خرید خودرو فرسوده







مبلغ آن چقدر است؟ ایا وام به صورت نقدی است یا تصحیلات خودروی صفر کیلومتر هست؟", "سلام مینی بوس فرسوده مدل 1365 دارم. میخواستم ببینم با چه خودرویی تعویض میتونم بکنم. و ساخت کجاست؟ با تشکر", "با سلام مقدار وام و سود و مدت باز پرداخت جهت خوروهای فرسوده جدید چه قدر می باشد", "سلام.ببخشید،به خودرو فرسوده مثل پژوى مدل ١٣٧٨ بنده وام به چه مقدار تعلق مى گیرد؟از دوستان بنده ماکسیما مدل ٨١ دارد به این ماشین چقدر وام تعلق می گیرد؟هر دو ماشین را به چه قیمت از ما می گیرید؟به نظر شما سیاست تنبیهى که به صورت اجبار به دارندگان ماشین از طرف شما در سال ٩٣ در نظر گرفته شده در مقابل تشویق هاى ناچیز میتواند نظر مردم آنهم با حقوق کارگرى را درجهت خواسته شمابراى هواى سالم همسو کند؟چرا در پورتال اطلاع رسانى فقط میگویید خودرو شما رو اینقدر میخریم!کسى مثل من آنهم با این حقوق میتواند یه خودرو مثل پژو ٤٠٥که محصول حداقل ٤٠ سال پیش فرانسه است ودر حال حاضر با قطعات چینى وپر مصرف مزین شده است بخرم؟سوال زیاد است سرتان را درد نمیاورم،فقط به این چند سوال بنده پاسخ بدهید ممنون میشم!", "ماشین سواری با مدل 1378 شامل طرح اسقاط می شود.؟تسهیلات دریافت خودرو جایگزین چیست؟", "با سلام و خسته نباشید. من مالک یک دستگاه پژو RD مدل 78 هستم که از لحاظ سلامت سطح خیلی پایینی قرار داره، اگر بخوام ماشینم رو جایگزین کنم خودرو من رو با چه مبلغی برمیدارندو چقدر تسهیلات میدن و چقدر باید نقدی پرداخت کنم تا بتونم جایگزینش کنم ؟ بخاطر اینکه من با ماشینم کار میکنم و زمان برام مهمه شما چه پیشنهادی میکنید ؟ واقعن سردرگمم ! لطفا راهنماییم کنید. باتشکر ", "با سلام من یک خودرو وانت پیکان دارم میخاستم ان را با خودرو نیسان جایگزین کنم با تشکر", "در هنگام تکمیل فرم پیش ثبت نام به جای طرح جایگزین خودرو فرسوده طرح نقدی خودرو فرسوده انتخاب کرده و شماره موبایل کم استفاده خودم را وارد کردم. آیا امکان تغییر اطلاعات وجود دارد؟", "باسلام اینجانب دارای یک دستگاه مینی بوس فرسوده فیات مدل 1365 می باشم لطفا جهت شرایط تعویض جایگزین راهنمایی بفرمایید . با تشکر", "مدل پیکان78درتبریزمیتوانم جایگزین ثبت نام کنم", "باسلام یک دستگاه مینی بوس فرسوده ایویکوفرسوده دارم که میخوام برای اسقاط ثبت نام کنم.امادرصفحه ثبت نام نمیدونم کدوم گزینه طرح وکدوم خودروسازروانتخاب کنم . راهنمایی کنیدممنون میشم . تلفن 09125077505 ", "من در طرح نقدی خودرو فرسوده ثبت نام کردم آیا میتوانم طرحم را به جایگزین تغییر دهم . رنو مدل 79 به کد ملی 0920407064", "با عرض سلام و خسته نباشید یک خودروی پژوی 504 مدل 1975 داریم وقصد ثبت آنرا جهت جایگزینی یا طرح نقدی خودرو فرسوده داریم با توجه به اعلام افزایش مبلغ کمک بلا عوض، آیا امکان اعلام مبلغ جهت خودروی مذکور هست؟ با تشکر لالایان تبریزی", "سلام بنده مالک یک دستگاه ماشین رنو5 مدل 1360 باپلاک قدیم هستم برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی باید چکار کنم", "سلام بنده مالک یک دستگاه ماشین رنو5 مدل 1360 باپلاک قدیم هستم برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی باید چکار کنم", "سلام بنده مالک یک دستگاه ماشین رنو5 مدل 1360 باپلاک قدیم هستم برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی باید چکار کنم", "با سلام پیکانی مدل 56 دارم. می خواستم بدانم اگر این خودرو رو تحویل دهم از چه تسهیلاتی چه نقدی و چه بانکی برخوردار خواهم بود؟ با تشکر", "باسلام و عرض وقت به خیر در سایت اعلام شده است که خودروهای سواری تامدل82می توانند خودروی خود را چه نقدی ویا جایگزین اسقاط کنندولیکن بنده که سواری مدل75دارم را در استان مرکزی(مرکز اسقاطخودرو اراک بازیافت)برای طرح جایگزین خودرو فرسوده قبول نمی کنند از شما خواهشمندم که مرا راهنمایی کنید که برای جایگزینی خودرو ام به کدام مرکز مراجه کنم و شرایط طرح جایگزین خودرو فرسوده راشرح دهید.", "در صورت تحویل کامیون فرسوده بصورت نقدی چه مدت پس از تحویل وجه آن پرداخت میشود و به چه صورت؟", "با عرض سلام و خسته نباشید. بنده یک خودروی پژو 504 مدل 53 دارم. سوالم اینه که آیا طرحی بابت خودروهای قبل 57 جهت جایگزینی گذاشته میشود یا خیر؟ ممنون", "سلام مو خواستم بدونم که باتحویل کامیون کمپرسی 16تن چه ماشینی میتوانم ثبت نام کنم وچه مقدارپول خودم باید تقبل کنم", "با سلام 1-آیا پس از اسقاط خودرو فرسوده خودروی جدید به من داده خواهد شد یا خیر؟ 2-آگر خودروی جدید داده میشود شرایط تسهیلات آن چگونه است؟ ", "بنده مدی دفتر پیشخوان دولت هستم افرادی جهت ثبت نام وچگونگی جایگزینی خودرو به این محل مراجعه میکنند مراراهنمایی نمایید", "با سلام. آیاراهی یا طرحی هست که ماشین رو خودتون بیاین ببرین و یا اینکه حتما خودمون باید پلاک مجازی بگیریم و تحویل بدیم", "باسلام وخسته نباسیدحضور شما احتراما"" اینجانب در تاریخ 19/11/92 نسبت به ثبت نام اقدام نموده ام وکد رهگیری دریافت نموده ام متاسفانه تاکنون هیچ تماسی بااینجانب گرفته نشده است لطفا"" راهنمایی بفرمایید. ممنون", "با سلام پدرم یک خودروی سواری پیکان مدل 1372 داره میخواستم بدونم که تو یکی از مدارکاتون شماره حساب جام بانک ملته که متاسفانه پدر من حسابی در بانک ملت نداره. میشه از حساب من توی بانک ملت دارم رو توی سیستم ثبت کنم؟", "آیا استان کردستان شامل طرح خودروهای فرسوده می شود؟", "با سلام کسی که خودروی فرسوده مدل55 داشته باشد و تا کنون اقدام نکرده باشد تکلیفش چیست؟ شماره تماس 09124434074", "سلام/خودروهای <<مدل82>>تا کی برای ثبت نام مهلت دارن/ و ازچه زمانی با سیاستهای تنبیهی مواجه خواهد شد؟ ", "درخواست تبدیل خودرو فرسوده مینی بوس فرسوده فیات مدل 1364 با وانت بار پیکان را دارم. در صورت عدم امکان موردمذکورآیاتحویل نقدی وجود دارد یا نه ؟ اگرهم این امکان وجوددارد،چه میزان مبلغ وباچه شرایطی بابت خودروی خود دریافت خواهم کرد ؟", "سلام/خودروهای <<مدل82>>تا کی برای ثبت نام مهلت دارن/ و ازچه زمانی با سیاستهای تنبیهی مواجه خواهد شد؟ ", "سلام/خودروهای <<مدل82>>تا کی برای ثبت نام مهلت دارن/ و ازچه زمانی با سیاستهای تنبیهی مواجه خواهد شد؟ ", "1- اولاقیمت ماشین من در بازار حدود 4تا 5 میلیون است و این قیمت خیلی کم است . 2- من هیج پولی ندارم که بذارم رو مبلغ ماشینم و باید چکار کنم و مبلغ وام شما هم خیلی کم است ", "با سلام:1-مبلغ تسهیلات بانکی طرح جایگزین خودرو فرسوده خودروی سواری شخصی چقدر و باسود چند درصد است؟. 2-تخفیف بیمه وسوخت آیابه خودرو جایگزین منتقل می شود؟ باسپاس از لطف شما", "با سلام من خودرو فرسوده مدل 1986 میتسوبیشی دارم 6 سال پیش خریداری نمودم سند بنام خودم نیست ولی اصل سند و تمام مدارک را دارم جهت تحویل خودرو و در یافت جایگزین چکار باید انجام دهم ", "چه خودروهایی در طرح جایگزین خودرو فرسودهی هستند؟ مبلغ تمام شده اونها چقدره؟مبلغ تسهیلات پرداختی چقدره؟چه مدت زمانی طول میکشه تا ماشین تعویض بشه؟", "یلیاتیبایزاساسظالق؟", "با سلام سوالی خدمت ارائه دهنده ی تصحیلات داشتم! میخواستم بدونم اگه خودرو فرسوده تحویل بدیم طول مدت پرداخت پول آن چه مقدار می باشد؟ و سوال بعدی اینکه چه بانک های طبق اطلاعیه رئیس بانک مرکزی تصحیلات بانکی و وام آن را پرداخت می نمایند؟ و این وام شامل خودرو های 1380 هم می شود؟ با تشکر", "سلام و خسته نباشید بنده پول کم دارم و میخام ماشینم را اسقاط کنم و به دلیل اینکه پولم کم هست هنوز ثبت نام نکردم ایا کمک بلاعوض به من تعلق میگیرد؟؟؟؟", "آیا پس از ثبت نام، منع قانونی ای برای عبور و مرور خودرو مذکور به وجود می آید؟ خودرو من در وضعیت فنی بسیار مناسبی است و تنها سال های زیادی از تولید آن میگذرد. ", "با سلام من بعد از اینکه ثبت نام کردم متوجه شدم پلاک ماشین رو اشتباه وارد کردم ویادم رفت شمارهی پیگیری را یادداشت کنم الان نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ", "با سلام. برای طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو فرسوده با محصولات ایران خودرو چه اقدامی باید انجام داد.", "", "باسلام آیا امکان دارد خودرو من با یک خودرو سواری پژو یا سمند جایگزین گردد.من سمند مدل 81 دارم در این صورت شرایط تسهیلات بانکی بصورت کامل اشاره شود. خودرو من به چه قیمتی قابل جایگزین خواهد شد. باتشکر از راهنماییتان", "سلام خسته نباشید من از شهرستان مراغه از استان اذبایجان شرقی هستم. در سایت استان اذربایجان شرقی مجود نمیباشد چیکار میتوان انجام داد؟", "اگر من خودروی فرسوده ام را اسقاط کنم که بیمه ان تا پایان سال 92 است و خودروی جدیدم را که سایپا در خرداد 93 تحویل خواهد داد می توانم تخفیف شش ساله بیمه خودروی فرسوده را به خودروی نو انتقال دهم . با تشکر", "با سلام احتراماٌ به استحضار می رساند مقدار وام که جهت جایگزین کردن خودرو به دارنده ی خودرو فرسوده تعلق می گیرد چقدر بوده و سود پرداختی آن نیز چه مقدار می باشد و همچنین طی چند ماه بازپرداختی دارد و خودرو سواری مدل 77 تا 82 با برگ اعلام وضعیت فرسودگی از مراکز معاینه فنی جزء خودرو فرسوده قرار می گیرد؟ از مساعدت شما متشکرم", "من خودرویی که در اختیار داشتم رو برای طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کردم و کد رهگیری نیز دریافت کردم چند روز بعدش از مرکز اسقاط کاشان با من تماس گرفتن (با این توضیح که شهر من اصفهانه) که ماشین رو بیارین برای اسقاط و شماره حساب مالک رو هم بدین من گفتم که برای طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کرده بودم گفت که طرح جایگزین خودرو فرسوده برای شما فعال نیست حالا من واقعا بلاتکلیف موندم که چه بکنم چون که بدون طرح جایگزین خودرو فرسوده نمیتونم دیگه ماشین داشته باشم خواهشا اطلاع رسانی کنید 09131862400", "من در طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کرده ام آیا میتوانم بعدا طرح جایگزین خودرو فرسوده را به نقدی تغییر دهم و آیا مدل سال 1352 هم شامل طرح میشود و آیا شرایط خاصی برای طرحها لازم است", "خودرویی که جهت اسقاط به مراکز آورده میشوند آیا باید توانایی حرکت داشته باشند یا می توان آنها را با یدک کش به مراکز آورد و ثبت نام تا چه تاریخی ادامه دارد؟", "1-از زمان ثبت نام اینترنتی چمدت بعد خودرو اسقاط می گردد؟ همچنین چمدت طول می کشد تا تسهیلات و سپس خودروتحویل متقاضی می گردد؟ 2-نرخ سود تسهیلات چقدر است و مدت زمان بازپرداخت آن چیست؟", " با سلام و احترام آیا در طرح جایگزین خودرو فرسوده امکان انتخاب پراید سایبا 111 می باشد ؟ یا فقط مدل های ذکر شده قابل انتخاب می باشد", "با عرض خسته نباشید بعد از ثبت نام چه زمانی طول میکشد تا خودروی فرسوده را تحویل مرکز اسقاط بدهیم و زمان شروع این فرایند برای مینی بوس فرسودههای فرسوده کی میباشد ؟", "با عرض خسته نباشید بعد از ثبت نام چه زمانی طول میکشد تا خودروی فرسوده را تحویل مرکز اسقاط بدهیم و زمان شروع این فرایند برای مینی بوس فرسودههای فرسوده کی میباشد ؟", "با سلام میخواستم بپرسم آیا جایگزینی خودرو فرسوده در حال حاظر انجام میشود یا خیر؟من در طرح جایگزین خودرو فرسودهی ثبت نام کرده ام و درخواست جایگزینی خودرو ام را دارم، آیا باید منتظر تماس از شخص خاصی باشم؟ آیا تحویل خودرو همانطور که در سایت اعلام شده ظرف 30 تا 45 روز انجام میشود؟", "با سلام.خودرو پیکان مدل 57 برای تعویض چقدر ارزش اسقاطی دارد ؟و چقدر تسهیلات با سود چند در صد تعلق می گیرد؟", "باسلام خودرو پراید مدل 1381 را به چه قیمتی خریداری می نمایید و میزان تسهیلات پرداختی چه مقدار میباشد ", "با سلام بنده 1عدد پیکان وانت مدل 80 و پژو 78 دارم میخواستم قیمت رو بدونم برای طرح تعویض ", "با سلام احتراما با توجه به ثبت نام اینجانب در سایت فرسوده جهت جایگزینی در روز اول طرح چرا این طرح در استان اصفهان اجرا نمی شود و فقط در استان تهران اجرا می شود.", "با سلام احتراما با توجه به ثبت نام اینجانب در سایت فرسوده جهت جایگزینی در روز اول طرح چرا این طرح در استان اصفهان اجرا نمی شود و فقط در استان تهران اجرا می شود.", "آیا امکان خرید و فروش خوردو مزدا مدل 93 وجود دارد؟", "عرض ادب-من پژو 405GLX مدل 1377 دارم.میخواستم بدانم در کدام طرح باید ثبت نام کنم و شرایط دریافت خودروی جدید به چه صورت است؟.با تشکر", "با سلام مدت زمان ثبت نام اینترنتی تا زمان واریز وجه آن به حساب ثبت نام کننده چند روز طول میکشد.", "", "سلام-مابه التفاوت بیمه تمام وکمال پرداخت میشود؟یعنی ماشینی که2ماه پیش600000تومان پول بیمه پرداخت کرده بااسقاط خودرو خود 500000تومان به او پرداخت میشودیا کمتر؟", "با سلام خوردروی پیکان مدل 76 را دارا می باشم و قصد تعویض این خودرو را با خودوی صفر را دارم.بهترین گزینه برای من طرح نقدی خودرو فرسوده می باشد یا طرح جایگزین خودرو فرسوده؟چرا؟", "آیا صحت داردمدل خودروهای فرسوده تاسال 1382 میباشد ", "باسلام ثبت نام کرده ام یک عددشماره خودرواشتباه تایپ شد همچنین لرستان نبود مرکزی نوشتم تکلیف چیست با تشکر", "باسلام ثبت نام کرده ام یک عددشماره خودرواشتباه تایپ شد همچنین لرستان نبود مرکزی نوشتم تکلیف چیست با تشکر", "باسلام ثبت نام کرده ام یک عددشماره خودرواشتباه تایپ شد همچنین لرستان نبود مرکزی نوشتم تکلیف چیست با تشکر", "", "با سلام و احترام مسولین محترم چرا فکر میکنید طرح دولت محترم خیلی خوبه و باید ازش استقبال شود ؟ در جریان باشید لطفا که یک خاور مدل 50 تو بازار 15 میلیون تومان معامله میشود چرا باید بدیم به شما 5 تومان ؟ که بریم زیر قسط ماشینی که هم اندازه خاور کرایه میگیره ؟ 5 میلیون تومان من تازه پول لاستیک دادم فقط......", " باسلام مبلغ وام خودرو برای تعویض خودرو پیکان در ایران خودرو و سایپابرای پرشیا و پراید چقدر است؟مابه التفاوت پرداختی ما برای ایران خودرو و سایپا چقدر است ؟", " باسلام مبلغ وام خودرو برای تعویض خودرو پیکان در ایران خودرو و سایپابرای پرشیا و پراید چقدر است؟مابه التفاوت پرداختی ما برای ایران خودرو و سایپا چقدر است ؟", "سلام ایاخودروی مدل 82تمیزروتحویل میگیرد تاچه مدلی اجباریه برای تحویل", "با عرض سلام من یه پیکان مدل 75 دارم که براساس طرح جدید شامل اسقاط شده تو سایت هم ثبت نام کردم اما یکی از دوستانم بهم گفت تا حضوری تویکی از مراکز اسقاط ثبت نام نکنی ثبت نامت قبول نیست ، حالا باتوجه به کد رهگیری که من دارم آیا لازم هست به مرکز اسقاط مراجعه کنم؟و اگر لازم هست چطوری میشه لیست نمایندگی های اسقاط معتبرومورد تایید رو بدست اورد چون من توسایت هیچ نمایندگی دراستان البرزپیدانکردم.....باتشکر از لطف شما", "با سلام بنده یک پژوه مدل 82 خریدم 9 میلیون الانشما میگید مدل 57 که 2 میلیونه هم 2800مال منم هم 2800 تکلیف ما ها که این همه ضرر می کنینم چیه ", "برای اسقاط خودرو به کجا مراجعه کنم؟ و ایا این طرح هنوز پابرجاست؟ متشکرم", "من یک خودروی سپند مدل سال 1379 دارم آیا این خودرو مشمول طرح نقدی خودرو فرسوده خودروهای فرسوده میشود یا خیر ؟ و مدت زمان واریز مبلغ از تاریخ ثبت نام چند روز میباشد ؟", "با سلام و خسته نباشید یک عدد رنوی مدل77 ب نام پدر بنده میباشد و قصد تحویل و تعویض ان را داریم خواهشا راهنمای کنید و خودروهای جایگزینی و شرایط را شرح دهید. باسپاس", "با سلام با توجه به اینکه مهلت ثبت نام تا پایان بهمن بوده آیا دوباره طرح تمدید میشود یا خیر؟", "باسلام و احترام خدمت شما کارشناس عزیز اینجانب که خودرو پراید 82 رو به تازگی به قیمت 8میلیون تومان خریدم و در بازار 8 یا 9 میلیون خریدو فروش میشه با و جود گرانی خودرو در ایران چطور این ماشینو فرسوده اعلام میکنن و با قیمت2800 هزار تومان برمیدارن خب مشخصه هیچ کس تحویل نمیده هنوز مدلهای 57 دارن تررد میکنن این مدل همش 10 سال از عمرش گذشته،احتمال داره بازنگری کنن باتشکر پاسخ اینجانب را بدهید ", "باسلام .سمند 82 خریداری کردهم . ایا اسقاط میشود ؟خواهش می کنم راهنمایی فرمایید", "با سلام من یک پیکی مدل 81 دارم که چند روزقبل دچارتصادف شد ویکی از چرخاش بریده البته کلا به خرج افتاده ایا من میتونم از این طرح ها استفاده کنم و ثبت نام کنم لطفا کمی بیشتر در مورد ماشین هایی که از لحاظ معاینه فنی رد میشن توضیح دهید با تشکر ", "29 بهمن در سایت شما ثبت نام کرده ام خبری از تماس نیست.", "باسلام غیرازکمک بلاعوض بابت لاشه کشنده چه مبلغی میدهند 2-بعدازاسقاط تحویل خودروجدیدچه مراحل وچه مدت زمان طول میکشد", "با عرض سلام و خسته نباشید جسارتا طرح آسمان من که خودروهای تا مدل 82 رو شامل میشه زمان ثبت نامش تا کی می باشد؟ من رفتم تو سامانه ثبت نام شهر تبریز نمیباشد. ماشین من رنو مدل 81 با 10 سال تخفیف می باشد همچنین بیمه رو جدید کردم و 9 -10 ماه بیمه داره آیا در صورت اسقاط خودرو میتونم بیمه اونو به ماشین صفری که تا 2 هفته دیگه تحویل میدن انتقال بدم(پراید) و همچنین من تو شهر تبریز باید کجا مراجعه کنم و پولو حداکثر تا چه زمانی میدن.با تشکر از شما ممنون میشم راهنمایی بفرمایید شماره تماس 09149994939 ", "خودرورنوفرسوده فاقد پلاک می باشد آیا می شود بدون پلاک آنرا اسقاط کرد ", "با سلام. کارت ماشین بنده و برگ سبز آن به نام خودم است ولی سند محضری ماشین به نام مالک قبلی. مالک قبلی موقع فروش ماشین یک وکالت نامه برای فک پلاک خودرو به من داده بود تا با آن پلاک خودرو را به نام خودم بگیرم و بعدا کار انتقال سند را انجام دهیم اما این انتقال تاکنون صورت نگرفته است. با توجه به این که مالک قبلی در شهرستان دیگری زندگی می کند،آیا برای اسقاط خودرو همان کارت ماشین و برگ سبز صادر شده از طرف نیروی انتظامی به نام بنده کفایت می کند یا این که حتما باید کلی وقت و هزینه صرف کنم تا انتقال سند انجام شود؟", "با سلام بنده یک خودروی رنو مدا 81 یا 10 سال تخفیف بیمه و همچنین 9 ماه بیمه باقی مانده دارم میخواستم ببینم آیا میتونم تو طرح آسمان نقدی شرکت کنم؟تو شهر تبریز باید کجا مراجعه کنم؟چون متاسفانه تو سیستم ثبت نام شهر تبریز و نام طرح موجود نمی باشد همچنین در مورد امکان انتقال این بیمه نامه به خودروی جدید هست یا نه ؟ و تقریبا کی پولشو واریز میکنن.با شکر موفق باشین", "در حین ثبت نام شماره پلاک جا به جا نوشتیم و ثبت کردیم.برای اصلاح چه کاری انجام بدیم", "از تاریخ 1/11/92 برای جایگزینی ثبت نام اینترتی کردم جوابی در مورد زمان تحویل دریافت نکردم در ضمن مرکز اسقاط شهرستان در مورد طرح اظهار بی اطلاعی میکند به چه طریقی میتوانم پیگیری کنم با تشکر", "سلام.من دو سه شب قبل چند تا سوال فرستادم اما جوابشون رو هیچ جای سایت پیدا نمیکنم!اطلاع رسانیتون خیلی ضعیفه!وقتی جواب سوالامو پیدا نکنم نمیتونم اقدامی بکنم,و فکر کنم با این وضع اطلاع رسانی مثل خیلی چیزهای دیگه تو این کشور غیرمنصفانه ست که اقدامات تنبیهی داشته باشین.کو گوش شنوا؟!!!", "سلام بنده قسط خرید کامیون فرسوده مدل پایین را دارم بر اساس قانون سقف کامیون فرسودههای فرسوده تا چه مدلی اجباری است ؟ ", "سلام بنده قسط خرید کامیون فرسوده مدل پایین را دارم بر اساس قانون سقف کامیون فرسودههای فرسوده تا چه مدلی اجباری است ؟ ", "سلام بنده قسط خرید کامیون فرسوده مدل پایین را دارم بر اساس قانون سقف کامیون فرسودههای فرسوده تا چه مدلی اجباری است ؟ ", "", "", "ﻛﺴﺎﻧﻰ ﻛﻪ ﺩﺭﻛﻠﺴﺘﺎﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺟﻜﻮﻧﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻛﻨﻨﺪ.ﺯﻳﺮﺍﺍﺳﺘﺎﻥ ﻛﻠﺴﺘﺎﻥ درﻛﺰﻳﻨﻪ ﻧﻴﺴﺖ.ﺑﺎﺗﺸﻜﺮ ", "مالک مینی بوس مدل 64 بنز هستم اگه بخوام ماشینمو به صورت طرح نقدی تحویل بدم حدودا مبلغ چقدر پول دستمو میگیره؟ با تشکر", "تاریخ ثبت نام برای ماشین های دیزل چه وقت است وماشین های جایگزین چه نوع ماشین هایی هستند", "تاریخ ثبت نام برای ماشین های دیزل چه وقت است وماشین های جایگزین چه نوع ماشین هایی هستند", "باعرض سلام و خسته نباشید.من خودرو فرسوده دارم و در سایت شما ثبتنام کرده اممیخواستم بپرسم چقدر دیگه طوا میکشه تا خودرو جایگزین را تحویل بگیریم؟ومن بیشتر تمایل به تبدیل خودرو فرسوده ی خودبا محصولات ایران خودرو مخصوصا رانا دارم چه باید بکنم؟", "باعرض سلام و خسته نباشید.من خودرو فرسوده دارم و در سایت شما ثبتنام کرده اممیخواستم بپرسم چقدر دیگه طوا میکشه تا خودرو جایگزین را تحویل بگیریم؟ومن بیشتر تمایل به تبدیل خودرو فرسوده ی خودبا محصولات ایران خودرو مخصوصا رانا دارم چه باید بکنم؟", "من چندروز پیش برای پدرم به صورت اینترنتی درطرح جایگزین خودرو فرسوده خودروی فرسوده ثبت نام کردم وبعد از تماس ازطرف شرکت آنزان خودرو ماهان مدارک خواسته شده وازجمله سند ماشین را تحویل آنها داده ام ،اما امروز با مراجعه به سایت nosazin.comمتوجه شدم دفترانها جزو دفترهای اسقاط خودرو ذکرشده درسیستم نمی باشد ووقتی با چندتا از دفاترنامبرده تماس گرفتم همه گفتن که اصلا طرح جایگزین خودرو فرسوده الان وجود ندارد وفقط طرح اسقاط وجود دارد وان شرکت کلاهبردار هستند .حالا من واقعا مضطرب ونگران هستم خواهش میکنم جواب منو بدید ایا واقعا این طرح در حال حاضر نیست ؟ ", "سلام خدمت شما میخواستم بدونم که اگر کامیون 911 را بخوام اسقاط کنم با چه ماشینی میتونم جایگزین کنم؟ ویا اساساً تا چند تن رو میتونم بگیرم؟آیا حق انتخاب وسیله دیگری دارم یا نه یه چیز مشخصی رو باید جایگزین کنم؟", "با سلام من دارای پراید 82 هستم و با توجه به اینکه در طرح قرار میگیرد چند سوال داشتم: 1.آیا امکان طرح جایگزین خودرو فرسودهی وجود دارد و میتوانم در این طرح ثبت نام کنم؟ 2.در اطلاعیه ها فقط میزان کمک بلاعوض نوشته شده یعنی من پراید 8 و نیم میلیونی خودم را میدهم تا فقط 2 میلیون و 800 هزار تومان به جای آن دریافت کنم؟! 3.لطفا مشخص کنید حدودا بنده چه مقدار پول خواهم داشت تا بتوانم ماشین جدید خریداری کنم؟ 4.اگر وامی قرار است به من تعلق بگیرد شرایط آن چگونه است؟ با تشکر", "اگر من یک سواری دارم وان را 2800000تومان بردارید در طرح جایگزین خودرو فرسودهی مثلا یک پراید بقیه را چطور پرداخت باید بنماییم ودولت چقدر کمک می نمایید وبقیه بصورت اقصاط هر ماه چقدر باید پرداخت شود", "با سلام در صورت ندادن شماره حساب در قسمت ثبت نام طرح نقدی خودرو فرسوده بشارت آیا مشکلی در روند از رده خارج کردن خودرو و دریافت وجه نقد پبش می آید؟ آیا امکان ویرایش اطلاعات جهت وارد کردن شماره حساب وجود دارد؟ با تشکر", "لطفا شرایط جایگزینی پیکان مدل76 فرسوده با خودرو پراید یا روآ سال با وام بانکی را بگید؟ممنون", "من یک پراید 76 دارم. در تیتر خبر آمده است که تا سال 82 مشمول است و لی در شرایط تا سال 74 آمده است.. آسا پراید بنده نیز مشمول طرح میشود؟", "باسلام پلاک خودروی من به شماره 113 ع 62 ایران 11 می باشد.