ثبت نام خودرو فرسوده





"با عرض سلام با توجه به اینکه آیین نامه از رده خارج کردن خودروهای اسقاطی تصریح بر عمر 20 ساله این دست از خودروها دارد، علت اعلام شرایط و تسهیلات برای خودروهای با عمر کمتر از بیست سال (تا مدل 1382) توسط مسئولین محترم چیست؟ مگر آیین نامه شامل این قبیل خودرو ها هم می شود؟ با تشکر", "با سلام بنده با کد ملی 2992761249 و شماره پیگیری 430124647578 برای خودرو به شماره پلاک ایران 45 - 36 ص 163 ثبت نام کردم اشتباهی سیستم را به جای پژو ، پیکان وارد کردم ( ماشین RD هست ) و تعداد سیلندر هم 1 انتخاب شده بود الان برای ویرایش چکار باید کنم ؟ آیا امکان دارد این ثبت نام را کلا حذف کنید تا من مجددا این ماشین را ثبت نام کنم ؟", "سلام سال پیش در سایت ثبت نام کردم میخواستم بدونم چه زمانی خودرو خود را باید تحویل بدم با تشکر", "با سلام آیا لازم است خودروی فرسوده روشن شود یا فقط حمل و تحویل به مراکز اسقاط کافیست؟", "خدا قوت برادران عزیز بفرمایند که چه مقدار تسهیلات برای جایگزین خودرو در نظر گرفته اید", "سلام من آردی سال 82 دارم و به شدت زندگیم به اش وابسته است.اگر تعویض نکنم جریمه می شم آیا؟اگر هم تعویض کنم باید با چه ماشینی تعویض کنم.چون من هیچ پولی ندارم که ماشین بخرم و یا عوض کنم.لطفا راهنمایی ام کنید.خدا خیرتون بده.", "سلام با احترام من یک رنو سواری فرسوده برای جایگزینی ثبت نام کرده بودم ولی پارسال طرح جایگزین خودرو فرسودهی انجام نشد می شه بپرسم چه موقع ماشینو باید تحویل بدم", "چه موقع خودروها را در مرحله جایگزینی قرار میدهید؟تمام مراکز اسقاط اعلام کردند چنین طرحی وجود ندارد.", "با سلام بنده در سایت فرسوده ثبت نام کرده ام ولی شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام و هیچگونه اطلاعی از وضعیت ثبت نامی خود ندارم و مرکز اسقاط استان جواب گو نیست لطفا مرا راهنمایی کنید", "چقدرتسهیلات بانکی برای تعویض خودروتعلق می گیرد", "سلام خسته نباشید .من یک خودرو سپند 80 دارم که برگه عدم معاینه فنی ان را گرفته ام.ساکن اصفهان هستم ولی متاسفانه به من گفتند نمیتوانم از طرح جایگزین خودرو فرسودهی استفاده کنم میخواستم بدانم هیچ راهی نیست که بتوانم از این طرح استفاده کنم.", "آیا طرح جایگزین خودرو فرسوده را الان میتوان انتخاب کرد؟ به چه میزان تسهیلات تعلق میگیرد؟", "با عرض سلام و خسته نباشید بنده ساکن شهر مراغه استان آذربایجان شرقی هستم و دارای خودروی پیکان وانت می باشم و متقاضی جایگزینی با خودروی سواری هستم آیا این طرح باز هم وجود دارد؟ تا کی؟ با چه خودروهایی؟ در قسمت ثبت نام استان ما وجود نداشت به چه دلیل؟ جاره چیست؟ آیا می توانم از استان دیگر اقدام کنم؟ در اینصورت کدام بانک عامل پرداخت وام خواهد بود؟ آیا بانک شهر خودمان را میتوانم انتخاب کنم تا در قضیه ضامن با مشکل روبرو نشوم؟ در آخر از زحمات شما عزیزان قدردانی می نمایم.یاعلی", "من به مرکز اسقاط مراچعه کردم وگفتند سایت بسته است فقط برای وانت باز شده، کی سایت سواری طرح نقدی باز میشود؟", "من دو دستگاه ماشین مدل پایین دارم که موتور آنها را با هم عوض کرده ام و الان می خواهم یکی از آن دو را تحویل دهم شماره موتورآنها باهم عوض شده است باید چه مدارکی را همراه خود بیاورم وبه کجا مراجعه کنم باتشکر از پاسخگویی شما ", "با سلام اینجانب سال 91 خودروی خود جاگزین ثبت نام کردم و تحویل دادم و از آن تاریخ علاف شدم و شرکت سایپا هیچ جوابی به ما نمی دهد و می گوید فعلا ماشن نداریم و ..... خواهشن به من بگویید چیکار کنم به کجا مراجعه کنم کد پیگیری 88764802", "با احترام 1- ایا امکان جایگزین خودرو فرسوده با محصولات ایران خودرو برای سال 93 وجود دارد 2- در صورت وجود بند 1 میزان تسهیلات چقدر است؟ با چند درصد کارمزد؟ با سپاس از ارسال پاسخ صحیح شما.", " من رنو سپند مدل 81 دارم چقدر به من در عوض تحویل می دهند و اگه بخوام ماشین پراید بگیرم چقدر با ید پول بدهم با تشکر ", "آیا پژو 206 مدل 82 با کارکرد 128000 کیلومتر هم شمال اسقاط است؟", "باسلام.در بهمن 92 در طرح اسقاط نام نویسی ولی هیچ پاسخی داده نشد؟و اینکه در فرم سایپا اعلام شد آیا امکانآن با ایران خودرومیباشد؟ ", "آیا به خودرو فرسوده وام تعلق میگیدر؟ اگر بله،چه مبلغى؟ باتشکر", "باعرض سلام و خسته نباشید 1. در رابطه با تغییر و تصحیح اطلاعات پیش ثبت نام به عنوان مثال: وکالتی را قطعی ثبت کردم. و خیلی وقت است که برای طرح جایگزین خودرو فرسوده برای وانت فرسوده ام ثبت نام کردم ولی هیچ تماسی با بنده نگرفته شده. ", "", "با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم من یه خودرو دارم که مدلش 1379 پلاکش سنندج. آیا می توانم به عنوان خودرو فرسوده تحویلش بدم؟ ", "1-در طرح جایگزین خودرو فرسوده ماشینهای فرسوده{رنو-مدل 69}به جه مبلغی خریداری میشود؟ و 2-درصد وام دریافتی جه میزان است؟ و 3-در طرح جایگزین خودرو فرسوده ماشینهای فرسوده ماشینی از شرکت ایران خودرو وجود ندارد؟", "1-در طرح جایگزین خودرو فرسوده ماشینهای فرسوده ماشینهابه جه مبلغی خریداری میشود؟ و 2-درصد وام دریافتی جه میزان است؟ و 3-در طرح جایگزین خودرو فرسوده ماشینهای فرسوده ماشینی از شرکت ایران خودرو وجود ندارد؟", "با سلام لطفا بفرمایید با توجه به اینکه نام استان سمنان در بین استانهای مشخص شده در فرم نمی‌باشد اینجانب که ساکن همین استان می‌باشم جهت تحویل خودرو به کجا و چگونه باید اقدام نمایم با تشکر", "شرایط جدید تعویض یا تحویل خودروهای سنگین چیست با تشکر", "با سلام آیا بنده می توانم با موافقت برادرم ( صاحب خودرو ) خودم خودرو فرسوده را به نام خودم تحویل دهم و برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی شرکت کنم ؟ ", "جایگزین کامیون فرسوده بنز 808 چه محصولاتی است میشود در مورد نوع وشرایط وام توضیح دهید با تشکر ومن الله التوفیق", "ماشین ماوکالتی کرفتیم بلاک شهرستانه نیاز به تعویض بلاک داره؟", "سلام چیزی که در توضیحات سایت واضح نبود این بود که آیا در طرح جایگزین خودرو فرسوده هم 2800000دریافت میکنیم و هم وام میگیریم برای خودروی جدید؟مبلغ وام چقدره؟ آیا هرکدام از محصولات ایرانخودرو را بخواهیم میتونیم بگگیریم؟", "سلام یک عدد خودروی پزو405 مدل 72 دارم راهنمایی کنیدبرای اسقاط چه کار کنم چطور 20 میلون وام میتوانم بگیرم ایا نوبتی است یا سریع میدهند چه قدر طول میکشد چون به دلیل کارم نمیتوانم زیاد بدون ماشین بمانم. باتشکر", "با سلام بنده در تاریخ1392/10/22خودروی خود را که یک دستگاه پیکان پژو مدل 72بوده را ثبت نام اینترنتی کرده ام ولی هنوز هیچ خبری نشده بنده باید چ اقداماتی انجام دهم .اینم کد رهگیری من است. 112122427684 با تشکر ", "با سلام بنده در تاریخ1392/10/22خودروی خود را که یک دستگاه پیکان پژو مدل 72بوده را ثبت نام اینترنتی کرده ام ولی هنوز هیچ خبری نشده بنده باید چ اقداماتی انجام دهم .اینم کد رهگیری من است. 112122427684 با تشکر ", "", "با سلام ؛ یک خودروی سواری رنو سپند مدل 1378 دارم که روپاست . خواهشمندم قیمت و آدرس محل فروش خودروی فرسوده در مورد شهر بلداجی ( شهرستان بروجن -استان چهارمحال و بختیاری) را اعلام فرمائید.09133002013", "باسلام بنده سمند سالمی دارم وهرساله نیز معاینه فنی آنرا گرفته ام حال اگر بخواهم جایگزین آن سمند 93 بگیرم دولت چه تسهیلاتی در اختیارم قرار میدهد؟ (یعنی چقدر وام و با چه میزان سود؟) باتشکر", "زمان ثبتنام کامیون فرسودههای فرسوده در سال 93 کی خواهد بود؟", "چه زمانی از کامیون فرسوده (خاور)فرسوده ثبت نام مینمایید؟ همچنین قیمت نقدی برای این طرح چه مقدار خواهد بود؟", "سلام خسته نباشید من یه تویوتا استیشن 3f دارم که مدلش 1985 میلادیست با توجه به این شرایط شامل فرسوده شده این مدل؟ و البته اگر اقدام نکنیم برای از رده خارج کردن وضعیت بیمه و سند زدن و تعویض پلاک به چه شکلی میشه؟ ممنون", "سلام ضمن خسته نباشد سوالی داشتم در خصوص اینکه در هنگام ثبت نام مدل ماشین به اشتباهی ثبت شد چگونه اصلاح کنم؟؟ و دوم اینکه در طرح جایگزیم برای دریافت پراید باتحصیلات وام 7میلیونی اقساط وام به چه صورت هست ودرصد وام چقدر هست چقد روش میاد ؟؟؟؟ با تشکر", "مبلغ 10 میلیون تومان برای خودروهای وارداتی مشمول تبصره 13 بابت اسقاط 4 عدد ماشین فرسوده به چه حسابی واریز و در چه سایتی ثبت می شود؟ ممنون", "یه دوو دارم که 6 خریدمش.میخوام ببینم چقدر وام میدن ؟", "آیاسمند هم درطرح است وخودروی اسقاطی پیکان مدل 1364درتعویض چند خریداری میشود", "پیکان وانت مدل 72 که تاکنون با آن کار می کنم ولی گفته شده وانت دارای مالیات مشاغل می باشد آیا برای اسقاط باید عوارض و مالیات و بیمه پرداخت شود ؟", "با سلام یه کامیون فرسوده مان کمپرسی مدل 1331 دارم آیا قرار است اسقاط شود ؟ کارت سوخت آن احتمال دارد بسوزد؟ اگر اسقاط شود دولت ان را چند بر میدارد ؟ منتطر جوابتان هستم با تشکرموسوی 09353841717", "باسلام ، اینجانب در اواخر سال 1388 اقدام ثبت‌نامخودرو فرسودهام نمودم که با کد رهگیری 88282544 ثبت گردیده و تاکنون بنا به عدم همکاری بانکهای عامل نتوانستم از تسهیلات مربوطه استفاده نمایم لذا خواهشمند است برای استفاده از تسهیلات یا دریافت نقدی و میزان آن راهنمایی فرمائید. ", "سلام ، در سیستم ثبت نام کردم با کد پیگیری 49115818155 ولی در انتخاب استانها آذربایجان شرقی نبودولاجرم تهران را انتخاب کردم،همکارانتون تماس گرفتند و گفتند باید حتما استان خودتونو انتخاب کنید! لطفا راهنمایی فرمایید. ", "باسلام من 92/12/16 در سایت در استان کرمانشاه ثبت نام کرده ام اما هنوز هیچ نتیجه ای نگرفته ام چه باید کرد ؟؟ ", "باسلام من درتاریخ92.12.25دراین سایت خودروفرسوده مدل72راثبت نام کردم وکدرهگیری دریافت کردم وقرارشدمنتظردریافت پیام جهت تحویل خودروبه ستادباشم که تاکنون خبری دریافت نکردم چکاربایدبکنم؟", "با سلام . میخواستم ببینم نحوه پرداخت مبلغ خودروی جایگزین چگونه هست ؟ نقدی باید پولش رو بدیم یا قسطی ؟ مقدار قسط چقدر هست و از کی شروع می شود ؟ ماشینمون هم پیکان مدل 76 است .", "سلام 1باتوجه به اینکه درخبرهانرخ تسهیلات دریافتی خودروفرسوده 10 تاپان15میلیون اعلام شدچرادرسایت 5تا7میلیون است گدام صحیح است؟ 2-باخودروی که وکالتی بنام هست میتوان تسهیلات گرفت؟ ", "1اگر کسی کد پیگیری را فراموش کند برای بدست آوردن مجدد چه پروسه ای را باید طی کند 2 در هنگام ثبت نام شماره پلاک اگر سریال با دورقم ایران جابجا توشته شود ایرادی دارد", "با سلام و خسته نباشید می خواستم بدانم آیا بعد از ثبت نام و دریافت کدپیگیری می شود از ثبت نام انصراف داد یانه؟", "خواهش میکنم کد رهگیری مرا به ایمیل من بفرستید تا از روند پیشرفت ثبت نام اگاه باشم", "کار مزد وام چقدر است؟ بع از ثبت نام خورو را کجا تحویل دهیم؟", "در مورد زمان شروع اسقاط سوال داشتم به مرکز اسقاط لرستان که زنگ میزنیم جواب درست و حسابی بهمون نمیدن", "باسلام و خسته نباشی ،بنده برج 11 نسبت به پیش ثبت نام اقدام نموده ام متاسفانه کد پیگیری رو فراموش کردم لطفا کد پیگیری بنده رو بفرستید.کد ملی 3250383872 پیکان مدل73 .با تشکر", "با سلام خودرو های مدل 81 و 82 حتی اگر سالم و تمیز چه از نظر موتوری چه از نظر بدنه باشندیا حتی اگر انژکتوری باشند شامل خودرو های فرسوده می شوند؟ یادر این طرح مدل های تا 82 خاصی مد نظر است؟ایا آنهاهم شامل تنبیهات فوق می گردند؟با تشکر", "میخواستم بدونم بابت تحویل ماشین به صورت نقدی چه قدر تعلق. میگیرد به ما", "با عرض سلام و خسته نباشید من یک خودرو پیکان 62 دارم میخواستم ببینم در سال 93 وام بهم میدن که با محصولات ایران خودرو تعویض کنم قبلا که خودرو ارزون بود 10 میلیون وام میدادن اما الان نه.