کلیک کنید

























































































































































"سلام و خسته نباشید ازگلستان،شهر گرگان عرض کنم که کسانی که تاکسی فرسوده ثبت نام نکردن چه باید کنن ثبت نام برای گلستان نیست الان ؟ ثبت نام دور بعد کی شروع میشه ؟", "برای تعویض کامیون فرسوده فرسوده قیمتی که کامیون فرسودهها رو برمیدارن چقدر ارزشش رو داره تحویل بدم یک جدید تحویل بگیرم خوب ماشینم بدم چقدر از قیمت ماشینی که میخوام بگیرم کم میشه چطوری محاسبه میشه قیمت ماشین فرسوده؟", "برای تعویض کامیون فرسوده فرسوده قیمتی که کامیون فرسودهها رو برمیدارن چقدر ارزشش رو داره تحویل بدم یک جدید تحویل بگیرم خوب ماشینم بدم چقدر از قیمت ماشینی که میخوام بگیرم کم میشه چطوری محاسبه میشه قیمت ماشین فرسوده؟", "۱)ماشین بنده سمند مدل ۱۳۸۳ میباشد به نظر شما آیا ارزش داره بعد از تعمیر موتور کلی که انجام دادم اونو تحویل بدم حالا همون ماشین یا یه نوع دیگه رو بردارم در حالی که میبینم همکار هایی که ماشین صفر کیلومتر دارن بیشتر از من میرن تعمیرگاه . ۲) حالا با این تفاسیر به نظر شما اگه ماشین خودمو که حداقل تو بازار ده میلیون قیمت داره جایگزین کنم با قیمت سه میلیون و پانصد ارزش داره ۳) به نظر چه ماشینی رو بردارم که از سمند بهتر باشه ۴) اگه امکان داره مبلغ وام و اقساط رو اعلام کنین ممنون که وقت میزارین ", "۱)ماشین بنده سمند مدل ۱۳۸۳ میباشد به نظر شما آیا ارزش داره بعد از تعمیر موتور کلی که انجام دادم اونو تحویل بدم حالا همون ماشین یا یه نوع دیگه رو بردارم در حالی که میبینم همکار هایی که ماشین صفر کیلومتر دارن بیشتر از من میرن تعمیرگاه . ۲) حالا با این تفاسیر به نظر شما اگه ماشین خودمو که حداقل تو بازار ده میلیون قیمت داره جایگزین کنم با قیمت سه میلیون و پانصد ارزش داره ۳) به نظر چه ماشینی رو بردارم که از سمند بهتر باشه ۴) اگه امکان داره مبلغ وام و اقساط رو اعلام کنین ممنون که وقت میزارین ", "سلام بنده چند سال پیش خودرو خود را به مرکز اسقاط تحویل دادم ولی تا کنون از هیچگونه مزایایی استفاده نکردم لذا از شما خواهشمندمدر خصوص استفاده بهینه از مزایای خودرو اسقاطی مرا یاری دهید.", "سلام خسته نباشید من خودروی اردی مدل 78 دارم میخواستم بدونم به کجا باید مراجعه کنم که معطل نشم و پولم و نخورن چون برای یکی از دوستام همچین اتفاقی افتاد یه مرکز مجاز و معتبر رو اعلام کنید لطفا", "با سلام و خسته نباشد من حدود دوسال پیش یک خودرو تاگسی آتش گرفته خریداری کردم تا به ناوگان نوسازی بدم و یک خودرو تازه بگیرم این خودروی که من گرفتم از ستاد سوخت و راهنمایی رانندگی تبریز و آتش نشانی نامه دارد که بلامانع می باشد برای اسقاط ، الان که همه چیز تموم شده وام و نمی دانم پول پیش ایران خودرو ، دیگه آماده شده برای تحویل خودرو نو این مرکز اسقاط گسترش تبریز تحویل نمی گیرد که باید خودرو فرسوده سالم باشد من چیکارکنم خیلی خیلی موندم دوسال منتظر باشد الانم اینجوری بند و شرایط گذاشتن تورو خدا راهنمایی کنید خیلی خیلی ممنون میشم باتشکر از زحمات شما عزیزان 09389583854", "با سلام من میخواهم ماشینم را بدلیل مشکلات مالی اسقاط کنم میخواهم بدانم چقدر پول و حداکثر چند روزه به من پول میدهند.", "سلام سوالی پرسیده بودم چگونه پیگیری کنم", "یک دستگاه خودروی