ثبت نام خودرو فرسوده سنگین




"با سلام با توجه به اینکه تسهیلات خودروهای ایران خودرو 60 درصد قیمت خودرو تسهیلات به همراه دارن آیا مبلغ تسهیلات مانند سابق سقف مشخص دارد یا خیر.با تشکر", "با سلام پیکان سواری مدل 62 جایگزین با سمند چقدر پول نقد نیاز دارد و چقدر اقساط و چند درصد سود و اقساط چند ماهه می باشد", "چگونه میشود از درخواست خود انصراف بدهیم ", "اینجانب دارای یک وسیله نقلیه بنز مرسدس مدل 1353 دارا هستم. آیا این وسیله نقلیه جزء خودروهای فرسوده محسوب می شود یا نه؟ میزان تسهیلات مربوط به آن چقدر است و نحوه دریافت آن چگونه است؟", "با سلام تعویض پیکان سواری مدل 62 باخودرو سمند چه مبلغ باید بصورت نقد بدهیم و چقدر اقساط دارد و سود اقساط چقدر و تا چند سال قسط دارد.", "با سلام سوال من این است که نیسان زامیاد مدل 58 را کارخانه چند تومان بر میدارد ؟ دوم اینکه نرخ تسهیلات چقدر است ؟شرایط ضامن چیست ؟آیا میشود نقدی هم خرید کرد ؟", "سلام من یک ماه پیش ثبت نام کردم ولی هنوز خودرو من فراخان نشده حداکثر تا چه زمانی فراخان میشه؟؟؟؟ وچه زمانی بعد از فراخان پولم به حساب ریخته میشه؟؟؟؟؟؟", "با سلام در محتوای سایت شما و دیگر سایتها اطلاعاتی در مورد مبلغ وام در طرح جایگزین خودرو فرسوده و همچنین نوع خودروهایی که تحویل داده خواند شد پیدا نکردم . لطفا راهنمایی کنید", "ایا طرح اسقاط خودروهای فرسوده فقط مختص کلانشهرهاست یا شامل سایر شهرها هم میشود. بنده مالک خودروی سوراری مدل 78 در یکی از شهرهای خراسان جنوبی هستم ایا میتونم در این طرح ثبت نام کنم و از تسهیلات نقدی یا جیگزین بهرهمند بشم", "با سلام تکلیف خودروهای جایگزین که سال 92 ثبت نام کرده اند در سال 93 به چه صورت خواهد شد ؟چرا بخشنامه مربوطه ابلاغ نمیشود؟؟؟", "", "سلام و ادب حساب مورد نیاز جهت واریز نقدی در ازای تحویل خودرو حتما باید به نام مالک باشد و اینکه از نوع جام؟ با تشکر", "سلام و خسته نباشید.خودروی سواری پیکان مدل 74 داریم،میخاستم بپرسم میشه در طرح جایگزین خودرو فرسوده شرکت کنیم تامثلا خودروی پراید قسطی بگیریم؟ یا باید فقط در طرح نقدی خودرو فرسوده ثبت نام کنیم؟لطفا راهنمایی کنید تا بلکه صاحب ماشین بشویم.ممنون و متشکر ", "با سلام جهت جایگزینی خودرو پیکان مدل 58 چگونه باید اقدام کرد. نامبرده ساکن شهر کازرون و شیراز می باشد با تشکر", "سلام در صورت جایگزین کردن خودروی فرسوده با یک دستگاه ماشین پراید وام تعلق گرفته مقدارش چقدر هست؟ سود وام چند در صد است؟ و مبلغ دریافتی در صورت تحویل ماشین چقدر است متشکرم ", "سلام من یک ماشین پیکان مدل 75 دارم و می خوام بفروشمش سمند بگیرم . می خاستم ببینم میشه الان ثبت نام کرد برای تعویضش با سمند اگر میشه چه مدت طول میکشه و اگر نمیشه یا زیاد طول می کشه میخواستم به صورت لیزینگی ماشین بردارم و مراکز معتبر برای این کار رو می خواستم . در ضمن من 10 میلیون غیر از پول ماشین دارم . ممنون از سایت خوبتون لطفا به سوال من به طور واضح پاسخ دهید ممنونم .", "با سلام ما یه خودرو وانت پیکان مدل 60 داریم که این خودرو به اسم پدرم هستش و پدر من چند سال هست که فوت کردن و من یک وکالت از ورثه دارم مبنی بر تمام کارهایی که در مورد خودرو خواسته باشی انجام از جمله اسقاط خودرو.حالا من می خواستم ببینم که با این وکالت از طرف وراث من میتونم ثبت نام کنم یانه. ضمنا این خودرو هم از طرف پدرم وکالتی خریداری شده. با تشکر ", "با سلام در تاریخ 1392/10/08 اعلام اسقاطی خودرو وانت نیسان را انجام داده ام که تاکنون هیچ خبری از آن سازمان جهت تحویل خودرو دریافت نشده است. با تشکر", "با سلام و عرض ادب بنده در اسفند سال گذشته در طرح جایگزین خودرو فرسوده ایران خودرو ثبت نام نمودم (سواری پیکان مدل ۷۷) اما با توجه به اینکه در استان اصفهان طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبتنام نمیشود ایا میتونم در استان دیگر ثبت کنم در غیر اینصورت چه زمانی ثبت نام ااصفهان اغاز میشود؟ با تشکر ", "باسلام و خسته نباشید سند کامیون فرسوده ما به نام دو نفر است و مدل1354 شمسی میباشد لطفا کلیه کارهایی که برای تعویض کامیون فرسوده باید انجام داده شود را مرقوم بفرمایید باتشکر", "باسلام اگر فرض کنیم قیمت درب کارخانه سمند 28 م باشد. با دادن ماشین فرسوده ام 2.800 م از شما می گیرم و 60٪ مبلغ سمند صفر یعنی 16.800 م بصورت وام خواهد بود ؟ چند درصد ؟ چند ماهه ؟ حال مابقی مبلغ یعنی 11.200 باید نقدا پرداخت شود ؟ این مراحل چند روز طول می کشد ؟ ممنون از راهنمایی شما عزتی 09126885316", "باسلام اگر فرض کنیم قیمت درب کارخانه سمند 28 م باشد. با دادن ماشین فرسوده ام 2.800 م از شما می گیرم و 60٪ مبلغ سمند صفر یعنی 16.800 م بصورت وام خواهد بود ؟ چند درصد ؟ چند ماهه ؟ حال مابقی مبلغ یعنی 11.200 باید نقدا پرداخت شود ؟ این مراحل چند روز طول می کشد ؟ ممنون از راهنمایی شما عزتی 09126885316", "با سلام من یک دستگاه خودروی رنو مدل ۱۳۷۸ دارم ساکن شهر مشهد هستم برای تعویض خودرو باید به کجا مراجعه کنم. ایا طرح ضیافت برای خودروهای شخصی شهرهای دیگر هم گذاشته می شود. با تشکر از باسخ گو بودن شما", "با عرض سلام وخسته نباشید من میخوام ماشینی که بنام پدرم هست رو توی طرح تعویض بنام خودم ثبت نام کنم برای اینکه سند بنامم بخوره باید کلی پول بیمه نامه جدید خودرو بپردازم برای ماشین وانتی که سه سال ازش استفاده نشده میخواستم بدونم ایا راهی یا وکالتی وجود داره که ماشین بنام خودم ثبت نام کنم بدون اینکه مراحل پرپیچ وخم اداری رو طی کنم؟ با تشکر", "سلام علیکم با احترام ، اینجانب نتوانستم صفحه ثبت نهایی را ذخیره و یا پرینت بگیرم و در نتیجه کد رهگیری را ندارم ، خواهشمندم مرا برای ادامه کار راهنمایی بفرمایید .", "سلام برای ثبت نام اینترنتی هرچه تلاش می کنیم سایت شماره پیگیری نمیدهد ما باید چکار کنیم بالاخره", "وام جهت خرید ماشین وارداتی به چه مبلغی پرداخت میشود؟ چه مبلغی به صورت بلا عوض می باشد؟ اتومبیل فرسوده چند خریداری می شود؟", "وام جهت خرید ماشین وارداتی به چه مبلغی پرداخت میشود؟ چه مبلغی به صورت بلا عوض می باشد؟ اتومبیل فرسوده چند خریداری می شود؟", "وام جهت خرید ماشین وارداتی به چه مبلغی پرداخت میشود؟ چه مبلغی به صورت بلا عوض می باشد؟ اتومبیل فرسوده چند خریداری می شود؟", "با سلام من یک دستگاه خودروی رنو مدل ۱۳۷۸ دارم برای تعویض با خودروی نو باید کجا ثبت نام کنم چرا طرح جایگزین خودرو فرسوده را فقط برای تهران گذاشتید و باز برداشتید . برای شهرهای دیگر چه زمانی اعلام می کنید؟", "پیکان مدل 82 دارم در این طرح وام به آن تعلق میگیرد؟", "در صود تسهیلات برای جایگزین خودرو چقدر است؟", "با سلام.. اگر طرحى به مرحله اجرا در میاد چرا تبعیض وجود داره.. بیرجند نمایندگى سایپا (یوسفى) فقط ماشینمو ک مدل 77 میلادیه شامل وام و تسهیلات نمیدونه.. گفتن. نقد مبلغ 28000میلیون ریال به منظور اسقاط برمیدارن..اگه بهم تسهیلات تعلق نگیره ک مجبور نیستم خودرو رو تحویل بدم", "با سلام.. اگر طرحى به مرحله اجرا در میاد چرا تبعیض وجود داره.. بیرجند نمایندگى سایپا (یوسفى) فقط ماشینمو ک مدل 77 میلادیه شامل وام و تسهیلات نمیدونه.. گفتن. نقد مبلغ 28000میلیون ریال به منظور اسقاط برمیدارن..اگه بهم تسهیلات تعلق نگیره ک مجبور نیستم خودرو رو تحویل بدم", "با سلام بنده ساکن شاهرود در استان سمنان هستم. پیکان مدل 1363 دارم باید چکار کنم تا بتوانم خ.ودرو نو بگیرم.آخه من با این ماشین کار می کنم و خرج زندگی میدهم اگر خودرو را بدهم وفقط 2800 پول بگیرم بربخت میشم . راهنمایی کنید چطور ماشین نو بگیرم 09127734759", "باسلام اینجانب دارنده یک دستگاه وانت تویوتا مدل1357میباشم که برگ سبز(شناسنامه مالکیت)وکارت خودرو نیز به نام اینجانب میباشد امابه دلیل فرسوده بودن سند به نام اینجانب صادر نگردیده اکنون برای تحویل و جایگزینی خودرو مالک محسوب میشوم؟لطفا مرا راهنمایی کنید.