ممنونم", "ایا خودروهای تا مدل 82 اسقاط میشوند؟", "شماره پیگیری را فراموش کرده ام راهنمایی بفرمایید چکار کنم با تشکر", "باسلام اینجانب مدت 24 ساله که باوانت نیسان خرج خانواده. رامیدم اکنون چجوری نیسانمو اسقاط کنم وانت پیکان بگیرم ", "آیا خودرو فرسوده در زمان تحویل باید روشن باشد ؟ ", "سلام دودستگاه پیکان داریم وانت 54 واستیشن 56 بایدواسه اسقاط چیکار کنم؟ تشکر ", "بانک ملت چقدر وام به کسانی که ثبت نام کردند میدهد ؟ کارمزد وام چقدر میباشد ؟ اقساط وام چند ساله و چند درصد است ؟", "با عرض سلام خدمت شما عزیزان امکان اعلام شماره حساب بانک ملت مقدور نمیباشد چرا که حسابی در چنین بانکی ندارم و آیا میتوان شماره حساب بانکهای دیگر مثل بانک ملی یا بانک تجارت را داد؟!! اگر میشود که خداراشکر ولی اگر نمیشود میتوانید چنین امکانی را هم برقرار کنید تا دعاگویتان باشیم.", "بیمه نامه برای وکالت فروش خودرو فرسوده ای که چند سالی پارکینگ و زیاد قابل استفاده نبوده لازم است؟", "ارزش خودرو شخصی بر چه اساس صورت میگیرد .مدل. فرسودگی .وزن و یا ... ایا وام با درصد سود معقولی در برابر تحویل و یا تعویض داده میشود", "با سلام کل زمان لازم ثبت نام تا تحویل خودرو", "طرح نقدی خودرو فرسوده (اسمان من)ثبت نام کرده ام و کد رهگیری خود رافراموش کرده ام(کد ملی 5939946569) ", "با سلام.اولا می خواستم بدونم نرخ سود این تسهیلات چقدر هست؟دوما ماشین جایگزینی که میدن،با قیمت کارخونه هست یا بازار ؟", "با عرض سلام وخسته نباشید سوال من از مشاور محترم این است که:درطرح جایگزین خودرو فرسوده شرایط وسود وام چند درصد است؟ و سوال دوم اینکه قیمت تمام شده خودروی نو تحویلی همان قیمت کارخانه است یاقیمت کف بازار ازاد؟ وسوال آخر اینکه ماباتفاوت قیمت خودروی نوباید به طورت نقدی پرداخت شود یا پرداخت به صورت چند تا چک هم امکان پذیر است؟ باتشکر منتظر جوابتون هستم", "سلام قیمت خودرو در سال 93 برای پیکان مدل 1359", "با عرض سلام اینجانب در خراسان رضوی شهرستان تربت جام دارای یک اتومبیل آردی 79 می باشم که قصد تعویض آن را داشتم می خواستم بدانم 1 - ماشین را کجا باید تحویل بدهم 2 - پولش کی به حسابم واریز می شود 3 - شماره حساب بانک ملی بدهم درست هست چون در بانک دیگری حساب ندارم تشکر", "", "در طزح جایکزین ثبت نام کردم . ادامه کار چیست وچگونه باید پیگیری کنم ؟ ", "پیکان مدل 60 رو ثبت نام کردم اما شماره پیگیری و صفحه پرینتی رو نتونستم بگیرم چون کامپیوترم مشکل پیدا کرد در ضمن شماره حساب دارم اما یادم رفت بنویسم", "ایا میتوان برای جایگزینی خودرو فرسوده از استان خراسان جنوبی ثبت نام نمود.در صورت پاسخ مثبت لطفاشرایط را اعلام کنید.باتشکر ", "با عرض سلام و خسته نباشید،اگر حساب بانک ملت نداشته باشیم باید چیکار کرد؟", "با سلام موتور ماشین تعویض شده . شماره سیلند با شماره تو سند یکی نیست . میخواستم بدونم باید چه کار کرد؟ آیا مرکز اسقاط قبول میکنه ؟ یا اگر قبول نمیکنه راهنمایی بفرمایید چه کار باید بکنم با تشکر ", "باسلام من اطلاعات چندانی از طرح تعویض خودروی فرسوده ودریافت خودروی نو ندارم مثلا چقدر وام داره با چه اقساطی چقدر سود وکارمزد روی اون میاد مثلا چند درصده وآیاقسمتی از پرداخت نقداجباری هست یا همه مبلغ خودرو اقساطی هست ؟ ممنون میشم جواب بدید یا سایتی رامعرفی کنید برای گرفتن اطلاعات بیشتر خدانگهدارشما.", "قیمت خودرو فرسوده همان دومیلیون هشتصد برای کسانی که تا پایان فروردین 93 ثبت نام کنند؟جایگزینی چطور؟", "با سلام پدر اینجانب صاحب کامیون فرسوده فرسوده مدل 1353 میباشد در تاریخ 12 فروردین 93 اقدام به ثبت نام طرح جایگزین خودرو فرسوده نمودیم وبعد از دریافت کد رهگیری توسط سایت پیغامی مبنی بر اینکه تا 72 ساعت دیگر با شما تماس گرفته میشود داد. ولی هنوز با گذشت دو هفته هیچ تماسی گرفته نشده است . ضمنا نام استان ما که زنجان است در لیست موجود نبود و به ناچار تهران را انتخاب نمودیم . لطفا بنده را راهنمایی نمایید. باتشکر", "باسلام/خواهشمندم نحوهوزمان ویرایش پیش ثبت نام خودروهای فرسوده رااعلام وراهنمایی فرمائید.ممنون ومتشکرم", "سلام من اوایل فروردین ثبت نام کردم هنوز خبری نشده باید چه کار کنم ", "با عرض سلام و تبریک سال نو خواهشمندم که اینجانب را در مورد طرح اسقاط موتور سیکلیک فرسوده در شیراز راهنمایی بفرمایید. با تشکر.", "سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما میخواهم بدانم باتوجه به اینکه بنده خودروی پیکان وانت مدل نیمه دوم 77 را دارم و این خودرو در زابل یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان میباشد چگونه میتوانم در طرح جایگزین خودرو فرسودهی شرکت نمایم و این خودرو را بایستی در کجا تحویل مرکز اسقاط دهم چون در زابل مرکز اسقاط ندارد با تشکر سارانی", "خودرو های فرسوده را کی تحویل میگیرند؟ ثبت نام در تاریخ 1393/1/24", "با سلام یکدستگاه خودروی پراید مدل 78 را جهت تعویض تحویل واسقاط نمایم چقدر بابت آن پرداخت می شود تا بتوانم خودروی صفر را تحویل بگیرم ؟ فرآیند اسقاط تا تحویل خودوری جدید چند روز طول می کشد ؟ لطفا ًبصورت فلوچارت فرآینداسقاط تا تحویل و مبالغ تشویقی و واریزی و ... را جهت فهم بیشتر موضوع ارائه فرمائید . انشاء ا... با کمک صمیمانه شما و مشارکت همه مردم آسمانی پاک و آبی داشته باشیم ", "من امروز به تاریخ 24/1/93 ساعت 17 عصر در طرح اسقاط خودروهای فرسوده ثبت نام کردم ولی متاسفانه مدل ماشین را به جای 71 مدل 81 انتخاب کردم خواستم ببینم مشکلی برای من ایجاد نمی شه؟ با تشکر از زحمات شما", "پرایدمدل76 جایگذین یا دریافت نقدی دارد؟", "با سلام سه ماه پیش خودرو خود را به مرکز اسقاط تحویل دادهام اما تاکنون هیچ مبلغی واریز نشده است", "باسلام وخسته نباشید.