وانت پیکان مدل 82 به نام شرکت حقوقی(اینجانب رییس هیات مدیره شرکت هستم) را چگونه می توان به خودروی نو تبدیل کرد", "سلام خسته نباشید من چهار ماهه منتظر اعلام هستم می خواستم ببینم امکان لغو ثبت نام هست یاخیر ", "بنده رئیس هیئت مدیره یک مجتمع مسکونی هستم. عده ای از ساکنان، خودروهای بسیار فرسوده و شکسته خودرادر محوطه مجموعه رها کرده اند و از تعیین تکلیف برای آنها خودداری می کنند. آیاآن نهاد محترم، آئین نامه و یا قوانینی برای رسیدگی به امور اینگونه خودرو ها دارد؟ آیا می توانید ما را برای خلاص شدن از شر این آلاینده های محیطی راهنمایی فرمایید؟ با سپاس فراوان", "سلام من ولوو سوسماری کمپرسی مدل 1346 دارم میخوام تحویلش بدم حالا چندتا سوال دارم 1.ماشین خودم رو دولت به چه قیمتی برمیدارش؟ 2.الان ثبت نام کنم کی بهم ماشین تحویل میدم؟ 3.چه زمانی فراخوان میدن برای تحویل خودرو؟ 4.حق انتخاب دارم در انتخاب کامیون فرسوده جدید؟ ممنون میشم به سوالام جواب بدید باتشکر ", "پراید مدل 77 دارم که ارزش ان بالغ بر 6 میلیون تومان می باشد که با شرایط اسقاط 2.5 میلیون تومان خریداری میشود ودر خواست انصراف دارم", "خودرو فرسوده با چه قیمتی محاسبه و نحوه تبدیل آن و مراحل انجام عملیات", "با سلام خدمت شما چند سال پیش پیکان خود راتحویل مرکز اقساط دادم قرار شد ماشین تحویل بگیریم ولی خبری نشد یه بار ایرانخودرو گفت سایت بسته باید پولتان رابگیری ولی من ماشین میخواستم خواهش میکنم کمک کنید", "سلام آیا در حال حاضر می توانم مینی بوس فرسوده(برون شهری) خود را تحویل دهم؟چه قیمتی؟اگر بخواهم یک ماشین بعنوان مثال هیوندای(النترا) به جای اسقاط بیاورم تا چه میزان تسهیلات می توانم دریافت کنم؟مدت بازپرداخت و سود تسهیلات(در صورت اختصاص)چچگونه خواهد بود؟با تشکر", "لطفا درمورد بقیه پول خودرواعم از اقساطی یا نقدی آن اطلاعاتی مبذول بفرمایید", " میخواستم بدونم از اسقاط یک کامیون فرسودهت لیلاند با مدل 1356 باری بصورت خالص حدودا چقدر دریافت میکنم و چقدر تسهیلات میگیرم ", "با سلام آیا امکان این وجود دارد که خودرویی که در مزایده نیرو انتظامی برنده شده ام و خودرو پلاک گذر موقت دارد و خودرو نو و بسیار سالم و مدل بالا میباشد را پلاک ملی کنم چون خودرو خارجی وارداتی و مدل بالا میباشد ولی در مزایده اسقاطی خورده است باتشکر", "باسلام یکدستگاه پیکان مدل 75دارم قصد دارم با پرایدبار(151)تعویض نماییم خواهشمند است راهنمایی فرمایید/قربان شما", "سلام دوو ریسر مدل ۹۴ دارم برای اسقاط و تعویض خودرو چه مراحلی رو باید طی کنم ؟ چه مدت زمان تحویل خودرو طول میکشه ؟ چه مبلغی خودروی من برداشته میشه و چقدر الباقی باید پرداخت شود . ممنون در صورت امکان تلفنی جواب داده شود 09194102609 09353228184", "با سلام ایران خودرو کدام یک از محصولات خود را برای جایگزین معرفی کرده ؟ ممنون", "با سلام،لطفا بفرمایید که وانت مزدا که در کارت ماشین ظرفیت 1 تن نوشته،چند گواهی اسقاط دارد،چقدر قیمتش هست،آیا با وانت پیکان که ظرفیت 750 کیلو هست فرقی ندارد،ممنون از لطف شما", "۲ سال است که جهت طرح تعویض اتوبوس فرسوده بین شهری فرسوده در سامانه ثبت نام کرده ایم و تاکنون بررسی صورت نگرفته. لطفا راهنمایی بفرمائید.", "نحوه جایگذینی خودرو فرسوده با خودرو نو چگونه است و در حال حاضر چه ماشینهایی جایگزین می شوندو شرایط قیمتی و تسهیلات و اقساط را اعلام فرمایید. در صورت