پلاک خودروی من عمومی می باشد. آیادر صورت جایگزینی.همین پلاک به خودروی جایگزین شده تعلق می گیرد 1392 11 29 تهران", "عدم تحویل خودروی فرسوده چه عواقبی در پیش رو دارد؟", "با سلام و خسته نباشید من یه راننده تاکسی هستم از مریوان .تاکسی من مدل 1377 است که ثبت نام اولیه آن را برای جایگزینی انجام داده ام . می خواستم بپرسم زمان جایگزینی و تحویل تاکسی های فرسوده کی شروع میشه. با تشکر", "دوماه پیش خودرو فرسوده خودرو از طریق ثبتنام اینترنتی همین سایت ثبتنام نموده و طرح جایگزین خودرو فرسوده شرکت ایرانخودرو را انتخاب کرده اما هیچ خبری نشد با واحد مرکز کرمانشاه هم تماس گرفتم در جواب گفتند هیچ طرح جایگزین خودرو فرسوده نداریم لطفا راه و جواب مناسبی را به من نشان ندهید", "با سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان اینجانب دارای خودرو 206 مدل 81 میباشم از نظر فنی و بدنه در حد بسیار عالی میباشد آیا خودرو بنده جزو خودروهای فرسوده میباشد. در ضمن چند روز پیش از معاینه فنی کارت سلامت خودرو را گرفتم. با تشکر ", "باسلام بنده یکی از اشنایان وانت بار فرسوده داشت خودش نمی تونه به نمایندگی برای اسقاط مراجعه کنه می شه خودم کاروش انجام بدم باتشکر", "من شماره حساب خواهرم را ورادی نموده ام آیا این امر در روند کار اقساط خودرو من اشکال ایجاد می نمایند و اگر چنین است راه کار آن چیست؟ ", "ﺍﯾﺎﻣﺪﻝ۸۲نﻧﯿﺰ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻓﺮﺳﻮﺩﻩ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ..ﺳﻤﻨﺪ", "باسلام مدل ماشین من 1354 می باشد چگونه میتوانم اسقاط انجام بدهم باتشکر", "کدام محصولات ایران خودرو شامل طرح میباشد و سقف دریافت تسهیلات چقدر میباشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟", "با سلام لطفا میزان تسهیلات اعطایی ، نرخ بهره ، مدت باز پرداخت ، شرایط اعطا ی وام و مبلغ خریو خودرو سواری فرسوده", "شرح هزینه های اولیه که باید پرداخت شودو همینطور شرایط اقساط چگونه است؟تشکر", "با عرض سلام خدمت شما اینجانب یک P.K مدل 1380 دارم شرایط اسقاط و ارزش این خودرو و قیمت گذاری و وامی که به آن تعلق می گیرد چقدر می باشد ؟ با تشکر", "با عرض سلام و خسته نباشید. کامیون فرسوده بنز 1921 که فرسوده شده خودروی جایگزین چه ماشینی رو تحویل میدند؟همون بنز جایگزینشه یا از این ماشین های جدید چینی جایگزین میکنند؟مقدار وام چقدره؟چند درصد؟ (با تشکر)", "سلام من یه رنو مدل 81 دارم امکانش هست برای تعویض با یک پیکان وانت اقدام بکنم؟", "پیکان مدل75دارم ولی قابل استفاده نمی باشدایاراهی دارد", "من آبان ماه طرح نقدی خودرو فرسوده رو ثبت نام کردم اما الان منصرف شدم رفتم طرح جایگزین ثبت نام کنم اما چون کد ملی ام قبلا ثبت شده نمیتونم طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کنم ،لطفا در اسرع وقت راهنمایی بفرمایید.", "با سلام ضمن تشکر چند سوال رو میخواستم ازتون بپرسم 1-وام خودرو چقدر هستش و چه درصدی؟ 2-خودرو جایگزین و جدید رو از کجا انتخاب کنیم؟", "سلام شرکت یک خودرو وارداتی دارد. مدارک مورد نیاز برای خودرو فرسوده و تعویض پلاک و مراحل قانونی آن را لطفا برای من ایمیل کنید. با تشکر ", "وقت بخیر بنده یکدستگاه پیکان وانت مدل 63 دارم اگر آن را باپژو 206 جایگزین نمایم چه مبلغ وام و با چه بهره ای به من تعلق می گیرد .", "خودرو خود را ثبت نام کردایم ولی شمارهی پیگیری را گم کردایم باید چکار کنیم", "باعرض سلام وخسته نباشید من یک عددخودرورنوسپندبه مدل77ویک خودروپژو504اخوندی داری ایاشرکت ایران خودرو ویاسایپا این دوخودرو را جایگزین میکند؟ لطفآ جواب این سوال را به ایمیل من ارسال کنید.", "با عرض سلام. بنده از دو سال پیش قصد خرید خودرو داشتم ولی متاسفانه هم سرمایه اندکی داشتم و هم قیمت خودرو به شدت بالا رفت و روز به روز میزان توانایی بنده برای خرید خودرو کمتر شد.امروز دوستی به من پیشنهاد داد که خودرو پیکان وانت اسقاطی را به مبلغ یک میلیون خریداری کنم و برای اسقاط و جایگزینی ان اقدام کنم.میخوام بدونم واقعا من میتونم با این روش صاحب خودرو بشم یا اینم یه گره به مشکلاتم اضافه میکنه(منظورم اینکه یک میلیون رو به این وانت پیکان بدم و نتونم جایگزینش کنم ).اگه میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم.اگه وانت رو بخرم و جایگزینش کنم چقد زمان میبره و چقد هم باید برای خرید یه ماشین جدید هزینه کنم.منظور خرید پرایدیا وانت پیکانه.خیلی ممنون ", "سلام من در سایت در طرح جایگزین خودرو فرسودهی ثبتنام کردم می خئاستم ببینم ایا این طرح صحت دارد و یا از قبل در سایت مانده که مبلغ وام خودروش 7 میلیونه می خواستم بدونم خود خودرو را چقدر برمیدارند", "آیا طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو فرسوده دارید؟ اگر دارید چه خودروهایی برای جایگزینی وجود دارد؟ آیا گازسوز هستند؟ من بایکی از نمایندگیهای سایپا تماس گرفتم گفتند که ما چنین طرحی نداریم. اگر من تیبا گازسوز بخواهم چکار باید انجام دهم؟", "با سلام من یک مینی بوس فرسوده مدل 57 دارم و قصد تعویض آن را دارم منتها جایگزین آن می خواهم خودروی سواری می خواهم نه مینی بوس. میخواستنم سوال کنم جایگزین مینی بوس با سواری ممکن است و مبلغی که دولت برای تعویض مینی بوس بعنوان کمک بلاعوض می دهد بغیر از 8 میلیونی که قیمت خودرو هست چقدر است و حداقل و حداکثر وام طرح تعویض چه میلغی است؟ باتشکر", "کارت و پلاک ماشین به نام خودم میباشد ولی سند ماشین به نام صاحب قبلی و به دلیل در دسترس نبودن صاحب نمیتوانم سند را به موقع و در پایان بهمن ماه ثبت نام کنم آیا طرح قابل تمدید میباشد؟ ", "سلام ایا ماشینی که تعویض پلاک نشده و پلاک های لیزری قرمز قدیمی را داره امکان ثبت نام و استفاده از تسهیلات خودور جایگزین دارن ممنون", " با سلام و خداقوت بنده یک دستگاه خودروی وانت مزدا 1600 دارم که مدل آن1356 می باشد آیا میتوانم در طرح جایگزین خودرو فرسودهی و یا نقدی ثبت نام کنم ممنون از پاسخ شما با تشکر فراوان", " با سلام و خداقوت بنده یک دستگاه خودروی وانت مزدا 1600 دارم که مدل آن1356 می باشد آیا میتوانم در طرح جایگزین خودرو فرسودهی و یا نقدی ثبت نام کنم ممنون از پاسخ شما با تشکر فراوان", "سلام من یه رنو مدل 80 تصادفی دارم می خواستم ببینم مشمول طرح میشه یا خیر؟و با چه شرایطی می توانم اون رو تحویل بدهم؟ با تشکر و احترام", "با سلام و خسته نباشید. یک دستگاه خودرو پیکان مدل 1360 دارم که قصد تعویض با یک خودرو از مهصولات ایران خودرو دارم. اگر امکان دارد شماره تلفنی جهت تماس ارائه دهید تا با تماس اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنم. با سپاس", "در زمان ثبت نام خودرو ساز را به اشتباه سایپا وارد کردم میخواهم آنرا تغییر دهم امکان دارد؟ چطور؟", "ایا وانت داتسون مدل 1985 شامل تعویض خودرو میشوند؟ایامیتوانیم برای تعویض ثبت نام کنیم؟", "جای طرح جایگزین خودرو فرسوده اشتباه طرح نقدی خودرو فرسوده زده شده باید چیکار کنیم؟ ", "باسلام در خصوص مبلغ وانت نیسان دوگانه سوزصفرتحویلی سایپا-نحوه بازپرداخت وام-ومبلغ نقدی پرداختی اطلاعات می خواستم .باتشکر", "سلام بنده یک دستگاه سواری پیکان مدل 80 دارم در صورت ثبت نام ایا میتوانم وام 7 میلیونی را بدون تعویض با خودرو صفر و بصورت نقدی دریافت نمایم ", "بابت ماشین فرسوده مدل 70 چقدر می پردازد", "با عرض سلام و خسته نباشید اینجانب مالک یک دستگاه خودرو پیکان مدل 73 میباشم آیا خودرو بنده مشمول طرح میباشد یا خیر؟ در ضمن کمک بلاعوض حداکثر پس از چه مدتی به حساب مالک واریز میشود؟ با تشکر", "سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما بنده میخواستم یه ماشین شورولت مدل 1370 شمسی که خیلی تمیز هستش بخرم .ماشین واقعا در حد نوهستش و دارای کارت سوخت هست دارای معاینه فنی و بیمه هستش آیا میتونم این ماشین رو بخرم و راحت سوار بشم؟ مشکل قانونی نداره؟ به گفته صاحب ماشین میشه هر5 سال برای تردد این خوردرو برگه گرفت؟ اصلا چنین چیزی هستش؟ آیا اجبار به تحویل این خودروها هستش؟ اگر بنده رو بطور کامل راهنمایی کنید ممنون میشم ", "با سلام بنده یک خودرو پیکان مدل 62 دارم که قصد جایگزینی آن و دریافت یک خودرو دیگر را دارم. می خواستم ببینم چه خودروهایی و با چه مقدار وامی می توانم دریافت کنم؟ سود وام چه مقدار می باشد؟ خودرو پس از چه مدتی به بنده واگذار می شود؟ باید ثبت نام اینترنتی انجام دهم یا به مکان خاصی مراجعه کنم؟ با تشکر از شیراز", "سلام میخواستم بدانم به چه دلیل نام استان همدان در لیست استانهانیست و اگر قرار است که در تاریخی دیگر برای همدان این امکان فراهم شود از چه منبعب باید متوجه شویم ممنون", "باعرض سلام وخسته نباشید ما یک خودروی وانت پیکان مدل66 داریم وساکن خراسان شمالی هستیم. در ازای تحویل این خودرو چقد پول بهمون میدن؟ مقدار وامی که به این خودرو تعلق میگیره چقدره؟ در کل واسه اسقاط و تحویل گرفتن خودرو جدید چند راه داریم؟ پیشنهاد شما چیه؟ باتشکر فراوان", "با سلام با تشکر از زحمات بی دریغ شما اینجانب خودروی وانت خود را سال 91 تحویل داده ام،تاکنون پاسخی دریافت ننموده ام،تکلیف چیست؟", "شماره حساب در طرح جایگزین خودرو فرسوده اشتباه وارد شده جهت اصلاح راهنمایی بفرمایید", "با سلام اینجانب راننده مینی بوس فرسوده بوده وعلیرغم اینکه ازفروردین ماه سال 1391 در طرح نوسازی ثبت نام نموده ام متاسفانه به هیچ نتیجه ای نرسیده ام حالا با توجه به توافق 21 بهمن ماه مابین ایران خودرو وستاد حمل ونقل کشور میخاستم ببینم که ثبت نام مجددواحتمالن نوسازی ازچه زمان وچه تاریخی وچگونه آغاز می شود", "با سلام اینجانب راننده مینی بوس فرسوده بوده وعلیرغم اینکه ازفروردین ماه سال 1391 در طرح نوسازی ثبت نام نموده ام متاسفانه به هیچ نتیجه ای نرسیده ام حالا با توجه به توافق 21 بهمن ماه مابین ایران خودرو وستاد حمل ونقل کشور میخاستم ببینم که ثبت نام مجددواحتمالن نوسازی ازچه زمان وچه تاریخی وچگونه آغاز می شود", "با عرض سلام و خسته نباشید تکلیف ما مالباختگان شرکت صدرا خودرو که با اطمینان به ستاد و تبصره13 ثبت نام نموده ایم چه میشود با تشکر منتظر پاسخ شما میباشیم", "باسلام وخسته نباشید اینجانب با تلفن 2226829 مرکز اسقاط استان خراسان رضوی تماس گرفتم جهت مشاوره که اپراتور اعلام کرد درصورتی که طرح نقدی خودرو فرسوده را میخواهید حضوری به ما ودرصورتی که طرح جایگزین خودرو فرسوده رامیخواهیدبه صورت حضوری به نمایندگی های فروش خودرو مراجعه کنید واعلام کردکه به ثبت نام های اینترنتی درسایت ترتیب اثری داده نمیشود. خواهشمندم اینجانب را راهنمایی بفرمایید که جهت ثبت نام چگونه اقدام کنم. باتشکر", "کدام استانها طرح جایگزین خودرو فرسوده را دارند؟", "با سلام من یک خودرو تویوتا سالم مدل 56 دارم که شامل طرح نمیشه خودروهای زیر مدل های اعلام شده رو ثبت نام نمیکنن؟ چکارش باید کنم!!؟ آیا بعدا این امکان برای زیر مدلی ها ایجاد میشه؟! با تشکر ", "سایت مینی بوس فرسوده نمیتواند ثبت نام نماید چکار کنم", "با سلام و خسته نباشید اینجانب خلیل میرزایی دارای کامیون فرسوده بنز10تن مدل 48 می باشم.خواهشمندم اطلاعاتی راجع به مبلغ کامیون فرسوده اسقاطی ام وهمچنین اگر بنده در این طرح شرکت نمایم چه میزان وام تعلق می گیرد.با تشکر", "سلام آیا ژیان مدل 57 که سند آن مفقود شدهو فاقد بیمه و فقط کارت خودرو موجود است ومدت جند سال بلا استفاده بوده را متوان در یکی از این طرح ها تحویل داد. کدام طرح ؟؟ با تشکر", "با سلام چگونه می توانم از ثبت نام در این طرح انصراف دهم توسط اینترنت ثبت نام نموده ام ولی الان پیشمان شده ام لطفا راهنمائی کنید .", "بعد ثبت نام چقدر طول می کشد تابه جای خودرو فرسوده ماشین جدید تحویل گرفته شود", "قیمت خودرو فرسوده و سود تسهیلات پرداختی", "ماشین هایی که ایران خودرو میدهد چه میباشد ومبلغ تسهیلات چقدر میباشد ", "خودرو پیکان فرسوده که اکنون درب منزل افتاده برای تعویض یا تبدیل به مبلغ نقد راهنمایی فرمایید تشکر", "با سلام اینجانب از کدام طرح چه نقدی و چه تعویض خودرو می توانم استفاده کنم", "باسلام اینجانب بعدازفسخ معامله ازطریق دادگاه فردموردنظرخودروی اینجانب رامعدوم نمود لذاتکلیف این خودروها چیست", "با سلام من خودروی پیکان مدل 59 دارم، میخواستم ببینم می توانم در طرح جایگزین خودرو فرسوده شرکت کنم با پراید یا تیبا جایگزین کنم؟ ممنون", " باسلام موقع درج پلاک خودرو اینجانب همان حرف الف که پیشفرض بوده انتخاب گردیده در صورتیکه میبایست حرف ط انتخاب می شد چگونه میتوان اصلاح گردد ؟ با تشکر ", " باسلام موقع درج پلاک خودرو اینجانب همان حرف الف که پیشفرض بوده انتخاب گردیده در صورتیکه میبایست حرف ط انتخاب می شد چگونه میتوان اصلاح گردد ؟ با تشکر ", " باسلام موقع درج پلاک خودرو اینجانب همان حرف الف که پیشفرض بوده انتخاب گردیده در صورتیکه میبایست حرف ط انتخاب می شد چگونه میتوان اصلاح گردد ؟ با تشکر ", " باسلام موقع درج پلاک خودرو اینجانب همان حرف الف که پیشفرض بوده انتخاب گردیده در صورتیکه میبایست حرف ط انتخاب می شد چگونه میتوان اصلاح گردد ؟ با تشکر ", " باسلام موقع درج پلاک خودرو اینجانب همان حرف الف که پیشفرض بوده انتخاب گردیده در صورتیکه میبایست حرف ط انتخاب می شد چگونه میتوان اصلاح گردد ؟ با تشکر ", " باسلام موقع درج پلاک خودرو اینجانب همان حرف الف که پیشفرض بوده انتخاب گردیده در صورتیکه میبایست حرف ط انتخاب می شد چگونه میتوان اصلاح گردد ؟ با تشکر ", "با سلام درسال 1387برادرم از دنیا رفت .ویک ماشین پیکان 57بنام خودش بودو دارای وراث ،زن وپسر یکساله و مادر وپدر می باشد .وچون پدربزرگ درقید حیات می باشد قیم جبری محسوب می شود وقیم نامه دادگاهی ندادند.حال برای تعویض ماشین جهت زن وفرزندش درسایت بارهگیری بنام مرحوم ثبت نام شده است .لذا برای تعویض مالک چه کسی معرفی گردد.لذا خواهشمندایم راهنمایی بفرمایید.با تشکر", "با سلام سواری مسافر بر شخصی و فرسوده آیابا از رده خارج کردن از طریق طرح نقدی خودرو فرسوده کارت سوخت به خودرو جدید تعلق می گیرد یا خیر ؟؟", "سلام. خسته نباشید من متوجه نشدم که مبلغ تسهیلات شما چند تومنه!! آخه تو سایت شما زده 7میلیون اما بانک ملت حداکثر 5میلیون ت ثبت کرده. نمیخوام کاری کنم که بعدا وسط کار گیر کنم. درضمن پول خودروی جدید رو چه زمانی باید واریز کرد؟؟؟ زمانی تحویل ماشین یا زمانی که فرم تکمیل شد؟؟؟ ممنون میشم اگه جواب واضح بدید.", "شرایط جدید تعویض مینی بوس فرسودههای فرسوده چیست؟وقتی سند مینی بوس فرسوده فرسوده به نام پدرم است میتوان هم زمان با تعویض ،سند مینی بوس فرسوده جدید را به نام خودم بزنم؟ ", "با سلام در طرح جایگزین خودرو فرسوده وام بلاعوض چنده و بقیه قیمت ماشین صفر کیلومتر(به جز وام 8 میلیونی) آیا باید نقدی پرداخت شود ", "با سلام مشکلی که برای بنده پیش آمده اینست که من طرح نقدی خودرو فرسوده را انتخاب کرده ام ولی در صفحه ثبت نامی شماره حساب بنده ذکر نشده و تقاضای اصلاح این مورد را دارم. ولی نکته ای که وجود دارداینست که قسمتی را برای اصلاح اطلاعات پیدا نکردم", "چرا طرح جایگزین خودرو فرسودهی واسه شهر رشت نیست .