لطفادرمورداسقاط خودرهای دارای سهمیه سوخت عمومی (آژانس تلفنی) وجایگزینی آن باخودروی ون بنده راراهنمایی کنید.باتشکر", "من دریکی ازمراکزاسقاط کپی مدارکم راتحویل دادم امامیگویندسیستم اطلاعات خودروی شمارافبول نکرده وجواب سیستم اینه(خودروی شماشرایط لازم راندارد)خودروی من رنوسواری مدل80میباشدمگه تامدل82شامل طرح آسمان من نیست؟پس چراسیستم ثبت نامی ایرادگرفته؟درضمن اطلاعات خودرویی اینجانب دقیق وهیچ گونه مشکلی درسیستم پلیس راهورنداردلطفامراراهنمایی فرمایید", "با سلام اینجانب پس از ثبت نام کد رهگیری را فراموش کردم حال چه باید کرد در ضمن هنگام ثبت نام شماره حساب بانکی را وارد نکردم خواهشند بنده را راهنمایی فرمایید", "سلام.ایا طبق مصوبه جدید پراید مدل 82فرسوده اعلام میشه و خودرو فرسوده تلقی میشه؟مرسی", "با سلام من یک گالانت سواری مدل 1975 میلادی دارم. و سند ماشین گم شده ولی کارت ماشین را دارم الان برای تحویل و ثبت نام چه کار باید بکنم باتشکر", "میزان وام برای تعزیض خودرو فرسوده جقدر است", "با سلام و احترام به غیر از طرح آسمان من بالاترین مدلی که قابلیت از رده خارج شدن را داراست چه سالیست. به طور مثال آیا یک خودروی مدل 1381 قابلیت از رده خارج کردن را داراست", "بسمه تعالی با سلام و خسته نباشید اینجانب خودرو سواری مدل 82 را در مورخه 2 فروردین 1393 در سایت ثبت نام نموده ام اما با گذشت 20 روز هنوز هیچ تماسی صورت نگرفته است. اگر مقدور است اطلاع رسانی دقیق تری انجام دهید. بنده با شماره تلفن اعلام شده برای مراکز استان تماس گرفتم ولی گفتند هنوز اعلام نشده... اگر اعلام نشده پس این کامنت هایی که گذاشتن ما خودرومونو دریافت کردیم چیه!؟ 1- آیا طرح جایگزین خودرو فرسوده برای خودروهای سواری مدل 82 اجرا می گردد؟ 2- اگر اجرا میشه دقیق تر توضیح بفرمایید. ممنون.", "با سلام در طرح جایگزین خودرو فرسودهی برای تحویل پیکان سواری مدل 74 با پراید 131 چقدر هزینه دارم؟", "با سلام.اینجانب یک دستگاه وانت دارم مدل ۸۲ که این خودرو قادر به حرکت نمیباشد به دلیل اینکه مدت ۵ سال در پارکینگ روباز شهر اسلویه بوده کاملا پوسیده شده.ایا طبق نظر کارشناس مبنی بر فرسوده بودن میتوانم خودرو را اسقاط کنم؟با تشکر", "با سلام.اینجانب یک دستگاه وانت دارم مدل ۸۲ که این خودرو قادر به حرکت نمیباشد به دلیل اینکه مدت ۵ سال در پارکینگ روباز شهر اسلویه بوده کاملا پوسیده شده.ایا طبق نظر کارشناس مبنی بر فرسوده بودن میتوانم خودرو را اسقاط کنم؟با تشکر", "باسلام وعرض خسته نباشید . سوال بنده این است که آیا کارت هوشمند جدید وقدیم دراسقاط کردن کامیون فرسوده تاثیری دارد یا خیر ؟ممنون از راهنمایتان", "با عرض سلام خدمت شما می خواستم در مورد شرایط وام 7میلیونی سوال کنم که سود ان چند درصد می باشد؟", "چرا در استان خوزستان طرح جایگزین خودرو فرسوده اجرا نمی شود", "سلام چرا در پایگاه ثبت نام خودرو فرسوده نام استان مرکزی یا شهر اراک وجود ندارد", "باسلام وخسته نباشید لطفاشرایط کلی اسقاط اتوبوس فرسودههارادرطرح نقدی خودرو فرسوده بین فرمائیدیعنی مبلغی که پرداخت میشودوآخرین زمان ثبت نام وسال ساخت اتوبوس فرسوده؟", "سلام میخواستم بدونم اگه مینی بوس فرسوده اسقاط کنم طرح جایگزین خودرو فرسوده داره یا نه اگه داره شرایطش چطوره?", "با سلام من هرقدر جستجوکردم متوجه نشدم که: با تحویل یک خودرو فرسوده برای طرح جایگزین خودرو فرسوده چنانچه بخواهم یک پراید دوگانه سوز معمولی تحویل بگیرم دقیقا باید چه مبلغی پرداخت کنم واقساط در چند مرحله وبه چه میزان میباشد با تشکر تلفن تماس در صورت لزوم09392523133", "سلام و خسته نباشید من یک پژو 405 مدل 81 یه ماه پیش خریدم حدوا 10 و نیم که تازه انتقال سند داره انجام میشه .... با هزار وام و قرض الان خودرو من شماره نمیشه ؟ تکلیف من چیه ؟ چکار باید کنم ؟ طرح جایگزین خودرو فرسوده استفاده کنم ارزش ماشینمو چقد در نظر میگیرن ؟ میتونم فعلا ازش استفاده کنم ؟ یا از رده خارج کردنش اجباریه و هرکسی این کارو نکنه دچار ضرر میشه ؟ ممنون میشم کمکم کنید آخه ماشین با ده سال و یازده سال کار چرا فرسوده !!!!؟ ببخشید مزاحمتون شدم ", "سلام وخسته نباشید. من اگر الان خودروی خود را تحویل بدهم باید چقدر پول بدهم تا ان را تعویض کنم؟ .اقساط ان چند ماهه هستش ایا من که پراید مدل 82 دارم فقط میتونم پراید بگیرم یا میتوانم خودرو دیگری بگیرم.", "با سلام من مدتی است که در این سایت اشتباها به جای کرمان اصفهان ثبت نام کرده ام. برای تغییر چه باید بکنم؟لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر", "سلام وقتتون به خیر ...من یک وانت داتسون دارم می خواهم ثبت نام کنم توی استان یزدو همه کارهای ماشین توی استان انجام بدم ایا پیش ثبت نام کردن در این سایت مشکل استانی بر نمی خورم ...و توضیح کامل از طرح های جایگزینی و تسهیلات بهم بدید ممنوم میشم ...با سپاس", "سلام من یک وانت فرسوده دارم و میخواهم در طرح جایگزین خودرو فرسودهی اسقاط کنم. برای این کار یک برگ وکالت کافی هست یا باید سند قطعی باشد؟ از راهنمایی شما متشکرم", "سلام شما زدین طرح جای گزینی دارید اگه راست میگین پس چرا زنگم زدن میگن خیلی وقته نداریم چند روز اول بود فقط نقدی داریم اگه دروغیه پس مردما سرکار نگزارین این ها را از تو سیتتون بردارید ", "قیمت پیکان مدل 75 برای اسقاط چند است؟", "با سلام وخسته نباشید وتبریک سال نو.بنده دارای یه خودروی تویوتا هایس 7نفره(ون)هستم که باتوجه به مدل آن تقاضای جایگزینی آن باخودروی با همین مشخصات(ون)میباشم.خواهشمندم بنده رادراین موردوروشهای ثبت نام تحویل و...آن قبل ازمهلت معین راهنمای ومشاوره فرمائید.