خرید نقدی قیمت آن را اعلام فرمایید .", "سلام تاکسی فرسوده پیکان مدل 83 دارم که برای اسقاط ثبت نام نموده ام اما برای پیگری نوشته ثبت نام شما نهایی نشده و با مرکز اسقاط شهر خود تماس بگیری از انجایی که در شهرستان ساوه مکز اسقاط تاکسی فرسوده نیست و مربوط به استان مرکزی میشه چکاری باید انجام بدم شماره یا ادرس مرکز اسقاط تاکسی فرسوده را میخواستم و تقریبا چقدر زمان میبره تا تاکسی فرسوده را تحویل و مبلغ ان را به بنده پرداخت کنند و با توجه به اینکه تاکسی فرسوده بنده مدت پنج ساله که خوابیده ایا باید برای اسقاط روشن باشه سپاسگزار لطف شما هستم ", "سلام تاکسی فرسوده پیکان مدل 83 دارم که برای اسقاط ثبت نام نموده ام اما برای پیگری نوشته ثبت نام شما نهایی نشده و با مرکز اسقاط شهر خود تماس بگیری از انجایی که در شهرستان ساوه مکز اسقاط تاکسی فرسوده نیست و مربوط به استان مرکزی میشه چکاری باید انجام بدم شماره یا ادرس مرکز اسقاط تاکسی فرسوده را میخواستم و تقریبا چقدر زمان میبره تا تاکسی فرسوده را تحویل و مبلغ ان را به بنده پرداخت کنند و با توجه به اینکه تاکسی فرسوده بنده مدت پنج ساله که خوابیده ایا باید برای اسقاط روشن باشه سپاسگزار لطف شما هستم ", "با سلام ثبت اشتباه خودرو ساز در زمان ثبت نام", "با سلام، پراید 84 دست اول دارم که برای فروش مراجعه کردم معلو شد شماره شاسی مخدوش است (بعلت تصادف در تعمیرگاه شاسی را دو تکه کرده بودند). حالا ماشین غیرقابل فروش است. چون یکسالی است که ماشین بلااستفاده افتاده مایلم بدانم آیا میتوانم آنرا بعنوان اسقاطی بفروشم چگونه و به کجا مراجعه کنم و چه مبلغی به من در مقابل خواهم گرفت و همینطرو در مورد فک پلاک، آیا پلاک برای خوم می ماند. همانطور که می دانید با پلاک راحت میتوانم قولنامه ای بفروشم اما مایل به این کار نیستم. با تشکر فرشته بنی اسد", "سلام قصد فروش یک دستگاه پیکان 58 را دارم اماطی تماس با شرکتهای فرسوده کننده خودرو به من اعلام کردندخودرو های زیر مدل 1360 در سایت ثبت نام نشده و پذیرش ندارند.لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمائید با تشکر موبایل 09121404152", "قیمت خودروی فرسوده ما چقدر است ؟ پیکان مدل 79؟", "قیمت خودروی فرسوده ما چقدر است ؟ پیکان مدل 79؟", "سلام خودروی RD پژو مدل 80 دارم . ایا در حال حاضر طرح اسقاط و جایگزینی انجام میشود و در صورت انجام ایا میتوانم به جای ان پراید دریافت کنم . ممنون ", "سلام لطفا اگر بفرمایید پیکان فرسوده مدل1377رادرطرح نقدی خودرو فرسودهرتحویل بدهم چقدر پول میدهند", "باسلام من میخوام ماشین 206 مدل 82 بخرم میخواستم بدونم تا چندسال میتونم به عنوان ماشین غیر فرسوده ازش استفاده کنم و اگر جزء ماشیتهای فرسوده باشه محدودیت هاش چیه؟ با تشکر", "سلام من یه پیکان وانت سال 1362 دارم.ایا میتونم این ماشین رو با ماشین های سواری عوض کنم؟قبلا یه نفر بهم گفت خودرو های زیر 1370 باید اسقاط بشن شامل طرح تعویض نمیشن.من در گیلان.شهرستان لاهیجان هستم باید به کجا مراجعه کنم.", "در قبال خودروهای تعویضی چه خودروهایی و از چه کارخانجاتی به متقاضی ارایه میگردد؟", "در قبال خودروهای تعویضی چه خودروهایی و از چه کارخانجاتی به متقاضی ارایه میگردد؟", "چه خودروهایی در قبال تعویض به متقاضیان واگذار میگردد؟", "سلام بنده یک خودرو پیکان دارم که وکالت تعویض پلاک دارم میخوام بدونم با وکالت تعویض پلاک میتونم خودرو را به مرکز اقساط اتحویل بدهم ", "من می خواستم بدونم پراید مدل 82 بنده را در این طرح به چه قیمتی محاسبه می کنن", "سلام خسته نباشید یک خودرو سپند پی کی با مدل82سالم دارم میخوام اسخاطش کنم و از طرح جاگزین استفاده کنم میخواستم بدونم امکانش هست؟؟؟؟.