراکزتون مراجعه کرد؟ میشه آدرس و تلفن مرکز مشهد رو لطف کنید؟ ببخشید بابت سوال های زیاد پیروز باشید ممنون",