باتشکرواحترام ", "با سلام اینجانب دارای کارت بازرگانی هستم و قصد واردات خودرو دارم لذا خواهشمند است توضیح بفرمائید که اولا تاثیر رده خارج کردن خودرو فرسوده در قیمت تمام شده خودرو وارداتی چقدر است و ثانیا بنده حداکثر تاچند خودرو می توانم از رده خارج کنم؟", "با سلام آیا خودروهای فرسوده با پلاک قدیم نیز می توان از رده خارج کرد ؟ اگر می شود آیا قیمت آنها با قیمت خودروهای پلاک جدید فرق دارد ؟", "من یک وانت مدل 83 میلادی با 1 تن ضرفیت دارم ایا در طرح جایگزین خودرو فرسودهی با خودرو سایپا 131 مقدار 2 میلیون و 800 هزار و وام 7 میلیونی دریافت میکنم؟ و سود وام و اقساط ان چقدر و چند ساله می باشد؟", "زمان ثبت نام؟شرایط؟ ومبلغ؟ را میخواستم بدونم ", "سلام طرح جایگزین خودرو فرسوده با طرح آسمان من چه فرقی دارد؟", "من دارای خودرو سواری شخصی مدل 62 هستم ایا امکان جایگزینی با خودرو جدبد وجود دارد؟ حداکثر مبلغ وام چقدر است؟ از چه شرکتای خودروسازی میتونم خودرو بگیرم؟", "وام 10 میلیونی به وانت تعلق میگیرد", "سلام خسته نباشید، می خواستم بدونم برای لندرور سواری استیشن مدل سال 1363 در طرح نقدی خودرو فرسوده چند تومان به صاحب خودرو پرداخت می شود؟ متشکرم", "در قسمت ثبت نام منظور از سازنده چیست؟ آیا منظور خودرو جایگزین شرکت مزکور میباشد ", " سلام خوبید ممنون از طرح شما من وقتی ثبت نام میکردم کد رهگیری را نتوانستم یادداشت کنم چطوری پیگیری کنم 2 مدل وانتم را اشتباه وارد کردم چطور اصلاح کنم", "ایا با2800 وملغ وام میشه خودرو تحویل گرفت یا باید 20میلون هم روش گذاشت", "سوال ها را در کدام قسمت پاسخ می دهید؟ من صبح سوال پرسیدم. نه به ایمیلم جوابش آمده و نه میدانم در کجای سایت جوابش زده شده است!!!!!!!", " سلام خوبید ممنون از طرح شما من وقتی ثبت نام میکردم کد رهگیری را نتوانستم یادداشت کنم چطوری پیگیری کنم 2 مدل وانتم را اشتباه وارد کردم چطور اصلاح کنم", "خودرو ما پژو 504 می باشد که تولید سال 1353 می باشد. آیا می توان ثبت نام کرد؟ ", "ایا ماشین به صورت خاموش هم تحویل گرفته میشود یا حتما باید به صورت روشن تحویل داده شود؟", "با سلام لطفاً بفرمایید طرح های جایگزینی برای ماشین های ایران خودرو از کی اعلام می شود ؟ درضمن سود تسهیلات عطایی چند درصد می باشد؟", "با سلام :درقبال تعویض خودرو فرسوده، چه خودرویی را میتوانیم تحویل بگیریم ومدت انتظار برای تحویل خودرو چقدر میباشد مبلغ وام چه مقدار میباشد با تشکر. ", "سلام من نمی دانم کدام طرح مناسب من است. تفاوت طرح جایگزین خودرو فرسوده با طرح نقدی خودرو فرسوده آسمان من چیست؟", "خودرو پلاک الیگودرز است وبنام پدر بنده اما من ساکن قم هستم وخودرو در اختیار من است ،اگر آدرس و مشخصات پدر را بنویسم می توانم خودرو را در قم تحویل دهم؟", " مدت زمانى که طول میکشد کامیون جدید واگذار گردد ،مدت اقساط،نوع کامیون هاى واگذارى", "خودرو پلاک الیگودرز است وبنام پدر بنده اما من ساکن قم هستم وخودرو در اختیار من است ،اگر آدرس و مشخصات پدر را بنویسم می توانم خودرو را در قم تحویل دهم؟", "", "بسم الله الرحمن الرحیم. با سلام بنده تا دو روز قبل از اتمام سال 92 مهلت برای تحویل مدارک ماشین به دفتر تهران داشتم ولی به دلایل و گرفتاری های مختلف موفق به انجام این کار نشدم. الان شماره ی مرکز رو هم گم کردم و نمیدانم جکار کنم لطفا مرا راهنمایی کنید. با تشکر طالبی ", "ایا برای تحویل خودرو باید روشن وباپای خودش تحویل شود یابابکسل کردن هم می شود ؟چون خودروی من خراب است و ارزش تعمیر کردن رت ندارد 09151008734", "آیا خرید تویوتا دو کابین مدل 1992 مجاز است؟ آیا پلیس اجازه تردد می دهد؟", "سلام خسته نباشید... می خواستم بدونم وام اسقاط خودرو چقدره؟ ممنون...", "با سلام خودروی تویوتایی دارم که مخارج بنده را تامین می کند و استاوت مدل1349 می باشد.طرح نقدی خودرو فرسوده واقعا زندگی من را دچار بحران می کند و در مورد طرح جایگزین خودرو فرسوده و وام و نوع خودرو و شرکت و نحوه ی باز پس دهی وام از شما سوال داشتم لطفا طرح جایگزین خودرو فرسودهی در سال 93 را برای بنده توضیح داده و در نوع انتخاب بنده را یاری نمایید قبلا از زحمات شما متشکرم ", "با سلام و عرض خسته نباشید.بنده چند سوال در مورد شرایط تبدیل خودروهای فرسوده داشتم. اول اینکه میخواستم بدونم مراحل کلی فرایند تبدیل به چه صورت است؟دوم اینکه اقساط به چه صورت دریافت میشود و چند ساله است؟سوم اینکه ایا میتوانیم از محصولات ایران خودرو هم انتخاب کنیم یا خیر؟چهارم اینکه ایا مشتری هزینه اولیه ای هم باید پرداخت کند یا همه هزینه به صورت حواله داده میشود و بعدا به صورت اقساط دریافت میشود؟ اگر بله چقدر؟در اخر هم میخواستم به خاطر زحماتتون از شما تشکر کنم.ممنون.", "باعرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم ماشین پیکان مدل 61 به چه مبلغی اسقاط میشه وتا چه زمانی مهلت استفاده طرح اسقاط رو دارم اگه از محصولات ایران خودرو بخوام استفاده کنم طرح جایگزین خودرو فرسوده وجود داره تسهیلات وام به چه صورتی هست چون الان کارت سوختم باطل شده", "با سلام...من یک ساعت پیش ثبت نام ماشین فرسوده پدرم را انجام دادم...ولی یادم رفت کد رهگیری را چاپ کنم.چطور می تونم اطلاعاتی که ثبت شده را پرینت بگیرم؟ با تشکر ", "نام مینی بوس فرسوده های جایگزین هر کارخانه چیست؟", "با سلام و خسته نباشید.بنده امروز در طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کردم میخواستم بدونم: 1.تسهیلات طرح جایگزین خودرو فرسوده در سال 93 چقدر میباشد و امکان تعویض با چه خودروهایی وجود دارد؟اطلاعاتی که در این زمینه در سایت وجود دارد مربوط به سال 92 است. 2.بخش انتخاب خودروساز در فرایند ثبت نام مربوط به خودروساز خودروی فرسوده است یا خودروی جایگزین؟ 3.بعد از پیش ثبت نام ما چه اقدامی باید انجام دهیم؟