ازهمین سایت ثبت نام کردم ام ماکز اسقاط میگن قبول نیست فعلا فقط طرح نقدی خودرو فرسوده هست", "سلام من ی وانت مدل 76 دارم میخواستم خودرو ثبت نام کنم و اسقاط کنم. میخواستم بدونم چ مدت زمان میبره از وقتی ک ماشینمو تحویل میدم برا اسقاط تا موقعی ک ماشین جدید تحویل بگیرم؟ آیا مراحل بانکی و مراحل دیگر به درازا می انجامد؟", "خودرو فرسوده ی خود را با چه خودرو هایی از ایران خودرو میتوان تعویض کرد؟ تسهیلات آن چگونه است؟ با تشکر", "خودرو های سال 77 چه موقع اسقاط می شوند", "میزان وام درطرح جایگزین خودرو فرسودهی ونوع خودرو", "با سلام میخواستم بدا نم من می توانم یک خودروی فرسوده بصورت وکالتی بخرم و بنام خودم تحویل بدهم. متشکرم", "سلام میخواستم ببینم با تحویل دادن یک وانت زامیادمدل1357در طرح جایگزین خودرو فرسوده چه خودرویی به ما تحویل داده می شود؟", "باسلام.من سال گذشته برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی،خودرو خودرااسقاط کردم وبانک سپه راجهت گرفتن وام معرفی کردندامابانک به علت نداشتن منابع مالی وام من را پرداخت نکرد.اکنون من چه باید بکنم؟ ", "باسلام.من سال گذشته برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی،خودرو خودرااسقاط کردم وبانک سپه راجهت گرفتن وام معرفی کردندامابانک به علت نداشتن منابع مالی وام من را پرداخت نکرد.اکنون من چه باید بکنم؟ ", "به غیر از خودرو های سایپا چه خودرو های په شرکت هایی هایی شامل طرح می باشند؟", "خودروهای مدل77روکی اسقاط میکنید", "با سلام. اینجانب مالک یکدستگاه خودروی فرسوده پیکان سواری مدل 1346 میباشم. آیا با توجه به شرایط طرح جایگزین خودرو فرسودهی که شامل خودروهای مدل 1357 تا مدل 1374 میشود. بنده هم میتوانم در سایت ثبت نام نمایم و از مزایای آن بهره مند شوم یا خیر؟ ( باسپاس فراوان )", " با سلام یک وانت نیسان زامیاد مدل 1355 دارم برای تعویض ان چه کار کنم لطفا مراکزی درشیراز یا بوشهر بمن معرفی کنید با تشکر فراوان", "زمان تحویل پول بعد از ثبت نام چه مدت می باشد ؟ لطفا قطعی بگویید", "با سلام مبلغ خودروی فرسوده(مدل70)در طرح جایگزین خودرو فرسودهی", "سلام 1-من سواری مدل 72 درم وکالت دارم اما پلاک بنام صاحب قبلی میباشد مشخصات مالک خودم بزنم تو سایت یا صاحب پلاک؟ 2-معاینه فنیو بیمه ندارم تحویل گرفته میشه ؟", "سلام خسته نباشید.بعد از ثبت نام برای مشاهد نتیجه ان یا پیگیری ثبت نام خود هنگام مراجه کد پیگیری می خواهد در صورتی که موقع پبت نام فقط کد رهگیری را به ما میده .خواهشمندنم راهنمایی کنید باتشکر از زحمات بی پایان شما", "باسلام اینجانب مالک خودروی شورلت نوا C6 مدل 68 ایران می باشم قیمت طرح نقد رو میخواستم و اینکه طرح جایگزین چه زمانی شروع خواهد شد. باتشکر فراوان", "باسلام من خودروی پیکان مدل 1348 دارم که در حال استفاده است ، چرا این مدل ها را خارج از شرایط تعویض قرارداده اید؟ مگر خودروهای مدل پایین تر از 57 هوا را آلوده نمی کنند؟", "در سنندج طرح جایگزین نیست چرا/", "سلام.ببخشیدیک خودروی وانت مزدادارم که می خوام تحویلش بدم درسایت ثبت نام کردم خبری نشد پیگیری کردم گفتن بایدحضوری بریم حضوری رفتیم گفتندثبت نام نمی کنند.ساکن تربت جام هستم لطفاکمکم کنید ممنون. ", "در نظراتی که برای مشاهده گذاشتید، عزیزی نوشته که همه کارهای من در 15 روز انجام شد و الان در شرف گرفتن ماشین هستم. من خیلی خیلی خوشحال و امیدوار شدم برای همین خیلی سریع ثبت نام اینترنتی کردم ینده 30 دی ثبت نام کردم الان 14 روز گذشته ولی هنوز خبری نشد؟!!! ", "ببخشید یه سوال دیگه قیمت ماشین به قیمت کارخانه است؟ ممنونم از پاسخ شما", "ببخشید مشخصات خودروی جایگزین (پراید) را لطف می کنید. البته با قیمتش و اینکه مابه التفاوت آن (سهم ما) چقدر است ممنونم", "با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر از بابت پاسخی که ارائه فرمودید. بنده 30/10/ ثبت نام اینترنتی کردم مدارکم را هم فکس نمودم. و کماکان منتظر لطف شما خوبان هستم. پیگیری و لطف شما باعث خواهد شد که امسال را با خاطره ای خوش به اتمام برسانم و با خودروی نو به پابوس امام هشتم علیه السلام مشرف بشوم. لذا هم در قم و هم در مشهد مقدس انشاءالله دعاگوی شما خواهم بود. مهدی قربانپور دلاور 0383672554 کد ملی 09195193604 منتظر لطف شما هستم.", "سلام وخسته نباشد جایگیزین کامیون فرسوده بنز کمپرسی 1621 چه کامیون فرسودهی میباشد؟قیمت ماشین فرسوده؟قیمت خودرو تحویلی؟شرایط اقساط آن؟مدت زمان تحویل کامیون فرسوده؟", "با سلام واحترام به استحضارمی رساند اینجانب عبدالحسین سروش در تاریخ 30/10/92 درسایت ثبت نام کردم اما زمان ومکان تحویل را نمی دانم خواهشمنداست راهنماییم نمایید", "چگونگیه ثبت نام تعویض تاکسی فرسوده های فرسوده", "با سلام خدمت سروران می خواستم بدانم در طرح جایگزین خودرو فرسودهی آیا مبلغ بلاعوض هم به مشتریان تعلق می گیرد یا نه ؟ سوال بعد اینکه تسهیلات قید شده که به مشتریان داده می شود 7 ملیون تومان است به فرض ما خودرویی را در طرح جایگزین خودرو فرسودهی برداشتیم 17 میلیون بود 10=7-17 این مبلغ را ما باید به صورت نقدی پرداخت کنیم ؟ با تشکر از زحمات شما عزیزان", "ﺳﻠﺎﻡ ﻣﻦ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻌﺪ ﻳﻚ ﻣﺎﻩ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺗﻤﺎﺱ ﻛﺮﻓﺘﻦ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺩﻫﻢ ﻭﻟﻲ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﺪﻡ ﻛﺠﺎ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺩﻫﻢ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻳﺰﺩ ﻫﺴﺘﻢ ﺧﻮﺍﻫﺸﻦ ﻣﻦ ﺭﺍ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﻣﻤﻨﻮﻥ .ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﻣﻦ 09133554287 ﺍﺳﺖ ﺑﺎ تشکر", "سلام روز بخیر من در قم هستم . ماشینم را چگونه و کی می برید؟", "چه ماشینهای برای جایگزینی وجود دارد؟", "باسلام. برای تکمیل فرم ثبت نام قسمت مدل ماشین سال 1351 نداشت .من مجبورشدم مدل 1357 راوارد کنم .حالا اگر خواسته باشم آن را تصحیح کنم چکاری باید انجام بدهم.لطفا مرا راهنمایی فرمایید.باتشکر.", "لطفا بفرماییدآیا جمعا برای تعویض 53میلیون ریال از کل مبلغ خودرو جدید کسر میشود یا فقط 28 میلیون ریال؟ اقساط تسهیلات چند ماهه و با چه مبلغی ماهیانه کسر میشود؟", "با سلام و خسته نباشید ایا داشتن وکالت نامه محضری کافی هست یا اینکه باید برگ سبزو... بنام شخص وکیل باشد زمان تقریبی ثبت نام تا پرداخت پول چقدر هست با تشکر", "سلام ماشینی دارم مدل 57این ماشین رو در طرح نقدی خودرو فرسوده چند قیمت از من میخرند", "با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بنده مدت 10 روز است که ثبتنام کرده ام و کد پیگیری را فراموش کرده ام و برای دیدن اطلاعات فرم ثبتنام و تصحیح آن نمیدونم باید چیکار کنم لطفأ به بنده کمک کنید.", "1-درطرح تعویض آیا علاوه بر 28 میلیون ریال برای سواریها مبلغ 25 میلیون ریال اضافه تعلق میگیرد یعنی جمعا 53 میلیون ریال از کل مبلغ خودرو جدید واگذاری کسر میگردد؟ 2-اقساط تسهیلات 70 م ریالی به چه صورت و باچه کارمزدیست؟ 3-ایرانخودرو در طرح تعویض خودرو واگذار نمی کند؟", "با سلام بنده یک ماشین پیکان مدل 72 دارم که میخواستم ثبت نام کنم و ببینم اگر بنده ماشین رو بدم برای اسقاط 1- چقدر باید پول بدهم تا یک ماشین صفر بگیرم ؟ 2- نحوه انتخاب ماشین چه گونه است ؟ 3- نحوه پرداخت هزینه به چه صورت است ؟ 