اخبار خودروهای فرسوده

"سلام در طرح کوثر همه ی استان ها شامل ان هستن اگر هستن ما که در استان چهارمحال وبختیاری هستیم در موقع ثبت نام کدام استان را انتخاب کنیم چون استان ما در لیست ثبت نام نیست ؟ در ضمن یه شماره تماس هم بدین سوالات خیلی زیادی دارم . ", "باعرض سلام و تشکر_خواستم به عرضتون برسونم ما در مشهد ساکن هستیم پدر من شغلش خرید خودروهای فرسوده از مردم کوچه خیابونه.از دو سال پیش تعداد زیادی خودرو خرید کرد و در یکی از مراکز اسقاط در مشهد تحویل داد .مساله اینه که با این خودروهای جدید که کیفیت مناسبی ندارند و از طرفی مردم قدرت خرید ندارند ترجیح میدن همون خودری فرسودشونو سوار بشن وخودشون رغبتی به تحویل خودروشون ندارند مگر افرادی مثل پدر من در غالب یک شخص عادی که جهت سوار شدن خودش ماشینو میخواد وارد عمل میشه و به هزار مشکل ماشینو میخره و با مشکلات متعددی سند میزنه _یعد میاد ثبت نام میکنه که دویست الی سیصد هزار تومن واسه زن و بچش روزی ببره _من خودم بارها شاهد بودم که این مراکز اسقاط جهت واریز مبلغ که به صورت دو بار انجام میشه .دیرتر از زمان موعد و پس از کلی زنگ زدن و رفتن و امدن پول به حساب میریزن یا یکماه ماشین تحویل پارکینگ میشه ولی در نوبت بازدید قرار نمبدن که اسقاط بشه بعضی مواقع از سه ماه بیشتر طول کشیده که پولشو بگیره واین موضوع باعث دلسردی وقفل شدن سرمایه در گردش این افراد میشه .خلاصه همکاری نمیکنن .باور کنید اگر تحقیق کنید دو سوم ماشینهای جمع اوری شده توسط کاسب هایی مثل پدر من جمع اوری و تحویل مراکز اسقاط میشه. واقعا اگه دولت میخواد کمک به جمع اوری و پاک شدن هوای کشور بکنه ترتیبی بده مردم زودتر به پولشون برسن تا این کارو ادامه بدن .ضمنا اگه جایی به جز مراکز اسقاط میشه ما ماشینهای خودمونو تحویل بدیم لطفا به ما معرفی کنید اگر پیامک باشه ممنون میشم به ایمیلم دسترسی ندارم. ", "مالک خودرو پژو 504 مدل 78 میباشم بعد از ثبت نام مبلغ سه میلیون هفتصزهزار تومان به حساب واریز میکنید و در صورتتمایل تسهیلات هشت میلیون تومانی برای ثبت نام خودروی پراید در اختیار میگذارید؟! دقیقا روند کار چگونه است و چه مدت طول میکشد؟", "باسلام.بنده دوماه قبل خودروواردکردم اماهنوزپلاک نمیشه ترخیص کارمیگه من حواله خریدم ولی هنوزتوی سیستم نیومده لطفاراهنمایی بفرماییداینهم شماره شاسیjtmdf4ev1ej002319", "باسلام آیا اگر کسی قبلا از تسهیلات جایگزینی خودرو فرسوده استفاده کرده باشد و هنوز تسویه نشده باشد می توانند مجددا از این امتیاز استفاده کند؟ ", "با سلام احتراما"" به استحضار می رساند اینجانب مالک یکدستگاه خودرو فرسوده رنو سپند مدل 80 در آذربایجانشرقی - شهرستان بناب می باشم نطژظر بر همجواری با دواستان آذرشرقی وغربی مراکز موجود در منطقه قیمت های مختلفی را جهت خرید اعلام می نمایند بطوریکه یکی از مراز در ارومیه قیمت 3800000 تومان ومرکزی در تبریز مبلغ 3500000 تومان ، ومرکز اسقاط در مراغه مبلغ 3200000 تومان را اعلام می نمایند علت تفاوت قیمت چیست؟ در زمان تحویل خودرو با سند وکالت آیا بعداز تنظیم سند وکالت فروش به مرکز دیگر هیچ مسئولیتی متوجه مالک پلاک نخواهد بوده واگر می باشد راهکارهای حقوقی چیست؟ با تشکر محمود دیبائی 09143225535", "با سلام برای وارد کردن خودرو خارجی چند خودر باید اسقاط شود روش ثبت نام به چه صورتی میباشد", "بسمه تعالی با عرض سلام بنده یک خودرو رنو داستر از شرکت نگین خودرو خریدم الان مدت 2 ماه هست که برگ اسقاط خودرو رو به من نمی دن که برم ماشین رو پلاک کنم. آیا واقعا فرآیند اینقدر زمان بره؟ یا مشکل از شرکت وارد کننده خودرو می باشد ", "آیا طرح جایگزین خودرو فرسوده در استان خراسان جنوبی نیز دایر می گردد اگر بلی تا چند ماه منتظر بمانیم؟ باتشکر ", "با سلام . چرا قیمت واگذاری در سایت مبلغ 37 میلیون ریا ل تعیین شده . ولی نمایندگی های تحویل خودرو 32 میلیون ریا ل پرداخت می شود .", "سلام من ساکن استان قم هستم ایا خودرو فرسوده من مشمول طرح کوثر می شود؟", "سلام من ساکن استان قم هستم ایا خودرو فرسوده من مشمول طرح کوثر می شود؟", "باسلام به نظرشما من وانت زامیادخودموتحویل بدم جایگزین خودروبگیرم نیسان چقدربایدخودم بذارم روش؟", "باسلام خودروفرسوده ای حدودا 2سال است که تحویل داده ام1سال است که هر وقت مراجعه میکنم برای ادامه کارم نمایندگی میگوید سایت بسته است تقاضادارم راهنمایی کنیدمن چه کارکنم ", "سلام سند قطعی یا وکالت بنامم نیست اما برگه سبز و کارت و پلاک خودرو به نامم هست آیا میتوانم ثبت نام کنم؟", "کل مبلغ اسقاط طرح نقدی خودرو فرسوده رو میخاسیتم بدونم وایا پول بیمه ای که ریخته شده رو میدن", "آیا قیمت خرید خودرو فرسوده در تمام کشور یکسان است؟ با تشکر.", "من الان حدود 8 ماهه که برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی ثبت نام کردم ولی هنوزتماسی یا اطلاعی به من ندادید.قبلا یه مدت طرح جایگزین خودرو فرسودهی وجود نداشت ولی حالا که هست.نوبتی هم باشه فکر کنم نوبت من رسیده باشه. میشه بگید الان من باید چیکار کنم؟", "من ساکن مشهد هستم.چندبار باواحدمشهد تماس گرفتم کسی جواب نمیده لطفا بامن تمس بگیرید.شماره من 09155131325", "باسلام میخواستم سوال کنم تا چه تاریخی این طرح وجود داره ؟", "سلام با عرض سلام و خسته نباشید من سپند مدل 80 دارم می خواستم شرایط تعویض خودرو بنده با تیبا رو به بنده اطلاع دهید با تشکر...", "با سلام می خوام بدونم کدام بانک تسهیلات وام را می دهند و چند درصد است؟", "باسلام این چندمین باریست که پیام میگذارم لطفاًبگید چه کارکنم .آقا دیگه وام شمارونخواستم ثبت نام من برج 2بوده از شما آدرس خواستم که کجابرم یک عالمه آدرس دادید که چندتاشونو زنگ زدم نتیجه نگرفتم و می گویند اصلاًثبت نام نکردین وام مال خودتون .برای طرح نقدی بگین باید دوباره ثبت نام کنم ؟آیا قیمتها تغییر کرده ؟آیا بیشتر می شه ؟اگه میشه پول منو زود بدین ماشینم مال شما می خواهم برم ماشین بخرم من بدون ماشین نمی تونم زندگی کنم؟اگه منصرف بشم این ماشینو نگه میدارم اصلنم دیگه بهتون نمی دم ؟ایهاالناس کمک کنید اصلاًکسی وقت داره پیام منو بخونه!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟", "با عرض سلام بنده ساکن شهرستان یزد هستم و مدت 1 ماه است که در سایت شما برای جایگزینی خودرو فرسوده ام اقدام کرده ام. اکنون که با مراکز اسقاط در شهر یزد تماس گرفته ام .