ثبت نام نهایی به چه ترتیب انجام میشود؟", "قىت نقدی کامیون فرسوده فرصوده چقدراست؟", "لطفا بفرمائید کجا میتوانم خودروهای جایگزین و شرایط اقساطی آنها را ببینم.با تشکر.", "با سلام وخسته نباشید، ما یه خودرو فرسوده داریم که اسنادش به نامه پدرمه، اما متاٰسفانه چند ماهه پیش پدرم به رحمت خدارفت، حالا برای ثبت نام چه مدارکی لازمه، با تشکر", "با سلام من یک دستگاه وانت مزدا مدل 1370 دارم؛ آیا می توانم با وانت مزدا جدید جایگزین کنم؟", " زمان و مقدار تصحیلات چقدر است؟ با تشکر", "با سلام و ضمن تبریک سال نو، خودرو شخصی سواری مدل 75 نیز می توان ثبت نام کرد؟ با تشکر", "با سلام اینجانب تاریخ30/10/92ثبت نام اینترنتی انجام دادم اما برای تحویل هیچ مرکزی از استان گلستان پیام نیامد لطفا راهنماییم کنید شماره رهگیری-120191629225", "", "سلام وقت بخیر بنده یک اتومبیل پژو آر-دی مدل81 دارم که فنی اش سالم است و مشتری 5-6 میلیون دارد. در حال حاضر در طرح های جاری چه میزان به صورت نقدی از محل اسقاط خودرو و چه میزان به صورت وام برای اسقاط این اتومبیل تعلق میگیرد؟(یعنی هم وام و هم پول نقد ، در صورت ثبت نام در این طرح دریافت می کنیم؟در مجمموع چقدر؟ ) وام با سود چند درصد است؟ پرداخت اقساط وام به چه صورت است؟ اتومبیل هایی را که می توانیم انتخاب کنیم(تیبا و سایپا 131) قیمتشان نهاییشان چقدر می شود؟", "سلام بنده در سال 86 یک خودرو رو اسقاط وخودرو رو جایگزین کردم وحالا یک خودرو دیگر رو در همین سایط برای جایگزین ثبت نام کردم میخواستم ببینم در ادامه راه به مشکل نمیخورم .", "لطفا در خصوص شرایط وام، مبلغ و تعداد افساط و توضیح دقیق تری بدهید تشکر", "باسلام من یک ماه پیش جهت تعویض کامیون فرسوده ثبت نام کرده ام ولی هنوزخبری از مرجع دریافت نکرده ام; لطفا زمان انتظار من را بفرمایید متشکرم ", "سلام 2تا اشتباه داشتم تو ثبت اطلاعات استان اشتباه زدم سندم وکالتی زدم قطعی امکان ویرایش وجود ندارد چه کار کنم؟", "مبلغ مازاد بر خرید خودرو که به آن وام تعلق نمی گیر د آیا باید نقداً پرداخت گردد؟", "mikham bedoonam daghighan che mashinhayii ro mishe jaygozine khodroye farsoodeye khodam bokonam? masalan 206 ya pars ya mvm 315 mishe begirim?", "You've really captured all the essniteals in this subject area, haven't you?", "You've really captured all the essniteals in this subject area, haven't you?", "You've really captured all the essniteals in this subject area, haven't you?", "با عرض سلام جهت وام 160 تومانی کامیون فرسوده چه ضمانتی مورد نیاز است با تشکر", "Reading this makes my deosiicns easier than taking candy from a baby.", "نوع ماشینهای جایگزین نرخ کشنده های جایگزین نحوه دریافت لاشه کامیون فرسودههای فرسوده ", "با سلام آیا در طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو فرسوده خریداری میشودو در مقابل آن وجهی پرداخت میشود؟", "سلام ظاهرا طرح جایگزین خودرو فرسوده با تاخیر زیاد انجام میشود لطفا بفرمایید به کدام کمپانی مراجعه کنیم و چه نوع خودروهایی تعلق میگیرد؟ ضمنا از سال 87 این خودرو خوابیده است و مالیاتها و بیمه پرداخت نشده وضعیت هزینه های آن به چه نحو است ؟ باید بیمه و عوارض شهرداری و مالیات به دارایی پرداخت شود؟", "با سلام و خسته نباشید خدمت شما اینجانب دارای خودرو رنو 5 مدل 1372 هستم و قصد دارم در طرح تعویض خودرو فرسوده شرکت کنم چند سوال از خدمت شما دارم 1-دولت در ازای از رده خارج کردن خودرو من چه میزان پرداخت میکند ؟ 2-بعد از از رده خارج کردن خودرو چه مبلغ وام به من تعلق میگیرد ؟ 3-قصد دارم با خودرو پراید 131 تعویض نمایم برای تعویض با خودروی فوق باید چقدر بر روی مبلغ جایگذینی و وام بگذارم ؟؟؟ اقساط وام هر ماه چقدره ؟ من کارگر روز مزدم ماهی 450 هزار تومان حقوق میگیرم خواهشا جوابم رو بدین چون در شرایط بد اقتصادی به سر میبرم و تنها تونستم 3 میلیون تومان پس انداز کنم خواهش میکنم جوابم رو بدین با تشکر از شما ", "با عرض سلام و خسته نباشید، بنده دارای خودروی سواری دوو اسپرو مدل 1994 که همان 1373 است هستم - می خواستم بدانم که با چه خودرویی میتوانم جایگزین کنم ؟ (141 ، تیبا و ...) - آیا میتوانم از ماشین های ایران خودرو انتخاب کنم ؟ - و همچنین چه مقدار از هزینه ماشین را باید نقداً بپردازم ؟ با تشکر از راهنمایی شما", "با سلام ماشین بنده پیکان مدل 58 میباشد . اول قیمت پرداختی چه میزان است پرداخت نقد چه مدت بعد از تحویل است تحویل خدرو در چه زمانی است سهیلات بانکی چند درصد و چند ماهه است به به چه میزان ریال می باشد با تشکر از لطف شما", "با سلام من یک خودروی سواری پیکان مدل 72 دارم و میخواهم برای تعویض خودروی خودم اقدام کنم اما متاسفانه از میزان وام دریافتی برای تعویض خودرو و نحوه ی بازپرداخت آن اطلاع ندارم ، میزان اقساط ماهیانه چقدر است؟ آیا کل مابقی قیمت خودروی دریافتی بصورت اقساط است ؟ با تشکر", " با سلام باتوجه به اینکه مدل پیکان بنده 77هست تا خرداد ماه بیمه داره و مشکل فنی هم داره,میتونم از طرح جایگزین خودرو فرسوده استفاده کنم و چقدر باید پول داشته باشم برای تعویض؟", "سلام درطرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کردم برای ایران خودرو،پیکان مدل 76دارم.مبلغ وام چقدراست.