4- جه مدت زمان طول میکشد تا ماشین بدستم برسد ؟ 5- خود ماشین رو چقدر خریداری میکنند ممنون ", "با سلام 1- اگر خودرو را وکالتی خریده باشیم یعنی تعویض پلاک و سند قطعی نشده باشد ولی وکالت کامل گرفته شده باشد‏ آیا میتوان از این طرح تحویل خودروی فرسوده طرح بشارت استفاده کرد؟ 2- پس از ثبت نام، حدودا چه مدت طول میکشد تا با ما تماس گرفته شود؟(برای بردن خودرو) با سپاس", "با سلام 1- اگر خودرو را وکالتی خریده باشیم یعنی تعویض پلاک و سند قطعی نشده باشد ولی وکالت کامل گرفته شده باشد‏ آیا میتوان از این طرح تحویل خودروی فرسوده طرح بشارت استفاده کرد؟ 2- پس از ثبت نام، حدودا چه مدت طول میکشد تا با ما تماس گرفته شود؟(برای بردن خودرو) با سپاس", "باسلام خسته نباشید.بنده برای جایگزین خودروفرسوده خود درسایت ثبت نام کردم .وکدرهگیری برام اس ام اس شده.میخواستم کمک کنید تابتونم خودرو فرسوده خودرا هرچه زودتر تعویض کنم.بعداینکه بگیدچقدرپیش پرداخت بایدپرداخت کنم.وماهانه چندتومان قسط خودرو هستش .چون من پس انداز زیاد ندارم شرایطی وجودداردتاکل هزینه خودرواقساطی پرداخت بکنم.باتشکر از زحمات شما عزیزان.", "به خودروهای سواری شخصی چه میزان وام اعطا می شود؟", "باسلام وخسته نباشیداینجانب مدیرعامل یک شرکت خصوصی هستم ویلدستگاه خودروسواری74دارم آیا جهت جایگزین خودرو فوق بنام اشخاص حقوقی هم میشود ثبت نام کرد.اگرنه آیا بنام خودم باوکالت خرید میتوانم ثبت نام کنم .تشکر09183370230", "خودروی من وانت است و در بروجرد می باشد. در بروجرد مرکز اسقاط ندارید؟ به علت وضعیت فنی ماشین امکان اینکه با خورو به شهرستان دیگر بروم وجود ندارد و از طرفی پلاک آن هنوز قدیمیست", "با سلام خودروی من یک رنو مدل 70 میباشد من در حال حاضر 3 روز است که در طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کرده ام ولی هنوز تماسی از طرف مراکز اسقاط برای ادامه پروسه با من انجام نشده است لطفا راهنمایی بفرمایید", "با سلام می خواستم بدانم که آیا هم اکنون هم امکان اسقاط خودرو با شرط جایگزینی وجود دارد یا اینکه فقط میبایسیت بصورت نقدی اسقاط صورت بگیرد!! ", "سلام وضعیت مالیم خوب نیست یکی ماشین سواری قراضه دارم منو راهنمایی کنید تا بتونم بدون فشار مالی صاحب یک ماشین خوب و در حد خودم بشم", "در حال حاظر اگر ثبتنام کنم پراید 111 چقدر پام در میاد و چقدر باید هزینه پیش پرداخت بپردازم", "سلام و خسته نباشید من یک شورلت نوا 1360 دارم که واقعا سالمه...معاینه فنیشم هر سال حضوری با ماشین میرم چک میشه بهم میدن...آلودگی هواش از پرایدم کمتره...میخوام ببینم منم باید ماشینمو جایگزین کنم یا میتونم نگه دارمش؟؟؟ این طرح اجباریه؟؟ ممنون میشم اگه به این سوالام جواب بدید", "", "سلام واقعا از پرسنل زحمت کش و با اخلاق شما(که با توجه به مشغله زیاد) با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات ما هستند ممنون و سپاسگزارم. منتظر تماس خوشحال کننده شما (بردن خودرو فرسوده ام که جلوی منزل پارکه و ..) هستم. قربانپور 09195193604 کد ملی 0383672554 ", "سلام وقت شما بخیر ضمن تشکر از زحمات شما، اینجانب هنوز تماسی برای دریافت خودرو نداشته ام. با توجه به نزدیک شدن آخر سال و عدم پرداخت تسهیلات بانکی ، تسریع در این امر مزید امتنان است. با لطف خدا و همت شما می خواهم سال جاری را با خاطره خوش تمام کنم. منتظر تماس شما هستم 09195193604 کد ملی 0383672554 منتظرم..... ", "سلام آیامن با تحویل خودروی فرسوده وانت یا سواری میتوانم از ایران خودرو سمندEF7 یورو4 بگیرم اگر جواب منفی می باشد چه ماشین هایی میتوانم بگیرم؟ وامی که تعلق می گیرد چقدر می باشد؟", "سلام من یه پیکان مدل 63 دارم تو استان چهارمحال وبختیاری یه شماره تلفن ندارم زنگ بزنم کجا برم یه شماره تلفن بهم بدید چگونه تو قره کشی باید شرکت کنیم تو این طرح جدید ؟/؟ ", "", "با عرض سلام به خودروی نیسان مدل 1362 چه مقدار وام و با چند درصد سود تعلق میگیرد و به چند ضامن احتیاج است؟", "با سلام /جایگزینی خودرو سواری فرسوده شخصی با سواری امکان پذیر است ؟تا چه مدت زمان کاری ؟بنده ساکن کلانشهر ارومیه میباشم ولی خودرو به اسم بنده و پلاک غیر از ارومیه میباشد", "با سلام آیا امکان کنسل کردن ثبت نام وجود دارد؟ زیرا به اشتباه کلید""ثبت نهایی"" زده شد. فعلا تصمیم قطعی در رابطه با اسقاط خودرو گرفته نشده است. با تشکر ", "سلام خسته نباشید ثبت نام کردم ولی شماره پیگیری بهم نداد دلیلش چیه", "سلام میخواستم بدونم برای تعویض خودرو چه اقدامی لازمه و تحویل خودروی جدید چه زمانی هست با توجه به پیامک مهلت برای اسقاط . ماشین اینجانب وانت مدل75 میباشد", "سلام میخواستم بدونم برای تعویض خودرو چه اقدامی لازمه و تحویل خودروی جدید چه زمانی هست با توجه به پیامک مهلت برای اسقاط . ماشین اینجانب وانت مدل75 میباشد", "سلام من در زمان ثبت نام،دو فیلدخودروساز وتعداد سیلندر را اشتباه واردکردم وبعد از دریافت کد رهگیری متوجه اشتباه شدم درحال حاضر باید چکارکنم؟", "با‏ ‏سلام‏ ‏چرا‏ ‏در‏ ‏قسمت‏ ‏ثبت‏ ‏طرح‏ ‏استان‏ ‏خراسان‏ ‏جنوبی‏ ‏نیست؟با‏ ‏تشکر‏ ‏لطفا‏ ‏راهنمایی‏ ‏بفرمائید‏ ‏که‏ ‏آیا‏ ‏در‏ ‏خراسان‏ ‏جنوبی‏ ‏امکان‏ ‏تحویل‏ ‏خودروی‏ ‏فرسوده‏ ‏وجود‏ ‏ندارد؟", "با سلام و خسته نباشید در طرح جایگزین خودرو فرسوده چه ماشین هایی رو با ماشین فرسوده ما تعویض می کنید؟", "سلام و خسته نباشید در هنگام ثبت نام و بخش مشخصات طرح اسم استان ما آذربایجان شرقی نیست کجا رو باید انتخاب کنیم؟", "باسلام انجانب پس از ثبت نام موفق به دریافت پرینت از ثبت نام نگردیده ام لطفا راهنمائی فرمائید", "با سلام.من مالک یک کامیون فرسوده مدل1959 میباشم.من در این طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کردمو مدل کامیون فرسودهمو بدلیل اینکه سایت تاریخ میلادی نداشت نتونستم وارد کنم.خواستم ببینم چطوری میشه ماشیمو بدم و پولشو بگیرم.به چه قیمتی از من برمیدارنش؟باتشکر ", "با سلام اینجانب اهل استان لرستان هستم و با توجه به عدم امکان ثبت نام اینترنتی استان محل سکونت خود، خودروی فرسوده مشمول طرح را در نزدیک ترین استان به شهر محل سکونت خود یعنی خوزستان ثبت نام نموده ام که با دو مشکل زیر برخورد کرده ام 1- عدم دریافت کد رهگیری از سامانه ثبت نام که باعث عدم امکان پیگیری از طرف اینجانب شده است 2- آیا امکان لغو کردن ثبت نام اینترنتی انجام شده و ثبت نام مجدد خودروی مذکور در استان لرستان برای اینجانب وجود دارد؟ ", "با سلام اینجانب اهل استان لرستان هستم و با توجه به عدم امکان ثبت نام اینترنتی استان محل سکونت خود، خودروی فرسوده مشمول طرح را در نزدیک ترین استان به شهر محل سکونت خود یعنی خوزستان ثبت نام نموده ام که با دو مشکل زیر برخورد کرده ام 1- عدم دریافت کد رهگیری از سامانه ثبت نام که باعث عدم امکان پیگیری از طرف اینجانب شده است 2- آیا امکان لغو کردن ثبت نام اینترنتی انجام شده و ثبت نام مجدد خودروی مذکور در استان لرستان برای اینجانب وجود دارد؟ ", "با سلام سوال من اینه که اگر کامیون فرسوده کشنده ای را بخواهیم بدهیم و جای آن کامیون فرسوده دیگری نگیریم چقدر نقدا میتونیم دریافت کنیم .باتشکر ", "1- کدام شعب بانک ملت پرداخت کننده وام میباشند؟ 2-مبلغ وام پرداختی چه میزان است؟ 3-زمان تحویل خودرو چه زمانی است؟ ", "1- کدام شعب بانک ملت پرداخت کننده وام میباشند؟ 2-مبلغ وام پرداختی چه میزان است؟ 3-زمان تحویل خودرو چه زمانی است؟ ", "سلام.من در این طرح ثبت نام کردم، ولی شماره پیگیری یا کد رهگیری برای من ارسال نشد.چقدر طول می کشه این شماره یا کد، برای من پیامک بشه؟ فعلا نگرانم چرا ارسال نشد. لطفا راهنمایی کنید.", "با سلام.من قصد دارم اگه بشه نمایندگی دفتر تعویض خودروهای فرسوده را دریافت .لطفا راهنمایی کنید چه شرایطی لازم داره و من باید از کجا شروع کنم", "با سلام.من قصد دارم اگه بشه نمایندگی دفتر تعویض خودروهای فرسوده را دریافت .لطفا راهنمایی کنید چه شرایطی لازم داره و من باید از کجا شروع کنم", "با سلام.من قصد دارم اگه بشه نمایندگی دفتر تعویض خودروهای فرسوده را دریافت .لطفا راهنمایی کنید چه شرایطی لازم داره و من باید از کجا شروع کنم", "با عرض سلام خسته نباشید سوالم این است که ماشین مدل 77 به بالا مثل 79 را میشه تعویض کرد", "سلام اینجانب یک دستگاه خودرو پیکان مدل 1356 شمسی دارم چگونه می توانم در طرح ثبت نام کنم . البته یکبار از همین طریق سوال کرده بوده ام که متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. با تشکر", "زمان تحویل ماشین فرسوده پس از ثبت نام در سایت کی میباشد 2 چقدر طول می کشد ماشین نو تحویل بدهند 3تمام ", "چرا به فکر کامیون فرسودهدارای بدبخت و خونوادهاشون نیستید ؟ ما اگه کامیون فرسوده مون رو تحویل بدیم تا به ما ماشین تحویل بدیم چه جوری زندگی کنیم ؟ از چه راهی خرج زندگی مون رو درباریم شما میدی؟ اگه می خواید تعویض کنید باید سوئیچ به سوئیچ باشه ", "1-آیامی شودبجای خودروی فرسوده رنومدل63 خودروی سمندSE دوگانه سوزتحویل گرفت؟ 2-شماره ملی من درهنگام خریدخودروی فرسوده فوق در سال86باشماره ملی من درهنگام ثبت نام خودروفرسوده تغییرکرده که در توضیحات شناسنامه قیدشده است.آیا مشکلی درثبت نام اینترنتی خودروفرسوده پیش نمی آید؟", "با سلاام جرا استان گلستان در طرح نیست وجه باید کرذ", "با سلام . میخواستم بدانم: 1-قیمت نقدی خودروی وانت فرسوده مدل 65؟ 2-چند وقت طول میکشد که پول واریز شود؟ 3- آیا پرداخت عوارض خودرو هم لازم است؟ تشکر - خدانگهدار", " با سلام برای یک وانت مدل 70 و ساکن شهر کرمانشاه هستم. آخرین فرصت برای تحویل این ماشین کی است؟ با سپاس", "سلام.ببخشیدشماره ی پیگری از کجابیاریم؟", "ﺍﻳﺎ ﺑﺎ ﺍﺳﻘﺎﻁ ﻛﺭﺩﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻓﺮﺳﻮﺩﻩ ﺧﻮﺩ ﺍﻳن ﻭﺍﻡ ﺑﻴﺴﺖ ﻣﻴﻠﻴﻮﻧﻲ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﻩ ﺗﻌﻠﻖ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻴﺸﻮﺩ?ﺷﺮﺍﻳﻄ ﺑﺮﺩﺍﺧﺖ ﺍﻳﻦ ﻭﺍم ﺑﻪ ﺟﻪ صورت ﺍﺳﺖ? ", "سندماشین مابنام کسی دیگرهست ایابایدبنام خودمان بزنیم", "مادراستان اذربایجان شرقی هستیم ماشین روبایدبه کدام شهرتحویل دهیم", "سلام خسته نباشید من ی مینی بوس فرسوده دارم سند گم شده فرسوده هم هست باید جکارش کنم", "ماعلاقمندبه جایگذین کردن خودروهستیم تسهیلات چقدرمیباشد", "آیا در این طرح جایگزین خودرو فرسوده برای شهرستانها نیز وجود دارد یا مخصوص استان تهران است؟", "سلام. سوالم در مورد مدت تحویل شدن خودروست. در صورتی که سایپا 132 بخواهم چه مدت خودرو تحوبل میگردد؟", "برای ثبت نام خودرو فرسوده باید چه کار کرد؟؟", "دارای یک خودروی گالانت با مدل 1977 می باشم برای از رده خارج کردن یا تعویض آن راهنمایی فرمایید.متشکرم", "در ثبت نام خودرو فرسوده دو طرح معرفی شده . آیا در طرح نقدی بشارت امکان استفاده از تسهیلات خرید خودرو برای خرید خودروهایی بجز پراید و تیبا و نیسان وجود دارد ؟ چطور ؟", "با سلام. اینجانب در سال 91 وانت فرسوده خود را برای طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودرو های فرسوده تحویل شرکت سایپا در استان کرمان شهرستان بافت داده ام.ولی تا کنون خودروی جایگزین را دریافت نکرده ام و با توجه به افزایش دو برابری قیمت ها قیمت جدید سال 92 را برایم لحاظ میکنند در صورتی که من خودروی خود را در سال 91 که قیمتها نصف قیمت جدید است تحویل داده ام خواهشا پیگیری نمایید. شماره تماس:09133783719", "اینجانب دارنده یک دستگاه پیکان مدل 53 هستم.کاملا سالم و بدون عیب.آیا میتوانم جزء طرح باشم؟", "سلام یک وانت نیسان مدل 65 زامیاد دارم می خواستم بدونم بخوام جایگزینش کنم شرایطش چیه و چکار باید بکنم", "سلام یک وانت نیسان مدل 65 زامیاد دارم می خواستم بدونم بخوام جایگزینش کنم شرایطش چیه و چکار باید بکنم", "باسلام ایران خودرو هم میشه درخواست داشت یافقط سایپاهست؟ ماکه ساکن شهرستانیم بایدماشین روببریم مرکزاستان تحویل بدیم؟ ", "باسلام 1-بنده قبلا وام خودرو بانک سپه دریافت کردم آیا میتونم در این طرح شرکت کنم؟ 2-کمک بلا عوض دولت به اضافه قیمت مشخص خودرو پرداخت میشود؟", "با سلام واحترام اینجانب عبدالحسین سروش درتاریخ 30/10/1392ازطریق اینترنیتی ثبت نام کردم می خواستم بدانم چه تاریخی ودرکجا خودروراتحویل می گیرند وچه مبلغی ودرچه تاریخی به حساب واریز می شود ", "من ماشینی را سال 1385 تحویل پارکینگ داده ام ولی طی این چند سال هیج خبری داده نشده من باید چه اقدامی انجام دهم؟", "باسلام من یک رنو سپند مدل 76 دارم می خواستم از طرح تعویض خودرو استفاده کنم. آیا امکانش هست؟ ", "باسلام درصورت عدم ثبتنام جه اقداماتی صورت خواهد کرفت؟", "با سلام؛ اینجانب خودروی پیکان مدل 1363 دارم و متقاضی طرح تعویض هستم. آیا با اعلام شرایط طرح نقدی خودرو فرسوده مذکور، طرح های جایگزینی قبلی دوباره وجود خواهد داشت یا خیر؟ به چه صورت پیگیر باشم؟ با تشکر", " سلام ،باتوجه به عمر کوتاه خودرو های رنو سپند(رنو 5 ) آیا امکان ثبت نام خودرو رنوسپند مدل 1379 هست یا خیر؟ ", "وانت مزدا تک کابین مدل68دارم با پلاک قدیمی.اسناد کامل دارد.بیمه و معاینه فنی ندارد درصورت دریافت معاینه فنی وبیمه آیا با توجه به قوانین جدید فرسودگی خودرو میتوانم پلاک جدید بگیرم واز خودرو استفاده کنم.در ضمن کارت سوخت میدهند یا نه.", "با سلام خودروی من سواری پیکان اژانس دارای سوخت سهمیه اژانس است در تاریخ 25/9/1392 ثبت نام کردم تا این تاریخ هیچ خبری نشد خواستم سوال کنم که :1درجایگزیفی اینگونه خودرو در زمان تحویل کارت سوخت با سمیه اژانسی تحویل می شود یا خیر ؟ایا طرح حایگزینی را با طرح نقدی خودرو فرسوده متوان تعقیر داد؟ممنون و متشکرم", "با سلام خودروی من سواری پیکان اژانس دارای سوخت سهمیه اژانس است در تاریخ 25/9/1392 ثبت نام کردم تا این تاریخ هیچ خبری نشد خواستم سوال کنم که :1درجایگزیفی اینگونه خودرو در زمان تحویل کارت سوخت با سمیه اژانسی تحویل می شود یا خیر ؟ایا طرح حایگزینی را با طرح نقدی خودرو فرسوده متوان تعقیر داد؟ممنون و متشکرم", "ماشین تویوتا کرولا مدل 1355 شمسی دارای معاینه فنی شامل طرح جایگزین خودرو فرسوده می شود؟", "پیکان وانت مدل 1358 دارم.با چه میزان وام و چه خودرو های از گروه مدیران خودرو وایران خودرو قابل جایگزینی میباشد", "باعرض سلام و خسته نباشید بنده یک مینی بوس فرسوده فیات مدل 1363دارم میخواستم ببینم که آنرا چند تحویل میگیرند؟", "شرایط و مضایای اسقاط سواری های مدل56به پایین چیست؟", "نرخ کارمزد تعداد اقساط و مدت باز پرداخت و میزان باز پرداخت ماهیانه را اعلام بفرمایید سپاس", "نرخ کارمزد تعداد اقساط و مدت باز پرداخت و میزان باز پرداخت ماهیانه را اعلام بفرمایید سپاس", "نرخ کارمزد تعداد اقساط و مدت باز پرداخت و میزان باز پرداخت ماهیانه را اعلام بفرمایید سپاس", "ن", "بعلت اشکال اینترنتی شماره پیگیری را نتوانستم یادشات کنم . چه باید کرد ؟ با تشکر ", "با سلام این سازمان بعد از ثبت نام خودرو فرسوده در چه زمانى بعد از ثبت نام ، خودرو جایگزینى به مالک خودرو فرسوده مى فروشد ؟", "قیمت جدید خودروفرسوده سواری شخصی ", "قیمت جدید خودروفرسوده سواری شخصی ",