می گویند طرح جایگزین خودرو فرسودهی در یزد وجود ندارد. آیا چنین گفته ای صحت دارد.. لطفا من را راهنمایی فرمایید با تشکر", "سلام من دارای کامیون فرسوده فرسوده که بیش ازده سال است که به علت نقص فنی خوابیده و فاقدکارت سوخت میباشد.پلاک آن قدیمی میباشدومیخواهم آنراتحویل دهم آیامیتوانم همانطورتحویل دهم؟یاباید،... لطفاراهنمایی کنیدباتشکر", "", "باسلام قیمت تحویل وانت مزدا1600 فرسوده که سازمان پرداخت میکنه چقدره؟ ضمنآ اگه ثبت نام نقدی بزنیم بهتره یا جایگزین", "سلام من استان کرمان هستم ایا طرح جایگزیم برای استان کرمان باز میشود به این زودی ها مرکز اقساطی استان هیچ اطلاعی در این مورد ندارن ", "با سلام یک خودرو پیکان دارم که در شهر زنجان درخواست تعویض داده شده است در حالی که بنده و مالک قبلی این کار را انجام نداده ایم. چگونه امکان دارد ؟ چگونه می شود از آن انصراف داد؟ آیا اینترنتی عمل انصراف انجام می شود و یا حضوری باید رفت زنجان؟ آیا می شود آن را بنام مالک جدید که بنده آن را به ایشان قصد فروش دارم تغییر نام داد ( ثبت در سایت ) با تشکر حسینی", "باسلام وخسته نباشیداینجانب مدیرعامل شرکت خصوصی هستم که طبق راهنمایی مراکزاسقاط خودرویی سواری که مالکیت آن متعلق به شرکت است بنام خودم پیش ثبت نام کرده وشماره حساب شخصی دادم ودرموردانتقال سند مالکیت اختیارتام دارم لذانحوه ثبت درست است یا خیر-سوال دیگراینکه مراکز اسقاط مبلغ را28میلیون ریال میگویندولی درسایت 37میلیون ریال اعلام شده است کدام درست است.", "چرا نام خراسان جنوبی در لیست نمی باشد", "با سلام چنانچه در استان اصفهان خودرو فرسوده در طرح کوثر ثبت نام شود تسهیلات به آن تعلق می گیرد؟و برای تسهیلات باید به دفتر مرکزی در تهران مراجعه کرد؟", "", "ببخشید در مورد شماره های ارتباط با دفتر مرکزی سوال داشتم", "با سلام اینجانب خرداد ماه برای جایگزینی در این سایت اقدام به ثبت نام نمودم(شرکت ایران خودرو). و میخواهم بدونم که ایا این ثبت نام مشمول طرح جایگزین خودرو فرسودهی کوثر میشود یا این که باید مجدد ثبت نام کنم و اگر نیاز به ثبت نام مجدد نیست هنوز خبری برای اسقاط و جایگزینی نشده است. سوال بعدی این که روند و نحوه اسقاط خودرو طرح نقدی خودرو فرسوده به چه صورت و چگونه است؟ با تشکر", "با سلام : آیا خودرو پیکان سواری مدل 58 هم با محصولات ایران خودرو در مشهد جایگزین می شود لطفا راهنمایی بفرماییدکجا مراجعه کنم.", "سلام سال 88 خودرو اسقاط کردم برای جایگزینی با خودرو روآ الان سایت بسته بانک جواب نمیده نمایندگی جواب نمیدهد من موندم حواله بدون ماشین خواهشمندم عاجزانه کمکم کنید", "ایااردی مدل 78شامل خودروفرسوده میشود", "سلام وانت نیسان پلاک عمومی دارم ایامیتوانم بجای وانت عمومی تاکسی فرسوده بگیرم لطفاراهنمایم نماید.", "با سلام اینجانب می خواستم خودروی فرسوده سواری مدل 78 که دارای بیمه به مدت هشت ماه می باشد را اسقاط نمایم.می خواستم بدانم اولا در طرح نقدی خودرو فرسوده ارزش خودروی فرسوده چقدر می باشد؟ ثانیا: اگر در طرح جایگزین خودرو فرسودهی اسقاط کنم بیشترین وام چقدر است ؟ ", "با سلام و وقت بخیر رمانی که ما خودرو فرسوده خودمونو ثبت نام کردیم محصولات ایران خودرو باز بود اما وقتی آمدن خودرو فرسودمونو بردن مدتی طول کشید و وقتی که مراجعه کردیم برای تعویض خودرو فرسوده متاسفانه مواجه شدیم با اینکه سایت ایران خودرو بسته است . حال سئوال من از شما اینه که آیا امکان داره تا یک ماه آینده سایت ایران خودرو دوباره باز شه ؟", "سلام، لطف بفرمایید چطور و از کجا میتونم گواهی اسقاط برای پلاک کردن خودرو وارداتی اقدام کنم.وارد کننده یک عدد خودرو تشکر", "با سلام سود تسهیلات چند درصد می باشد؟ تسهیلات در طرح کوثر برای خودروی سواری تا په سالی تعلق میگیرد", "لصفا اطلاع رسانی فرمایید طرح کوثر از کی در شهرستانها اجرایی می شود.", "درصد وام و مدت بازپرداخت ", "با عرض سلام و خسته نباشید پیکانی مدل 78 دارم در هنگام روند ثبت نام در طرح جایگزین خودرو فرسوده شماره حساب میخواهد باید چی بنویسم در ضمن سود 10 میلیون وام بانکی چند درصد محاسبه میگردد .", "سلام .با عرض خسته نباشید.میخواستم بدونم طرح جایگزین خودرو فرسودهی چه شرایطی داره و چجور تهسیلاتی داره ", "با سلام اینجانب یک پیکان مدل 1375 شمسی دارم که می خواستم اسقاط کنم 1- آیا طرح جایگزین خودرو فرسوده دارد؟ 2- چه مبلغی را در ازای اسقاط نقدی پرداخت می کنید؟ 3- مبلغ نقدی در چه مدت زمان به حساب واریز می گردد.", "با سلام خودرو بنده پژو اردی مدل 81 می باشد و معاینه فنی و بیمه تا اردیبهشت و خرداد 94 داردلطفا بنده را راهنمایی بفرماید که آیا بنده باید خودرو خود را به سایت فرسوده اعلام نمایم", "با سلام و خسته نباشید طرحهای فوق در تبریز اجراء نمی شوند .؟", "", "باسلام وام این ماشین ها چقدر است وی تحویل می گیرید واز کجا ", "باسلام من میخوام یه بنز باری مدل56که بامدل92شرکت ایران خودرو هیچ فرقی نمیکنه به مبلغ140میلیون تومان بخرم لطفاراهنمایی کنیداین خودروهاتا کی میتونن کار کنن من دارم باوام این ماشین رو میخرم.چند ساله دیگه وقت دارم؟", "با سلام خدمت شما برای ثبت نام در طرح جایگزین خودرو فرسوده چه کار باید کرد آیا الان میشه برای ثبت نام امسال اقدام کرد و کی باید خودرو رو تحویل داد.", "باسلام واحترام میخواستم بپرسم شرایط وام اسقاط خودرو وسود متعلقه به چه صورت میباشد باتشکر", "سلام من وانت نیسان 2.5 تن شخصی مدل 1355 دارم یک مشتری 2 میلیون و 700 هزار تومان میخواد در محل. پلاکش هم قدیمی. خودم تحویل بدم؟ یا بفروشم؟ جایگزین هم نمیخوام ", "با سلام من فقط برگ سبز نیروی انتظامی که روی آن نوشته ""سند مالکیت خودرو"" را دارم و گفته بودن نیازی به سند قطعی نیست و به مالک نیز دسترسی ندارم می خواستم بدونم برای ثبت نام همین برگ سبز کافیه یا نه؟ درضمن خودرو من را دزدیده بودن و الان پیدا شده و در پارکینگ می باشد و چون بیمه اش تمام شده نمی شه از پارکینگ بیارمش بیرون برای این مورد چه راهکاری وجود دارد؟ با تشکر", "با توجه به طرح های سال 93 امکان ایتفاده از این تسهیلات برای خودروهای خودرو سازی ایران خودرو وجود دارد یا فقط سایپا دارای این تهسیلات است؟ ", "در طرح جایگزین سندخودرو آزاد است یا در رهن بانک می باشد؟ سود بانک چند درصد می باشد؟ خودرو تیبا گازسوز می باشد ؟", "با سلام می خواستم ببینم که میشه خودروی وانت مزدا مدل 58 رو با یکی از خودرو های شرکت سایپا مثلا پراید جایگزین کنم ...