میخوام پراید 0کیلومتر بگیرم از امتیازش.میتونم یا خیر؟؟؟", "سلام لطفا بفرمایید قیمت مینى بوسى که اسقا ط میشه چقدره ، مبلغ وامى که میدن چقدره قسط چند ماهه و چند درصد و مبلغ قسطش چقدره و تحویل خودرو جدید چه مدت طول میکشه ممنون از راهنماییتون", "سلام وانتی دارم که میخوام معاوضه کنم اول از همه نمیدونم چقدر قیمت میخوره جایی هست که قیمتشو بدونم دوم واسه معاوضه من ضامن ندارم ایا راهی هست که بدون ضامن اقدام کنم ممنون اگه راهنمایی کنین", "با سلام میخواستم بدانم در حال حاضر کدام شرکت خودروسازی خودرو تحویل میدهد. با تشکر", "سلام پراید اسقاطی دارم میخوام از شرایط جایگزینی باخبر بشم نماینی ها درست جواب نمیدن فقط میگن اول باید ماشینو تجویل بدی بعد شرایط رو بهت میدیم اومدیم من تحویل دادم ولی از پس شرایط بر نیومدم اون موقع من چکار کنم؟ ماشین هم به نام من نیس", "با عرض سلام.خواهشمندم راهنمایی فرمایید که چرا در هنگام ثبت نام در قسمت مشخصات طرح نام استان گلستان نمی باشد و ما باید چه کنیم که در استان گلستان سکونت داریم و قصد ثبت نام خودروی فرسوده خود را داریم؟", "سلام من برای تعویض خودرو ثبت نام کردم ولی جوابی نگرفتم چطوری پیگیری کنم دی ماه پارسال", "سلام من یه پراید مدل80دارم واسه تحویل تسهیلات شاملم میشه؟ قیمت تحویل چقدره؟ ماشین به نامم نیست واسه تحویل باید سندش رو به نامم بزنم یا بعدا میتونم ماشین جدید رو به نام خودم تحویل بگیرم؟ مرسی", "جهت تعویض وانت نیسات چه مبلقی تعلق می گیرد ؟ برای طرح جایگزین خودرو فرسوده با خودرو های ایران خودرو چقدر وام و با سود چند درصد و بازپرداخت چند ساله تعلق می گیرد؟", "جهت تعویض وانت نیسات چه مبلقی تعلق می گیرد ؟ برای طرح جایگزین خودرو فرسوده با خودرو های ایران خودرو چقدر وام و با سود چند درصد و بازپرداخت چند ساله تعلق می گیرد؟", "با سلام خواهشمند است موارد و کلا شرایط لازم جهت تعویض ماشین نیسان سانی(سواری) مدل 70 با سایر خودرو ها را بفرمائید؟ ", "با سلام و عرض ادب و احترام. پیکان مدل 76 دارم. فرایند تحویل خودرو چگونه و با چه خودروهایی هست؟ قیمت محاسبه ماشین، مدت زمان تحویل و تسهیلات . ممنون و سپاسگزارم", "با سلام آغاز جایگزینی خودروهای مدل 1382 و 1383 چه زمانی خواهد بود؟", "قیمت نهابی خودروی فرسوده به صورت نقدی چقدر میباشد وشرایط اقدام به چه صورت بوده ", "ایا به کسانیکه خودرو خود را در گذشته اسقاط کرده اند و پول دریافت کرده اند و بابت اسقاط خودرو دریافت نکرده اند هم اکنون مابه التفاوت اختصاص می گیرد", "با سلام در مورد طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودروی فرسوده و مقدار تسهیلات و درصد سود تسهیلات ", "با سلام می خواستم کامیون فرسوده بنز مدل ۵۷ شمسی بخرم .خواستم بدونم از رده خارجه؟ شرایط از رده خارج بودن چیه؟ اکه از رده خارج بکنن چه شرایطی داره؟ تو جاده میزارن؟ یا کارت سوخت رو قطع میکنن؟ ", "سلام خسته نباشید یه پژو اردی مدل ۱۳۷۹ دارم مخام اسقاط کنم...و جایگزین این ماشینو بدم ب شما چقد دگه نقد بدم و چقد قسط بدم تا بتونم یه پژو ۴۰۵ صفر یا مدل ۸۸ ب بالا بگیرم