با تشکر", "mikhastam bebinam chetori mishe 1 khodroye ghadimi ro vagozar konam va be jash tashilate vared kardane khodro begiram. mamnoon.", "با سلام. ایا در طرح جایگزین خودرو فرسودهی علاوه بر تحویل خودرو و گرفتن تسهیلات باید پولی هم واریز کرد یا نه؟؟؟؟", "من از استان لرستانم ایا من هم میتوانم در طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودرو فرسوده در یکی از مراکز استان ها پیش ثبت نام کنم مثلا کرمانشاه یا قم؟؟؟؟", "سلام وخسته نباشید من در سال 91 ماشین خود را اسقاط کرده و تمام مراحل را انجام داده ام فقط میخواهم به بانک معرفی شوم ولی تا الآن هیچ اتفاقی نیفتاده و هر چه تماس میگیرم می کویند که خبری نیست باید بخشنامه شود حالا به نظر شما از چه راه دیگری میشود پیگیری کرد باتشکر از شما ", "با سلام 1-خودروفرسوده ایکه هشت سال عوارض شهرداری را نپرداخته مشمول بخشش میشود یا باید عوارض را پرداخت کند و سالی چقدر؟ 2- هزینه نقل وانتقال اگر دارد چه کسی باید پرداخت کند؟ با احترام درخشانفر", "میخواستم شرایط باز پرداخت وام خودرو پراید را بدانم. با تشکر", "با سلام. من یک تاکسی فرسوده برون شهری مدل 85 دارم که به علت فرسودگی موتور و تجهیزات آن مدتی است در تعمیرگاه بوده و یا باید یک موتور با تمامی متعلقات برایش تهیه کنم که هزینه آن برایم بسیار سنگین است یا آن را اوراغ نمایم که هرچه دارم نابود میشود... لطفا مرا راهنمایی کنید... با تشکر فراوان", "شماره پیگیری ثبت نام خودرو فرسوده را فراموش کردم. چه کار باید انجام بدم؟", "با سلام یک خودرو فرسوده مدل 57 داریم که سند این خودرو به نام پدرم است که 5 سال است فوت کرده اند.ولی خودرو هنوز به نام ایشان است.برای جایگزینی می توانیم اقدام کنیم یا چه کاری باید انجام دهیم؟ ممنون", "باسلام لطفا راهنمایی فرمائید : 1-تعداداقساط و سودوام اعطایی چقدر است. 2-آیا در صورت گرفتن تسهیلات ، مبلغ اسقاط (2.8 میلیون تومان )تعلق میگیرد؟باتشکر", "آیاهمراباثبت نام خوروفرسوده میشودخودروصفرکیلومترراثبت نام نمودوآیاازتسهیلات نمایندگی شهرستان اسلام آبادغرب میشوداستفاده نمودولی خودروفرسوده رادرشهرستان ساری تحویل داد؟", "با سلام لطفا لیست خوردوهایی که میتوان در این طرح خریداری کرد ومیزان تسهیلات هر خودرو چقدر میباشد. 2 شرایط سند پس از تحویل خودرو جدید چگونه است. 3 سود وام دریافتی برای خرید خودرو چند درصد میباشد. با تشکر", "با سلام وخسته نباشید سئوال بنده در خصوص چگونگی ثبت نام در این طرح(طرح ضیافت) هست که آیا سایت خاصی براش تعریف شده و اگر که تعریف نشده در قسمت ثبت نام باید نوع طرح رو برای دریافت خودرو صفرکیلومتر،در حالت نقدی آسمان من قرار بدم یا جایگزین؟ ضمنا سئوال دیگه بنده این هست که در سنوات گذشته به دلیل مشکلاتی که بین اداره ثبت اسناد و اداره راهنمایی و رانندگی بود اداره راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که برای معامله خودرو و احراز مالکیت برگ سبز تنظیمی و صادر شده در مراکز تعویض پلاک کافی بوده و نیازی به انتقال سند در دفاتر اسناد رسمی نمی باشد که با استناد به این موضوع آیا برگ سبزی که در آن برهه زمانی صادر شده است کافی بوده است یا اینکه حتما به سند تنظیمی دفاتر اسناد نیاز است؟(با تشکر از تمامی زحمات شما عزیزان)", "با سلام مدارک ماشینی جهت خودرو فرسوده به سازمان شما ارائه کردم و جهت تحویل آن به مراکز اسقاط برگه ای جهت مدارک لازم به مراکز اسقاط به من داده شد که در یکی از موارد آن نوشته شده بود برگه عدم معاینه فنی لطفا راهنمایی فرمایید که برگه عدم معایته فنی چیست و از کجا باید تهیه شود؟ باتشکر", "", "پس از تحویل خودرو فرسوده تا چه مدت خودرو جدید را تحویل میدهید", "با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مسئولین گرامی. من در تارخ 1393/4/1 نسبت به ثبت نام خودروی فرسوده خود، در سایت خودرو فرسوده به کد رهگیری 62217282285 اقدام نموده ام ولی تا به امروز با گذشت 5 روز هیچ تماسی با بنده گرفته نشده و در قسمت پیگیری ثبت نام سایت هم نوشته شده « ثبت نام شما نهایی نشده است » و خودم نیز با مرکز اسقاط استان فارس به شماره تلفن 07116221314 تماس گرفتم که جوابی عجیب به من داده شد و جواب مرکز اسقاط استان فارس این بود که « سایت خودرو فرسوده سال هاست که منحل شده و هیچ رسیدگی نمی شود و ثبت نام شما نیز بیهوده بوده و فقط جنبه ی آمارگیری داشته ». و بنده نیز نمی دانم حرف چه کسی را باور کنم...خواهشمندم در صورت امکان پیام بنده را بخوانید و جوابی قانع کننده به من دهید که آیا واقعاً می توانم خودرو فرسوده خود را با یک خودرو مثل پژو 405 جایگزین کنم یا خیر و در ضمن ثبت نامی که انجام داده ام چه زمانی نهایی می شود؟... با تشکر از شما", "سلام من پیکان مدل 1355 یا 56 دارم با پلاک ملی و دیگر مدارک الان میخوام واسه ماشین صفر با شرایط وتسهیلات ثبت نام کنم بی زحمت چکار کنم؟ ممنون 09118880498", "سلام قصد جایگزینی خودرو فرسوده خود را با محصولات ایرانخودرو (پژو پارس) دارم ولی نمایندگی کاشان فقط وانت پیکان را دارد !!! برای جایگزینی سریعتر چکار کنم؟؟؟", "با سلام و احترام اینجانب مالک خودروی فرسوده به شماره پیگیری 331105110342 که در تاریخ 93/1/11 ثبت نام نموده ام هم اکنون از ثبت نام تقریبا سه ماه گذشته در صورتیکه بعداز 72 ساعت باید تماس گرفته میشد تاکنون تماسی گرفته نشده و بنده بلاتکلیف مانده ام با تشکر سید امیدطاهری", "با سلام و خسته نباشید می خواستم بپرسم که من یک پیکان مدل 76 دارم آیا می نوانم در طرح خودروهای فرسوده شرکت کنم مبلغ وشرایط وام خودرو جایگزین در طرح را بی زحمت توضیح دهید.", "باسلام لطفا توضیح دهید که برگه عدم معاینه فنی چیست چه مدارکی جهت گرفتن لازم میباشد و از کجا باید اخذ شود باتشکر", "سلام. با توجه به اینکه اینجانب نیاز به وانت پیکان دارم ولی اشتباها وانت سایپا ثبت نام شده است لذا جهت تغییر و اصلاح چکار باید کرد .با تشکر", "در سال 93 می توانم خودروی وانت پیکان خود را تحویل دهم یا نه؟ آیا سایت برای تعویض خودرو باز می شود؟", " ", "سلام لطفا نوع خودرو, میزان وام ,وقیمت خودروهایی که میخواهید بدید را درج کنید.ممنون", "‏‎ ‎سلام فعلا دقیقا چه خودروهایی تحویل گرفته میشوند.؟هر نفر چند خودرو میتواند ثبت نام کند؟", "با سلام و خسته نباشید . 1) اگر پیکان مدل 72 را تحویل دهم می توانم از محصولات سایپا جایگزین بگیرم ؟ 2) اینطور که متوجه شدم مبلغ 2800000 تومان بایت تحویل خودرو به من خواهید داد و مبلغ 7 میلیون تومان هم وام ، آیا مبلغی به عنوان هدیه و تشویق هم به بنده تعلق خواهد گرفت ؟ با تشکر فراوان", "موتور سیکلت اینجانب CDI125 مدل 78 می باشد . جهت تعویض آن با موتور سیکلت نو چکاری باید انجام بدهم .", "با سلام خودرویی وارداتی چگونه و چه زمان میتوانند پلاک شوند؟ حدود 2ماه است نمیشد پلاک کرد! لطفا رسیدگی کنید و ما را از سردرگمی نجات دهید", "با سلام خودرویی وارداتی چگونه و چه زمان میتوانند پلاک شوند؟ حدود 2ماه است نمیشد پلاک کرد! لطفا رسیدگی کنید و ما را از سردرگمی نجات دهید", "با سلام ، با توجه به قیمت بالای خودروها با مبلغ وام 70000000ریال امکان جایگزینی خودرو نمیباشد . با توجه به تصویب وامهای 10 و 15 میلیون تومانی در بهمن ماه 92 این وامها از چه زمانی اجرا میشود . با تشکر", "با سلام و احترام.ببخشید می خواستم بدونم شرایط پرداخت مابه تفاوت ماشین فرسوده و صفرکیلومتر به چه صورت هست؟به صورت وام؟اگر جواب مثبت است چند ساله و با چه سودی؟ ممنون", "با سلام آیا در استان سمنان طرح جایگزین خودرو فرسوده انجام خواهد شد و اگر این طرح در سمنان ندارد می توان در سایت در طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام نمود با تشکر", "با سلام و عرض ادب لطفا در خصوص حداکثر زمان تحویل خودروی جایگزین از لحظه ثبت نام توضیح دهید. همچنین اگر بخواهیم یک خودروی فرسوده بخریم و ثبت نام کنیم شرایط به چه نحو بوده و چه مدارکی لازم است؟ با تشکر", "چرابرای ثبت نام نهایی اعلام میکندکه کدامنیتی اشتباه است؟", "با سلام و احترام فراوان میخواستم بدونم اگر در طرح جایگزین خودرو فرسوده شرکت کنم خودرو را با چه مبلغی بر می دارند و این وام 7 میلیونی که در این طرح می دهند با چه درصدی و در چه مدت باید بازپرداخت کرد و چه مبلغی باید بپردازم. من سواری پیکان دارم و میخواهم پراید جایگزین کنم پیشاپیش از راهنمایی شما تشکر میکنم", "با سلام ما یک خودوری پیکان مدل 63 داریم و تا کنون هیچ اقدامی انجام نداده ایم در ضمن هنوز سند به نام مالک قبلی است الان متوجه شدم که تا آخر خرداد ماه می بایستی این ثبت نام صورت میگرفته در صورتی که ما الان هم اقدام به این کار بکنیم یکی دو هفته ای طول میکشد تکلیف چیست آیا ما شامل طرح تنبیهی می شویم.