ممنون میشم اگه سریع تر جوابم رو بدید .", "با سلام با وجود مراحل ثبت نام در طرح خودروهای فرسوده دولتی، متاسفانه با و جود تایید موفقیت ثبت نام ولی هیچ گونه کد پیگیری به ما داده نشد. ولی در قسمت پیگیری ثبت نام کد پیگیری درخواست میشود باتشکر", "باسلام بنده یه وانت پیکان 79 دارم اگه تحویل بدم چقدر پول میاد دستم و فرق طرح نقدی خودرو فرسوده با جایگزین چیه؟ ", "کدرهگیری فراموش شده وسیستم خودرونیزاشتباه قیدشده", "مهلت ثبت نام جایگزین خودرو فرسوده", "باسلام. یک دستگاه خودرو سپند مدل 78 دارم .لطفا در خصوص چگونگی بهره مندی از تسهیلات اسقاط و چگونگی واگذاری آن و هزینه پرداختی بابت این خودرو راهنمایی فرمایید. باتشکر ابوالحسنی", "سلام,من سال 91 ماشینم را تحویل پارکینگ دادم به امید اینکه بتوانم جایگزین بگیرم با توجه به اینکه در طرح جایگزین خودرو فرسودهی سایپا ثبت نام کرده ام لطفا راهنمایی نمایید", " سلام: تو برخی از شرکت هایی که معلوم نیست زیر نظر چه سازمانی میباشد خودروهای فرسوده را از 2300000 تا 3200000 میخرند ان هم چکی دو ماهه برخی 2600000 و برخی 3000000 و برخی از این کلاهبرداران مدل ماشین را اولویت خرید میدانند و قیمت خودرو را کم و زیاد میخرند چیکار کنیم آیا هیچ اورگانی جوابگوی این کلاهبرداری در روز روشن نیست ", "با سلام لطفا بفرمایید در صورت اسقاط خودروی فرسوده،قیمت تمام شده خودروی جایگزین با دریافت تسهیلات جقدر میشود؟", "خودرو فرسوده ما در خوزستان شهرستان مسجدسلیمان می باشد و نمایندگی خودروهای فرسوده در آبادان می باشد آیا خودرو را با هزینه خود باید تحویل نمایندگی نماییم؟ باتوجه به اینگه خودرو فرسوده را به مبلغ 28000000ریال و مبلغ 60000000ریال در زمان تحویل خودرو داده می شود و مبلغ 8میلیون تومان وام که 4قسط دومیلیون و پانصد هزارتومانی باید پرداخت شودو در زمان تحویل خودرو که بهمن ماه می باشد مابه التفاوت قیمت بازار را باید پرداخت نمود آیا مقرون به صرفه می باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟", "با سلام و خسته نباشی خدمت شما. قیمت پیکان مدل 59 در صورت ثبت نام خودرو فرسوده چقدر حساب می شود با تشکر.", "با عرض سلام میخواستم بدانم تاریخ شروع این طرح چه زمانی بوده و تاریخ پایان این طرح چه زمانیست", "با سلام .من یک خودرو رنو مدل 82 دارم برای جایگزینی چقدر باید پرداخت نماییم تا یک پراید از سایپا بگیرم.متشکرم", "باسلام و خسته نباشید .در چه صورتی برای خودروی سال ۱۳۸۴ میتوانم در طرح خودروهای فرسوده شرکت کنم؟", "با سلام تا تاریخ 7 مهر 93 این خودروها رو تحویل می گیرن و چه مدارکی لازمه و همچنین حتما باید بیایم تهران یا تو استان خودمون آذربایجان غربی نمایندگی هست.", "مدل 83 هم فرسوده است", "مدل 83 هم فرسوده است", "مدل 83 هم فرسوده است", "با سلام ٬ اینجانب یکدستگاه خودروی سواری پژو rdiمدل ۱۳۸۴دارم که این خودرو دارای فرسودگی بوده و به خاطر معایب موتوری و دودزا بودن بازسازی آن نیز هزینه زیادی در بر خواهد داشت که آن هم مؤثر نبوده و مجددا دچار مشکل خواهد شد حال آیا با این اوصاف میتوانم این خودرو را در طرح خودروهای فرسوده شرکت داده و بتوانم جهت تهیه خودروی جدیدتر وامی دریافت نمایم؟با تشکر از راهنمایی جنابعالی", "ماشین اسقاطی به چه قیمتی تحویل گرفته میشود؟ ماشین دریافتی تیبا چه قیمتی تمام میشود؟ چند ماهه ماشین را تحویل میگیریم؟", "از طرح اسمان میخام انصراف بدم.چکاربایدبکنم؟", "با سلام با توجه به اینکه خودروی من مدل Galant Super Saloon 1992 است و 22 سال از عمرش گذشته، آیا بنده برای استفاده از آن با محدودیت مواجه خواهم شد؟", "من یک رنو مدل 78 دارم میخوام یک پرایئ با تهسیلات بگبرم راهنمایی کنید .", "سلام من یک رنو مدل 78 دارم میخوام با تهسیلات پراید بگیرم منو راهنمایی کنید ", "سلام من یک رنو مدل 78 دارم میخوام با تهسیلات پراید بگیرم منو راهنمایی کنید ", "سلام برای ثبت نام موتور سیکلت فرسوده کجا باید اقدام کنم؟", "با سلام. من اهل شهرستان شیراز هستم. میخواستم مطلع بشم جهت استفاده از طرح جایگزین خودرو فرسوده و استفاده از تسهیلات حتما باید به دفتر مرکزی تهران مراجعه کرد؟ ", "با سلام.من یه رنو مدل 79 دارم میخواستم بدونم باثبت نام در سایت ، شامل گرفتن وام برای خودروی جدید میشم؟", "هوای اراک- هم ازهوای تهران آلوده تره هم ازالبرز-چرا طرح کوثر شامل شهر اراک نمی شود", "سه سال است که استفاده نشده ایا سالم است ایا اسقاط میشود", "سلام. اینجانب در طرح آسمان ثبت نام نموده تم . و سند سبز را تحویل داده ام ولی هنوز خودرو را تحویل مرکز نداده ام. برای استفاده از حمل رایگان آیا میتوانم به طرح کوثر انتقال دهم؟ و شرایط انصراف از ثبت نام هم بفرمایید. با تشکر", "با سلام می خواستم بدونم کشنده های جایگزین کشنده های اسقاطی چه خودرو هایی هستند و با چه شرایطی واگذار می شوند و تاریخ احتمالی ثبت نام بعدی چه زمانی می باشد", "بنده یک خودرومدل 75پیکان دارم.اگه تحویل بدم ویک ماشین پژوبردارم شرایط اقساطش چگونه است. چه مدتی طول میکشد ماشین تحویل بگیرم", "بنده یک خودرومدل 75پیکان دارم.اگه تحویل بدم ویک ماشین پژوبردارم شرایط اقساطش چگونه است. چه مدتی طول میکشد ماشسن تحویل بگیرم", "با سلام وقت به خیر. 1 - ایا در حالت استفاده از طرح جایگزین خودرو فرسوده خودروی سواری مبلغی برای خودرو پرداخت می شود یا خیر؟ 2 - ایا فقط گروه سایپا ارایه خودروی جایگزین نموده و برای سایر گروه ها امکان انتخاب نداریم؟ ممنون", "با سلام . اینجانب یک خودروی فرسوده دارم و می خواهم ثبت نام کنم . آیا خودرو را خودم باید تحویل بدهم یا اینکه خود مرکز اسقاط آن را می برد . در ضمن من ساکن میبد یزد هستم. با تشکر", "بنده پیکان مدل 78 دارم خواستم تحویل بدم برای ثبت نام خودرو جدید. میخام بدونم چه قیمتی ازم میگیرند", "با سلام اسقاط خودرو سنگین مینی بوس فرسوده هم در جریان کار هست یا نه؟ مالکان خودروی مینی بوی فرسوده باید چیکار کنن؟ باتشکر", "سلام-حواله طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودروی فرسوده مربوط به سال 90 هنوز دریافت نکرده ام. و شماره پیگیری که وارد میکنم سیستم خطا اعلام میکند.خواهشمندم راهنماییم کنید.با تشکر-شماره ملی 2063617716", "با عرض سلام و خسته نباشید خودروی بنده پیکان مدل 76 شمسی هست و سند این خودرو به نام بنده نیست و فقط قولنامه دارم. با قولنامه میتوانم ثبت نام کنم یا اینکه باید سندش را به نام خودم بزنم و بعد ثبت نام ذا انجام دهم؟ همچنین از کجا باید شرایط تسهیلات و بازپرداخت وام های طرح جایگزین خودرو فرسودهی را ببینم؟ با تشکر از زحماتتان", "ایا خودروی صفری که تحویل مشتری می شود در طرح جایگرین امکان فروشش هست؟