طرح نقدی اسقاط خودرو فرسوده







بنده مالک پراید مدل 1381 هستم که در بازار حدود 7 میلیون مشتری دارد. با مطالعه وبسایت شما متوجه شدم در صورت ثبت نام و تحویل خودرو گواهی اسقاطی به من تعلق میگیرد که معادل 2.5 میلیون است. به نظر نمیرسد این کار برای من توجیه اقتصادی داشته باشد. (صرف نظر از زمان لازم برای انجام کارهای اداری) لطفا اگر موردی وجود دارد که تحلیل بنده اشتباه است، راهنمایی فرمایید سپاسگزارم", "سلام من چندتا سوال دارم ممنون میشم اگه جواب بدین خودرو فرسوده به نام پدرم میباشد و من میخوام تو طرح جایگزین خودرو فرسوده شرکت کنم و به نام پدرم در سایت ثبت نام کردم آیا در طرح جایگزین خودرو فرسوده میتونم از ایران خودرو خرید کنم و خودرو به نام خودم باشه شرایط ش چیه 09124282717", "با سلام و عرض ادب لطفا با توجه به اینکه قیمت خودرو فرسوده ثابت نیست قیمت انواع خودروهای سبک وسنگین را اطلاع رسانی بفرمایید ", "مبلغ خرید خودرو فرسوده؟ مبلغ وام متعلقه؟برای تعویض پلاک خودرو فرسوده نیاز به معاینه فنی دارد یا خیر", "مبلغ خرید خودرو فرسوده؟ مبلغ وام متعلقه؟", "درطرح جایگزین خودرو فرسوده مبلغ اقساط ماهیانه چقدرمیباشد", "بنده یک دستگاه خودرو را در خرداد ماه 93پس از ثبت نام تحویل مرکز اسقاط داده ام اما تاالان هم وجه اش واریز نشده و هر موقع تماس میگیرم می گویند کارهایش را ما انجام داده ایم تهران واریز نمی کند لطفا ما را راهنمایی فرمایید . مرکزی که ثبت نام کردهام تبریز ،مرکز اسقاط خودکار میباشد . با تشکر ", "با سلام خدمت شما.میخاستم بپرسم من بخام واسه طرح جاگزینی خودرو ثبت نام کنم وبه بانک واسه دریافت وام خودرو معرفی بشم ایا چک برگشتی داشته باشم از گرفتن وام خودرو منع میشم یا مشکلی پیش نمیاد. ممنون میشم اگه پاسخ بدید.باتشکر از شما", "با سلام و عرض ادب احتراما به استحضار می رساند پدر اینجانب دارای یک ماشین فرسوده بود که توسط آن امرار معاش خانوادیمان را فراهم می کرد و جهت تعویض آن نیز در طرح تعویض خودرو فرسوده اقدام به ثبت نام کرده بود ولی متاسفانه این خودرو توسط فردی از خدا بی خبر به سرقت رفت،ایشان پس از وقوع ،مورد فوق را سریعا به کلانتری محل اطلاع واقدامات لازم را انجام دادند،لطفا در صورت امکان و با توجه به اینکه ایشان جهت تعویض خودرو اقدام کرده بودند راهی جهت احقاق حق از دست رفتیمان پیشنهاد فرمایید تا بتوانیم مورد فوق را پیگیری کنیم. با تشکر فراوان", "سلام اینجانب دارای یک دستگاه پیکان مدل 81 می باشم که قصد تعویض آن را دارم خواهشمندم بنده را راهنمایی بفرمایید با تشکر فراوان", "چرا کامیون فرسوده فرسوده پلاک قدیم رو نمیخرندیا جایگزین نمیکنند اولش که پلاک نکردنند حالام نمیگیرنش.چرا دولت نه میزاره باهاش کار کنیم نه عوضش کنیم نه بفروشیمش لطفا راهنمایی کنید.کامیون فرسودهی که نون آور ما بود.یه گوشه خابیده وداره میپوسه.باتشکر", "مقادر وام ؟ و تعداد ماشین های که میشود همزمان تحویل داد و شرایط ان", "1-شما ماشینو به چه قیمتی بر میدارید. 2-پرداخت نقدی به جز قیمت ماشین دارد یا نه 3-چقدر وام داشته و سود آن چند درصد است ", "سلام بنده یه پراید مدل 77 دارم که میخوام روش وام خودرو فرسوده بگیرم. لطفا بهم بگید که ماشین من رو در طرح فرسوده چند برمیدارن و چقدر بهم وام میدن. ممنون", " پدر من که مالک ماشین فرسوده است فوت نموده من چه وکالتی باید از دیگر وراث (خواهر و برادر و مادرم)بگیرم تا بتوانم ماشین فرسوده را اسقاط نقدی نمایم.با توجه به اینکه در وکالت انجام امور متوفی وسایل نقلیه موتوری را شامل نمیشود", "با سلام و ضمن عرض خسته نباشید من مالک پراید مدل 82 میباشم که میخام با پژو 405 ایران خودرو معاوضه کنم که میخاستم ببینم میتونم این کار رو کنم و شرایط دریافت وام و همچنین اقساط بازپرداخت وام چقدره ممنون میشم راهنماییم کنین.", "باسلام وخسته نباشید بنده ساکن اهواز هستم میخواستم بدونم طرح اسقاط تاکسی فرسوده های پیکان فرسوده دراهواز کی اجرا میشه و اگه اجرا بشه چه خودرویی جایگزین اون میشه چون سمندef7 کسی حاضر نیست بگیره وبدرد تاکسی فرسوده نمیخوره لطفا راهنمایی فرمایید ممنون ", "باسلام وخسته نباشید بنده ساکن اهواز هستم میخواستم بدونم طرح اسقاط تاکسی فرسوده های پیکان فرسوده دراهواز کی اجرا میشه و اگه اجرا بشه چه خودرویی جایگزین اون میشه چون سمندef7 کسی حاضر نیست بگیره وبدرد تاکسی فرسوده نمیخوره لطفا راهنمایی فرمایید ممنون ", "باسلام وخسته نباشید بنده ساکن اهواز هستم میخواستم بدونم طرح اسقاط تاکسی فرسوده های پیکان فرسوده دراهواز کی اجرا میشه و اگه اجرا بشه چه خودرویی جایگزین اون میشه چون سمندef7 کسی حاضر نیست بگیره وبدرد تاکسی فرسوده نمیخوره لطفا راهنمایی فرمایید ممنون ", "یان تحویل گرفته میشه یا نه... نه به تحویل ماشین فرسوده میخوره نه پلاک ملی میشه و نه پلاک تاریخی باید چیکار کنیم؟", "ایا خودرو های سنگین با پلاک مجازی تحویل میگیرید ؟ به چه قیمت های تحویل میگیرید ؟ 19 تن ", "شرح شرایط کامل طرح جایگزین خودرو فرسودهی مزید امتنان است: 1.مبلغ به ازای ارزش خودرو فرسوده 2.میزان آورده نقدی 3.میزان تسهیلات اعطایی", "سلام و احترام ببخشید پیکان مدل 77دوگانه رو چند تحویل میگیرن الان قیمت بالاتر هم میره تحویل بدم یا ندم؟", "", "با سلام خواستم جویا شوم پیشنهاد شما در مورد خودرو مدل 76 میلادی چیست؟", "راهنمایی بفرمایید چطور میتونم ثبت نامم را لغو کنم", "سلام میخواستم بدونم تو این سایت که ثبت نام میکنیم برا طرح نقدی خودرو فرسوده با قیمت دو میلیون و هشتصد هزار تومان ایا همه استان ها هستن یا فقط تهران مثلا از فارس ثبت نام کنیم ماشین همون فارس باید تحویل بدیم", "به نظر شما من کامیون فرسوده دارم با کامیون جاگزین کنم بهتر یا با سواری./قیمتی که برای فرسوده دادند خیلی کم نیست.؟", "سلام.ببخشید من یه پیکان مدل 83 دارم.میخواستم بدون اولا اینکه در حال حاضر طرحی مبنی بر جایگزینی خودروی فرسوده در حال حاضر وجود دارد؟و یکیم اینکه خودروی من جزو خودروهای اسقاطی به شمار می آید یا نه؟", "سلام.بنده ماشین کشنده وایت 1974دارم میخواستم ببینم که چند ماشین برمیدارند بجاش چه خودرویی سنگین میدن بعد پیش پرداخت و اقساط خودرو جایگزین چطوریست؟وچه مدت بعد ثبتنام خودرو اسقاط میشه و چه مقدار تحویل کشنده جدید طول میکشد؟", "باسلام و احترام در خصوص اینکه از چه سالی به قبل خودرو از نوع خودروی فرسوده به حساب می آید. اینجانب پرایدی با مدل 78 دارم.", "سلام ماشینهای تصادفی که قابل استفاده نیستند قابل تحویل هستند یا ن؟", "باسلام وعرض خسته نباشید سوالی در مورد کامیون فرسوده داشتیم که کامیون فرسوده ما911و6گواهی بهش داده می شد سوال اول که هر گواهی اقساط مبلغس چقدر است واگر کامون ماداری پلاک قدیم باشد شامل طرح است یانهوسوال بعدی کامیون فرسوده مافاقد موتور ولوازم دیگر بااین شرلایط میشد ثبت نام کرد باتشکر . ", "شرایط اسقاط جیپ اهو مدل 52 رو میخواستم بدونم و زمان اسقاطشو ممنون", "سلام .لطفا بفرمایید که من یک پژو آردی مدل 1389 دارم قیمت آن را چند محاسبه میکنید . متشکر م", "با سلام آیا پراید مدل 77 هم جزو خودروی فرسوده محسوب میشه؟ سن اون از 25 هم گذشته!!", "سلام خسته نباشید من دیروز طرح جایگزین خودرو فرسودهی ثبت نام کردم شرکت سایپا ولی پشیمون شدم میخام شرکت ایران خودرو رو انتخاب کنم برا ویرایش باید چکارکنم؟باتشکر", "سلام من یه پراید سالم و تمیز دارم مدل ماشینم 76 ولی خیلی سالمه میخواستم ببینم اگه بخوام ماشینو تعویض کنم با ضفر باید پول نقدم بدم یا همش قسطی میشه اگه جواب بدین ممنون میشم ۰۹۱۲۳۶۷۷۶۴۱", "ماشین به نام پدرم هست با وکالت فروشی که به من داده میتوانم به اسم خودم ثبت نام کنم", "با سلام من یک دستگاه پراید به مدل 77 دارم می خواهم با پراید نو جایگزین کنم. چقدر وام به من تعلق می گیرد و ماشین من رو چن میلیون بر می دارید", "بعد از ثبت نام کامیون فرسوده بعد از چه مدت پول ماشین را دریافت میکنیم", "قیمت خودرو فرسوده ", "مشود تاکسی فرسوده مدل 84 را بصوقت وکالتی فرسودده کرد ؟ و تاکسی فرسوده برای فرودگاه باشه ماشین تبدولی آ ن تویوتا هست یا سمند ", "با سلام من یک سمند مدل ٨١دارم میخوام یک ماشین صفر از ایرانخودرو بگیرم چه شرایطی میتونم استفاده کنم ماشینم الان تو بازار حدود نه تومن میارزه.ولی با این رقم اسقاط نمیدونم چه انگیزه ای میتونم داشته باشم", "با سلام یک نیسان مدل 64 که مالک آن پدرم میباشند و متاسفانه ایشان فوت شده . و حال ما میخواهیم خودرو را به خودرو فرسوده تحویل دهیم . و میخواستم بدونم که شرایطش چیست. چون تمام مدارک آن به نام پدرم میباشد. متشکرم", "بنده درسال ۸۵ یک اتاق کامل پیکان از شوش خریدم ولی به دلیل نداشتن اطلاعات ناکافی پیگیر مراحل قانونی ان نشدم نداشتن حال می خواهم خودرویم را اسقاط کنم ممنون می شوماگر مراحل قانونی این کار رابه من بگویید", "اینکه قیمت نقدی پیکان مدل 77 چند میباشد؟ دیگر اینکه طرح جایگزین خودرو فرسوده ویا وام کم بهره به ان تعلق میگیرد ؟ باتشکر از راهنمایی شم", "با سلام و احترام ؛ اینجانب هادی افضلی دارای یک خودرو رنو PK مدل 1385 هستم وقصد تبدیل به احسنت نمودن خودرو را دارم . شرایط ثبت نام؟ و مبلغ تسهیلات ؟. و چه مدت باید در نوبت باشم ؟ منتظر پاسخ شما هستم .. ", "سلام من یه وانت 78 دارم که قبل مدلش جهت اسقاط اعلام شده ولی الآن درسال 94تا مدل 77 اعلام شده الآن تکلیف چیست درضمن سال گذشته نیز پیش ثبت نام انجام داده ام ولی هیچ پیامی به من نرسیده است", "09186286971", "باسلام پیکان مدل 1374در طرح نقدی خودرو فرسوده و در طرح جایگزین خودرو فرسوده با چه قیمتی اسقاط میگردد ؟", "من یک پژو مدل 70 دارم و میخواهم با یک محصول ایران خودرو تعویض کنم و در سلیت نیز ثبت نام کرده ام چه باید بکنم", "میخواستم از شرایط تعویض مودت زمان آن آگاهی پیدا کنیم", "من دارای یک ماشین آردی مدل ۸۲ میباشم.طرح ماشین فرسوده شامل من هم میشه.", "ایا قیمت نفدی و خودروجایگذین تفاوت دارد کدامیک اقتصادی تر است", "سلام. پدر بنده یه تاکسی فرسوده مدل 83 داره که دیگه اسقاطی شده حتی جدیدا جلو در شیشه هاشو شکستن. میخواستم بدونم برا اسقاط کردن دقیقا چیکار باید بکنیم و زمان تقریبی اسقاط شدن چقده؟ میزان مبلغی که دستمون میگیره چقدره و شرایط جایگزینی خودرو تاکسی فرسوده چیه؟ ببخشید وقتتون گرفتم و ممنون از کمکی میکنید.", "با سلام در مورد قیمت خودرو فرسوده در طرح نقدی خودرو فرسوده و طرح جایگزین خودرو فرسوده چگونه میتوان اطلاعاتی کسب نمود؟ ", "با سلام در شرف خریداری اتومبیل با سال ساخت 1383 هستم و قصد دارم بیش از دو سال نگه ندارم، فقط نگران این هستم که مبادا طی این دو سال طرح جمع آوری جدید اجرا و خودروی من افت قیمت پیدا کند. خواستم بپرسم این طرح هر چند سال اجرا میشود؟؟؟", "سلام. یک پی کی مدل 1384 دارم . که طی تصادفی واژگون شده راه حلی برای استفاده از یکی از طرح های جایگزین خودروهای فرسوده دارم یا خیر ؟", "با سلام میخواستم بدونم آیا میشه آر دی مدل 80رودر استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد اسقاط کرد؟میشه در استان دیگه ای این کار روانجام بدم؟", "سلام ببخشید قیمت خرید پیکان 81 به عنوان اسقاط چقدر میباشد.", "با سلام مینی بوس فرسوده شخصی فیات مدل 1361 که تحت نظارت شرکت فعالیت می کند، برای ثبت نام جایگزین خودرو می تواند اقدام کند؟ با تشکر", "قیمت خودرو فرسوده مدل 59", "میتسوبیشی مدل 1993 دارم خواستم ببینم اگه تحویل بدم چگونه و چقدر وام داره خودرو پژو 405 میشه جایگزین بشه؟", "باسلام بنابرعللی تاحالاپلاک کامیون فرسوده خودراتعویض نکردم مدل کامیون فرسوده 1975میباشد لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم", "قیمت خاور 808 مدل 1377", "با سلام من وانت پیکان مدل1378 دارم میتونم بامحصولات ایران خودرو پژو 405 جایگزین کنم", "با سلام یک دستگاه خودرو پژو مدل 1990 میلادی (معادل 1369 خورشیدی) ساخت کشور فرانسه دارم مراحل وشرایط تعویض را نمیدانم آیا شامل حال بنده نیز می شود؟!!", "سلام.من کامیون فرسوده ایفا دارم میخواستم بدونم که من ضامن ندارم چطور میتونم کامیون فرسودهم رو جایگزین کنم وصفر بگیرم درضمن اقساط ماهیانش چقدر میشه ", "سلام لطفا درباره زمان ثبت نام خودروهای فرسوده و قیمت نقدی مرا راهنمایی کنید. متشکرم", "سلام خسته نباشین سوال اولم قیمت خودروی فرسوده چقدره ,س دوم ایا شرایت پرداخت خودروی تعویضی تمام قصد هست یا پیش پرداخت میخواد سوم وام بلاعوض به همه ی ثبت نام کننده ها تعلق میگیره یانه بازم ممنون ", "قیمت خودرو فرسوده در نیمه دوم سال 94 افزایش پیدا میکند", "درمورخ دوازدهم اردیبهشت ماه سال 94 درسایت خودرو فرسوده طرح نقدی خودرو فرسوده ثبت نام کردیم سیستیم می فرماید منتظر بمانید", "سلام بنده به ایران خودرو دیزل در تبریز برای طرح فرسوده مراجعه کرده ام که مشخصات ماشین مرا در سیستم زده اند و گفتند که شامل نمیشه من ماشینم ماک جنگی مدل 1942 میلادی با شماره ایران پلاک و با مدارک کامل هستم لطفا بنده را راهنمایی کنید", "سلام بنده به ایران خودرو دیزل در تبریز برای طرح فرسوده مراجعه کرده ام که مشخصات ماشین مرا در سیستم زده اند و گفتند که شامل نمیشه من ماشینم ماک جنگی مدل 1942 میلادی با شماره ایران پلاک و با مدارک کامل هستم لطفا بنده را راهنمایی کنید", "سلام جهت اسقاط خودرو پیکان مدل ۷۵ چه مراحلی بایدطی شود ضمنا مبلغ خرید چه قدر است.", "آیا میشود خودرو پی کی مدل 83 رو تعویض کرد آیا با قیمت خوب و شرایت مناسب می شود صاحب خودرو نو شد", "با سلام لطفا قیمت برداشت خودرو و تسهیلات (تسهیلات بلاعوضی که در بخشنامه ذکر شده)را بفرمایید. با تشکر", "سلام.میخواستم بدونم وام جهت تعویض خودرو با پژو 405 چقدر است؟", "سلام.میخواستم بدونم وام جهت تعویض خودرو با پژو 405 چقدر است؟", "با سلام و خسته نباشید درمورد مینی بوس فرسودههای حمل و نقل داخل شهری واقع در ترمینالها آبا شرایط خاصی درنظر گرفته شده است تا بیش از این متضرر نشوند؟ با تشکر فراوان", "با سلام و وقت بخیر. خودروی هوندا آکورد 2013 بنده چندی پیش به سرقت رفت و توسط سارقین به آتش کشیده شد. در حال حاضر هیچ خزیداری ندارد و من میخوام خودرو اسقاط شود تا سند از اسمم خارج بشه که احتمالا بعدا مورد سوء استفاده قرار نگیره. لطفا راهنمایی کنید که چطور امکان اسقاطش وجود داره؟ 09357639501 با تشکر", "با سلام و وقت بخیر. خودروی هوندا آکورد 2013 بنده چندی پیش به سرقت رفت و توسط سارقین به آتش کشیده شد. در حال حاضر هیچ خزیداری ندارد و من میخوام خودرو اسقاط شود تا سند از اسمم خارج بشه که احتمالا بعدا مورد سوء استفاده قرار نگیره. لطفا راهنمایی کنید که چطور امکان اسقاطش وجود داره؟ 09357639501 با تشکر", "سلام ممنون که جوابه سوالمو میدین چرا نمیشه برای جایگزینی خودرو از محصولات ایران خودرو استفاده کرد ؟ چه زمانی این مشکل حل میشه ؟ با تشکر", "سلامدر تاریخ 91/4/2ثبت نام خودرو فرسوده رو انجام دادم و تا کنون موفق به دریافت خودرو نشده ام.شماره پیگیری88709459 کد ملی 0702675571 نمایندگی هم جواب درستی نمیده.هر وقت مراجعه میکنم میگن سیستم بسته است.لطفا راهنماییم کنید.ممنون", "با سلام.خودرو پراید دارم مدلش 81 هست دانشجوام و با این ماشین کار میکنمو تقریبا همه هزینه های زندگی و تحصیلی ام را از طریق مسافر کشی و کار با این ماشین تامین میکنم اما از طرفی هم ماشینم فرسوده شده و هزینه تعمیرش سنگین هست زود به زود خراب میشه و خسته شدم.خواستم راهنمایی کنید تا بتونم با واگذاری ماشینم یک ماشین بهتر و سالم تر هم برای راحتی خودم هم برای الودگی کمتر تهیه کنم.