دوم اینکه بهترین وام یا روش برای معاوضه خودرو ", "با سلام خودروی وانت باری (پیکان وانت) مدل 1380 را در سال 1383 از شخصی خردیده ام اما با بدقولی فروشنده تا کنون خودرو بنام من سند نخورده است ولی کارهای برگه سبز آن را انجام داده ام و برگ سبز خودرو بنام من است. سئوال من این است که حالا خودروی من به نیاز به تعمیر دارد و هزینه زیادی را باید متقبل شوم و تصمیم دارم آن را اسقاط نمایم لطفاً بیان کنید با توجه به اینکه خودرو بنام من سند نخورده است و از مکان فروشنده هم خبری ندارم و از زمان معامله خودرو هم مالیاتی پرداخت نکرده ام چطور می توانم خودرو خود را اسقاط نمایم؟ با تشکر فراوان منتظر پاسخ شما هستم. 09359697968 ", "با سلام برگه استعلام و ابطال کارت سوخت به چه صورت و از کجا باید گرفته شود؟ با تشکر", "با سلام آیا طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو که دارای تسهیلات میباشد صرفا شامل شرکت سایپا می شود یا اینکه شرکت های دیگر اگر شامل می شوندبه چه صورت خواهد (ایران خودرو)راهنمای فرمایید درضمن خودرو مورد نظرپیکان مدل76 میباشد با تشکر غمامی", "با سلام من پارسال خودرو خودم را در طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کردم ولی در خوزستان طرح جایگزین خودرو فرسوده انجام نمی شود .لطفا اگر می توانید با من همکاری نمایید تا بتوانم در طرح جایگزین خودرو فرسوده خودروی خود را اسقاط نمایم. با تشکر احسان جمشیدزاده ", "اینجانب خودروی پژو 504 مدل 76 میلادی دارم و در سایت اجازه ثبت نام ندارم لطفا راهنمایی و اینکه بالاخره چاره چیست؟", "با سلام جهت تحویل خودرو به مراکز اسقاط چه مدارکی مورد نیاز میباشد؟ باتشکر", "با سلام در طرح جایگزین کامیون کشنده ایا کامیون های خاصی جایگزین کامیون فرسوده خواهند شد؟ب عنوان مثال فقط تولیدات ایران خودرو دیزل یا نه؟ با تشکر", "سلام اگه مالک وکالت محضری بابت تعویض و خودرو دریافتی رو بنام به کسی دهد اطلاعات ثبت نام اینترنتی رو به نام چه کسی وارد کند؟ ", "باسلام می خواستم ببینم معمولا چند وقت طول میکشه پس از ثبت نام که پول را واریز کنید؟ اگه سند به نام خودم نباشه( قولنامه عادی باشه ) هم می تونم ثبت نام کنم ؟ ممنون", "", "مبلغ وام؟ روش تحویل؟ تعدادقسط و مبلغ آن؟ قابل انتقال هست یانه؟ خودروی تحویلی به قیمت بازار آزاد حساب میشود؟ ", "با سلام-ازمورخه7/3/93ثبت نام کرده ام هنوز خبری نشده.در ادامه فرایند بفرمایید چکار باید بکنم.", "با سلام،من ثبت نام طرح جایگزین خودرو فرسوده را انجام دادم ولی کد رهگیری را فراموش کردم و الان نمی دانم چه طور می توانم پیگیری را انجام دهم و نکته بعد اینکه آیا امکان ویرایش وجود دارد چون من شماره حساب را وارد نکرده ام چون این قسمت غیر فعال بود، لطفا راهنمایی کنید", "سلام بنده اهل سنندج هستم و یه وانت تویوتا پلاک زرد مدل 1975 داشتیم و تحویل اسقاط خانه دادیم حالا نمایندگی سنندج می فرمایند خودرو جایگزین به شما تعلق نمی گیرد ایا صحت دارد ؟ یا می توانیم جهت جایگزینی اقدام نماییم ؟ ", "با سلام یک ماشین با پلاک قدیمی دارم که ۲۵ سالش نشده میخوام پلاک جدید بگیرم . ایا می شود؟؟؟؟؟", "چندماه است که نمایندگی مراجعه میکنم وآنهامیگویندسایت بازنیست ومانمیتوانیم برای بانک نامه بزنیم تابه شما وام بده", "شرایط تحویل این ماشین چطوری است؟ کجا می توانم اطلاعات دقیق بگیرم؟ متشکرم", "با عرض سلام و وقت بخیر و تشکر از سایت خوب و جامعتان آیا پیکان دولوکس مدل 1353 را نمی توان جایگزین نمود؟ ", "باسلام من ثبت نام کردم اما کارشناسان شماتماس با من نگرفتند من تماس گرفتم گفتند ایران خودرو تماس بگیرید تماس گرفتم میگویند بخشنامه ای برای ما نیامده تکلیف چیست لطفاًراهنمایی کنید ممنونم", "بااهداءسلام وخسته نباشید من ساکن مشهد هستم ویک پیکان دوگانه مدل 75دارم می خواستم ازتون در مورداقساط ماشین مدت وام چند ساله است ،بعدآدرس وشماره تماس یک نمایندگی معتبردر مشهدمی خواستم که طرح اسمان یاطرح جایگزین خودرو فرسوده پوشش بده با تشکر از زحماتتون طاهری ", "بااهداءسلام وخسته نباشید من ساکن مشهد هستم ویک پیکان دوگانه مدل 75دارم می خواستم ازتون در مورداقساط ماشین مدت وام چند ساله است ،بعدآدرس وشماره تماس یک نمایندگی معتبردر مشهدمی خواستم که طرح اسمان یاطرح جایگزین خودرو فرسوده پوشش بده با تشکر از زحماتتون طاهری ", "قیمت خودرو تحویلی چنده؟ میزان وام؟ سود وام چنده؟", "قیمت خودرو تحویلی چنده؟ میزان وام؟ سود وام چنده؟", "قیمت خودرو تحویلی چنده؟ میزان وام؟ سود وام چنده؟", "چند ماهی است ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نشده چکار کنم ؟ ", "با سلام بنده یک دستگاه خودرو نیسان دارم میخوام بدونم مبلغ تسهیلات خودرو جیگزینم چه مبلغیه؟ ماشین دریافتی من میتونه وانت پراید 151 باشه؟ اگه ماشین منو 3 میلیون بر دارین بعد 8میلونم وام بدین مابقی پوله ماشینو چه جوری از ما میگیرن؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنین با تشکر", "باسلام.من یک خودروی فرسوده دارم که چندی پیش اونو از خواهرم خریدم و هنوز سند ب نام خودم نزدم،باید اول ب نام کنم بعد ثبت نام کنم برا خودروی فرسوده؟؟", "بجای ایران خودرو میخواهم بزنم سایپا دیزل ولیکن نمی شود", "با سلام اتوبوس فرسوده بنز 302 1355 جهت اسقاط چه مدارکی باید همراه بیاورم و نقدی چقدر؟ طرح جایگزین خودرو فرسوده هم دارید؟ در سال 93 کدام طرح دست به نقد تر هست؟ تشکر 09192761319", "با توجه به ثبت نام خودرو خود در سیستم متاسفانه کد پیگیی خود را یادداشت ننموده ام و پرینت مربوطه را نیز نگرفته ام چگونه میتوانم کد پیگیری خود را بدهست آورم ", "دو سوال داشتم 1. شماره حساب قرض الحسنه نوشتم بجای جام 2. من سال 85 با سپرده گذاری 5 میلیون وام خودرو گرفتم والان هم قسط هاش تمام شده. آیا می توانم ماشین فرسوده جایگزین با دریافت وام اقدام کنم ؟ البته ثبت نام کردم. ممنون از پاسخگوییتون ", "سلام. من بخاطر وام 15میلیونی حاضر به ثبت نام شدم ولی بعد مراجعه به دفتر مرکزی بمن گفتن که سقف وام همون 8میلیونه!!!!!!!!! اس ام اس تهدید هم میدین که اگر ادامه ندی مراحلو کارت سوختو باطل میکنین!!! واقعا که!!همه کاراتون بی برنامس!! من میخوام کلا ثبت ناممو لغو کنم.چیکار کنم؟؟؟؟؟", "من خودروی فرسوده خودمو بدم (وانت پیکان) شما چند ورش میدارید نقدی؟ اگه خودروی فرسوده خودمو بدم و بجاش ماشین بر دارم چه شرایطی داره؟ من پول کافی برای اینکه یک جا پرداخت کنم را ندارم!!! قسطی میشه؟ آیا دولت ماشین را به قیمت مناسب بر میدارد که من به فکر جایی گزین کردنش باشم!!! 2300000دومیلیون سیصد هزارتومان مبلغ قابله توجهی برای تعویض ماشین من نیست!!!! من هزینه جایی گزین کردنشو ندارم!!! ممنون میشم جواب بدین... یا علی", "سلام من 7 خرداد ثبت نام کردم و توی سایت گفته شده که 72 ساعت با من تماس میگیرن اما حالا 10 روز گذشته و تماسی هم گرفته نشده و هر چی هم من تماس میگیرم بی نتیجه است. این مشکل اولم بود مشکل دوم اینکه خودرو به اسم برادرم است و به صورت وکالت بلاعوض به من فروخته شده و منم دنبال سند نویسی نرفتم. چون مدارک ماشین گم شده و الان فقط یه رونوشت از سند رو داریم میخوام ببینم میتونم تحویل بدم یا نه ؟ باید چکار کنم ؟ لطفا جواب رو واضح بدید . ممنون و خسته نباشید.", "چه خودروهایی به مالکین خودروهای فرسوده واگذار میگردد", "با عرض سلام حدودا یک سال و نیم پیش حواله خودرو فرسوده ای راجهت تعویض خریداری کرده و تا مرحله ی بردن ضامن نزد بانک پیش رفتم ولی خبری از .پیش فاکتور از شرکت سایپا نیست.قیمت ماشین هم به شدت بالا رفته و لاشه ی خودرو به ارزش 1 میلیون و وام 7 میلیون تومانی به من تعلق می گیرد.و در بلا تکلیفی قرار گرفتم لطفا راهنمایی کنید. با تشکر ", "نام خودرو و طرح جایگزین را اشتباه وارد کردم", "با سلام یک عدد دیزل ژنراتور توسط شرکت خریداری شده است اما جهت تامین سوخت آن به مشکل بر خورده ایم. راهکار قانونی تامین آن چیست؟", "سلام اینجانب یک وانت نیسان مدل 56 دارم سند وکالتی ایا شامل طرح تعودض میشود .در سایت هم ثبت نام کردم و کد دارم.چکار کنم", "چگونه مشخصات وارد شده را ویرایش کنم؟", "اشتباه وارد کردن نوع ماشین", "با سلام،کارت سوخت موتورسیکلت اینجانب بدلیل مدل آن (82)در لیست سیاه آن ستاد قرار گرفته لذا با عنایت باینکه موتورسیکلت اینجانب هم اکنون نیز در حد موتور صفر کیلومتر بوده و کاملا سالم میباشد و دارای تمام مدارک قانونی از جمله پلاک ملی میباشد،چگونه میتوانم کارت سوخت و ذخیره موجود در آنرا بازپس بگیرم. باتشکر", "من در زمان ثبت نام موفق به نوشتن شماره حساب نشدم باید چیکار کنم؟ ", "بنده ثبت نام اینترنتی انجام داده ام ولی تماسی با من صورت نگرفت نوشته اید بعد از ۷۲ ساعت با مراکز خودرو فرسوده تماس بگیرید ولی بنده هیچ شماره ای برای تماس با مراکزاسقاط در شیراز پیدا نکردم لطفا کمک کنید۰۹۱۷۷۱۸۳۶۵۵ ", "سلام علیکم چراامکان درج شماره حساب در فرآیند ثبت نام نیست؟", "با سلام.سوال من اینه که من یک پیکان اسقاتی مدل 72 دارم که به اسم همسرمه و ایشونم فوت کرده...میخاستم ببینم چطور میتونم تعویض انجام بدم؟؟ هنوز مراحل انحصار ورثه به اتمام نرسیده..چطور میتونم اقدام کنم؟؟ ممنون", "با سلام موقع ثبت نام مدل ماشین را اشتباه وارد کردم 71بوده در سایت 70 وارد کردم.", "با سام.یک خودرو فرسوده دارم که میخوام برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی پبت نام کنم و پلاک و سند و غیره به نام من نیست و یک وکالت بلاعزل در مورد فروش و از رده خارج کردن و هر اقدامی در رابطه با این خودرو از مالک اصلی دارم.حال بایستی ماشین رو به نام خودم تعویض پلاک کنم و در غیر اینصورت چه اقدامی باید انجام بدم که خودرو را به نام بنده تحویل بگیرند.با تشکر", "ما یک پیکان داریم مدل ۷۴ حالا اگر بخواهیم با یکی از محصولات ایران خودرو جایگزین کنیم باید کدام طرح را انتخاب کنیم؟ آسمان من یا جایگزین لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر", "با سلام بازپرداخت وام ده میلیون تومانی که در طرح جایگزینی خوروهای فرسوده به وانت بار تعلق می گیرد چگونه است . لازم به ذکر است در سال 92 برای ثبت نام شده ", "باسلام از نمایندگی ایران خودرو ایمیل میدم برا ورود به سایت نوسازین رمز عبور و پسورد میخواد میخواستم بدونم رمز رو از کجا بگیریم ", "ba salam mikhastam daR rabete ba sanade khodrohaye jaygozin soal konam aya be name va ghabele enteghale ya na mamnon misham 09128494877", "کارت سوخت موتورسیکلت اینجانب بدلیل مدل آن(82)غیر فعال گردیده در حالیکه موتور اینجانب درحد موتور صفر بوده و کاملا سالم میباشد و دارای تمام مدارک قانونی وپلاک ملی میباشد،لطفا راهنمایی فرمایید چگونه میتوانم کارت سوخت و ذخیره آنرا بازپس بگیرم،با تشکر", "درتاریخ93/3/7در طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام نموده ام هنوز هیجگونه پیام یا خبری درباره ادامه کار دریافت نکرده ام لطفا راهنمایی فرمائید.*از ارومیه*", "می خواستم بدانم که ایران خودرو هم محصول داره و نرخ سود بازپردخت چقدره وچند ماهه متشکرم. ", "لطفاادرس نزدیکترین مرکز اسقاط به شهرستان ایذه را ایمیل نمایید. با تشکر.", " سلام .پیکان مدل 80دارم میتئنم تعویض کنم یا نه اگربله باچه شرایطی؟واگرنه بفروشمش یانگه دارم تاموقع تعویضش برسه ؟ممنونم که برام وقت میذارید", "سلام من پراید 78 دارم می خواستم بدونم الان طرح جایگزین خودرو فرسودهی برای خودروهای سواری هم هست اگه نیست آیادر همین روزهااحتمال وجودش هست ویا زمان دقیقی براش وجود داره", "سلام من پرایدمدل 78 دارم میخواستم بدونم طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو برای سواری ها هم الان هست یا فقط برای تاکسی فرسوده هاست", "می خواستم بدانم طرح جایگزین خودرو فرسوده شامل سواری رنو سپند مدل 1379 می گردد؟ به چه صورت اقدام کنیم؟", "می خواستم بدانم طرح جایگزین خودرو فرسوده شامل سواری رنو سپند مدل 1379 می گردد؟ به چه صورت اقدام کنیم؟", "باسلام در طرحهای جایگزین در سال 93 ارزش لاشه خودرهای سواری چقدر تعیین شده است", "می خواهم", "با عرض سلام سه مرتبه است پیغام میفرستم کسی جوابگو نیست ", "سلام من خودروی سپند مدل 1380دارم.میخواستم در طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو ثبت نام کنم. میخواستم شرایط و نحوه استفاده از این طرح رو بدنوم متشکر", "میخواهم خودروی پیکان سواری مدل سال 1352 خودرا تحویل داده و از معافیت 15 ساله بیمه آن استفاده نمایم لطفاً راهنمایی فرمایید.", "سلام چه خودروهایی جایگزین خودرو فرسوده می شوند ", "چگونه ومراحل گرفتن تبصره و واریز وجه", "تسهیلات تا چه مبلغی میباشد ؟ ", "با سلام میخواستم بدونم برای جایگزینی خودرو فرسوده با خود رو جدید چه شرایطی وجود دارد ", "با سلام و عرض خسته نبآشید من یه پراید مدل 75 دارم که می خواستم با محصولات ایران خودرو تعویض کنم ترجیحا 206 لطفا راهنمایی کنید که اولا سال ماشینم شامل طرح میشه و دوما اینکه تو طرح جایگزین خودرو فرسوده میشه با محصولات ایران خودرو معاوضه کرد؟ ممنون", "", "سلام وقت شما به خیر آیا این خودروهای از رده خارج مجوز تردد دارند؟ و اگر درحالی که بیمه دارند برای خودرو و سرنشینانش حادثه ای رخ بدهد، بیمه عهده دار خسارت می شود؟ تشکر از لطف و توجه شما", "اینجانب در هنگام ثبت نام خودرو فرسوده تلفن همراه خود را اشتباه ثبت کردم که امکان اصلاح ندارد بنده چطور میتوانم شماره تماسم را جهت اطلاع رسانی اصلاح کنم موبایل صحیح:09126456909", "سلام بنده 2 مرتبه جهت جایگزینی خودرو ثبت نام نموده ام تا به حال نتیجه ای نگرفته ام راهنمایی بفرمائید . ", "ایاتفاوتی بین خودروهای دوگانه سوزوعادی درطرح جایگزین وجوددارد", "سلام از چگونکی ثبت نام و ماشینهای واجد شرایط توضیح بدهید. مثلا آیا پراید 81 دوکانه واجد شرایط خودروی فرسوده میشود ؟ در ضمن من برای اولین بار میخواهم تاکسی فرسوده بخرم. ", "خودروی بنده پیکان مدل 1357 می باشد،با توجه به این که در سایت ثبت نام مدل 1357 قابل انتخاب نیست،آیا می توانم در طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کنم ؟ ضمن این که با توجه به این که اینجانب با خودروی خود کار می کنم آیا امکان دارد که زودتر تحویل بگیرم ؟ و سوال آخر این که سقف تسهیلات برای تعویض با یک پراید چقدر است ؟", "باسلام و احترام در صورت ثبت نام در طرح جایگزین خودرو فرسوده آیا مبلغ اسقاط خودرو مانند طرح نقدی خودرو فرسوده می باشد؟ و آیا این مبلغ به خودرو ساز پرداخت می گردد یا خیر؟ با تشکر ", "", "با سلام من مالک یک دستگاه خودرو سپند مدل 1382 در مشهد هستم که خصوص طرح جایگزین در سایت ثبت نام کردم. می خواستم بدونم جایگزین کردن خودرو چه مدت زمان می بره و من از چه طریقی می تونم پیگیری کنم. ضمنا با تلفن مرکز استانم مندرج در سایت تماس گرفتم که گفتند فقط پاسخگوی واگذاری نقدی هستند. متشکرم", "تاریخ91/9/25 ماشین اسقاطی را تحویل نمایندگی دادم کار بانکی تمام شده ولی هر وقت میرم نمایندگی میگند سایت بسته است تکلیف ما چه باید شود ما کی ماشین را نحویل میگریم با تشکر از زحمات شما", "با سلام اینجانب سید مهدی علوی مقدم شماره شناسنامه357 صادره از رامهرمز به شماره ملی 1910722553 در سامانه ثبت نام خودرو فرسوده ثبت نام انجام داده ام متاسفانه شماره پیگیری راجهت پیگیری وضعیت خودور فرسوده را گم کرده ام خواهشمند است اینجانب رایاری بفرمایید. با تشکر سید مهدی علوی مقدم", "با سلام لطفا بفرمایید وضعیت مابقی بیمه خودرو فرسوده بعد از ثبت نام به چه صورت می شود؟", "با سلام واحترام ایا سند خودرو در زمان اقساط ازاد هست ", "زمان طرح جایگزین چه موقع است؟ 2-اگه طرح جایگزین نبود با وام 20میلیونی مستمری بگیران میشه تعویض کرد ماشین فرسوده رو؟", " در سال 1387 یکدستگاه سواری بی ام و مدل 1977 اعلام فرسودگی وبرگ اسقاط هم گرفتیم واز نمایندگی پارس خودرو آزادی به بانک هم معرفی شدیم ولی بعلت نداشتن ثبت نام خودرو دیگری بجز پراید ( در خواست ال 90 داشتیم)پیگیری نکردیم چگونه می توانیم همان پرونده پیگیری کنیم لطفا راهنمایی کنید تا ازاین مزایا بهرهمند شویم . متشکرم ", "باسلام بنده درطرح جایگزین خودرو فرسودهی درتاریخ93/2/5ثبت نام کردم آیا واقعا این طرح اجرا میشود چقدر طول میکشد تا خودرو نو بگیرم", "شرایط طرح اسمان ابی من شرایط طرح جای گزینی", "باسلام لطفابفرماییدآیامن ماشینی بامدل 83پرشیابخرم،وایاچندسال بعداسقاط میشود/", "من یک خودروی وانت پیکان مدل77 دارم اگر اسقالط کنم چه تسهیلاتی به من می دهند ایا خودرو جایگزین به من تعلق می گیرد متشکرم", "باسلام یک پیکان سواری مدل 57که قبلاً از فروشنده ای که خریداری کردیم گفتند ثبت نام اینترنتی جهت اسقاط انجام داده ایم ولی متأسسفانه با پیگیری از مراکز اسقاط می گویند این مدل خودروها دیگر اسقاط نمی شوند باید آزادآنرا بفروشیداگر قراره خودروهای فرسوده جمع آوری شود خوب من هم بفروشم همین مشکل وجود دارد خواهشمند است اینجانب را راهنمایی فرمائید تلفن 09126904367", "باسلام در این طرح خودرو فرسوده با چه ماشین های جایگزین میشه؟ ", "باسلام در این طرح خودرو فرسوده با ما شمشیرهای جایگزین میشه؟ ", "به نام خدا با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم در صورت جاری بودن طرح جایگزین خودرو فرسوده برای شرکت سایپا، شرایط وام جایگزین چسیت؟ درصد سود و مدت بارپرداخت و شرایط پرداخت رو لطفابفرمایید با تشکر محمود عباسی", "با سلام و احترام در صورت شرکت در طرح جایگزین خودرو فرسوده ارزش خودرو فرسوده و تسهیلات متعلق به آن و نحوه باز پرداخت آن به چه صورت می باشد؟ و آیا برای طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام در همین سایت کافی بوده یا باید در سایت خودرو ساز مربوطه نیز ثبت نام شود؟", "با سلام و احترام در صورت شرکت در طرح جایگزین خودرو فرسوده ارزش خودرو فرسوده و تسهیلات متعلق به آن به چه میزان می باشد؟ و آیا برای طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام در همین سایت کافی بوده یا باید در سایتخودرو ساز مربوطه نیز ثبت نام شود؟", "در طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودرویی از محصولات ایران خودرو تحویل داده می شود؟", "باسلام من یک پیکان وانت باری مدل 82 دارم می توانم آن را در سایت ثبت نام کنم و خودروی جدیدی دریافت نمایم زیرااز این خودرو دیگر نمی توان استفاده کرد. باتشکر ", "من ÷یش ثبت نام کردمو کد پیگیری به شماره520421882 گرفته ام ولی نمیدانم بعدش چه باید بکنم ؟ آیا باید منتظر بمانم تا با من تماس گرفته شود (جهت اسقاط)؟در ضمن من در طرح جایگزین خودرو فرسوده ایران خودرو شرکت کرده ام اما حالا میبینم ایران خودرو طرحی برای جایگزین ندارد . حالا چه کنم ؟ ایا میتوانم در طرح شرکت سایپا شرکت کنم؟ خواهشمندم در صورت امکان مرا راهنمایی کنید .من در خوزستان زندگی میکنم", "سلام: 1.خودرو من پیکان هست و من میخواهم انرا با پژو تعویض کنم ولی خودرو ساز را سایپا زدم مشکلی پیش می اید یا نه؟ 2.من البرز زدم محل سکونت را ولی در فرم رهگیری زده استان تهران قضیه چه هست؟؟؟؟ 3.من اول فکر کردم ماشین برای سال 74 هست ولی در برگ سبز 75 زده حالا من اشتباه زدم چه کار کنم؟؟؟؟ لطفآ من را راهنمایی کنید ممنون میشم ازتون.", "سلام و عرض ادب من الان سه ماهی هست که در طرح جایگزین خودرو فرسودهی برای پیکان مدل ۷۷ ثبت نام کرده ام اما در اصفهان این طرح جایگزین خودرو فرسودهی هنوز اجرا نمی شود میخاستم بپرسم ایا میتوانم با پلاک استان اصفهان در مراکز تهران اقدام به جایگزینی کنم یا خیر با تشکر", "آیا به خودروی آردی مدل 1382 وام تعلق میگیرد؟ مبلغ آن چقدر است", "سلام و خسته نباشی خدمت شما میخواستم با با خبر شدن از چگونگی پرداخت اقساط نحونه وارد کردن چگونه درست شماره حساب موقع ثبت نام وداشتن شماره حساب از چه بانکی ؟ و اینکه در طرح جدید چه خودرو هایی مد نظر قرار گرفته شده برای تعویض اسامی کامل ذکر شود ", "با سلام وعرض خسته نباشید من در تاریخ برج 11 92 اقدام به ثبت نام خودروی فرسوده ام نموداه ام وکد پیگیری هم دریافت نمودهام ولی هیچ خبری از اعلام شرایط ویا اجام مراحل تحویل خودروی فر سوده ام نشد با توجه به شرایط سوخت وعدم کار برای خودروی فر سوده ام می خواستم راهنمایی و کمکم کنید که در صورت امکان تعویض نمایم با تشکر ", "باسلام نرخ سود بانکی وام 20میلیونی مینی بوس فرسوده و مدت بازپرداخت ومبلغ اقساط چقدر است؟ضامن های مورد نیاز چند نفر است؟", "نقدا چیقدر میدن", "مبلق وام و درصد بهره بانکی ان وزئان تحویل خودرو", "به کامیون فرسوده با ظرفیت 26 تن و دارای 3 محور کلا چه مبلغی تعلق میگیرد؟", "باسلام. اینجانب دارای خودرو رنومدل 78 هستم وباید پلاک مجازی بگیرم .چون ماشین قراضه است وحرکت نمیکند میگویند خودرو باید حتما بصورت روشن باشدوانجام آن مستلزم هزینه زیاد برای من است وارزش اسقاط کردن را نداردومی گویند باید معاینه فنی شود خواهش می کنم بنده را راهنمایی کنید", "سلام من خودرو پاترول ۶۹ دارم که تو بازار بین ۱۵ تا ۱۶ ملیون قیمت گذاری میشه برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی آیا ارزش بازار آزاد خودرو در نظر گرفته میشه یا خیر? مبالغی که در سایتها اومده خیلی کمتر از اینهاست و البته متن بخشنامه ها هم پراز ماده و تبصره است که من سر در نمیارم ممنون میشم پاسخم رو بفرمایید", "در پایان سال ٩٠ من در طرح ثبت نام کردم و دی ٩٠ ماشین را از من تحویل گرفتند و به بانک معرفی کردن ولی چند روز بعد به من اعلام کردند که زمان گذشته و شما باید تا طرح بعدی صبر کنی و الان با گذشت ٢/٥ سال که طرحی اعلام شده باید چه کار کنم با توجه به اینکه ماشین من قبلا اسقاط شده ولی ماشینی به من تحویل نشده و فقط رسید اسقاط دستمه", "با سلام من یک دستگاه وانت مدل 89 خریداری کردم در سال 91 ولی هنوز بنام نزدم و فقط وکالت کاری دارم برای اسقاط خودرو و انجام مراحل مربوطه میتوانم اقدام نمایم یا میبایست مالک اصلی حضور داشته باشند؟", "با سلام من یک دستگاه وانت مدل 89 خریداری کردم در سال 91 ولی هنوز بنام نزدم و فقط وکالت کاری دارم برای اسقاط خودرو و انجام مراحل مربوطه میتوانم اقدام نمایم یا میبایست مالک اصلی حضور داشته باشند؟", "", "با سلام خدمت شما لطف بفرمایید که چگونه می توانم خودروی ماک مدل 75 میلادی خود را جهت طرح جایگزین خودرو فرسودهی ثبت نام کنم و مقدار وام ان چقدر و چه خودروی سنگینی می توانم جهت جایگزینی ان انتخاب کنم متشکرم", "بنده مالک خودروی سواری میتسوبیشی مدل 1977 میلادی معادل 1356 شمسی می باشم چگونه می توانم در این طرح شرکت کنم چون در سایت ثبت نام مدلهای 1358 به بعد را ثبت نام می کند. با تشکر", "من شماره حسابمو اشتباه زدم تو فرم.چطوری میتونم اصلاحش کنم؟", "سلام،میخواستم بدونم آیا به خودروهای اسقاطی جهت جایگزینی به غیر از مبلغ بلاعوض ،تسهیلات هم تعلق میگیرد و مبلغ آن به چه صورت است ", "با عرض سلام و خسته نباشید لطفا بفرمائید برای ثبت نام مینی بوس فرسوده از همین سایت اقدام گردد با خیر با تشکر ", "1- آیا اگر در طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کنیم دیگر مبلغ حدود 3 میلیون تومان برای اسقاط داده نمی شود؟ 2- آیا فقط برای خودروهای خاصی از ایران خودرو و سایپا وام داده می شود ؟ چه خودروهایی؟ 3- مبلغ کنونی وام چقدر است؟", "از زمان تحویل خودرو فرسوده تا گرفتن خودرو جدید چقدر طول می کشد و تس.یلاتشان چند در صد سود است؟", "سلام؛ بنده هنگام ثبت نام طرح نقدی شماره حساب را اشتباه وارد کردم. برا تصحیح چکار باید بکنم؟ با تشکر ", "باسلام لطفاًبگید که وام چقدرشد باید وام زیاد دولت بده که بشه مکاشین خوب خرید الان که ماشین گرون شده وام 7تومنی کمه!حیوونکی ماشینم دلم نمیاد بدم ولی ثبت نام کردم آخ جونم هنوز کارشناساتون تماس نگرفتن.", "با سلام بنده میخواهم یک پژو 504 سالم را ازیکی از دوستانم به مبلغ 6 میلیون تومان خریداری کنم , لذا میخواستمم ببینم تا چند سال میتوان ازاین خودرو استفاده کرد و تا کی این ماشینها را بیمه می کنند ؟ و تا کی استفاده از این دست ماشینها رامی دهند؟ به خاطر اینکه این ماشین با اینکه مدل 56 است ولی بهتر از سایر ماشینهای جدید می باشد. لطفا راهنمایی نمایید که ارزش خرید و استفاده را دارد؟ با تشکر از لطفتون ", "با سلام وخسته نباشید./ آیا طرح جایگزین خودرو فرسودهی هم موجود می باشد؟ واینکه استان محل سکونت ما اردبیل می باشد درصورتی که درلیست ارایه شده سامانه این استان وجود ندارد لطفا راهنمایی فرمایید که ترتیب ثبت نام به چه صورت می باشد و آیا می توان استان را یکی از استانهای نزدیک(به فرض گیلان) انتخاب کرد ؟ با تشکر وخسته نباشید", "با سلام واحترام من یک دستگاه خودرو تویوتا مدل سال 56 دارم آیآ میتوانم در طرح جایگزین خودرو فرسوده شرکت نمایم.", "سلام من پدرم یک پیکان مدل ۷۴ دارد میخواهم بدانم آیا میتوانم از طرح ویژه تعویض سال ۹۳ استفاده کند؟", "سلام من یک سیلو مدل 1976 دارم و میخواهم که این خودرو را در این طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو دیگه بکنم. اول اینکه وامی که از طرف موسسه برای خودرو داده میشه چند درصد سود هست و اقساطش در ماه به چه میزان است. دوما من این خودرو را در چه طرحی قرار بدم که بیشتر به نفع من باشه طرح نقدی خودرو فرسوده یا طرح جایگزین خودرو فرسودهی مرسی ", "من خیلی وقته که می خواهم ماشینم را اسقاط کنم و یک ماشین جایگزین بگیرم ولی هر وقت به نمایندگیهای شرکتها مراجعه می کنم میگویند که ثبت نام بسته است اکنون هم که این سایت را پیدا کرده ام نام استان آذربایجان شرقی در لیست نیست بنده باید چکار کنم ", "کجا کامیون فرسودهها را بصورت نقدی تحویل میگیرند و پول آنرا در چه مدت تحویل میدهند؟ ", "", "سلام لطفا بفرمایید مبلغ دقیق کمک بلاعوض در طرح جایگزین خودرو فرسودهی چقدر است.", " سلام لطفا کمکم کنید من یک ماشین تویوتا کارینا مدل 1357 دارم میخواهم تحویل بدهم ولی اسقاط خودرو از 1358 به بعد علام شده من باید چه کار کنم خواهش میکنم کمکم کنید", "باسلام .اینجانب یک دستگاه خودروی BMW مدل1976 را دارم و چطور و از کجا میتوانم با خودروی سمند یا پژو تعویض نمایم ؟ لطفا مرا راهنمایی فرمایید.باتشکر", "با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم ما که در استان زنجان هستیم میتونیم ثبت نام کنیم یعنی سراسریه اگه سراسریه چرا جزو استانها نیست اسم استان ما و ایتکه چطور میتونیم نیسان مدل 61 مون رو ثبت نام کنیم چون نه بنزین داره نه هیچ چیزه دیگه ای ؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین ", "باعرض سلام وخسته نباشید طرح جایگزین خودرو فرسوده خودروی فرسوده سواری در سال 93ازچه تاریخی شروع می شود؟لطفاراهنمایی کنید.باتشکر ", "", "سلام من یک رنو مدل 70 دارم. می خوام ماشین را اسقاط کنم و تحویل بدم ولی می خوام در یه ماشین جدید بگیرم. دیدم که شما طرح جایگزین خودرو فرسوده را معرفی کردید ولی نگفتید که سود بانکی تسهیلات چقدر است؟؟؟؟", "سلام ادرس محلهای که کامیون فرسوده فرسوده رو تحویل میدن در استان خراسان رضوی رو میخواستم با تشکر", "سلام جهت تحویل خودرو جایگزین و دریافت تسهیلات در شهرستان کرمانشاه به کجا مراجعه نمایم همسال 92 و هم امسال در سایت قبت نام نموده ام . کد رهگیری 92 111102052896 کد رهگیری 93 51975611298", "با عرض سلام و خسته نباشید.در طرح جایگذین ارزش گواهی اسقاط چقدره و از چه زمانی میتونیم برای ثبت نام اقدام کنیم.", "با عرض سلام و خسته نباشید.در طرح جایگذین ارزش گواهی اسقاط چقدره و از چه زمانی میتونیم برای ثبت نام اقدام کنیم.", "باسلام درسال 90خودروفرسوده تحویل دادیم هنوز شرایط تحویل اعلام نشده است لطفاراهنمایی فرمایید", "با سلام.اینجانب خودروی سواری شخصی پیکان مدل63 دارم.میخواستم بدونم میتونم طرح جایگزین خودرو فرسوده وانت باردو بگیرم؟مبلغ تسهیلات چقدره؟میزان اقساطش چقدره؟", "با سلام.اینجانب خودروی سواری شخصی پیکان مدل63 دارم.میخواستم بدونم میتونم طرح جایگزین خودرو فرسوده وانت باردو بگیرم؟مبلغ تسعیلات چقدره؟میزان اقساطش چقدره؟", "باسلام ایا حتما باید سند به نام کسی باشد که ثبت نام می کند فرضا من خودرویی دارم که به نام من وکالت خورده ایا در پروسه ثبت نام وتحویل وجه نقد الزامی به حضور فردی که سندبه نام اوهست می باشد؟چون وکالت نامه من حدودا دست 5می باشد وهمچنین چه دارکی از خودرو باید در دست داشته باشم فرضا عدم خلافی و..نسازهست که باشد؟ وهمچنین حداکثر چه مدتی طول می کشد از زمان ثبت نام تا زمانیک پول ب دستم برسد؟حدودا چقدر؟", "با سلام، میخواستم بدونم میزان وام اعطایی در عوض طرح جایگزین خودرو فرسودهی چقدر و طریقه ی حساب خودروی صفر کیلومتر به چه صورت است لطفاٌ توضیح کامل دهیید", "با سلام میخواستم بدونم اگه بخوام ماشین جایگزین بگیرم از ایران خودرو تا چقدر بهم وام میدن. الان طرح جایگزین خودرو فرسوده دارین؟", "سلام.میخواستم بدونم امکانش نیست که با یکی از محصولات ایران خودرو جایگزین کرد؟؟ تعداد اقساط چجوریه ومبلغش؟؟و اینکه من در استان اذربایجان شرقی زندگی میکنم ولی شما توی گزینه هاتون اسم استان ما نبود ! تکلیف چیه؟؟!", "پراید مدل 82 دارم . آیا اجبار در تحویل می باشد ؟ و در بازار قیمت خودرو فرسوده را دارد یا فقط قیمت مراکز اسقاط می باشد . سوال بعد اینکه کل مبلغ دریافتی از مرکز اسقاط چند می باشد ؟", "بین طرح نقدی خودرو فرسوده وجایگزین کدامیک مناسبتر می باشدو شرایط وروند جایگزین به چه صورت می باشد ؟ چون بطور کامل در سایت توضیح داده نشده است. باتشکر ", "با سلام اینجانب خودروی پیکان وانتم را در سایت ثبت نام کردم و پس از ثبت نهای متوجه شدم .شماره حسابم را درج نکرده ام . و متا سفانه رایانه ام خاموش شد و موفق به یاد اشت کردن کد پیگیری هم نشدم . سوال من این است با نداشتن کد پیگیری چگونه ادامه کارم را پی گیری کنم 2- چگونه شماره حسابم را درج کنم . ضمنا دو باره اقدام کردم پیام دریافت می کنم که این پلاک قبلا ثبت شده است با حترا م حقی ", "با سلام آیا خودرو های فرسوده امکان دریافت معاینه ی فنی را دارند؟", "با سلام و خسته نباشید. خواستم بپرسم ببینم این طرح جایگزین خودرو فرسودهی کی اعلام میشه؟ توی آدرس زیر ثبت نام کردیم ولی میگن فقط پول نقد میدن و جایگزینی ندارن: طرح جایگزین خودرو فرسوده - پورتال اطلاع رسانی خودرهای فرسوده کشور با اینکه اسمش طرح جایگزین خودرو فرسودهی است ولی میگن فقط پول نقد میدن. لطفا رسیدگی کنید. با تشکر فراوان", "سلام من یک رنو5مدل1370دارم اما سند به نام من نیست.دراصل من این ماشین راازکسی خریدم که اونیز سند به نامش نیست اما از صاحب سند وکالت دارد.ومی گویدبه من هم وکالت میدهد.حالاسوال من این است که آیا درصورت گرفتن وکالت من می توانم خودرو راثبت نام تعویض کنم .باتشکر ", "با سلام 1- طرح جایگزین خودرو فرسودهی سال 93 از چه زمانی آغاز و تا چه زمانی ادامه دارد؟ 2- طرح جایگزین خودرو فرسودهی وانت بار با سواری یا وانت بار دارای حداکثر چه مبلغ تهسیلات و چه خودرو و چه شرکتی می باشد؟ با تشکر 09127294359", "سلام از برج 1392/10/08 ثبت نام کردیم ولی هنوز خبری نشده چه باید کرد ", "میزان وامی که به خودروهای فرسوده تعلق میگیرد و درصد و مدت بازپرداخت آن ها.", "سلام علیکم بنده دارای یک دستگاه خودرو فرسوده می باشم. جانباز 45 درصد هستم . می خواهم در قبال اسقاط خودرو ،خودم خودرو مورد نظرم را وارد کنم . لطفا راهنمایی کنید که چگونه عمل نمایم . با تشکر", "سلام چرا در هنگام ثبت نام استان زنجان وجود ندارد و همچنین طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودرو وجود دارد یا خیر ", "با سلام, سامانه خودروهای فرسوده(پیکان مدل 77) را با چه قیمتی خریداری میکند؟ سقف تسهیلات بانکی(وام) برای پژو405 چقدر مباشد؟", "پدر بنده مینی بوس فرسوده دارند ولی ما ساکن بندرعباس هستیم من برای جایگزینی تاکسی فرسوده پدرم چه مراحلی رو باید طی کنم چون پدر من از کار افتاده است خواهش میکنم کامل توضیح بدهید.", "دارنده خودرو فرسونه هستم برای تعویض با سمند چه مقدار حدودا باید نقد برداخت کنم", "باسلام چندروز قبل ماشین از درب منزل به سرفت رفت ویعدازیک هفته پیداشد وکامپیوتر ماشین را دزدیده اند وکاپوت ماشین غرشده.آیا ماشین رابااین شرایط تحویل میگیریدیابایدسالم باشه", "سلام/من به صورت اینترنتی برای اسقاط خودروی فرسوده ثبت نام کردم که روز بعد از ثبت نام, پیامک از مرکز اسقاط به من رسید اما دیگر تماسی برای تحوبل خودرو با من گرفته نشد،حالا باید چه کار کنم و به کجا مراجعه کنم؟", "با سلام اگر انکان دارد در مورد شرایط جدید ثبت نام خودروی فرسوده و جایگزینی آن و همچنین مبلغ و در صد سود وام و موعد تحویل خودروی جایگزین از زمان ثبت نام اطلاعاتی را در اختیار اینجانب قرار دهید. با تشکر رجبی 09372763335 ", "بنده نماینده وزارت راه و شهرسازی هستم مدتها سایت فرسوده را باز نکرده ام و تغییراتی در صفحات وب معاونت نوسازی صورت گرفته آیکن خودروهای فرسوده دولتی رؤیت نمی شود برای وروب به سایت خودروهای دولتی راهنمایی بفرمایید.", "باسلام لطفاً بفرمائید که درصد سود وام خودرو چند است واینکه آیا برای خودرو صفر معتبر است یا اینکه می شود خودرو کارکرده هم گرفت<", "با سلام و درود اگر کسی کد رهگیری خود را فراموش کند چکار باید بکند بازهم ممنون", "سلام 7میلیون وام میدن با سود چند درصد و چند قسطی؟ این با 3 میلیون میشه 10 میلیون؛ بقیه پول پراید 131 که نزدیک 9 میلیون رو چکار باید کنیم؟ اصلا فقط همون 7 میلیون رو وام میدن یا 80% قیمت خودرو؟ با تشکر از زحمات شما", "من تقربآ2 ماهی میشود که ثبت نام کرده ام ولی هیچ خبری نشد اگر خیلی طول میکشه تورو خدا تکلیف من رو مشخص کنید تا من برم ماشینم رو باز سازی کنم و برم دنبال کاروزندگیم باتشکر فراوان", "ببخشید من یه سوالی که داشتم اینه که طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودرو های فرسوده برای همه مناطقه یا نه چون توی قسمت ثبت نام فقط بعضی از مناطق هست.و اگه وایه مناطق خاصه!کی مناطق دیگم ثبت نام میشه؟؟؟؟؟", "سلام میخاستم بدونم فقط پول ماشین رومیدن یا میریم تو نوبت برای جایگزینی ماشین؟", "بنام خدا و با سلام بعرض میرسانم اینجانبدرسال 88 متقاضی خرید یکدستگاه اتوبوس فرسوده اسکانیا از کارخانه عقاب افشان بودم و برای استفاده از طرح اسقاط یکدستگاه اتوبوس فرسوده فرسوده خریداری و پس از طی مراحل قانونی اسقاط نمودم ولی در زمان تحویل اتوبوس فرسوده جدید کارخانه سازنده اعلام نمود قرارداد اسقاطش بااسازمان موقتا پایان گرفته و تا زمان عقد قرارداد جدید باید صبر کنم لذا وجه اتوبوس فرسوده را کامل دریافت نمود و استرداد وجه اتوبوس فرسوده اوراقی موکول به قرارداد بعدی گردید وصورتجلسه اسقاط هم.نزد اینجانب ماند حال پس از گذشت حدود 5 سال نمیدانم با این اتوبوس فرسوده اسقاطی چکار کنم نه کارخانه غقاب افشان پاسخ صریحی میدهد و نه سازمان حمل ونقل لطفأ دراین خصوص راهنمایم فرمائید.", "بنام خدا و با سلام بعرض میرسانم اینجانبدرسال 88 متقاضی خرید یکدستگاه اتوبوس فرسوده اسکانیا از کارخانه عقاب افشان بودم و برای استفاده از طرح اسقاط یکدستگاه اتوبوس فرسوده فرسوده خریداری و پس از طی مراحل قانونی اسقاط نمودم ولی در زمان تحویل اتوبوس فرسوده جدید کارخانه سازنده اعلام نمود قرارداد اسقاطش بااسازمان موقتا پایان گرفته و تا زمان عقد قرارداد جدید باید صبر کنم لذا وجه اتوبوس فرسوده را کامل دریافت نمود و استرداد وجه اتوبوس فرسوده اوراقی موکول به قرارداد بعدی گردید وصورتجلسه اسقاط هم.نزد اینجانب ماند حال پس از گذشت حدود 5 سال نمیدانم با این اتوبوس فرسوده اسقاطی چکار کنم نه کارخانه غقاب افشان پاسخ صریحی میدهد و نه سازمان حمل ونقل لطفأ دراین خصوص راهنمایم فرمائید.", "بنام خدا و با سلام بعرض میرسانم اینجانبدرسال 88 متقاضی خرید یکدستگاه اتوبوس فرسوده اسکانیا از کارخانه عقاب افشان بودم و برای استفاده از طرح اسقاط یکدستگاه اتوبوس فرسوده فرسوده خریداری و پس از طی مراحل قانونی اسقاط نمودم ولی در زمان تحویل اتوبوس فرسوده جدید کارخانه سازنده اعلام نمود قرارداد اسقاطش بااسازمان موقتا پایان گرفته و تا زمان عقد قرارداد جدید باید صبر کنم لذا وجه اتوبوس فرسوده را کامل دریافت نمود و استرداد وجه اتوبوس فرسوده اوراقی موکول به قرارداد بعدی گردید وصورتجلسه اسقاط هم.نزد اینجانب ماند حال پس از گذشت حدود 5 سال نمیدانم با این اتوبوس فرسوده اسقاطی چکار کنم نه کارخانه غقاب افشان پاسخ صریحی میدهد و نه سازمان حمل ونقل لطفأ دراین خصوص راهنمایم فرمائید.", "با عرض سلام وخسته نباشید میخواهم بدانم طرح جایگزین خودرو فرسوده شامل چه ماشینهایی میباشد وتا چه تاریخی میتوانم ثبت نام کنم با تشکر.", "سلام وقت بخیر بنده 18/02/93 ثبت نام کردم امروز 23 هست مراحل به چه صورت هس وبنده طرح جایگرین ایران خودرو انتخاب کردم اگر ایران خودرو جایگزین نداره میتونه به سایپا تغییر بدم اگر میشه کی باید این تغییرو انجام بدم", "با سلام و عرض خسته نباشد. می خواستم بدونم برای یک خودرو پیکان چه میزان وام تعلق میگیره و مبلغ هر قسط برای باز پرداخت آن چقدر است", "سلام.اگر از طریق اینترنت بخوایم ثبت نام کنیم در سال ۹۳ تا چند روز بعدش باید ماشینو تحویل بدیم؟", "باسلام اینجانب نسبت به ثبت نام طرح جایگزین خودرو فرسوده وانت پیگان مدل71ثبت نام نمودم که پی از تماس بامن از مرکز اسقاط گفتند همچین طرحی نیست و فقط خودرو شما2.5 میلیون میخریم که با آنچه در سایت اعلام شده کاملا مغایر است . جریان چیست؟", "با سلام.خواستم بدونم اگه وانت مدل 65 را تحویل ایران خودرو بدهم مبلغ نقدی که شرکت پرداخت میکند چقدر است؟سپاس", "با سلام , در طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو سمند مدل 81 با مدل جدید هم وجود دارد? میزان تسهیلات و مبلغ بازپرداخت چگونه است? نحوه قیمت گذاری برای خودرو فرسوده چطور میباشد? مطابق با بازار است یا کمتر? اگر ثبت نام کنیم ولی زمان اعلام اجرای طرح بخواهیم انصراف بدهیم ,چطور میشود? باتشکر ", "باسلام یکدستگاه سواری مدل 57 دارم که صاحب قبلی از طریق اینترنت ثبت نام کرده جهت خودروهای فرسوده اما من اطلاعات آنرا ندارم و از نمایندگیهای فرسوده که پیگیری ثبت نام جدید هستم می گویند مدت آن گذشته خواهشمند است مرا راهنمایی کنید", "با سلام پراید مدل 82 دارم. چقدر ارزش گذاری میشسود. چقدر وام می دهند و چقدر باید بپردازم.اگر پراید 131 بردارم.", "سلام خسته نباشید ماشین من تویوتا کارینا مدل 1978 تکلیف چیه از چه طرحی میتونم استفاده کنم ", "با سلام اینجانب سال92 خودرو پراید خود را تحویل دادم ومدارک لازم را جهت معرفی به نمایندگی ها جهت تعویض خودرو گرفته ام ولی متاسفانه هر نمایندگی میروم میگن هنوز سایت باز نیست ومعلوم هم نیست خودر شما تعویض شود پس خواهش شما من را راهنمایی کنید من با ماشین رزق خانواده خود را تامین میکردم خواهش میکنم من را راهنمایی وکمک کنید 09138939764 قاسمی منتظر می مانم", "با سلام پدر من یک پیکان مدل 75 دارد و در طرح آسمان من ثبت نام اینترنتی کرده اند و کد رهگیری دریافت کرده اند.حال با مرکز اسقاط آبادان تماس کرفته ایم و گفته اند که این هفته سایت باز می شود و باید خودرو را به این مرکز تحویل دهید. آیا مراحل قانونی به همین صورت است و ما باید خودرو را تحویل دهیم؟؟؟؟", "با سلام پدر من یک پیکان مدل 75 دارد و در طرح آسمان من ثبت نام اینترنتی کرده اند و کد رهگیری دریافت کرده اند.حال با مرکز اسقاط آبادان تماس کرفته ایم و گفته اند که این هفته سایت باز می شود و باید خودرو را به این مرکز تحویل دهید. آیا مراحل قانونی به همین صورت است و ما باید خودرو را تحویل دهیم؟؟؟؟", "با سلام پدر من یک پیکان مدل 75 دارد و در طرح آسمان من ثبت نام اینترنتی کرده اند و کد رهگیری دریافت کرده اند.حال با مرکز اسقاط آبادان تماس کرفته ایم و گفته اند که این هفته سایت باز می شود و باید خودرو را به این مرکز تحویل دهید. آیا مراحل قانونی به همین صورت است و ما باید خودرو را تحویل دهیم؟؟؟؟", "سقف بودجه پیش بینی شده طرح آسمان من چقدر است؟ به عبارت دیگر، پیش بینی می شود در این طرح، چه تعداد خودروی فرسوده مشارکت کنند؟", "باسلام و احترام 1- براساس قانون و مستندات رسمی کشور، تعریف خودروی فرسوده چیست؟ 2- چرا در طرح «آسمان من» خودروهای سواری مدل 82 و پایین تر مشمول شده اند؟ آیا با توجه به کارآیی این خودروها، بهتر نبود سن فرسودگی مدل مثلا 77 می بود؟ 3- درصورت امکان، لینک مصوبات مرتبط با این مطلب را برای اینجانب ارسال فرمایید. باتشکر ", "باسلام سوالی داشتیم خودرو من 206 تیپ2 مدل 80 هست در صورت که در سایت ثبت نام نکنم کارت سوختم قطع میشه ؟ ", "خودروی فرسوده اینجانب اپل کورسا مدل 1994 می باشد می خواستم لطف کنید و پاسخ دهید که آیا می توانم نسبت به تحویل خودروی خود اقدام نمایم.ممنون", "با سلام و خسته نباشید در سایت گفته شده است که تسهیلات 70 میلیون ریالی به خودروی فرسوده تعلق می گیرد. باز پرداخت وام به چه گونه است؟ چقدر سود روی آن تعلق می گیرد؟ با تشکر امیدوار", "کد پیگیری را فراموش کردم یاداشت نمایم و نسخه چاپی ثبت نام نهائی را دریافت نکرده ام شماره پلاک خودرو 616ع 62 ایران 11 و کدملی بنده 33924554 میباشد", "باسلام قبلا تو سایت نوشته شده بود 80درصد خودرو وام تعلق میگیرد، الان ثبت نام کنیم یا نه؟", "شماره پیگیری خود را گم مرده ام باید چه کنم", "سلام وانت پیکان مدل 48 داریم که سند آن به نام پدر بندس که مرحوم شده اند و اصل خودرو از پدربزرگم است که در قید حیات اند من می توانم این خودرو رو بخرم و تحویل بدم یا نه؟ چه کاری باید انجام بدم برای سند آن؟", "با سلام من مالک خودروی پیکان با مدل 1379 هستم خوردوی اینجانب دچار سوختگی از قسمت عقب شده است و باید بوکسل شود 1 - آیا من میتوانم ثبت نام کنم ؟ 2 - در ضمن مبلغ وام چقدر است ؟ و اگر خوردو چایگزین شود چه مبلغی لحاظ می شود ؟", "با عرض سلام : میخواستم بدونم باید شماره حساب جاری باش ه یا شماره حساب کارت؟2.حتما باید حساب جام ملت داشته باشم یا فرقی نمیکنه واسه هر بانکی باشه ؟", "با عرض سلام واحترام اینجانب در روز شنبه 13 اردیبهشت 93 مبادرت به ثبت نام در طرح جایگزین خودرو فرسوده نموده ام.کدرهگیری هم دریافت کردم.ذکر شده بود اگر پس از 72 ساعت تماس حاصل نشد با مرکز اسقاط خودرو استان خود تماس بگیرید .ساکن مشهد می باشم.پس از تماس با مرکز مشهد متوجه شدم طرح جایگزین خودرو فرسوده در مشهد اجرا نمی شود.با مرکز تهران تماس گرفتم طرح جایگزین خودرو فرسوده در حال اجرا بود.اگر ثبت نام سراسری است چرا اجرای طرح ها در همه ی مراکز همزمان نیست؟الان چه کاری باید انجام بدهم؟", "با سلام در سال 91 خودرو را اسقاط کردهام الان بیش از یک سال نه خودرو به من تحویل دادهان میگویند طرح نقدی خودرو فرسوده اگر من خودرو را داشتم الان اسقاط میکردم 3 میلیون پرداخت میکردهاند میگویند بیاید تغییر مسیر بدهید یک میلیون و پانصد بگیرید . یا سه میلیون خودرو را بردارند یا طرح جایگزین خودرو فرسوده بدهند به کجا باید مراجعه نمایم شماره تماس 09132932616و کدملی 3149764815وشماره پیگیری 88754842 است ", "باسلام بنده در سایت خودرو فرسوده ثبت نام نموده ام ولی کد رهگیری دریافت نکردم یعنی اینکه در قسمت آخر که باید کد را ذخیره ونسخه چاپی انرا بگیرم نتوانستم اینکار انجام دهم لطفا مرا در جهت دریافت کد رهگیری راهنمایی فرمایید باتشکر ", " سلام.خسته نباشید.میخواستم بدونم طرح جایگزین خودرو فرسوده فقط پراید 131 میده.نمیشه پژو یا 111درخواست بدیم؟ممنون از اینکه راهنماییم کنین. ", "یا عرض سلام.مبلغ اقساط چقدر وچند ماهه می باشد؟ /آیا پیش پرداخت هم دارد؟", "یا عرض سلام.مبلغ اقساط چقدر وچند ماهه می باشد؟ /آیا پیش پرداخت هم دارد؟", " سلام من امروز ثبت نام اینترنتی انجام دادم ولی کدرهگیری دریافت نکردم لطفا راهنمایی لازم بفرمایید .با تشکر ‫", "سلام خدمت شما . ما یه خودرو پژو 504 داریم ، قصد تعویض داریم ، حقوق بازنشتگی می گیریم ، می خواستم بدونم چقدر باید هزینه کنیم که ماشین تعویض کنیم و ماهی چقدر باید قسط بدیم ", "سلام.بنده موفق به اسقاط خودرو فرسوده سنگین و جایگزین خود نشدم .لطفابفرمایید چیکار کنم؟خواهشمندم این طرح راهر چه زودتر دوباره بگذارید .خسته نباشید با تشکر", "با توجه به تسهیلات ارائه شده در این طرح(7000000 تومان)وخودروی فرسوده تحویل شده ایا نیاز به پرداخت مبلغ دیگری می باشد . چقدر دیگر نیاز به پرداخت پول میباشد. با تشکر ", "سلام. من شغل ازاد دارم. برای ثبت نام جند ضامن باید معرفی کنم؟", "با سلام خسته نباشی یک وانت مدل 64 دارم برگ سبز بنام خانمی هست من نمیشناسم ولی اونی که من ازش خریدم یه وکالت ازش داره بنام خودش ایا من میتوانم برای ثبت نام مشخصات اون شخصی که وکالت داره رو بنویسم یا اینکه باید بنام بنام اونی که برگ سبز بنامش هست ثبت نام کنم .............متشکرم", "با سلام بنده کد پیگیری خود را فراموش کردم لطفا من را راهنمایی کنید", "سلام من یک ماشین پیکان مدل 63 وکالتی خریده ام برا اسقاط چفذر وام میدن چقدر طول میکشه تا به مرحله وام برسه. با تشکر", "سلام خودرو فرسوده دارم که می خواهم در طرح نقدی خودرو فرسوده نحویل دهیم چگونه می توانم از مالتفاوت بیمه آن استفاده کنم ", "من مالک یه خودرو پراید 1379 هستم بعد از ثبت نام در طرح آسمان من برای جایگزینی خودروی به من تا چه مبلغ تسهیلات پرداخت میکند با چند درصد سود وجند روزه ماشین نو رو تحویل میدهند", "برای جانبازان یا فرزندان ایشان شرایط بخصوصی در مورد اجرای طرح جایگزین خودرو فرسودهی یا خرید نقدی یا موارد دیگر وجود ندارد؟ لطفا هر نوع شرایطی هست راهنمایی کنید با تشکر و خسته نباشید", "با سلام لطفا در مورد زمان تحویل خودرو و قیمت خودرو در زمان تحویل و نوع و مقدار پرداختی ها اطلاعات لازم راهنمایی ام بفرمایید با تشکر", "با سلام و خداقوت خودرو ام را در تاریخ 23/1/1393 به شماره پیگیری 4129553823 پیش ثبت نام نموده ام طبق اطلاع بین 20 تا 40 روز پس از تحویل خودرو وجه آن واریز می شود اما تاریخ تحویل خودرو کی می باشد ؟؟؟یا مرکز اسقاط هم تماس می گیریم فقط می گویند چشم پیگیری می کنیم . لطفا اطلاعات دقیقتر بما بدهید . با کمال تشکر", "ماشین پیکان مدل 77 به چه مبلغی برداشته میشود و مبلغ وام و پول واریزی ما چقدر باید باشد", "با عرض سلام و احترام.اینجانب در سال92 در این سایت عملیات پیش ثبت نام را انجام دادم ولی متاسفانه شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام.لطفا راهنمایی فرمایید چگونه شماره پیگیری خود را بازیابی کنم؟با تشکر از شما", "سلام . من یه وانت مدل 1378 شخصی دارم که باهاش هر روز کار می کنم ایا می تونم تحویل بدم و نیسان وانت بگیرم. بعد چون من باهاش کار می کنم بعد تحویل چند روز طول می کشه خودروی صفر نیسان بهم تحویا بدن ؟ با تشکر ", "با سلام اینجانب جهت خودروی لندرور ثبت نام کرده ام اما تاکنون تماسی جهت ادامه مراحل از سوی کارشناسان و نهادهای مربوطه گرفته نشده است. آیا باید بازهم منتظر ماند؟", "باسلام و خسته نباشید. بنده ساکن استان اصفهان هستم یک ماه پیش ثبت نام اینترنتی خودرو فرسوده انجام دادام ولی تاکنون تماسی با بنده گرفته نشده است . میخواستم بدانم اقدام بعدی من چیست ؟ الان باید چکار کنم ", "من پراید مدل 82 دارم میتوانم با سمند تعویض کنمو در ضمن برای جایگزین کردن ماشین من به چه مبلغی دریافت می شود با تشکر ", "باسلام خودرو بنده سمند 81 می باشد که سال گذشته آنرا بمبلغ دوازده میلیون تومان خریده ام واینک در خودرو فرسوده ثبت نام نموده ام برای جایگزین لطفا"" بفرمائید چه مزایایی دارد و چه میزان تسحیلات و با چه میزان سود قراراست به بنده بدهند و با لیزینگ بیرون چه فرقی دارد ممنون از راهنمایی های شما", "ba salam man neisan 63 daram lotfan befarmaedche khodroe be man tahvil midahid?", "با سلام احتراما بعرض می رسانم برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی به نمایندگی ها مراجعه کردم متاسفانه درجواب گفتن هنوز هیچ خبری نیست خواستم بدانم کی طرح شروع و چطوراطلاع رسانی می شود با تشکر 09154180719 ", "با سلام احتراما بعرض می رسانم برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی به نمایندگی ها مراجعه کردم متاسفانه درجواب گفتن هنوز هیچ خبری نیست خواستم بدانم کی طرح شروع و چطوراطلاع رسانی می شود با تشکر 09154180719 ", "با سلام احتراما بعرض می رسانم برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی به نمایندگی ها مراجعه کردم متاسفانه درجواب گفتن هنوز هیچ خبری نیست خواستم بدانم کی طرح شروع و چطوراطلاع رسانی می شود با تشکر 09154180719 ", "خودروی فرسوده پیکان 72 دارم قبل از عید ثبت نام کردم ولی هیچ اطلاعی به من نمیدهند تماس هم میگیریم جواب نمیدهند. پیگیری ثبت نام در سایت را میزنم اطلاعات ثبت نامی و کدرهگیری را میدهد چه باید بکنیم؟", "با سلام و عرض ادب : محتراما به استحضار می رساند سواری پیکان مدل 54 برادرم که مدت 15 سال است به علت عمل جراحی مغز بستری شده و قابل حرکت نیست فرسوده شده و قابل استفاده نمی باشد مثل اینکه مدل 54 وقتش گذشته و قابل قبول مراکز جمع آوری خود روهای فرسوده نیست لطفا راهنمائی فرموده ماشین را چه کنیم با توجه به اینکه صاحب ماشین به علت بیماری و داشتن 80 سال سن به پول آن نیز نیاز مبرم دارد با تشکر فراوان مشک آبادی ", "چرا نمایندگی استان مازندران جواب نمیده؟ من چند روزه دارم زنگ میزنم بعد از 3 روز از ثبت نام همینطور دارم تماس میگیرم !،،،", "اگه بعد از 72 ساعت به مرکز استان زنگ بزنیم کسی جواب نداد چیکاد کنیم؟ الان من چند روزه دارم تماس میگیرم اما کسی گوشی بر نمیداره", "اگه بعد از 72 ساعت به مرکز استان زنگ بزنیم کسی جواب نداد چیکاد کنیم؟ الان من چند روزه دارم تماس میگیرم اما کسی گوشی بر نمیداره", "به پیکان مدل 64در سال 93 طرح تعویض تعلق می گیرد؟", "با عرض سلام با توجه به اینکه آیین نامه از رده خارج کردن خودروهای اسقاطی تصریح بر عمر 20 ساله این دست از خودروها دارد، علت اعلام شرایط و تسهیلات برای خودروهای با عمر کمتر از بیست سال (تا مدل 1382) توسط مسئولین محترم چیست؟ مگر آیین نامه شامل این قبیل خودرو ها هم می شود؟ با تشکر",