یاتا اتمام اقساط طرح ممکن نیست؟", "با سلام و عرض خسته نباشید می خواستم از خدمتتان یک سوالی بپرسم : باز پرداخت وام 8 میلیون تومانی شرکت سایپا با نرخ چند درصد سود میباشد؟", "می خواستم شرایط تسهیلات خودرو فرسوده شخصی رو بدونم", "با سلام چه زمانی سایت ایران خودرو برای جایگزینی خودرو فرسوده باز می شود", "سلام من یک پراید مدل 83/08 دارم این مدل هم فرسوده اعلام شده؟", "باعرض سلام وخسته نباشید در مورد زمان تعویز وشرایط آن یعنی مقدار بودجه پرداختی ما وبانک تصحیلات دهنده ومقدار آن توضیح دهید.", "ایا خودرو را میتوان با وام های بانکی با ماشین جدید جایگزین کرد یا فقط به صورت نقدی باید تحویل داد؟ایا این طرح درشهرستان ها هم انجام پذیر است یا خیر؟", "با سلام. برای ثبت نام خودرو فرسوده در شهرستان لنگرود.متعلق به استان گیلان شماره و ادرس آن مرکز را می خواستم. با تشکر", "با سلام .کد رهگیری بعد ثبت نام جایگزینی ام را ندارم چکار کنم؟ ایا امکان ویرایش ثبت نام وجود دارد؟ با تشکر. کد ملی 0872492702", "تسهیلات خودروهای فرسوده برای جایگزینی بامحصولات ایران خودرو چگونه است؟", "با سلام چرا استان هرمزگان توی لیست برای ثبت نام نیست؟ لطفا رسیدگی کنید با تشکر", "من کد رهگیری ثبت نام خودرو فرسوده ام رو فراموش کردم چطور بازیابیش کنم . ممنون کدملی4699295010 ش شناسنامه1071 ت ت 09/05/1330. علی روشن فرزند محمد 07652283207 09173693741 ", "با سلام اینجانب دارای یک دستگاه خودروی سال 1977 میباشم و علاقه مند بهفروش نقدی ان بوده خواهشمند است مراتب نحوه ثبت نام را به اینجانب اعلام فرمائید باتشکر شهپر فیروزی", "اتوموبیل مدل سال 1977 میباشدشرائت ان چیست.", "مینی بوس فرسوده چه مدلی باید باشد که قابل تعویض است. ماشین مدل 1368 می باشد امکان استفاده از طرح جایگزینی را دارم. ماشین مینی بوس", "ماشین من حدود یک سال بیمه دارد. اگر ان را اسقاط کنم مبلغ بیمه چه می شود؟ اگر مبلغش پرداخت می شود آیا تخفیف ها هم محاسبه می شود یا فقط پولی که برای بیمه پرداخت کرده ام داده می شود؟", "جوابارو برام نفرستادید کجا باید جوابا رو ببینیم", "با سلام پدرم حدود یک سال و نیم یا دو سال پیش نسیان خودشو بردند تحویل دادنداستان همدان شهرستان ملایر،هر وقت میرند برای تحویل، میگن که سایت باز نشده،شمارو به خدا اگه میشه یه راهنمایی کنید.با این ماشین خرج خونه رو در می آوردند. ", "من علی اصغر صادقی از استان ا.غ شهر ارومیه هستم.من مالک پیکان سواری مدل64هستم.باتوجه به اینکه طرح جایگزین خودرو فرسوده خودروهای فرسوده در استان ما اجرا نمیگردد.میخواستم بدونم من چگونه میتوانم نسبت به جایگزین خودروی فرسوده خود اقدام کنم.لطفا راهنمایی فرمایید", "چگونه خودرو خودم تبدیل کنم ووام چگونه میدهند ومبلغ واحد چقدر هست وماشین تبدیلی راچقدربر میدارند ", "سلام من در 17/4/93ثبت نام کردم برای خودروهای فرسوده نقدی میخواستم در طرح کوثر ثبت نام کنم امکانش هست ", "چرا در کلان شهر های دیگر طرح جایگزین خودرو فرسوده نیست و فقط تهران است! آیا در شهر مثل مشهد ام طرح جایگزین خودرو فرسوده الان می شود؟ با تشکر", "خودروی من نقص فنی موتوری دارد و روشن نمی شود..آیا می توانم با موتور خاموش خودرو را تحویل دهم؟؟؟", "با سلام بنده خودروی سواری با مدل 1365 رو دو سال پیش تحویل دادم واسه طرح جایگزین خودرو فرسوده اما با توجه به افزایش قیمت خودرو و مبلغ کم وام نتوانستم خودروی جایگزین دریافت کنم اکنون برای تبدیل به نقدی میگویند یک میلیون سیصد بیشتر نمیدن در صورتی که دو سال پیش یک میلیون میدادند و خواب پول یک میلیون من تو دو سال بیشتر از این حرف هاست،حالا من باید چیکار کنم؟ الان هم که سایت بسته است واسه تحویل خودرو لطفا راهنمایی فرمایید.", "کد رهگیری را گم کردم", "با سلام اینجانب ساعتی قبل (10 صبح امروز 12 مرداد ماه93) ثبت نام خودرو فرسوده را به صورت اینترنتی انجام دادم ولی سیستم کد رهگیری به من ارائه نداد علت چیست آیا ثبت نام انجام شده است یا خیر؟ با تشکر", "خودرو وانت مینی بوس فرسوده پلاک منطقه 16 تاکسی فرسودهرانی تهران دارم.آِیا می توانم با تاکسی فرسوده سواری تعویض نماییم؟؟؟؟", "خودرو وانت مینی بوس فرسوده پلاک منطقه 16 تاکسی فرسودهرانی تهران دارم.آِیا می توانم با تاکسی فرسوده سواری تعویض نماییم؟؟؟؟", "طرح جایگزین خودرو فرسودهی", "و اینکه خودروی من سواریه چقدر محاسبه میکنید", "می خواستم بدونم وام تا چقدر میدن وام چند درصد و اگر در این مدت 40 یا 50 روزه تحویل داده نشد ما چیکاره ایم ", "سلام جسارتا می خواستم بدونم ماشین فرسودهای که از طریق یکی از شرکت های سایپا یا ایران خودور معاوضه میکنیم می تونیم بفروشیم ؟ یعنی سند به نام میشه ؟", "با عرض سلام قیمت کارشناسی پراید تصادفی مدل 76 برای اسقاط چقدر است و چه مدت زمان تسویه حدودا چقدر میباشد . با تشکر", "باسلام و عرض خسته نباشید خودرو بنده حدود 2 سال است بیمه نامه ندارد آیا در طرح تحویل نقدی ارایه بیمه نامه معتبر به تاریخ روز الزامی است ؟ زیرا به بنده گفته اند مبلغ بیمه نامه از مبلغی که به شما بابت تحویل خودرو تعلق می گیرد کسر خواهد شد . آیا این موضوع صحت دارد ..؟ممنون از توجه و همکاری شما عزیزان ", "باسلام و عرض خسته نباشید خودرو بنده حدود 2 سال است بیمه نامه ندارد آیا در طرح تحویل نقدی ارایه بیمه نامه معتبر به تاریخ روز الزامی است ؟ زیرا به بنده گفته اند مبلغ بیمه نامه از مبلغی که به شما بابت تحویل خودرو تعلق می گیرد کسر خواهد شد . آیا این موضوع صحت دارد ..؟ممنون از توجه و همکاری شما عزیزان ", "باسلام و عرض خسته نباشید خودرو بنده حدود 2 سال است بیمه نامه ندارد آیا در طرح تحویل نقدی ارایه بیمه نامه معتبر به تاریخ روز الزامی است ؟ زیرا به بنده گفته اند مبلغ بیمه نامه از مبلغی که به شما بابت تحویل خودرو تعلق می گیرد کسر خواهد شد . آیا این موضوع صحت دارد ..؟