با سپاس", "یا سلام و خسته نباشی چرا استان آذربایجانشرقی جهت ثبت نام جایگزینی خودرو جزء استانها نیست؟؟؟؟؟", "باسلام قیمت رنو 67 چند تومان است", "با سلام و خسته نباشید اینجانب در استان گیلان یک خودروی پیکان مدل 73 دارم.میخواستم بدونم الان میتونم برای اسقاطش اقدام کنم. و اینکه چقد به من وام تعلق میگیره برای خرید ماشین پراید.", "ضمن عرض سلام و احترام به استحضار میرساند اینجانب مالک پراید شخصی مدل 1380 می باشم و تمایل به خرید نقدی پراید اس ای 111 می باشم . در صورت تحویل خودروی اینجانب و پرداخت مابقی وجه بصورت نقد آیا تحویل فوری خودرو انجام خواهد پذیرفت ؟ و مبلغی که بابت تحویل خودروی مدل 80 از سوی آن واگذارنده محترم به اینجانب پرداخت می گردد چقدر است ؟ با احترامات شایسته- امیر ابراهیمی 09122973540", "سلام مدت زمان اسقاط و تحویل دادن خودرو چقدر زمان میبرد ؟ با این فرضیه که تمامی مدارد موجود باشد. پس از واگذاری خودروی فرسوده چه مدت زمان میبرد تا خودروی صفر به مشتری تحویل داده شود؟ خودروی فرسوده به چه مبلغی خریداری میشود و چقدر دیگر با ید پرداخت شود به صورت نقدی تا بتوان خودروی صفر تحویل گرفت؟ با سپاس ابراهیم شایان مهر", "با سلام زنگیدم قیمت ماشین بگیرم که در جواب خانم ذاکری برداشت خاستم قیمت فرسوده بگیرم به اینجانب پرخاشگری کردو خیلی با قاطعانه گفت با آقای مناجاتی ام تماس بگیر بگوترسی ندارم09367130024", "باسلام خودروپراید مدل 85 مشکی دارم که تعمیروتعویض اتاقش اقتصادی نیست وبصورت تصادفی هم قیمت آهن پاره بفروش میرسد آیا میتوان بصورت خودروی فرسوده جایگزین یا فروخته شود باتشکر09196255288", "با سلام وعرض خسته نباشید سوالم این بود که قیمت خود کامیون فرسوده چقدر می باشد به غیر از کمک دولت محترم؟ باتشکر", "با سلام واحترام.مدتی است طرح نقدی خودرو فرسوده متوقف شده است .مراکزاسقاط شهرستان(سمنان) هم جواب درستی نمی دهند.خواستم تاریخ شروع احتمالی را اعلام تا از بلاتکلیفی خارج شویم.آیا نیاز به ثبت نام در سایت در حال حاضر هست؟", "سلام . من یک دستگاه پیکان مدل 59 دارم که میخوام به صورت اسقاطی بفروشم ولی سند قطعی نداره و برای سند قطعی باید کلی خرج کنم و با توجه به ارزش پایین خودرو به صرفه نیست هزینه بیمه و عوارض بدم راهنماییم کنید که چکار کنم؟ممنونم.", "سلام من یک پیکان سواری دارم که هیچ کدام از مدارک و پلاکش یه نام من نیست( به نام مالک قبلی است و به ایشان دسترسی دارم) برای ثبت نام خودرو فرسوده چه کنم ؟ متشکرم", "با عرض سلام.پراید مدل 1380 دارم میخواستم بدونم چقدر وام به بنده تعلق میگیرد.", "باسلام میخواستم بدونم با تحویل کامیون فرسوده در عوض چه ماشینی دریافت وقسط بندی میشه یا نه باتشکر", "میزان وام تعویض وانت ایران خودرو به تیبا یا پژو 405 چقدر است؟", "یک خودرو نیسان پلاک قرمز مدل 57 دارم هیچ کجا تحویل نمیگیرن باید برای اسقاط ان چه کاری انجام دهم متشکرم ", "باسلام یک دستگاه نیسان مدل 57 پلاک قرمز قدیم دارم که متاسفانه پلاک ان جدید نشده چون پلاک قرمز هست تحویل نمیگیرند پس ما چیکار باید انجام دهیم تا این خودرو رو تحویل دولت بدیم", "سلام پراید مدل80دارم که میخواستم تحویل بدم ولی با شرایط موجود اگه تحویل بدم بدون ماشین میمونم رفتم بانک که ببینم وام جایگزینی شرایطش چجوریه میگن باید تحویل بدی و بیای ده میلیون سپرده بذاری تا بهت وام تعلق بگیره من ده میلیون ندارم با ماشین هم کار میکنم بدون ماشین بمونم یعنی بیکارم شرایط راحتری هم هست؟", "با سلام واحترام اینجانب ساکن استان خوزستان ودارای یک دستگاه پژو آردی مدل 80 هستم.مدتهاست که پیگیر طرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو می باشم.میخواستم بدانم جایگزین محصولات ایران خودرو چه زمانی است؟ متشکرم", "با سلام خدمت شما با استفاده از طرح جایگذین سایپا خودرو تحویل دادم و از شرکت هم خودرو جدید تحویل گرفتم برای انتقال تخفیف بیمه نامه شخص ثالث باید به کجا مراجعه کنم با سپاس از راهنمای شما", "", "66د624اران53ایابه دولت فروخته شده یانه", "", "", "قیمت نقدی وانت نیسان فرسوده چقدر است؟", "من یک پراید مدل 82 دارم میخواهم آن را تحویل ستاد بدم از جزییات اطلاعی ندارم من یک ماشین اقساطی میخوام که قسط های آن را یواش یواش پرداخت کنم من دانشجو هستم و بی پول لطفا بهترین راهنمایی ممکن را به من ارایه دهید", "سلام خسته نباشید قیمت دقیق خودروی سواری اسقاطی رو میخواستم هرسایتی میرم قیمت فرق میکنه دلیل چیست ممنون ج بدین ", "قیمت اسقاط پیکان 75 چند است؟", "با سلام.از استان مازندران شهرستان بهشهر هستم.پیکان مدل 72 دارم.برای اسقاط و طرح جایگزین خودرو فرسودهی باید چقدر پول نقد پرداخت کنیم؟؟؟ ", "سلام خسته نباشید من یه پراید مدل 76 دارم و میخوام که عوضش کنم آیا می تونم اسقاطش کنم؟ و اینکه اگه اسقاط کنم چه قدر پول بهم میدن؟ و آیا میتونم وام بگیرم و یه ماشین صفر بخرم؟لطفا مراحل اسقاط و دریافت وام رو هم بهم بگید. ممنون از شما", "با سلام. میخاستم شرایط تعویض یا فروش نقدی پیکان مدل 78 رو بیشتر و کامل تر بدونم. با تشکر.", "با تقدیم احترام و آرزوی توفیق و بهروزی برای دست اندرکاران خدوم و زحمتکش این سایت وزین: اینجانب دارای خودروی فرسوده می باشم ..میخواستم از نحوه ی دقیق جایگزینی خودرو، چگونگی دریافت تسهیلات، میزان و مبلغ اقساط بانکی مطلع گردم.. همچنین میزان حداقل و حداکثر مبلغ تعیین شده بری ارزش خودروهای فرسوده چقدر می باشد و قیمت تمام شده خودروی صفر به چه میزان است.. با تشکر فراوان توفیق قرین راهتان باد ", "سلام.با عرض خسته نباشید.الان قیمت نقدی اسقاط خودرو چقدر است؟ و دیگر اینکه از زمان ثبت نام تا اسقاط خودرو چقدر زمان میبره تا با ما تماس گرفته بشه؟", "با سلام و خسته نباشید خدمت شما. میخواستم بدونم برای اسقاط خودروی کامیون فرسوده ولو مدل 1973سوسماری19تن چه مبلغی نقدی دریافت میکنم. باتشکر از زحمات شما عزیزان.", "سلام چراوقتی ثبت نهایی رامیزنم درجواب میگویداین پلاک قبلاثبت نام شده درصورتی که من ثبت نکرده ام وسوال دیگرچون صاحب قبلی این ماشین راتاکسی فرسوده کرده بودوهمچنین کارت سوختش هم تاکسی فرسوده بودپس جایگزین هم تاکسی فرسوده میشودیاخیر", "باسلام احتراماً، به استحضار می رساند آیاطرح جایگزین خودرو فرسوده خودرو های فرسوده برای پیکان وانت مدل 60 در سال 94 می باشد. با تشکر", "آیا درسال جاری با افزایش قیمت خودروهای فرسوده مواجه خواهیم بود یا خیر؟", "باعرض سلام واحترام بنده خودروی راخریداری گردم و کلیه مدارک نزد خودم است ولی باز هم باید شماره حساب مالک را جهت ثبت نام وارد کنم؟ دسترسی به مالک فعلا مقدور نیست چه باید بکنم؟ باتشکر", "سلام. می خواستم اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه جایگزینی اتوبوس فرسوده فرسوده بیابانی بنز مدل 1369 در اختیارم قرار دهید و در رابطه باشرایط جایگزینی و یا خرید راهنمایی فرمایید. با تشکر ", "با سلام اینجانب ساکن شیراز هستم و خودروی مزایده ای را از برنده مزایده در بیرجند خریداری کرده و به شیراز آوردم و از برنده مزایده هم وکالت گرفتم و الان در شیراز ماشین را می خوام از رده خارج کنم می گن باید اول بشه به اسم برنده مزایده ولی ماشین زیاد وضعیت مناسبی برای سر حال شدن نداره و به نمره گذاری شیراز هم که مراجعه می کنم می گن پلاک بیرجند رو نداریم و مشین هم میتسوبیشی گالانت مدل 1989 میلادی هست لطفا من را راهنمایی کنید من الان 2 سال ماشین رو خریدم و بلاتکلیف ماندم با تشکر از سایته خوبتون", "با سلام و عرض خسته نباشید ضمن تشکر از راه اندازی این سامانه خواهشمند است به موارد زیر در صورت امکان پاسخ فرمایید: 1- میزان وام سواری شخصی چه مبلغی است؟ 2- بانک عامل کدام بانک است؟ 3- در شهر کرج به چه مرکزی باید مراجعه نمود؟ 4- مراکزی که در سایتهای مختلف ثبت شده اند به روز نیستند. تلفنهای اعلام شده همه واگذار شده اند. 5- زمان تحویل خودرو از شروع ثبت نام چقدر خواهد بود؟ 