دربعضی ازسایت ها ذکرشده20میلیون درست است؟", "با سلام آیا میتوان در اطلاعات ثبت نام شده شرکت خودرو ساز ثبت شده را (تغییر- تعویض) نمود.؟", "با سلام آیا میتوانیم در اطلاعت ثبت شده شرکت خودروساز را (تعویض-تغییر) دهیم..؟", "کامیون فرسوده 10تن ظرفیت کل چند برمیدارید نقدی واگه جایگزین کنیم چه کامیون فرسودههایی تعلغ میگیردباظرفت چند تن", "با سلام لطفا میزان درصد سود وام چقدر است", "با سلام خواهشمنداست اعلام فرمایید سود وام چند درصد می باشد باتشکر", "ثبت نام اینترنتی را انجام داده ایم برای کامیون فرسوده فرسوده و کد رهگیری دارم اما از مرکز هیچ گونه تماسی مبنی بر اقدامات بعدی نیامده . برای اقدامات بعد ثبت نام چه چیزی است ؟", "با سلام سوال من اینه که من یک ماشین وانت کمپرسی نیسان دارم مدل 1983 دارم سوال اینه که من در صورت تحول خودرو چه مزایایی وخدماتی بهم تعلق میگیرد و ایا مبلغ و تسهیلاتی که شما برام در نظر گرفتید با قیمت ماشین در یک راستا هست یا نه(یعنی ارزش تحول دادن دارد یا نه )", "ما یه ماشین رنو مدل 80 داریم آیا میتونیم به عنوان خودرو فرسوده تحویل بدیم", "ثبتنام درتبریز ", "آیا می شود بعد از ثبت نام اسقاط خودرو انصراف داد ", "باسلام خودروی تحویلی شمابرای ما چندمیلیون تمام میشود؟ایا حق انتخاب وجوددارد؟میزان تسهیلات چقدر است ؟مشخصات کامیون فرسوده اینجانب مدل 1348 ظرفیت جمعا 15تن میباشد لطفابه طور کامل راهنمایی کنید", "", "با سلام اینجانب کد رهگیری خود را فرموش کرده ام خواهشمند است جهت دریافت مجدد کد رهگیری بنده را راهنمایی کنید .", "با سلام و احترام من یه خودرو فرسوده داشتم و اسقاط کردمش و مدت خیلی زیادی گذشته و پیش فاکتری که گرفتم محلتش گذشته.حال میتوان از گروه ایران خودرو پیش فاکتور گرفت و جایگزین کرد . از شما مدیر محترم تقاضا دارم در این خصوص راهنمایی لازم را ارشاد کنید ...", "با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو به شما و همکاران. لطفا و در صورت امکان مبلغ پولی را که بابت از رده خارج کردن یک دستگاه کشنده آیفا مدل 1982 و وزن شاسی حدودا 5 تن که به بنده تعلق میگیرد را به صورت جز به جز برایم بفرستید. با تشکر ", "باعرض سلام وتبریک خدمت شما من درتاریخ3/12/92درطرح تعویض کامیون فرسوده فرسوده ثبت نام کرده ام که تابحال خبری از سوی آن ستاد دریافت نکرده ام واکنون که کدرهگیری راواردکرده ام متوجه اشکال درسری پلاک ثبت شده شدم که قادر به اصلاح آن نشدم/لطفا مراراهنمایی فرماییدومن تاکی باید منتظربمانم", "خودروی اینجانب مدل 1354 ایران است,امکان شرکت در طرح نقدی خودرو فرسوده برای اینجانب وجود دارد?", "خودروی اینجانب مدل 1354 ایران است,امکان شرکت در طرح نقدی خودرو فرسوده برای اینجانب وجود دارد?", "با سلام. من یک خودرو دوو ریسر فرسوده دارم که یک بار سرقت شده و تمام وسایل آن جدا شده اما روشن می شود. خواستم بدانم چک لیست تحویل خودرو فرسوده چیست؟ ماشین من شیشه، دستگیره، چراغ، هیچی ندارد.", "درتاریخ بیست و سوم بهمن نودودوثبت نام کردم خبری نشده علت چیست؟", "سلام قیمت نیسان در تعویض نقدی چقدر است و نیسان فرد متوفی را ورثه چگونه انجام دهند", "با سلام میخواستم بپرسم چرا وقتی داریم ثبت نام اینرنتی خودرو اسقاطی فرمش رو پر میکنیم تو انتخاب شهر تبریز رو نوشته نشده من اهله تبریزم چی کار کنم توی فرم انتخاب شر رو چی کار کنم 09141083617", "یا سلان بنده یک پیکان مدل 74 دارم می خوام تو طرخ خودروهای فرسوده ثبت نام کنم 1- به چه مبلغ ماشین از من خریداری میشه 2- من باید چه مبلع پول برای تهیه یک خودرو 405 یا پراید یا سمند پرداخت کنم؟ 3- چه مقدار سازمان به من وام می دهد ؟ چند ساله ؟ میزان قسط حدودی چقد است ؟و ... 4- خودرو را باید کجا تحویل بدهم ؟ 5- خودرو تازه را کی به من تحویل می دهند ؟ و هز راهنمایی دیکر با تشکر ", "", "اینجانب پیکان مدل 79 درا هستم برای تعویض خودرو با خودرو تیبا چه مقدار نقد و چه مقدار اقساط باید به پردازم با سپاس", "با سلام. با تحویل خودرو پیکان مدل 79 و خرید خودرو تیبا مبلغ هر قسط حدودا چقدر میباشد؟", "آیادراستان قزوین نیز محل اسقاط وجود دارد؟وچه مدت طول می کشد تا خودرو را تحویل نمایند؟", "آیادراستان قزوین نیز محل اسقاط وجود دارد؟وچه مدت طول می کشد تا خودرو را تحویل نمایند؟", "با سلام وعرض تبریک بمناسبت سال نو بنده یک دستگاه سواری پیکان مدل 75 دارم که در طرح خودروهای فرسوده در 25 اسفند ثبت نام کردم وقرار شده پول نقد بگیرم. اما چگونه میتوانم از تسهیلات مربوط و جایگزینی خودرو استفاده کنم. از راهنمایی شما سپاسگزارم", "با سلام من یک خودرو مدل 1976 دارم. برای اسقاط چه باید کرد لطفا راهنمایی کنید با تشکر 09356402670", "با عرض سلام اتومبیل اینجانب پراید صندوقدار مدل 1381 می باشد که 2 سال پیش تصادف داشته و غیر قابل استفاده می باشد و هزینه تعمییر آن نیز از ارزش آن خیلی بیشتر است . سوال بنده این است که می توانم این ماشین را جز ماشین های فرسوده اسقاط کرده و از طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو استفاده کنم . پیشاپیش از راهنمایی شما متشکرم", "باسلام احتراما در مورخ 92/12/21 از طریق سایت ثبت نام کرده و پیگیری 31218116845 دریافت نموده ام و تا این تاریخ 92/12/28 هیچگونه تماس تلفنی با اینجانب نداشته اند.مدت تماس 72 ساعت اعلام شده است. با تشکر", "با سلام خودروی من مدل 1978 می باشد میشود آن را در سال 93اسقاط کرد", "با سلام.آیا امکان جایگزینی خودرو فرسوده با وام بانکی تا پایان فروردین 93 میسر است ؟ سقف مبلغ وام چقدر است ؟", "سلام ما ی ماشین وانت مدل 62 داریم و میخوایم با ی ماشین جدید که وانت مدل جدیده جایگزین کنیم..فقط مشکل ما اینه که میخوایم زود تحویل بدن،چون برای کارای روزانه خودمون خیلی ماشینو لازم داریم..میشه اینو اسقاط کرد و ی ماشین دیگه زود تحوبل بدن بهمئن؟؟ تشکر", "با سلام - بنده دارای یک خودرو ماکسیمای مشکی هستم که قیمت آن الان در بازار چیزی در حدود 70 میلیون تومان است- و بسیار تمیزو مشابه صفر می باشد. چگونه این ماشین و ماشینهایی نظیر سمند پژو 206 و 405 و زانتیا می توانند فرسوده باشند ؟ این طرح محکوم به شکست است. ", "خودرو پیکان بنده مدل اسفند 76 است و هنوز هم کار می کند و موتورش هم هنوز باز نشده ولی دوست دارم جایگزین کنم هرچند قیمت بازار از قیمت مصوب ستاد بیشتر است باز دوست دارم از تسهیلات جایگزین استفاده کنم و خودرو پیکان وانت بگیرم چون کارم با ماشین است می خواستم بدونم مبلغ تسهیلات چقدر است و به چه فاصله ای باید خودرو را بعد از ثبت نام تحویل دهیم و آیا اگر در این سایت ثبت نام کنم حتماً خودرو جایگزین تحویل می گیرم یا نه بعد از چند مدت می گویند بیا پولش را بگیر چون همانطور که گفتم با ماشین در بازارهای هفتگی وسایل می فروشم و تنها محل درآمدم این راه است", "سلام ایا خودرو هایه فرسوده با خودرو هایه مثل پژو405 یا با پژو پارس تعویض میشود؟ اگه تعویض میشه شرایتش چیه با تشکر از برادران عزیز", "آیا ماشین آریا مدل1350 را هم تعویض می کنند.", "با سلام و خسته نباشید خدمت شما سوال من اینه که با وجود قیمت 2.8 م خودرو و مبلغ 7 م وام مابقی مبلغ خودرو برای کسانی مثل من جور کردن آن تقریبا غیر ممکن است . درصورت وجود این شرایط امکان انصراف وجود دارد یا خیر با تشکر از زحمات شما ", "سلام.سال خودرو را اشتباه ثبت کردم (به جای 1378 ، سال 1357 درج شده)لطفا اعلام فرمایید به چه طریق امکان اصلاح آن وجود دارد؟و یا اصلاح اصلاح آن الزامیست؟؟ و در صورت نیاز به مراجعه حضوری نزدیکترین مرکز در منظقه یک،نیاوران کدام مرکز میباشد؟ با تشکر", "باسلام احتراماًیک راهنمایی برای داشتن یک خودرو میخواستم باعنایت به اینکه یک خودرو فرسوده دارم الزاماً خودرو جدید ازنوع پراید به هیچ وجه نباشد.ممنون", "باعرض سلام چرا در طرح جدید استان آذربایجان شرقی-تبریز وجود ندارد و اینکه تبریز هم شامل طرح ( اتومبیلهای فرسوده تاسال 82 )خواهد شد یا خیر با تشکر", "ماشین فرسوده خود را به یکی از دوستان فروختم وقبلا در سامانه خودروهای فرسوده ثبتش کرده بودم .حالا میخوام به نام صاحب جدیدش ثبت بشه اما این اجازه از طریق سامانه داده نمیشه .لطفا راهنمایی فرمایید .با تشکر ", "", "با سلام و خسته نباشید من مالک پژوی 405 GLX مدل 73 هستم،چه مبلغ وامی ازین خودروی فرسوده به من تعلق می گیرد و همچنین میزان سود و اقساط این وام چقدر است؟چه مدت طول می کشد تا ماشین صفر به دستم برسد؟ ممنون", "باسلام من یک دستگاه وانت مزدا1600 یک تنی مدل69 دارم می خواستم جایگزین ماشینم پراید بگیرم ولی نمی دانم بابت این جایگزینی چقدر کمک بلاعوض و چقدر تسهیلات شاملم می شودو چقدر خودم باید پرداخت کنم؟ از کمک شما ممنونم", "با سلام و تشکر از زحمات شما مسوولین خدوم من در تاربخ 22/12/92 پیش ثبت نام کردم که دو مورد را استباه وارد کردم یکی تاربخ مدل ماشین و دیگری تعداد چرخ ماشین لطفا مرا راهنمایی کنید چگونه اطلاعاتم را ویرایش کنم با تشکر", "بهره وام بانک ملت چند درصد هست ???", "اگه کارت ماشینو گم کرده باشم میتوان اسقاط کرد،؟؟البته کپی کارتو دارم ", "با سلام کدرهگیری خودروی فرسوده ام را گم کرده ام چگونه میتوانم آنرا داشته باشم", "بنده 20 روز پیش ثبت نام خودروهای فرسوده طرح جایگزنی کردم .و حتی مدارک خود را نیز ارسال و فکس کردم . ولی هنوز هیچ خبری نشده است که باید چیکار کنم بعدش لطفا راهنمایی کنید .", "بنده مدت سه سال است که خودرو خود را تحویل داده ام قرار بود به ما وام بدهند مبلغ وام 10 میلیون بود در بانک ملی حالا بعد از این همه مدت پرونده را دادن زیر بغلمون و میگن برو بانک ملت حالا واقعا بانک ملت وام میدن یا نه ؟", "با سلام من می خوام از طرح جایگزین خودرو فرسوده استفاده کنم ولی تو قسمت ثبت نام نام استان هرمزگان و نمی بینم می خواستم ببینم آیا راهی هست که من بتونم از خود بندر عباس اقدام به تحویل و جایگزین کردن خودرو کنم. متشکرم ", "خودرو وانت بار مدل 79 چه سالی اسقاط می شود", "سند من از نوع وکالتی اداری است جهت زدن به نام ولی خودرو روشن نمیشود از جهتی دیگر برگ سبز خودرو ستاره دار میباشد و گفتن بایستی روشن جهت کارشناسی آورده شود.", "من اشتباها در ثبت نام طرح نقدی خودرو فرسوده را انتخاب کردم می خواستم طرح جایگزین خودرو فرسوده را انتخاب کنم لطفا راهنمایی و کمک کنید", "سلام می خواستم بدونم اگر ضامن ببرم میتونم خودروی جایگزین رو بفروشم؟", "ضمن عرض سلام.بنده یک دستگاه رنجرور مدل ١٩٧٨ جهت بازسازى خریداری کردم.بنا به دلایلى پروژه تکمیل نشد.سوال اینجاست که موتور از ماشین جدا شده ولى موجود است.ولی گیربکس و صندلیها موجود نیست.حتما باید زمان اسقاط روى خودرو نصب باشند؟", "با عرض سلام و خسته نباشید سوال من این است که نحوه ارزش گذاری بر روی کامیون فرسوده های فرسوده به چه صورت است؟حداقل و حداکثر قیمتی که کامیون فرسوده را تحویل می گیرید چقدر است؟به عبارتی ارزش اسقاط خودرو چگونه تعیین می شود؟با تشکر فراوان", "kay sapt a nam shroo meshavad", "سلام من هشتم اسفند در طرح جایگزین خودرو فرسودهی ثبت نام کردم و بعد از گذشت 72 ساعت تماسی از مرکز اسقاط با من گرفته نشده و هرچه هم با شمارهای که در سایت قرار دادید برای پیگیری بعد 72 ساعت کسی به تلفنها جواب نمیدهد حال باید چه کنم برای پیگیری ثبت نام لازم به ذکر است که من در استان مازندران ثبت نام کردم .با تشکر راهنمایی فرمایید", "درمهر 92 ماشین تویوتا مدل 57 رابصدرت جاگزین از شهرستان درگز ثبت نام کردم با توجه به اینکه ماشین سال اخر مدل ثبت نامی است و خودروی جایگزین نیز وجود ندارد چه پیشنهادی دارید", "شماره بنده جهت تماس : 09358917035", "سلام با احترام بنده یک وانت مدل 80 دارم که منبع در آمد من هست و اگر بخوام فرسوده کنم باید بیکار بمونم ! لطفا کل فرآیند فرسوده کردن و خرید یک وانت جدید رو برای این حقیر توضیح دهید ! وام هم داره یا نه ؟ متشکرم", "با سلام من خودروی فرسوده ای دارم که میخوام آن را در این طرح ثبت نام کنم میخوواستم بدانم که وام خرید خودروی جدید هم به غیر از 2.8 میلیون پرداخت میشود؟