ممنون از توجه و همکاری شما عزیزان ", "با سلام ما یک دستگاه پیکان کار مدل ١٣٥٤ داریم که در منزل قراردارد و استفاده نمی شود مالک این خودرو پدرمرحوممان بوده که تاکنون تغییر پلاک نشده است ( ١٧٨٢١ تهران ل) نظر به اینکه برادر و خواهرم در خارج کشور زندگی می کنند وخواهردیگرومادرم درتهران زندگی می کنند ضمنا پدرمرحوممان فاقد کدملی بوده است ( سال ١٣٨٤ فوت شده اند) شماره تماس ما ٠٩١٢٣٧٥٥٦٠٧ و ایمیل من h3000k@gmail.com می باشد لطفا ما را راهنمایی نمایید حسین خطیب زاده", "با سلام ما یک دستگاه پیکان کار مدل ١٣٥٤ داریم که در منزل قراردارد و استفاده نمی شود مالک این خودرو پدرمرحوممان بوده که تاکنون تغییر پلاک نشده است ( ١٧٨٢١ تهران ل) نظر به اینکه برادر و خواهرم در خارج کشور زندگی می کنند وخواهردیگرومادرم درتهران زندگی می کنند ضمنا پدرمرحوممان فاقد کدملی بوده است ( سال ١٣٨٤ فوت شده اند) شماره تماس ما ٠٩١٢٣٧٥٥٦٠٧ و ایمیل من h3000k@gmail.com می باشد لطفا ما را راهنمایی نمایید حسین خطیب زاده", "سلام من یک لندرور وانت مدل 1364 دارم و در تهران ساکن هستم اما خودروی من پلاک تهران نیست و پلاک اردبیل است میخواستم برای طرح کوثر ثبت نام کنم آیا حتما باید ماشینم پلاک تهران باشد.?", "سلام. اگه امکان داره یک تاریخی واسه اجرای طرح نقدی خودرو فرسوده اتوبوس فرسودههای فرسوده اعلام کنید. ممنون میشم", "28میلیون مبلغ اسقاط در طرح جایگزین خودرو فرسوده به کی میرسد؟سود وام85 میلیونی چند درصدی است ؟مانده تفاوت مثلا سایپا 131 فول به قیمت امروز چقدربوده ونحوه پرداخت آن چطوریست؟آیا این طرح دراصفهان هنوز ادامه دارد؟", "با سلام آیا در تمام شهر ایران می توان از طرح کوثر استفاده کرد یا مختص کلانشهر می باشد", "سلام زمان جمع آوری اتوبوس فرسوده های فرسوده کی هستش؟ تا حالا خیلی خبر ها شنیدیم که دارن اتوبوس فرسوده های فرسوده رو جمع آوری میکنن ولی هر چی شنیدیم در حد یه شایعه بوده و طرح عملی ما ندیده ایم ممنون میشم اگه یه تاریخ معتبر بگین", "با سلام حدود یک سال پیش از طریق یکی از کارگزاریها که نمیدانم جعلی است یا نه ثبت نام کردم چگونه میتوانم از ثبت نام خود اطمینان پیدا کنم در حالی که کد رهگیری ندارم ", "سلام من وارد کننده ماشین هستم برای پلاک کردن ماشینهام نیاز به گواهی اسقاط دارم چطوری باید اقدام کنم؟ لازم به ذکر هست که صفحه شخصی بنام شرکت در سایت نوسازی ناوگان دارم شاسی ماشین رو هم ثبت کردم حالا موندم چی کار کنم زنگ میزنم به مراکز اسقاط هر جا یه قیمتی میده چه کار باید کرد؟", "سلام خسته نباشید.من ناشنوا هستم.اداره پایانه رفسنجان مدیر میگه : کارت هوشمند ندار قبول نمیکنه.چرا؟پلاک قدیم شاه بود.تن7.کارت سوخت ندارم.کارت هوشمند ندارم.سند دارم.لطفا باید چکارم؟؟؟؟", "سلام خسته نباشید.من ناشنوا هستم.اداره پایانه رفسنجان مدیر میگه : کارت هوشمند ندار قبول نمیکنه.چرا؟پلاک قدیم شاه بود.تن7.کارت سوخت ندارم.کارت هوشمند ندارم.سند دارم.لطفا باید چکارم؟؟؟؟", "با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما.اینجانب قصد دارم خودروی خود را جایگزین نمایم و از طرح جایگزینی شما بهره مند گردم.میخواستم سوال کنم خودروسازی مانند سایپا چه خودروهایی را برای طرح جایگزینی در نظر دارد و ما فقط باید همان خودرو ها را با دایره انتخاب محدود انتخاب نماییم.علاوه براین موضوع می خواستم سوال کنم که قیمت خودرو به روز است و در زمان تحویل خودرو باید پرداخت شود و یا خیر پیشاپیش از شما متشکرم", "الانم میشه در طرح جایگزین خودرو فرسودهی با محصولات ایران خودرو جایگزین کرد", "سلام و خسته نباشید من یک ماه قبل ثبت نام کردم و کد رهگیری گرفتم اما هیچ تماسی با من برقرار نشد به شماره استان مازندران هم هربار تماس گرفتم اشغال بود لطفا راهنماییم کنید", "1- کدام نمایندگی جهت ثبت نام خودرو مراجعه کنیم؟ 2- خودروهای ایران خودرو کدامند؟ 3- مبلغ وام چقدر است ؟ 4- سود وام چند درصد است؟", "سلام،میخواستم بدونم چندماهه قسط بندی میکنن و اینکه مبلغ هر قسط چقدر هست؟ ممنون", "سلام آیا خودرو رنو5 که قیمت بازار آن 1.5میلیون است را می توان در این طرح ثبت نام کرد", "با سلام و خسته نباشید میخاستم بدونم برای گرفتن مجوز جهت راه انازی مرکز اسقاط در شهر خودمان رفسنجان چکار باید انجام بدهیم؟ با تشکر ", "با سلام میخواستم بدونم اگه خودرو فرسوده را به مراکز اسقاط تحویل بدهیم و در طرح جایگزین خودرو فرسودهی شرکت کرده باشیم شرایط ان چطور می باشد یعنی 3 میلیون که خودرو فرسوده قیمتش هست 7 میلیون وام هست و مابقی هم باید نقدی پرداخت بشه یا نه؟ یعنی 10 میلیون دیگه که جمعا بشه 20 میلیون بایستی توسط ما پرداخت بشه خواهشا جواب روشن بدهبد ممنون", "سلام با عرض خسته نباشید و قبولی طاعات من در تاریخ 20/1 در سایت به شماره 49224713830 ثبت نام کردم و تا این لحظه هیچ تماسی با من گرفته نشده. 1ماه پیش با مرکز شهر شیراز تماس گرفتم و گفتن طرح جایگزین خودرو فرسودهی نداریم در صورتی که در سایت طرح جایگزین خودرو فرسودهی موجود بود. حال بعد از کذشت 4 ماه و بلاتکلیفی ، سردرگم هستم لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر", "با سلام و خسته نباشید انصافا طرح بسیار جالبی هست البته اگه تا آخر اجرا بشه ولی سوالی که داشتم اصلا اطلاعات دقیق و کامل در مورد ماشینهای جایگزین نگذاشته اید که مثلا قیمت تیبا چند و چه مقدار قسطی و چه مقدار نقدی از مشتری میگیرید و چند در صد سود برای خودتان محسوب میکنید. لااقل تو سایتتون یه شماره برا تماس هم نگذاشتید لطفا یه شماره تماس در خود سایت بگذارید و همچنین در یه مطلبتون برا ماشینهای سواری نقدی مبلغ 28000000 ریال نوشتید ولی جای دیگه 30000000 ریال نوشتید که این کمی مبهم و مشکوک هست. لطفا شفاف سازی بکنید ممنون منتظرتان هستیم.", "من هر چی تو سایت گشتم سوال و جوابا رو نتونستم پیدا کنم لطف کنید اسم و شرکت هایی که طرح جایگزین خودرو فرسوده رو در استان فارس انجام می دند.رو به ایمیلم بفرستین ممنون.", "س،مالک خودروی هیوندای اکسل مدل۱۹۹۲ میباشم،درحال حاضرمجاز ب استفاده درسطح شهروجاده میباشم؟ تتا چه زمانی فرصت برای تعویض دارم که شامل کمک بلاعوض بشم.تشکر", "با سلام: من موقع ثبت نام مدل ماشین را اشتباه وارد کردم می خواستم بدونم امکان ویرایش هست؟", "سلام من می خواستم درسایت .خودروی فرسودم رو ثبت کنم ولی می خوام بدونم بعد ازثبت نام درسایت ما که در شیراز هستیم خودرو رو کجا باید تحویل بدیم و چون شرکت های کلاه برداری زیاد شدند خواستم لطف کنید اسم و ادرس شرکت های مجاز برای طرح های جایگزین رو بهم معرفی کنیدکه درفارس مشقول هستند رو بهم معرفی کنید ممنون اگه میشه زودتر جواب بدید میخوام سریعتر اقدام کنم.", "با سلام در صورت مفقود شدن کدرهگیری برای پیگیری طرح چه باید کرد؟ ", "با سلام در صورت مفقود شدن کدرهگیری برای پیگیری طرح چه باید کرد؟ ", "در سال 89 خودرو فرسوده پیکان 55 به ناوگان خودرو فرسوده تحویل داده ام ولی تا به الان هیچ خودرو تحویل نگرفته ام ", "پژو 405 پلاک عمومی مدل 83 ایا امکان اسقاط وجود دارد و در مورد مبلغ وام و سایر مبالغ پرداختی راهنمائی بفرمائید", "با سلام اگر کد رهگیری را گم کرده باشیم. برای پیگیری باید چه کار کنیم؟ با تشکر", "خودرو من در تاریخ 24 تیر ماه حمل گردیده ولی هنوز ارزش گواهی اسقاط به حسابم واریز نشده چه جوری پیگیری کنم", "من اتومبیل اردی مدل ۸۰ دارم سند مالکیت را گم کردهام چکار باید بکنم با تشکر ", "با سلام لطفا بار دومه که سوال می کنم.چندین باره که در سامانه جهت جایگزینی ثبت نام می کنیم حتی چهار سال پیش تا تحویل پیش رفتیم اما به دلیل مالیات سنگین منصرف شدیم اما حالا چند بار اینترنتی ثبت نام کردیم که موفق به گرفتن کد رهگیری نشدیم.ساکن خوزستان اندیمشک.لطفا راهنمایی فرمایید.09169391284", "میخواستم بدونم بازپرداخت تسهیلات برای ماشینهای ایران خودرو که 60درصد قیمت ماشین چند ماهه است؟ برای سایپا بود اما برای ایرن خودرو رو پیدا نکردم", "باسلام وخسته نباشید . میخواستم راهنمایی بفرمایید با اینکه من که یک خودروی فرسوده دارم ومیخوام نوسازی کنم میتونم با از رده خارج کردن آن یک خودروی خارجی وارد کنم واز امتیاز گمرکی برخوردار باشم- یعنی اینکه تسهیلاتی که میگیرم فقط تخفیف گمرکی باشه. باتشکر از راهنمای تون ", "نرخ تسهیلات چند درصد است و باز پرداخت ان چند ماهه است؟از چه بانکهایی می توان این وام را گرفت؟", "اینجانب یک نیسان 57 وکالتی دارم.26تیرماه در سایت ثبت نام کردم برای طرح جایگزین خودرو فرسوده. ولی هنوز با من تماس گرفته نشده. ایا طرح جایگزین خودرو فرسوده صحت دارد یا خیر؟؟؟ با تشکر...", "شرایط جایگزینی پیکان و پراید 09172450118", "چرا در سایت خودروهای فرسوده طرح کوثر اعلام شده ولی من در شهر مشهد مراجعه کردم ولی کسی پاسخ گو نیست لطفا راهنمایی کنید به کجا باید مراجعه کنم با تشکر", "بسمه تعالی با توجه به اینکه ثبت نام اینجانب در طرح فروش نقدی توسط خود نمایندگی صورت پذیرفته متاسفانه کد پیگیری ندارم.همجنین با توجه به آغاز طرح کوثر تکلیف اینجانب که در طرح آسمان شرکت نمودم وهنوز فراخوان اینجانب انجام نشده چیست.میتوانم از طرح آسمان انصراف ودر طرح کوثر ثبت نام کنم. سپاسگذار-رحمتی-مشهد مقدس-09155094087", "شرایط خودرو جهت تحویل.خودرو را کجا باید تحویل داد ", "سود وامى که میدهند چند درصد است؟ ما میخواهیم ماشین را از شهرستان به تهران بیاوریم تا بتوانیم از طرح جایگزینى استفاده کنیم, آیا حضور مالک خودرو ضرورى است؟", "سلام رنومدل 70 دارم میخوام یک وانت پیکان جای گذینش کنم لطفا راهنمای کنید", "باسلام :خودرو باید روشن شود وراه برود ولاستیک سالم داشته باشد یا نه. لطفن مرا راهنمایی کنید", "نرخ وام 8 میلیون تومانی چقدر است؟ از زمان ثبت نام تا زمان اسقاط خودروی فرسوده چقدر طول می کشد؟", "میزان وام تعداد اقساط میزان کارمز یا سود وام چقدر است؟ ایا افراد کم دارمد هم می توانند در این طرح ثبت نام کنند؟", "با سلام بنده چهل روز پیش اقدام به ثبت نام خودرو فرسوده خود کرده ام و دو روز بعد ان را تحویل مرکز اسقاط نموده ام اما هنوز پولی دریافت نکرده ام باید چه مدت صبر کنم تا پول به حسابمواریز شود؟ ومقدار پول چقدر میباشد؟ با تشکر", "سلام خدمت شما میخواستم بدونم برای زدن مرکز اسقاط چه کارهایی باید انجام داد و به چه سایتی برای ثبت نام رفت ممنون میشم منو راهنمایی کنید", "1- درصد سود بانکی در طرح کوثر (استان تهران) 2- میتوانیم در استان گیلان در طرح جایگزین خودرو فرسودهی شرکت کنیم و منتظر اعلام دولت برای زمان جایگزینی بمانیم ولی در این مدت خودرو را اسقاط و فک پلاک کنیم>؟", "با سلام.اینجانب در مورخه93/4/8در طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کردم.ساکن تبریز هستم.و چون آذربایجانشرقی در لیست نبود آذربایجانغربی را انتخاب کردم ولی فقط یک رقم از شماره موبایل را اشتباهی نوشته ام بنابراین تاکنون با بنده تماس گرفته نشده است. و نیاز حتمی به طرح جایگزین خودرو فرسوده دارم.فلذا خواهشمند است در این مورد که چگونه پی گیر ادامه پرونده باشم و آیا از تبریز میتوانم اقدام کنم لطفابنده راراهنمایی کنید.قبلا از راهنمایی هاو زحمات شما صمیمانه سپاسگزارم. در ضمن شماره صحیح اینجانب 09149128425می باشد.", "اینجانب خودروی پیکانی دارم مدل 82 که متاسفانه از عقب و جلو تصادف شدید کرده و در پارکینگ می باشد مخصوصا جلو که با توجه به مشکلات شاسی و راضی نبودن خودم جهت تعمیر و فروش ان ایا می توانم بدون تعمیر با همین شرایط خودرو را جهت طرح تعویض ثیت نام کنم.متشکرم", "درصد سود بازپرداخت تسهیلات داده شده در طرح جایگزین خودرو فرسودهی و نیز مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات چگونه و چقدر می باشد؟", "سلام اینجانب وانت نیسان مدل56 خود رااخر برج دو درطرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کرده و کد رهگیری دارم ولی شماره حساب ندادم . کی با ما تماس میگیرند وباید چکارکنم تا زودتر به نتیجه برسم .متشکرم اگرراهنماییم کنید.", "با سلام.سود تسهیلات شرکت ایران خودرو به چه صورت میباشد؟ مثلا برتی ماشینی که 32 میلیون میباشد چقد پول پیش و چقد مبلغ اقسات و سود هست؟", "با سلام خدمت شما اینجانب خودروی فرسوده داشتم که از طریق سایت شما ثبت نام نمودم و الان خودروی مورد نظر را به مرکز اسقاط معرفی شده تحویل داده و گزینه های جایگزینی خودرو را مشاهده نموده و جهت پیش پرداخت مبلغ مورد نظر آماده میباشم میخواهم بدانم این مبلغ باید به حساب دفتر شما واریز شود یا به حساب نمایندگی سایپا ؟ در ضمن برای مابقی مبلغ خودرو که به صورت وام میباشد از طرف بانک دریافت میشود اگر بر این قرار است مربوط به کدام بانک می باشد یا به طور مستقیم از طرف شما پرداخت میشود ؟ با تشکر از زحمات بی پایان شما", "آیا در استان مازندران طرح جایگزین خودرو فرسودهی صورت می گیرد؟ به چند مرکز اسقاط مراجعه کردم جواب منفی دادن", "باسلام مدتی است منتظر هستم وانت مدل62 خود را تعویض نمایم بفرمایید کجا برم وچگونه اقدام کنم.ستاد اسقاط فقط طرح نقدی خودرو فرسوده داره ودرسایت نیز خراسان شمالی ثبت نشده لطفا شماره تماسی بدیدتا تماس بگیریم.", "مبلغ وام خودروچقدره. الان ثبت نام دارید.", "باسلام لطفا شرایط تسهیلات راذکر کنید که چه مقدار سود بروی وام اضافه میشود وبرای پراید ساده تسهیلات چقدر است", "با سلام شرایط نقدی و جایگزین به چه صورت می باشد؟ خودرو اینجانب پیکان مدل 75 می باشد.با جایگزین کردن چقدر تسهیلات می دهید و زمان تحویل خودرو چه زمانی می باشد؟", "با سلام و خسته نباشید.