6- از کدام خودروساز می توان خودرو انتخاب نمود؟", "با سلام اینجانب فروشنده لوازم دست دوم کامیون فرسوده بنز هستم آیا شما ماشین های فرسوده جهت فروش نیز دارید که ما خریداری نماییم؟ با تشکر", "اطلاعات جامع و کاملی در خصوص اسقاط خودرو خود و ثبت نام خودرو جدید میخاستم", "خودرو اسقاطی را به چه قیمتی توسط مراکز اسقاط خریداریمیشود.", "عاقا اخه چرا یکی نیست جواب ما رو بده!!!! یه کامیون فرسوده بنز 9 تن دارم مدل 911 دارم واسه ساله 48... نه کسی ازم میخره و نه پلاکش میکنن. تقریبا الان هم دوسالی هست که تو طرح شما ثبت نام کردم ولی اصلا کوجیکترین خبری نشده... ب نظر شمایی که الان مشاور هستی من چی کار کنم؟! چرا هیچ خبری از طرح شما نشده؟؟؟؟!!!!!!!!!! 09121419016", "با سلام اینجانب به یکی از نمایندگی های سایپاجهت اسقاط خودرو وجایگزینی مراجعه کردم وبعداز طی مراحل واسقاط خودرو،نمایندگی بجای معرفی به بانک واخذوام اقدام به فروش با دسته چک نمودوازمن 6چک درخواست نمود،خواستم ببینم آیا این کار قانونی هست یا نه. لطفا راهنمایی بفرمایید .باتشکر", "برای تعویض خودروهای فرسوده دارای پلاک مجازی چه باید کرد؟ ", "خواستم بدونم خودروی فرسوده را با جه قیمتی تحویل می گیرند؟ و جطوری باید تحویل بدیم؟", "شرایط جایگزینی", "شرایط جایگزینی", "با سلام آیا خودرو کاروان سایپا مدل1383 فرسوده محسوب میگردد؟ در صورتی که جواب مثبت است آیا در دسته خودروهای ون میباشد؟ در آخر اینکه معادل چند خودرو فرسوده محاسبه میگردد؟ با تشکر از پاسخگویی شما", "آیا خودرو سال 84 هم قابل تبدیل میباشد ", "آیا خودرو سال 84 هم قابل تبدیل میباشد ", "با سلام آیا شهریور 94 برای تحویل دادن مینی بوس فرسوده خود به مراکز اسقاط باز می شود ؟ با چه قیمتی؟", "با سلام و خسته نباشید خدمت شما بعرض می رساند دایی ام یک کامیون کمپرسی فرسوده دارد و موعد بازنشستگی او فرا رسیده آیا من می توانم با وکالت ماشین را تحویل داده و ماشین صفر به نام خودم دربیاورم.", "با سلام کامیون فرسودههای پلاک مجازی کی ثبت نام میشوند دو ساله کامیون فرسوده پلاک مجازی دارم هر وقت به سایت یاشرکتهای اسقاط مراجعه میکنم سایت باز نمیشه؟", "با سلام شرایط جایگزین و تسهیلات بانکی رو بهم بگید تشکر", "با سلام احتراماًباستحضار می رساند اینجانب خودروی پراید مدل 74 دارم به دلیل تصادف شدید مقرون به صرفه نیست که صافکاری و تعمیر شود لذا می خواستم بدونم می توانم از طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودروی فرسوده استفاده کنم یا خیر؟ با تشکر شماره تماس:09128142533", "با سلام مبلغ وام خودروها چند است و با چند درصد بهره ", "با سلام و خسته نباشید_من ساکن مازندران شهرستان بابل_در سیستم ثبت نام کردم برای جایگزینی خودرو فرسوده میخواستم ببینم خودرو چقدر حساب میشه و چقدر وام میدهید و چقدر باید نقد پرداخت کرد و تا کی زمان میبره با تشکر", "آیا طرح تعویض فقط مخصوص استان تهران است؟", "سود درصد وامی که تعلق میگیرد به جایگزین کننده خودرو سنگین چقدر است؟؟؟؟", "سلام علیکم و عرض ادب یک کامیون فرسوده سبک (بنز 911)دارم که بنام خودم نیست وبیمه هم ندارد میتوانم اون رو اسقات یا اینکه باید بیمه داشته باشه وبنام خودم باشه لطفا راهنماییم کنید ممنونم از لطف شما", "من ساکن ساری استان مازندرانم ایا مکان رسیدگی به اسقاط خودروی من هست وسوال دوم:قیمت خرید خودرو بامشخصات:پژوآردی رنگ عدسی مدل 79 موتوری سالم دور رنگ حو اکثرچه قدر می باشد؟ اگر جواب به صندوق پستی من ارسال شود ممنون میشوم", "قیمت قطعی سواری مدل 80 - طرح جایگزین خودرو فرسوده به چه شکل می باشد ؟ ", "سلام: احتراما اینجانب 3 سال پیش خودرو خود را تحویل و اسقاط نمودم ولی تاکنون موفق به تحویل و تعویض نشده ام و مشخص نیست که مبلغ خودرو را به چه تاریخی محاسبه میکنند ، حال اینکه قصوری از جانب بنده نبوده است لذا خواهشمند است راهنمائی فرمائید. با تشکر", "سلام: احتراما به اطلاع میرسانم بنده حدود 3 سال پیش خودرو اسقاطی خود را فک پلاک کرده و تحویل دادم ولی متاسفانه تاکنون موفق به تحویل خودرو نشده ام و مشخص نیست که مبلغ تحویل خودرو را چقدر محاسبه میکنند. با وجود این که قصوری از ناحیه بنده نبوده است. لذا خاهشمنداست راهنمائی فرمائید. با تشکر", " تعویض خودروی اردی 83 با محصولات ایران خودرو چه شرایطی دارد", "با سلام من یه ماشین bmwمدل 78 میلادی دارم میخواستم ببینم چه طوری میتونم تبدیل کنم لطفا راهنمایی کنین با تشکر", "با سلام؛ بنده دو دستگاه کامیون ده چرخ ماک با عمر بالای ٢٥ سال دارم، لطفا در صورت امکان ذکر بفرمایید: ١-قیمت هر دستگاه تقریبا چقدر است؟ ٢-آیا کمک بلاعوض ذکر شده علاوه بر قیمت کامیون می باشد؟ ٣- چه نوع کامیونی و با چه شرایطی را جایگزین می کنند؟ ٤-سود تسهیلات بانکی آن چقدر می باشد؟ قبلا از راهنمایی جنابعالی کمال تشکر را دارم. موفق و پیروز باشید.", "با سلام میخواستم بدانم پس از تحویل مینی بوس فرسوده بنده باید چه مقدار دیگر پول سرمایه بگذارم . بنده اهل استان کرمانشاه شهرستان کرمانشاه هستم . با تشکر ", "قیمت مینی بوس فرسوده اسقاط شده", "تویوتا سواری 1981ثبت نام کرده ام ولی کد پیگیری را یاداشت نکرده ام الان کد پیگری ندارمچکار کنم.", "اطلاعاتم را اشتباه وارد کردم چگونه تصحیح کنم؟", "سلام من یه پراید مدل 80دارم اگر بخوام جایگزینش کنم علاوه بر پول ماشینم چقدر باید پول بزارم روش برای خودرو نو", "با سلام و خسته نباشید.لطفا به مراکز اسقاط خودرو رسیدگی به عمل آید زیرا بعد از بستن قرارداد و امضا کامل وتحویل مدارک، با توجه به ارزان شدن خودرو مذکور از دریافت واسقاط آن خودداری نمودند با تشکر", "سلام علیکم بنده خودروی وانت بارم را بوسیله یک قولنامه دستی از صاحب اصلی خودرو که سند وبرگ سبز به نامش است خریده ام ودرحال حاضردسترسی به مالک اول ندارم آیا باهمین قولنامه کلیه مدارکی که دارم می توانم خودرو تحویل دهم؟ باتشکر", "سلام علیکم آیادرزمان تحویل خودرو وانت بار عوارض سالیانه وخلافی آن را باید پرداخت/ باتشکر ", "سلام من یه سواری پیکان مدل٧٨دارم میخواستم ببینم میشه باوانت مدل بالاجایگزین کنم به صورت اسقاط", "سلام من یه سواری پیکان مدل٧٨دارم میخواستم ببینم میشه باوانت مدل بالاجایگزین کنم به صورت اسقاط", "اطلاع و گرفتن پرینت برگ ثبت نام خودرو فرسوده", "با سلام بنده یک خودرو رنو مدل 69 دارم، چطور میشود خودرو را اسقاط و در عوض آن برای خودرو جدید ثبت نام نمایم ؟ اگر راهنمایی کنید ممنون میشم بابرای آرزوی توفیق روز افزون شما", "چه وقت ثبت نام خودروی سواری کرایه برون شهری صورت میگیرد وضمنأ به صورت نقدی یا جایگزین", "با سلام میخواستم بدونم قیمت پراید مدل 1376 جهت طرح نقدی حدودا چند هست ", "ببخشید خودروهای فرسوده سواری در سال 94 به چه قیمتی برمیدارید.ممنون", "چرا سایت بسته شده است ما الان خوردو را کجا تحویل بدیم وقتی سایت هنوز بسته است آیا این بسته بودن سایت تحویل موقتی است یا همیشگی احتمالا قیمت تحویل پس از بازگشایی سایت چقدر خواهد بود. ", "آیا در طرح جایگزین خودرو فرسوده در خودروهای سواری، تسهیلات نیز پرداخت میشود؟ اگر پرداخت میشه سودآن چقدراست؟", "باسلام مالک یکدستگاه سواری تاکسی فرسوده پیکان مدال ۱۳۷۹ می باشم. ساکن استان سیستان و بلوچستان میباشم. سند ماشین بنامم نیست ولی وکالت دارم.لطفا من را راهنمایی کنید.باتشکر", "سازمان دولتی ما پس از اخذ مجوز اسقاط 7دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین از سال 93 موفق به ثبت این خودروها در مراکز ثبت نام خودرو اسقاطی نشده است اول بدلایل اینکه خودروهای ما دارای پلاک قدیمی هستند ثبت نام نمیشدن ولی با مراجعه به پلبس راهور و انجام مراحل قانونی موفق به احراز هویت و تسجیل این خودروها و در نهایت موفق به اخذ پلاک مجازی برای خودروهای مذکور شدیم ولی مراکز اسقاط بعداز گذشت چند ماه از اخذ پلاکهای مجازی موفق نشدند که خودروها را در سامانه ثبت نمایند خواهشمنداست راهنمایی لازم را معمول فرمائید. باتشکر ", "درود برشما.اینجانب مالک یک دستگاه کامیون فرسوده کشنده پلاک قرمز به مدل 1971 میلادی می باشم که که فاقد پلاک ملی ،کارت هوشمند ،و بیمه شخص ثالث مباشم حال که مراکز تعویض پلاک از اراءه خدمات خوداری می کنند اینجانب چکونه می توانم مدارک ماشینم جهت جایگزینی اماده نمایم.", "سلام ٣ دستگاه خودروی کشنده با پلاک مجازی دارم که به به علت بسته بودن ثبت نام در سایت پلاک مجازی نمیتونم تحویلشون بدم. لطفا زمان ثبت نام رو برام مشخص کنید خیلی خیلی نگرانم", "", "سلام خسته نباشید میخوام بدونم که سازمان چه نرخی برای خودروهای فرسوده گذاشته؟ چقدرزمان میبره از زمان ثبت نام تا تحویل خودرو؟ از چه شرکتهای خودرو سازی میتوان خرید کرد؟ وام ارایه شده چند درصد مباشد؟ ", "", "با سلام و احترام: بفرمائید مقدار وام جهت جایگزین خودور چقدر است؟", "با سلام ضمن خسته نباشید بنده پیکان مدل 76 با بیمه تا برج 10 سال94 و البته تک سوز دارم،آیا بین ماشین های اسقاطی بدلیل داشتن بیمه،تک سوز و ... در قیمت خرید در طرح نقدی خودرو فرسوده تفاوتی وجود دارد؟و اینکه چرا مراکز اسقاط هرکدام با قیمت های متفاوتی(هرچند تفاوت کم)خرید می نمایند. با تشکر", "ایاکامیون فرسودههای فرسوده باکامیون فرسودههای دست دوم خارجی تعویض میشود یانه", "کامیون فرسوده آیفا جمع ظرفیت 9تن دارم طرح جایگزین خودرو فرسوده چه گونه است؟ و چه میزان وام با چه سودی می دهید؟", "یک پراید 81 دارم قیمت فرسودهای ان چند میشود در صورت نقدی", "یکدستگاه وانت مردا ١٦٠٠ مدل ١٣٧٢ پلاک قدیم دارم. جهت اسقاط باید چکار کنم؟", "آیا ماشین مدل 94 که سوخته و سند آن را باطل کردیم را نتوان به عنوان ماشین فرسوده تلقی کرد و شرایط تعویض ماشین فرسوده شامل این مورد میشود", "سلام خسته نباشین. میخواستم بدونم درماه تیر امسال طرح جایگزنی داریم و شرایطش چطوری هس ممنون", "با توجه به قیمت های متغییر خودروهای فرسوده از دومیلون و هشتصد به چهارمیلون و دویست رسید و اکنون دوباره به سه میلیون رسیده تکلیف چیست ؟ فروش نقدی یا جایگزین", "با توجه به قیمت های متغییر خودروهای فرسوده از دومیلون و هشتصد به چهارمیلون و دویست رسید و اکنون دوباره به سه میلیون رسیده تکلیف چیست ؟ فروش نقدی یا جایگزین", "باسلام و وقت بخیر.بنده تاکسی فرسوده پیکان مدل 83 دارم در طرح جایگزین خودرو فرسوده خوردرو فرسوده می خواهم ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنید چه خودروهایی در طرح جایگزین خودرو فرسوده هستند؟با تشکر", "با سلام، خودرو من مدل سال 77 است، لطفاً شرایط تعویض اعم از اینکه خودرو اینجانب چقدر محاسبه می شود و چه مبلغی به صورت پیش گرفته می شود و وامی که به اینجانب اعطا می شود مبلغش چقدر است و تعداد اقساطش را بفرمائید. با تشکر", "با سلام میخواستم بدونم از زمان ثبت نام تا پرداخت نقدی چند وقت طول میکشه ؟", "با سلام آیا برای فروش خودروهای اوراقی دولتی باید در ستاد سوخت ثبت نام انجام داد. با تشکر", "سلام من یک پیکان مدل 80 دارم ایا برای تعویض باخودوی پراید باید مبلغی ازخودم پرداخت کنم اگر باید پرداخت کنم تقریبا چه مبلغی میباشد.", "با سلام و احترام. اینجانب در تاریخ تیر ماه 1389 یک دستگاه خودرو فولکس اسقاط نموده ام و برای طرح جایگزین خودرو فرسوده و یا نقدی اقدامی نکرده ام. حال که قصد بت نام در این مقوله را دارم در قسمت پیگیری ثبت نام کد رهگیری پرونده شناسایی نمیشود. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر.", "با سلام من یه کامیون فرسوده ولوو کشنده مدل ۷۳ میلادی دارم که سیلندرش ترکیده که هزینه تعمیرش حدود ۱۵تا ۲۰ میلیون میشه که ندارم به نظرشما بهترین راه برای من چیه ? لطفا راهنمایی کنید", "باسلام منیه خودرو فرسوده دارم میخوام اسقاطش کنم و وام 20 میلیونی خودروبگیرم. استان کهگیلویه وبویراحمد هستم. لطفا مراحلش روبفرمایید چیکار کنیم. باتشکر", "باسلام من خودروی رنو5 مدل 1365 دارم که واقعافرسوده است میخواهم باتسهیلات بانکی بااتومبیل صفرتعویض کنم لطفاراهنمایی کنید ممنونم", "سلام ایا شرایط پرداخت خودرو فرسوده تغییر می کند ", "زمان ثبت نام برای تبدیل مینی بوس فرسوده به نو چه موقع خواهد بود و چه مدت زمانی برای تحویل طول خواهد کشید؟", "خودرو پژو Rd مدل 83را به چه قیمتی خریداری میکنید؟ ", "با سلام خودرو فرسوده دارم برای جایگزینی خودرو چقدر وقت طول میکشه", "باسلام.چندین باراسیردلالان خودروهای فرسوده شدم و سر کارمان گذاشتند.الان 2 ساعته نتونستم اخبار جدیدسال94 را ببینم.لطفا ترتیبی اتخاذ نمایید تا مدلهای 1354 سواری تا1357 نیز بتوانند در طرح اسقاط شرکت نمایند.من و خانواده ام سه خودروی سواری داریم .پیکان سواری 1354 پلاک ملی.پیکان سواری 1354 پلاک قدیم و رنو 5 سواری مدل 1357 پلاک قدیم . ممنون از شما.موبایل 09179342476-09177323411", "سلام.مدت زمان تحویل خودرو جایگزین و قیمت خودرو فرسوده چند حساب میشود و آیا ب نصبت سال فرسودگی قیمت متفاوت است؟", "با سلام پیکان وانت تا چه مدلی و سالی فرسوده محسوب میشود و قابل تعویض است؟شماره و یا آدرس مراکز تحویل در بابل را میخواهم. با تشکر", "با سلام پیکان وانت تا چه مدلی و سالی فرسوده محسوب میشود و قابل تعویض است؟شماره و یا آدرس مراکز تحویل در بابل را میخواهم. با تشکر", "با سلام اینجانب هیوندای اکسل مدل92 دارم که معادل 71 شمسی میشود مخواستم بفرمایید خودرو سواری بنده جهت تعویض با جایگزین به چه قیمتی برداشته میشود و چه مقدار وام با چه درصدی متعلق میگردد. با تشکر", "با سلام. از زمان ثبت نام تقریبا چند مدت طول میکشد تا ماشین تحویل اینجانب شود؟ ", "با سلام بنده یک پیکان مدل 1372 دارم، میخواستم بدانم اگر این خودرو را اسقاط کنم چه ماشینهایی با چه شرایطی می توانم جایگزین کنم و آیا خودروهای جایگزین فقط از سایپا است یا ایران خودرو هم می توانم با تشکر", " سلام ما یه مینی بوس فرسوده و یه خاور 8تن داریم و دوست داریم دولت رو در این طرح کمک کنیم اگر ما از الان شروع به ثبت نام کنیم طی چند روز مبلغ مربوطه و چقدربه ماپرداخت میشود", "سلا وقت بخیر ما یک پراید کاربراتور مدل 1378داریم اون قدر هم از لحاض مالی قوی نیستیم که بخواهیم چندین میلیون پیش پرداخت بدیم اما اقساظ رو شکر خدا به وقت پرداخت می کنیم (می تونید استعلام کنید از بانکایی که وام گرفتیم) الان ما باید چ کنیم هم خودرو ما فرسودس خرج هم داره چی باید کرد کدوم طرح رو پیشنهاد می دید! ", "با سلام ایا خودرو وانت پیکان مدل1386 که اتاق جوشی دارد شامل خودرو اسقاطی میباشد؟قیمت چنین خودرویی چقدر است ممنون", "باسلام.من در تبریز چه جوری میتونم ثبت نام کنم؟آیا بعد از تحویل گرفتن خودرو میتونم بفروشم؟", "باسلام تاکسی فرسوده بیرون شهری مدل 75 دارم که چندجا مراجعه کردم بابت آگهی سایت و اخبار که 20 میلیون وام برای جایگزینی خودرو تعلق میگیره. اما متاسفانه به مراکزی که مراجعه کردم فقط طرح نقدی خودرو فرسوده خودرو داشتن، ایا استان فارس طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودرو داره؟", "باسلام تاکسی فرسوده بیرون شهری مدل 75 دارم که چندجا مراجعه کردم بابت آگهی سایت و اخبار که 20 میلیون وام برای جایگزینی خودرو تعلق میگیره. اما متاسفانه به مراکزی که مراجعه کردم فقط طرح نقدی خودرو فرسوده خودرو داشتن، ایا استان فارس طرح جایگزین خودرو فرسودهی خودرو داره؟", "در کل با محاسبه پول خودرو فرسوده و وام چقدر پوله نقد برای اسقاط و دریافت پراید نیاز است؟ الزاماً پراید سفر باید تحویل گرفت؟ برای وام چند ضامن لازم است و چند درصد محاسبه میشود؟ مدت زمان تحویل دادن خودرو فرسوده تا تحویل گرفتن خودرو از شرکت چند روز می باشد؟ ", "سلام. من یه وانت سایپا مدل 1373 دارم. قیمت فرسوده اش چقدر هست. از سایت درست متوجه نشدم. با تشکر ", "6با سلام اینجانب نامبرده فوق از مورخه 17/2/94 نسبت به ثبت نام خودرو فرسوده خود از طریق همین سایت اقدام نموده ام ولی تا کنون هیچ گونه تماسی با بنده نشده است و خبری از نتیجه ثبت نامم نیست لطفآ راهنمایی فرمایید با تشکر فراوان.", "با سلام من یک کامیون فرسوده تویوتا با ظرفیت 12تن دارم میخواستم بدونم خودرو های جایگزین چه ماشین هایی هستند؟", "سلام وقتتون بخیر چقد وام برای طرح تعویض خودرو فرسوده تعلق میگیره؟", "باسلام حدود دوسال پیش خودرو فرسوده خود را در شهرمان تحویل دادیم. بعد از این مدت اکنون به ما میگویند تهران خودروها را برداشته و وام هم نمیدهد. من الان چه کار کنم؟", "سلام، بنظر شما خودروی سواری پراید مدل ٨۰ جزء خودروهای اسقاطی بشمار میرود؟ همچنین امکان تعویض با خودروهای دیگر یا ااعطای تسهیلات وجود دارد؟ باتشکر", "سلام، بنظر شما خودروی سواری پراید مدل ٨۰ جزء خودروهای اسقاطی بشمار میرود؟ همچنین امکان تعویض با خودروهای دیگر یا ااعطای تسهیلات وجود دارد؟ باتشکر", "با سلام یک سال پیش ثبت نام اقساطی خودروی فرسوده را انجام داده ام ولی تا کنون جوابی دریافت نکرده ام .حودرو به نام هادی طاطی با شماره خودرو 922ع 54", "", "باسلام اوایل زمستان92اقدام به ثبت نام خودرو فرسوده از طریق سایت شرکت خودو گستر نادران کردیم،قرار بود ظرف مدت 72ساعت تماس بگیرن که متاسفانه نگرفتن،تا اینکه 28اسفند همون سال)(92) از ستاد مدیریت سوخت کشور تماس گرفتن بعداز گرفتن کد ملی گفتن بهتون اطلاع میدیم که بازهم متاسفانه تا امروز خبری نشد ،لطفا راهنمایی کنید باتشکر.", "سلام. پدربنده سال 87 خودرویی خریداری کردن تولید 74 هنگام خرید سند بنام نزدن و الان قصد تعویض خودرو با پراید صفر داریم لطفا راهنمایی کنید.", "سلام خسته نباشید لطفا راهنمایی بفرمایید پاترول ۴در ۶سیلندر مدل ۱۳۷۴ شامل خودرو اسقاطی میشود دوم اینکه قیمت خرید آن چقدر هس سوم اینکه سند به نام بنده نیست فقط وکالت نامه دارم لطفا راهنمایی بفرمایید چکارهایی بایستی انجام بدهم ممنون از شما خدانگهدارتون", " پیکان مدل 77 قیمت نقدی و غیر نقدی نهایتا چند است", " پیکان مدل 77 قیمت نقدی و غیر نقدی نهایتا چند است", " پیکان مدل 77 قیمت نقدی و غیر نقدی نهایتا چند است", "با سلام خودرومن پرایدهاجبک مدل 73 هست برای طرح جایگزین خودرو فرسوده چقدرباید نقدا پرداخت بشه ماشینو چقدر برمیدارین و چه ماشینی با چه اقساطی میتونم بردارم", "سلام ، مینی بوس فرسوده چند گواهی اسقاط است و هر گواهی چه مبلغ است . آیا هم اکنون ثبت نام انجام میشود", "باسلام میخواستم بپرسم الآن برای جایگزینی خودروی فرسوده چقدر وام میدن و سودش چقدره و بازپرداختش چند ماهست؟ باتشکر", "با سلام لطفا اخرین قیمت خودرو فرسوده (پراید مدل ۷۳) بصورت نقدی در شهر اردبیل و تبریز را اعلام نمایید ، با تشکر", "با سلام من با مشاوره یک شرکت مالی که در خصوص پرداخت وام فعالیت میکنه و به قصد استفاده از وام خودرو فرسوده، یک خودرو فرسوده که اسقاط نیز شده بود به صورت وکالتی خریدم(در واقع فقط مدارکش رو خریدم) ولی تا کنون پس از گذشت 1 سال موفق به گرفتن وام نشدم. سوالم اینه که 1-می تونم با ارائه مدارک خودرو و وکالت نامه فقط کمک بلا عوض دولت رو دریافت کنم؟ البته در حالی که خودرو حدود 3 سال پیش اقساط شده. 2-پول کمک دولت به حساب من به عنوان وکیل واریز میشه یا صاحب اصلی خودرو؟ 3-کمک بلاعوض بر اساس قیمت جدید پرداخت میشه یا قیمت سال اسقاط شدنش؟ پیشاپیش از توجه شما متشکرم", "سلام ، خسته نباشید میخواستم ببینم این طرح جایگزین خودرو فرسودهیتون شامل تعویض مینی بوس فرسوده با تاکسی فرسوده نو میشه یا نه؟ سوال دوم اینکه ، توی سایتتون زدید در حال حاضر فقط محصولات سایپا عرضه میشه ، بعدا امکانش هست که ایران خودرو هم محصولاتشو عرضه کنه؟ چون برای تعویض تاکسی فرسوده های فرسوده با نو گفتن که ماشین نو سمنده با تشکر", "اینجانب در سال 92در سایت خودروهای فرسوده ثبت نام نموده ام ولی تا کنون نسبت ب جایگزینی خودروخود هیچ اقدامی از طرف سایت مربوطه صورت نگرفته تکلیف من چیست؟شماره تماس من 09138968099 یا 03146402600 میباشد با تشکر و سپاس فراوان", "با سلام و عرض خسته نباشید با توجه به طرح اسقاط سولاتی است که می خواستم بدانم 1 ماشین سواری را می توان جایگزین کرد 2 چه مقدار وام برای طرح جایگزین خودرو فرسوده می دهند ایا با اسقاط کردن بدون پول هم میتوان خودرو خرید 3 شرایط جایگزینی به چه صورت است و به کجا باید مراجعه کرد با تشکر از لطف بیکران شما 09365998292", "سلام من یک پیکان دارم می خواستم با استفاده از وام بانکی انرا تعویض کنم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید.", "برای اسقاط خودرو فرسوده چه باید کرد؟ مبلغ پرداختی برای وانت فرسوده 1 تن چقدر است؟ سپاس گزارم", "سلام و خسته نباشید یک عدد پراید دارم مدل ۷۳ و هیچ پول نقدی ندارم.چگونه میتوانم با حد اقل سرمایه ماشین جدید بگیرم با این طرح های اسقاط ممنون میشم جوابم بدید", "قیمت خودرو فرسوده چقدر می باشد ", "باسلام من وانت فرسوده دارم و میخوام تحویل بدم اما نمیدونم وقتی تحویل دادم چه خودرو یی تحویل میگیرم چقدر پول باید داشته باشم کی تحویل میگیرن کی تحویل میدن مثلا پیکان باری صفر بخوام حدودا چقدر پول باید بدم تو چند قسط کلا شرایط کلی رو از شما مشاوره ویخوام تو قسمت ثبت نام و شرایط چیز خاصی در این رابطه ننوشته ممنون از شما خسته نباشید", "سلام من یه خودرو سال 84 دارم که میخوام تو طرح جایگزین خودرو فرسودهی شرکت کنم اولا اینکه خودرو من شامل این طرح میشه؟ دوم اینکه من میخوام از شرکت سایپا خودرو پراید بگیرم به چه میزانی وام بهش تعلق میگیره؟ ماشین خودم چقدر برداشته میشه؟ درصد وامش چقدره؟ و تحویل خودرو چه زمانی طول میکشه؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون ", "با سلام خواستم بپرسم که اگر خودرو به نام فردی فوت شده باشد ورثه میتوانند با داشتن گواهی انحصار وراثت قانونی خودروی فرسوده را تحویل دهند؟ با تشکر", "با سلام من در بهمن 93 ثبت نام کرده ام اما هنوز خبری از جایگزینی نیست. آیا زمان آن مشخص است و آیا وام 20 میلیون تومانی را شامل می شود؟ با تشکر", "سلام ازکجامثوجه شویم که درسامانه ثبت شده", "اینجانب در سال ۹۲ خودرو خود را ثبت نام کرده ام ولی هیچگونه تماسی با من برای تحویل خودرو نداشتن", "بنده ساکن استان گلستان هستم و هنگام ثبت نام در قسمت مشخصات طرح نام استان گلستان وجود نداشت. لطفا بنده را راهنمایی نمایید؟ آیا استان گلستان مشمول طرح جایگزین خودرو فرسودهی نمی باشد؟", "خودروی پیکان مدل 75 چگونه میتوان تبدیل کرد و مبلغ وام چقدر میباشد", "با سلام می خواستم بدونم شرایط خرید یا تعویض کامیون فرسوده اسقاطی چطور است", "با سلام می خواستم بدونم شرایط خرید یا تعویض کامیون فرسوده اسقاطی چطور است", "سلام در سال۹۴ پیکان تا مدل چند فرسوده است", "مدارک و شرایط برای ثبت نام خودرو فرسوده چیست؟", "با سلام من یک پیکان مدل 83 دارم ،از تبریزخواستم بدونم تطرح تعویض دارین یانه اگه داشته باشین شرایطش چطوری هستش ممنون میشم راهنمایم کنید.", "باسلام خسته نباشیدلطفا مبلغی که بابت خودرو پرداخت می شود چقدر میباشد ایا بعد از اسقاط باید به عنوان پیش پرداخت مبلغی پرداخت شود ممنون خودروی من نیسان باری میباشد ", "باسلام وخسته نباشید", "من یه ماشین مدل 1363 وانت مزدا دارم میخوام جایگزین کنم چقدر وام داره و به نظرتون در شرکت سایپا ثبت نام کنم بعده چند روز ماشین تحویل میدن و شرایطش چطوره؟", "بل سلام قیمت خرید خوروی پیکان مدل 63 در طرح نقدی خودرو فرسوده چقدر میباشد ", "میخواستم بدونم من ماشین اسقاط کردم باید چه مقدار واریزی داشته باشم تا برام جایگزینی انجام دهند من پول ندارم و سمند میخوام به چه صورت است با تشکر", "سلام خسته نباشید من قبلان در این سایت ثبت نامداشتم ولی متاسفانه کدپیگری را فراموش کردم حالامی خوام دوباره ثبت نام کنم نمیشه میگه قبلان ثبت نام شده حالا برای ثبت نام چیکارباید بکنم", "با سلام. آخرین قیمت خودروهای فرسوده در سال 94 چقدر می باشد؟ همچنینی تصلیحات اعطایی میسر گردیده در صورت امکان شرایط چگونه است؟ ", "تعویض خودرو وانت 77 آیا امکان دارد ؟ سایپا رفتم . گفتن نمیشه . چی کار کنم ؟ ممنون .", "", "من درتاریخ 19اردیبهشت ثبت نام کردم ..حدودن چند روز دیگه برای فراخوانی تماس میگیرن که در محل باشم .. ", "وام 20میلیونی به خودرو اردی 82شامل می شودو از کی قابل پرداخت می شود --بانکهای طرف قرارداد کودامند-الان برای خودروهای فرسوده ثبت نام بکنم", "باسلام وخسته نباشید چرانام خراسان شمالی درلیست استانها نیست...؟", "با سلام .اگه ممکنه لطفا بفرمایید که در قبال تعویض کامیون فرسوده کشنده من چه کشنده ایی و با چه باز پرداختی به من تحویل میدهند ..با تشکر", "با سلام .من یک پراید مدل 78 کاملا سالم دارم...اگر اسقاط کنم دولت چه قیمتی برای خودروی من جهت جای گزین پرداخت می میکنه باتشکر", "با سلام .من یک پراید مدل 78 کاملا سالم دارم...سوالم اینه اگر بخواهم خودرو خود را اسقاط کنم دولت خودرو را به چه قیمتی از من برمیداره وچه مقدار باید برای پزو206 تیپ 3 پرداخت کنم وچه مقدار وام تعلق میگیره.در کل راهنماییم کنید. باتشکر", "1-باعرض سلام خودروهای پلاک قدیم بامدارک کامل راچگونه اسقاط کنم 2-خودروی پلاک قدیم شامل طرح جایگزن میشود 3-قیمت خودروی اسقاطی ( رنو مدل 57 )طرح نقدی خودرو فرسوده چقدر است. متشکرم", "قیمت اسقاط خودرو نیسان چه قدر است؟", "با سلام و عرض خسته نباشید من قصد خرید یک کامیون فرسوده کمپرسی مدل 1360 شمسی را دارم از کیفیت این برند و مدل اطمینان کامل دارم حتی. خیلی خیلی بهتر از کامیون فرسوده های صفر چینی موجود در بازاره تنها نگرانیم اینه که توسط دولت از رده خارج اعلام بشه. و قرار باشه با قیمت پایین از رده خارج بشه قیمت این کامیون فرسوده در بازار فعلی 120 میلیون تومانه حالا بنظر شما این کامیون فرسوده تا چند سال دیگه میتونه کار کنه. واز رده خارج نمیشه؟ با تشکر فراوان ", "منظور از وزن کامیون فرسوده ورده بندی وزن خالص است یا ظرفیت مجاز با بار؟", "ماشینی به صورت قرارداد فی مابین فروخته ام طرف مقابل با ماشین تصادف کرده و میخواهد اسقاط کند.هنوز پلاک من روی ماشین است وماشین به نام طرف نشده.پلاک چگونه به من بر میگردد ", "با سلام میخواستم بدونم در حال حاضر طرح تعویض خودروهای فرسوده برقرار میباشد. با تشکر از پاسخگویی شما ", "", "باسلام ما یک پیکان 67 داریم همه میگن سایت برای خودرو های سنگین فقط بازه و قیمت داده... برای خودرو شخصی بسته است این حرف درسته؟ ما کی می توانیم این ماشین رو به پول تبدیل کنیم؟", "با عرض سلام و خسته نباشید می خواهم بدانم این مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای کشور که هر کدام دارای کد می باشند آیا از نظر قانونی معتبر بوده ، و در صورت واگذاری خودرو چگونه فک پلاک می شود . با تشکر", "از شما خواهشمندم من در مورد خرید نمایندگی خودروهای فرسوده راهنمایی کنید متشکرم ", "از شما خواهشمندم من در مورد خرید نمایندگی خودروهای فرسوده راهنمایی کنید متشکرم ", "سلام کامیون فرسوده من ایفا است ظرفیت جمعا ۹۵۰۰ کیلوگرمیباشد چند گواهی اسقات شامل حا ل ایفا میشه لطفا واضح جواب دهید", "سلام میخواستم بدونم میتونم خودرو فرسوده تحویل بدم و در نمایندگی های سایپا خودرو پراید ۱۱۱ثبت نام کنم", "سلام میخواستم بدونم میتونم خودرو فرسوده تحویل بدم و در نمایندگی های سایپا خودرو پراید ۱۱۱ثبت نام کنم", "سلام میخواستم بدونم میتونم خودرو فرسوده تحویل بدم و در نمایندگی های سایپا خودرو پراید ۱۱۱ثبت نام کنم", "با سلام اینجانب یکدستگاه وانت مزدا 1600 مدل 72 خود را میخواهم از طریق طرح خودرو فرسوده بفروش برسانم لظفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر", "باسلام بنده در سایت شما پیش ثبت نام انجام داده ام سوال من این است که چه کاری الان باید انجام بدهم", "سلام کارت بازرگانی شرکت ماضمینه فعالیت واردات خودرو است مشروع به خرید خودروهای از رده خارج نمودیم ولی چون دربندرعباس بودیم وراه دور ثبت سفارش نتوانستیم بنمائیم ودرحال حاضر یا باید برگه های اسقاط را به دیگران واگذارنمائیم یاثبت سفارش کنیم که ثبت سفارش میشودکرد یا اینکه واگذاری اوراق ", "با سلام و خسته نباشید خواهشمندیم در مورد تحویل سواری اسقاطی و نحوه پرداخت مبلغ خودرو اسقاطی و جدید(سمند) توضیح بدهید. با تشکر", "باسلام.میخواستم ببینم قیمت نقدی خودرو رنو مدل 1380 چند می باشد؟باتشکر", "طرح جایگزین خودرو فرسوده با خودرو فرسوده چگونه است؟", "با سلام و احترام مستدعیست شرایط جایگزینی کامیون کشنده اینجانب را با یک کامیون کشنده جدید را برای اینجانب به شرح ذیل تشریح بفرمایید: -کلیه مراحل اسقاط -قیمت کامیون فرسوده -نحوه دریافت کامیون کشنده جدید -نوع و مدل کامیون کشنده جدید -مقدرالسهم پرداختی اینجانب -مبلغ وام پرداختی و چگونگی ضمانت های ماخوذه جهت بازپرداخت و وام -چگونگی بازپرداخت وام-از قبیل مدت، سود، مبلغ اقساط و ... سپاسگزارم", "سلام خسته نباشید ماشین من مدل 78 آر دی میباشد و در ساکن تبریز هستم چگونه میتوانم از امکانات و مزایای شما استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید در ضمن مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم و دسته چک یا سند خانه برای گرفتن وام بانکی ندارم", "سلام من یک پیکان مدل ۷۹ دارم میخاستم بپرسم به من وام تعلق میگیره یانه ماشینمرو کجا باید اسقاط کنم وچقدر طول میکشه تا خودرو جدیدراتحویل بگیرم کلا شرایطوازکجابپرسم سپاس", "با سلام و عرض خسته نباشید می‌خواستم بدونم وانت تویوتا مدل ۱۹۹۷ بخواد از رده خارج بشه چقدر از محل اسقاط خودرو به ما پرداخت می‌شه طرح نقدی خودرو فرسوده ", "برای تعویض سمند82 با پراید مبلغ پرداختی و اقساط چقدر می باشد و نحوه اقدام به چه صورت است؟", " با درود فراوان خدمت شما عزیزان. سوال اینجانب در مورد هزینه های است که من باید پرداخک کنم. مبلغی که بابت خودرو فرسوده پرداخت میشود چقدر است.؟ من چقدر باید نقد پرداخت کنم؟ و بقیه مراحل به چه گونه است. با تشکر از شما.", "سلام من کامیون فرسوده کشنده فرسوده دارم به نظر شما اگر شخصا اقدام به اسقاط نمایم بهتره یا نقدی بفروشم لطفا ارزش ان را بگویید", "اخذ نمایندگی", "سلام من کامیون فرسوده کشنده فرسوده دارم به نظر شما اگر شخصا اقدام به اسقاط نمایم بهتره یا نقدی بفروشم لطفا ارزش ان را بگویید", "سلام خسته نباشید میخواستم بدونم چه مدل خودروهایی در سال 94 قراره به طور در طرح خودروهای فرسوده قرار بگیرند؟؟؟", "با سلام اتومبیلهایی که قبلا اوراق شده ولاشه ندارد ولی سند وتمامی مدارک و کارت سوخت ان موجود است ای قابل تحویل میباشد؟ و در صورت تحویل ایا مبتغی به ان تعلق میگیرد یا نه؟ با تشکر از راهنمایی شما", "قیمت اسقاط خودروی نیسان 2 تن چقدره؟ ایا تسهیلات تعلق می گیره ؟ مقدار تسهیلات ؟ ایا خودرو جایگزین می تواند سواری باشد؟", "سلام . من یه دوو ریسر مدل 72 دارم و میخوام اسقاطش کنم . اما نمیدونم پروسه اسقاط معمولا چه قدر طول میکشه و همچنین میزان وجه نقد پرداختی چه قدر هست . منون میشم برام توضیح بدین.", "باسلام اگه بخوام از طرح نقدی خودرو فرسوده استفاده کنم چه مبلغ بابت کامیون فرسوده ده چرخ به من پول میدن ", "باسلام اگه بخوام طرح نقدی خودرو فرسوده استفاده کنم چه مبلغ به من پول میدن ", "با سلام .اگه ممکنه بفرمایید که ماشین کشنده رو چقدر دولت از ما میخره و در قبالش چه ماشینی و با چه شرایطی به ما تحویل میدن .