من از استان لرستان برای ثبت نام خودروهای فرسوده جایگزین می خوام ثبت نام رو انجام بدم ولی متاسفانه استان لرستان جز لیست نیست لطفا راهنمایی کنید.ممنون", "با سلام من به اشتباه برای طرح تعویض شرکت سایپا را انتخاب کردم میخواستم ببینم چگونه میتوانم اطلاعاتم را تغییر بدهم", "من در طرح خودرو فرسوده از مشهد ثبت نام کردم ولی طرح نقدی خودرو فرسوده رو زدم الان میخواهم طرح جایگزین خودرو فرسوده باشه باید چیکار کنم ممنون میشم ", "درطرح استفاده ازتسهیلات چه میزان پول نقدبه مشتری تعلق میگردد؟تشکر", "چراطرحی برای خودروهای شهرستان ها مثل اصفهان که آلاینده است نگذاشتید و فقط برای تهران می باشد ؟ آیا ممکن است طرحی برای جایگزینی خودروها در شهرستان ها بگذارید ؟", "خودروهای فرسوده در استان کرمان کجا تحویل داده می شود؟ایا در کرمان برای حمل خودرو از درب منزل اقدام می شود؟", "سن خودروی فرسوده وانت چند سال است مدل وانت شولت آمریکایی", "شماره پیگیری اینجانب مفقود شده شماره پلاک: ایران 93 587ب98 کد ملی:2301154297 مدل:1361 وانت پیکان شماره تماس:09178065379", "یک دستگاه مینی بوس فرسوده فیات مدل 1362 را دارم. علاقمند به اسقاط آن و دریافت یک دستگاه سواری یا ون می باشم . آیا امکان این جابجایی وجود دارد. لطفا راهنمایی فرمائید. با تشکر و احترام ", "سلام میخواستم بدونم برای انتخاب نوع خودروی جایگزین روی کدوم قسمت باید کلیک کنم اخه فقط نوع شرکت موجود میباشد.با تشکر", "ایا طرح جایگزین خودرو فرسوده فقط برای تهران است؟", "چند سال پیش خودرویی را اسقاط کردم و درخواست جایگزین نمودم ولی ایران خودرو خودروی درخواستی ام را که 405 بود نداد و گفت که پیکان وانت بگیر یا صبر کن تا فروش 405 داشته باشیم و کمکان هر بار مراجعه کردم یا سایت بسته بود یا موجود نداشتند - من به کجا مراجعه باید کنم و چه مرجعی پاسخگوست؟", "با سلام من یک دستگاه تویوتا سواری مدل 1990 دارم نمیخواهم بفروشم میخواهم تحویل بدهم و یه ماشین نو بخرم سوال من این است که اصلا وام میدهند اگر وام میدهند چند است و چند در صد با تشکر", "با تقدیم احترام خواهشمند است مرقوم فرمایید :چه کارخانه هایى و کدام یک از محصولاتشان را براى طرح جایگزین پیشنهاد داده اند؟ متشکرم", "با سلام بنده یک وانت نیسان مدل 55 دارم که سال گذشته در سایت برای تعویض ثبت نام کرده اما تا حالا با من تماس گرفته نشده از شما خواهشمندیم که ما را یاری رسانده تا بتوانیم خودرو فرسوده خود را هرچه زودتر جایگزین نماییم تا به جامعه کمک کنیم.اگر امکان دارد با ما تماس گرفته شود چون دسترسی اسان به اینترنت نداریم.شماره تماس09169391284", "خسته نباشید خودرو پیکان فرسوده مدل72چند هست قیمتش؟", "درود بیکران اینجانب با توجه به دارا بودن مکانى در حدود ٢٠٠٠ متر مربع تقاضاى ایجاد مرکزى جهت اسقاط خودرو هستم لطفا راهنمایى بفرمایید ٠٩١٢١٧٢٢٨٠١", "با سلام میخواستم بدونم شماره حساب رو به چه صورت باید وارد کرد و چه نوع حسابی باید باشه چون وقتی شماره حساب رو وارد میکنی به صورت کامل وارد نمیشه ایا تعداد شماره های خاصی داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.", "با سلام اگر خودرو فرسوده با وکالت بلاعزل خرداری شده باشد . ثبت نام با مشخصات صاحب سند باید انجام شود یا صاحب وکالت نامه ممنون 23/4/1393", "حدود یکسال میبشود برای مینیبوس فرسوده ثبت نام کردهام همواره میگویند سایت بسته است 09153518930", "با سلام و خسته نباشید مراحل ثبت نام طرح جایگزین خودرو فرسوده را با موفقیت انجام دادم ولی قبل از یادداشت کد رهگیری از صفحه خارج شدم لطفا راهنمایی کنید باتشکر ", "با سلام و خسته نباشید مراحل ثبت نام طرح جایگزین خودرو فرسوده را انجام دادم ولی قبل از یادداشت کد رهگیری از صفحه خارج شدم لطفا راهنمایی کنید ", "چگونه می توانیم سابقه بیمه خود را به ماشین جایگزین منتقل کنیم؟ و چه شرکتهای بیمه ای این کار را می کنند؟ ", "سلام در تاریخ 23/11/93 ثبت نام کرده ام تاکنون هیچ شخصی جهت تعویض و جایگزینی خودرو فرسوده ام تماس نگرفته درحالیکه در عرض چندروز اقدام به سوزاندن کارت سوخت کردند لطفا حقوق پامال مرا احیا نمایید سپاس09121430484 درخشش", "ایا اگر ماشین نخواهیم پول ماشین را طبق مبلع اعلام شده میدهند", "به نام خدا با سلام. بنده یک پیکان مدل 64 دارم که با قولنامه ای دستنویس در همان سال ها خریداری کرده ام و دسترسی ای به مالک قبلی خودرو ندارم. حال برای استفاده از طرح خودروهای فرسوده چه کاری باید انجام دهم. با تشکر", "احتراما، با سلام لطفا بفرمائید که برای اسقاط ویا جایگزین ژیان مدل1354 چه باید کرد؟ اینجانب سالها قبل،دوبار اقدام کرده وتوسط نمایندگی سایپا به بانک هم معرفی شدم ولی وام بمن نرسید.از زمانی هم که ثبت نام اینترنتی شده کمتر از4 سیلندر را نمیشود ثبت نام کرد! ضمنا بدلیل گرفتاری، برگ تسجیل هم نتوانسته ام بگیرم.", "با سلام خدمت دوستان گرامی اینجانب در تاریخ هفتم بهمن ماه نود و دو در این سایت جهت تعویض کامیون فرسوده فرسوده ثبت نام انجام دادم و کد رهگیری دریافت کردم که قرار شد از سوی مرکز اسقاط تماس گرفته شود ولی هیچ تماسی دریافت نکردم لطفا جهت تعویض کامیون فرسوده راهنمایی کنیید ممنون ", "باسلام"" اینجانب یک پراید مدل79 آژانسی باسهمیه 200لیتری بنزین دارم.آیا میتوانم بعنوان تاکسی فرسوده ازطرح جایگزینی استفاده کنم: باتشکر حضرتی""", "وانت مزدا را چه قیمتی می خرید", "سلام و خسته نباشید من دوتا ماشین یکی فولکس استیشن ودیگری یک پیکان وانت دارم. بهترین طرح یا راه چیه ؟ تسهیلات هست یا ماشین صفر میدن؟ کجا باید اقدام کنم.", "سلام و خسته نباشید من دوتا ماشین یکی فولکس استیشن ودیگری یک پیکان وانت دارم. بهترین طرح یا راه چیه ؟ تسهیلات هست یا ماشین صفر میدن؟ کجا باید اقدام کنم.", "سلام و خسته نباشید من دوتا ماشین یکی فولکس استیشن ودیگری یک پیکان وانت دارم. بهترین طرح یا راه چیه ؟ تسهیلات هست یا ماشین صفر میدن؟ کجا باید اقدام کنم.", "سلام خسته نباشید من یک نیسان مدل62 دارم خواستم بدونم این نیسان چند میخرن؟بعد اگر بخوام پارس بگیرم جاش چقدر باید روش بزارم قیمت کامل پارس چند درمیاد چقدر باید اقساط بدم چه مدت طول میکشه ماشین بدن بهم؟", "ما یک پیکان مدل 76 داریم اگر بخواهیم با تیبا تعویض نماییم چه مقدار باید اول بپردازیم ؟ چه مدتی طول می کشد تا اتومبیل جدید را تحویل بگیریم ؟ آیا ماشین جدید را می توانیم بفروشیم", "هنگام پر کردن فرم نام نویسی برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی ماشین های فرسوده نام ماشین را اشتباه وارد شد حالا چگونه میتوان اصلاح کرد؟", "من یک نیسان مدل62دارم خواستم بدونم میتونم باطرح فرسوده تعویض کنم یک ماشین پارس بجاش بگیرم؟ماشینم چند میخرن؟چه تسهیلاتی بهم میدن؟چه مدت طول میکشه ماشین بهم بدن؟پارس چقدر باید پول بدم کلا چقدر برام درمیادقیمتش؟ممنون میشم جواب بدین. ", "سلام میخوام بدونم که چقدر وام تعلق میگیره از کدوم بانک و به کخا مراجعه کنیم قسط چند ماهست دستتون درد نکنه لطف کردید", "چه خودرویی به جای مینی بوس فرسوده میدن .چند تا باید خودرو فرسوده باید بدن", "خودرو اینجانب پژو rd مدل 1382 می باشد ایا امکان جایگزین خودروی اینجانب وجود دارد و لطفا در مورد تسهیلات و سود بانکی که مدت آن پنج سال میباشد راهنمایی فرمایید و مدت زمان انجام طرح با تشکر", "با سلام میخواستم بدونم این طرح تعویض خودروهای فرسوده که جدیدا وام تا سقف 20 میلیون واسش گذاشتن،باز پرداختش چند ساله و چند درصدی؟ و وانت مدل 63 جزو تعویض خودروه هست؟ و چنر روزه ماشین و تحویل میدن؟", "با سلام . بنده یک خودرو تویوتا مدل 1977 میلادی دارم. آیا در شرایط جایگزینی خودرو فرسوده قرار دارم ؟ و آیا می توانم بجای سواری ، وانت دریافت کنم ؟ و درصد سود بانکی تسهیلات چقدر می باشد و بانکهای عامل کدامند ؟آیا شرکتهای خصوصی باید مجوز این کار را داشته باشند یا باید تنها از طریق سایت اقدام به ثبت نام نمود ؟ با تشکر", "سلام وام با سود چند درصدی تعلق میگیره؟و کدوم بانکها وام میدن؟", "باسلام چرا در فرم ثبت نامی نام فقط نام برخی از شهرها و یا استانها دیده می شود؟ چرا قسمت شماره حساب فعال نمی شود؟ باتشکر", "سلام شماره رهگیری خود را فراموش کرده ام", "باسلام لطفا اطلاعات کاملی درمورد مبلغ تسهیلات دریافتی برای انواع خودروها همچنین اقساط و مبلغ قسط و نرخ سود تسهیلات برای جایگزین کردن خودرو فرسوده را اعلام فرمایید. باتشکر", "ا- کارت ماشین من (سوبارو سواری مدل 1356)گم شده فقط یک گواهی از دادگاه در سال1381دارم.واقدام به دریافت کارت المثنی نکردم آیا مشکلی برام پیش میاره؟ 2- نوع سند من تفویض وکالت است.آیا فرقی داره؟ 3- ماشین از سال 87 دریک گوشه مونده و خیلی درب و داغون شده واصلاحرکت نمی کند . 4 - به دلیل اینکه من از اون شهر مهاجرت کردم اصلا نمی دونم پلاک ماشین من چی شده و آیا اگر یکی از پلاکها را داشته باشم کافیست؟ 5.من در تاریخ 93/4/18 ثبت نام اینترنتی جایگزین کردم چقدر طول می کشد به من اطلاع بدن و خودر را تحویل دهم. لطفا در این 5 بند مرا راهنمایی فرمایید. از زحماتتون بی نهایت تشکر وقدر دانی را داشته وخسته نباش می گویم. ", "یا سلام قبل از عید 93ثبت نام کردم با من تماس هم گرفته شد <(جایگزین)اما هنوز خبری نیست ", "با سلام من هنگام ثبت نام ،ثبت نهایی زدم بعد متوجه شدم که شمارمو اشتباه وارد کردم،صفحه عقب زدم که تصحیح کنم،شماره پیگیری رو یادم رفت بنویسم،حالا میخوام برم پیگیری کنم شماره رو ندارم .لطفا کمک کنید من باد چیکار کنم؟!", "با سلام من هنگام ثبت نام ،ثبت نهایی زدم بعد متوجه شدم که شمارمو اشتباه وارد کردم،صفحه عقب زدم که تصحیح کنم،شماره پیگیری رو یادم رفت بنویسم،حالا میخوام برم پیگیری کنم شماره رو ندارم .لطفا کمک کنید من باد چیکار کنم؟!", "با عرض سلام وخسته نباشید می خواستم بدانم که چه مدت طول می کشد که خودرو فرسوده بنده با خودرو نو تعویض شود چون من دو ماه است ثبت نام کرده ام .با عرض تشکر", "باسلام بنده یک وانت بارپیکان مدل 1362 دارم می خواستم بدونم که در طرح جایگزین خودرو فرسوده ماشین بنده را چقدر برمی دارند و چقدر وام می دن و من چقدر باید پول سر پول ماشین خود بگذارم که یک وانت صفر کیلومتر بیارم با تشکر", "باسلام لطفا خودرو های مختلف از شرکت های دیگر هم می گذارید مانند MVM و... ممنونم", "پدرمن دارنده مینی بوس فرسوده فرسوده میباشدکه تاکنون به هردری زده که خودرو راتعویض کند چون تنها ازاین طریق امرار معاش میکند.ولی متاسفانه باتوجه به وجود دلالان هیچ کاری نتوانسته انجام بدهد .قیمت خودرو دربازار آزاد بالا است وتوان خرید ندارد.حال که چنین شخصی خود خواهان تعویض خودرو میباشد چراحمایت نمیکنید .آیا کسی هست صدای مارا ازیک روستا بشنود!!!!!!!!!!!!!", "ماشین ثبت نام شده که در 2 سال پیش ثبت نام شده به شماره71ع694 ایران 33می باشد. در چه مرحله ای است ؟و چگونه می توان پیگیری نمود؟ ", "ماشین ثبت نام شده که در 2 سال پیش ثبت نام شده به شماره71ع694 ایران 33می باشد. در چه مرحله ای است ؟و چگونه می توان پیگیری نمود؟ ", "با سلام بنده به طور مداوم سایت را کنترل می کنم بنده مالک سواری پیکان مدل 67 می باشم آیا می توانم آن را با یک وانت پیکان تعویض کنم؟ قبلا امکان جایگزین با وانت نبود و مجبور شدم برای وانت پیش ثبت نام کنم حالا می خواهم بدانم اگر می توانم از طریق جایگزینی ماشینم را عوض کنم آن طرح پیش فروش را لغو نمایم . با تشکر.", "با سلام و احترام، یک سوال درباره برگ سبز و سند برای تحویل خودروی فرسوده داشتم، در حال حاضر من خودرویی دارم که برگ سبز آن و تمام مدارک آن به نام من هست و فقط سند محضری به نام مالک قبلی می باشد که در زمان خرید و با توجه به مسایلی که توسط خود پلیس در تلویزیون اعلام میشد مبنی بر اینکه سند خودرو همان برگ سبز است از صرف هزینه اضافی خودداری کرده و سند محضری به نام نزدیم. جهت تحویل خودرو، من با شماره تهران که در سایت خودروی فرسوده موجود است تماس گرفتم و گفتند که فقط برگ سبز مورد نیاز است اما هنگامی که به مرکز مشهد مراجعه کردم گفتند که باید حتما سند محضری هم به نام من باشد. حال سوال من این است که کدام گفته درست است؟ اگر حتما باید سند به نام من باشد، با توجه به اینکه مالک قبلی خودرو در دسترس نیست چه راه حلی برای من باقی می ماند؟", "سلام میخواستم بپرسم وامی که بانک میده صودش جقدره ومن پیکان81دارم میخوتستم بدونم اگه بخوام تذطرح جایگزین شرکت کنم وسمندLxبگیرم بجزوام چقدرپول نقدلازم دارم ممنون میشم راهنماییم کنین", "با سلام اینجانب تعداد دو دستگاه رنجرور به مدلهای ۱۹۷۵و۱۹۷۶میلادی دارم لطفا بنده را راهنمایی کنید", "باعرض سلام وخسته نباشید حضور شما درتاریخ 19/11\92 در سایت ثبت نام نموده ام تاکنون هیچ تماسی از طرف مراکزاسقاط اینجانب گرفته نشده است خواهشمند است راهنمایی بفرمایید ", "باعرض سلام وخسته نباشید حضور شما درتاریخ 19/11\92 در سایت ثبت نام نموده ام تاکنون هیچ تماسی از طرف مراکزاسقاط اینجانب گرفته نشده است خواهشمند است راهنمایی بفرمایید ",