با تشکر ", "با سلام و عرض خسته نباشید ضمن تشکر از ایجاد پایگاه ویژه جهت رفاه حال مشتریان خودروی بنده پراید مدل 76 می باشد.مبلغی که نقداً باید پرداخت شود و وام آن چه میزان خواهد بود؟", "راجب خودرو های ستاره دار", "اطلاعات جامع راجع به خودروهای فرسوده سنگین:قیمت خودرو فرسوده/طرح واگداری و جایگزینی چیست/وام/تحویل خودرو؟", "با سلام . قبلا ماشینی داشتم که اسقاط نموده و مدارک آن را دارم و پس از اسقاط هیچ گونه کاری را انجام ندادم. حالا می خواهم بدونم برای گرفتن ماشین از سایپا باید چیکار کنم. یا اینکه با 4 ماشین اسقاطی می توان یک ماشین وارد ایران کرد . روند کاری چگونه است ", "با سلام با توجه به بخشنامه ای که از طرف هیات دولت صادر شده ارزش گواهی اسقاط مینیبوس به اندازه 4 ارزش گواهی اسقاط سواری شده و با توجه به اینکه در همین سایت شما ارزش گواهی اسقاط سواری 3 میلیون و پانصد ذکر شده ارزش گواهی اسقاط مینی بوس فرسوده باید حدودا بشه 14 میلیون تازه بدون ارزش لاشه که حدود 700 یا 800 هزار تومنه اما نمایندگی رسمی شما در مشهد که آدرس و شماره تلفنش رو از همین سایت http://www.nosazi.org برداشتم میگه می نی بوس شما فقط 11 میلیون تومن اسقاط میشه یعنی ارزش هر گواهی اسقاط رو حدود 2 میلیونو پونصد حساب میکنه این اختلاف قیمت ناشی از چیه ؟ کدوم درسته قیمت نمایندگی شما یا قیمت سایت شما ؟", "مبلغ خودرو در طرح نقدی ویا تعویض چه مقدار می باشد؟", "با سلام پیکان مدل 72 به چه قیمتی خریداری میشود. وام چند درصد است .اقساط وام ماهیانه چقدر است ؟ و چه مبلغی به صورت نقدی باید پرداخت شود؟", "سلام آیا ایران خودرو برای جایگزینی خودروهای فرسوده و اسقاط برنامه ویژه ای دارد. البته برنامه مثل سایپا نباشد که خودرو 6 میلیونی را دو نیم می خرد و پراید با تسهیلات بهره بالا می فروشد و قیمت نهایی سر از 30 تا 33 میلیون در می آورد. مثال اینجانب برای گردش روزهای تعطیل لندرور مدل 61 دارم. بسیار سرحال و چابک در کوهستان. خداوکیلی می ارزد به دو نیم به سایپا بدم و با تسهیلات گران قیمت و آورده زیاد معادل قیمت پراید دست دوم خودرو اسقاط کنم. تا خودرو سازان به سود 3 تا 4 درصدی قانع نشوند اقبال مردم هم به خرید گرم نخواهد شد. تا کنون خودرو لندرور را به مشتری ندادم به امید شرایط خوب با تسهیلات بالا و سود کم از سوی ایران خودرو. اگر بدانم چنین برنامه ندارند 6 تا 7 در بازار خواهم فروخت. ", "یک پیکان مدل 79فرسوده داریم و ساکن شیراز هستیم کجا باید بریم برای تحویل خودرو و انجام کارهای جانبیش؟؟؟ چقدر خودرو رو بر میدارن؟؟ چقدر وام میدن؟؟ آیا میشه خودرویی نگرفت و مقدار وام رو نقدی دریافت کرد؟؟", "قیمت خودرو پیکان مدل 79 برای تحویل چند تومان می باشد؟", "آیا من می توانم با تحویل خودروی فرسوده ماشین خارجی بدون پرداخت حق گمرکی وارد کنم لطفا در این مورد راهنماییم بفرمایید اگر امکان این کار هست چند تا خودرو فرسوده باید تحویل بدهم ضمنا من شخص حقیقی هسستم و مرکز اسقاط ندارم. باتشکر فراوان", "", "با سلام و خسته نباشید. ماشین من رنو مدل 57 هست می خواستم بدونم شامل طرح اسقاط نقدی میشه؟ با تشکر", "با سلام مینیبوس دارم میخوام تحویل بدم مرکز اسقاط 12ازمن میخره بفروشم یا نام نوسی کنم؟ ", "با عرض سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم در سال94ارزش گواهی اسقاط جهت طرح تعویض چه قدر شده است؟طرح تعویض در مشهد چگونه می باشد؟مبلغ واریزی چقدر باید باشد؟", "با عرض سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم در سال94ارزش گواهی اسقاط جهت طرح تعویض چه قدر شده است؟طرح تعویض در مشهد چگونه می باشد؟مبلغ واریزی چقدر باید باشد؟", "با عرض سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم در سال94ارزش گواهی اسقاط جهت طرح تعویض چه قدر شده است؟طرح تعویض در مشهد چگونه می باشد؟مبلغ واریزی چقدر باید باشد؟", "سلام تقریبا مدت یک سال و نیم که در طرح تعویض کامیون فرسوده ها ثبت نام کرده ام ولی هیچ خبری نشده... میخواستم بدونم که بالاخره کی نوبت ما میشه؟!", "قیمت خرید نقدی وانت پیکان کمتر از یک تن در طرح چه مبلغ می باشد", "با سلام . بنده پژو 405 مدل 77 دارم . حال اگر قصد اسقاط انرا داشته باشم می توانم برای خرید خودروی جدید وام دریافت کنم ؟ در صورت امکان میزان وام چقدر و بهره آن چند درصد است ؟ با تشکر ", "با سلام اینجانب دارای یک خودرو نیسان به مدل 1353 هستم. طرح جدید اسقاط به چه صورت می باشد؟ با تشکر", "ﺑﺎﺳﻼﻡ .ﭘﺪﺭﺑﻨﺪﻩ ﺑﺮﺝ ۹۳ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ ۶-۱۰ﺗﻦ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ.ﻟﻄﻔﺎ ﺯﻣﺎﻥ ﻭﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺳﻘﺎﻁ ﺭﺍ ﺍﯾﻤﯿﻞ ﻓﺮﻣﺎﯾﯿﺪ.ﺑﺎﺗﺸﮑﺮ.", "مبلغ اسقاط ", "با سلام من یک رتو سپند 1380 دارم می خوام ان رو اسقاط کنم و پول نقد بگیرم. می خواستم بدونم که بابتش چقدر بهم میدن؟ ممنون از پاسخ شما", "کامیون فرسوده ماک مدل 1342 ده چرخ آیا میتوانم کامیون فرسوده تک بردارم که زیاد بدهکار بابت وام وثیقه میلاد نمیشه سندگان دررهن بماند.متشکرم", "با سلام وانت نیسان زامیاد مدل65 چند تن حساب می شود و مبلغ دقیق آن چه قدر است؟", "چطوری خودروام رو تبدیل کنم", "سلام من اسفند 92 خودرو خودم را ااز طریق شرکتی در ابتدای خیابان اذربایجان اسقاط کردم . اما با گذشت دو سال هیچ تماسی برای وام خودرو و جایگزینی با من گرفته نشده . شرکت هم جواب تلفن نمیدهد و ظاهرا محلشان را تغییر دادند . بفرمایید بنده چه کنم . 09125381758 صمیمی", "?", "با سلام خسته نباشید مالک اتوبوس فرسوده فرسوده ای هستم که در اسفند 93 پیش ثبت نام کردم ولی تا حالا مراکز اسقاط باهام تماس نگرفتن !!! از طرفی از زمان شروع طرف و یا ضمضمش دلالان خرید خودرو زیاد شده با قیمتهای متفاوت از 33 تومن و 35 تومن ...حالا نمیدونم مراکز خودرو چه قیمت بصورت نقدی حساب میکنن اگر طبق فرمولی که دادن حساب کرد یعنی(به اتوبوس فرسوده 12 گواهی اسقاط و هر گواهی 4 تومن میشه 48 میلیون)حالا نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید با تشکر اگر هم بتونم تلفنی تماس حاصل کنم ممنون میشم سپسگذارم ", "سلام خسته نباشید خواستم از سن فرسودگی اتوبوس فرسوده مطلع شوم ودر صورت داشتن شرایط چه مقدار وجه نقد یا شرایط جایگزینی آن چیه ممنون از لطف شما وعزتتان مزید", "راهنمایی در مورد سوال فوق و زمان دریافت ماشین صفر", "با سلام آیا اسقاط خودروی سواری سال 1391 (کاربراتور) شمسی اجباری است در صورت مثبت بودن چه مبلغی پرداخت وچه مقدار وام بانکی دارد با تشکر ", "با سلام آیا اسقاط خودروی سواری سال 1391 (کاربراتور) شمسی اجباری است در صورت مثبت بودن چه مبلغی پرداخت وچه مقدار وام بانکی دارد با تشکر ", "سلام...اتوبوس فرسوده شهری مدل 1363 دارم هم اکنون چند تا از اوراق چی ها تا مبلغ 35000000 تومان برای خریدش پیشهناد دادند ایاصلاح هست بفروشم یا از طرح تعویض خودرو استفاده کنم؟؟با تشکر", "میخواستم بدانم ملغ کل واریزی توسط خود متقاضی وهمین طور مقدار ودرصد وام رابپرسم", "با سلام، چرا در مورد نرخ سود وام خودروی فرسوده واضح اطلاع نمیدین؟! بار قبلی در لحظه آخر متوجه نرخ بالای سود وام شدم و خوشبختانه از ثبت نام امتناع کردم! چرا مثل بار اولی که اقدام کردین برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده،از نرخ وام پایین مثلا با بهره ۴تا ۷ درصدی استفاده نمیکنین تا من هم قانع بشم برای تحویل خودروی فرسودم؟!!!!! تشکر", "با سلام خواهشمند است بفرمائید قیمت پیکان وانت مدل 1380 در طرح نقدی خودرو فرسوده چقدر می باشد . ممنون", " با عرض سلام و خسته نباشید بنده یک خودرو وانت پیکان مدل 1377 دارم. می خواستم ببینم دولت جه مقدار خودرو بنده را قیمت گذاری می کنه ؟ و طرح جایگزین خودرو فرسودهی باز است یا خیر ؟ ",